Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Liittynyt
18.07.2017
Viestejä
83
Nyt kun olette olleet kohta vuoden casekingin kainalossa niin onko ollut mitään suunnitelmia myydä jotain tällaista Jimmsin kautta?

der8auer Core i7-8700K @ 5,1 GHz - Ultra Edition
Onko nuisa ny nii paljoo järkee. Se 100Mhz sinne tänne varmennettu (5Ghz menee kaikki, mutta voltit voi olla sen 1.44V kuten oma 8700K romu) ja valmiiks korkattu ko heleppo prosessi, ni e ite ainakaa maksas 400-500€ lisää
 
Liittynyt
21.09.2017
Viestejä
1 018
Niin mut aattele hopeinen IHS ja laaserbrändi päälle ;) Tommonen kivihän jäis varmaan aktiivikäytön jälkeen vielä muistoesineeksi vaikka vitriiniin. Puoliksi prosessori, puoliksi koru?
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
857
Tilasin teiltä tavaraa vuonna 2017 ja maksoin verkkopankin kautta tilauksen. Ihmettelin suuresti kun Verifonelta, jota käytätte maksunvälittäjänä, tuli sähköposti joka listasi kaikki maksuun sisältyneet tuotteet yksitellen. Miksi ihmeessä tämä tieto kuuluu maksunvälittäjälle. Eikö sinne riitä vain laskun loppusumma ja maksajan yhteystiedot?

Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?
 

WanhaPatu

Suurmöyhentäjä
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 458
Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?
Eipä noita sähköposteja ole enää 2017 jälkeen tullut. Eli 2018/2019 tehdyistä, Verifonella maksetuista tilauksista, ei ole tullut sähköpostia ainakaan itselleni.
 

Diizzel

Ylläpidon jäsen
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
2 202
Onko nuo tulossa arviolta päivät niitä päiviä, jolloin myös tilauksia aikaisintaan voi saada, vai ainoastaan päiviä jolloin tuotteita olisi tulossa fyysiseen omaan varastoon?

Sillä kyselen kun jo yli viikon ollut tilauksessa Silverstonen rvz03, jonka toimitusarvio oli silloin 10-13 päivää ja arvio näyttää yhä sivuilla melkein samaa, mutta lisäerän saamispäivänä on alusta asti näkynyt 20. tätä kuuta? Tukkurilla näyttäisi tuotetta olevan.

Uutta prossucooleria saapui ja alkaa jo kuumotella että pääsisi kasailemaan, niin sillä vain kyselen, et tietää mihin osaan kuuta tuota koteloa osaa himaan odotella. :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tilasin teiltä tavaraa vuonna 2017 ja maksoin verkkopankin kautta tilauksen. Ihmettelin suuresti kun Verifonelta, jota käytätte maksunvälittäjänä, tuli sähköposti joka listasi kaikki maksuun sisältyneet tuotteet yksitellen. Miksi ihmeessä tämä tieto kuuluu maksunvälittäjälle. Eikö sinne riitä vain laskun loppusumma ja maksajan yhteystiedot?

Vieläkö tänään GDPR:n aikana maksunvälittäjälle annatte näin yksityiskohtaista tietoa?
Moikka! Maksuvälittäjälle (Verifone/Klarna/Paypal yms.) mahdollisesti välitettyjä tuotetietoja käytetään ainoastaan tilausten maksujen toteutukseen ja hallintaan, ei mihinkään muuhun. Tuotetiedot ovat avuksi mm. siinä poikkeustilanteessa, että maksu ei ohjaannukaan meille normaalisti. Tuotedata on meidän, eikä se liity GDPR:ään, jota sovelletaan siis henkilötietoihin.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Onko nuo tulossa arviolta päivät niitä päiviä, jolloin myös tilauksia aikaisintaan voi saada, vai ainoastaan päiviä jolloin tuotteita olisi tulossa fyysiseen omaan varastoon?

Sillä kyselen kun jo yli viikon ollut tilauksessa Silverstonen rvz03, jonka toimitusarvio oli silloin 10-13 päivää ja arvio näyttää yhä sivuilla melkein samaa, mutta lisäerän saamispäivänä on alusta asti näkynyt 20. tätä kuuta? Tukkurilla näyttäisi tuotetta olevan.

Uutta prossucooleria saapui ja alkaa jo kuumotella että pääsisi kasailemaan, niin sillä vain kyselen, et tietää mihin osaan kuuta tuota koteloa osaa himaan odotella. :)
Moikka! Toimitusaika-arvio päivittyy nettisivuillemme aina koskemaan _uusia_ tilauksia. Oman tilauksesi arvion näet tilausvahvistukselta.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Intel Anniversary -tietovisan palkinto löysi vihdoin omistajan! Alkuperäinen voittaja ei vastannut koskaan mailiin, joten tänään prossu arvottiin eteenpäin. Voittajaksi selvisi (täysin oikealla rivillä) Jukka M.!

Visan oikeat vastaukset:
1. Intel täytti vuonna 2018 50 vuotta
2. Intelin sijoitus Forbesin "arvokkaimmat brändit" -listalla vuonna 2018 oli 14.
3. Intel EI valmista kahvinkeittimiä (tämä kysymys jätettiin huomioimatta koska se oli tulkinnanvarainen)
4.Intelin perustivat Robert Noyce ja Gordon Moore
5. Ensimmäinen Core i-perheen prosessori julkaistiin loppuvuodesta 2008 (koodinimi Bloomfield).
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.
Moikka! Meidän huollolla ei valitettavasti ollut näitä enää myydä, joten varaosia voi kysellä suoraan Thermalrightilta: Contact us – Thermalright
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Saako Jimmsin kautta näitä Thermalrightin HR-02 Macho jäähylle tarkoitettuja "Mylar film" kalvoja sekä prossun ja emolevyn lukitusmekanismin väliin tulevia "spacereita". Näillä nimillä esiintyvät Thermalrightin omilla sivuilla :D

Oman Machon mukana ei noita aikanaan tullu mutta nyt pitäisi asentaa kyseinen jäähy LGA1151 kantaan ja näissä tarvitaan nykyään noita. Ilmeisesti kuuluvat nykyään Thermalrightin jäähyjen mukaan uutena.
Itselle tuli noin viikossa thermalrightilta kun kyselin am4 kiinnikkeitä ja spacereita ja kumipehmusteita jäähyn ja tuulettimen väliin. Ja kaikki tuli ihan ilmaiseksi. Hyvää palvelua sieltä päästä. Silloin piti vaan laittaa kuitti/todistus että on ostanut am4 emolevyn
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
110
Itselle tuli noin viikossa thermalrightilta kun kyselin am4 kiinnikkeitä ja spacereita ja kumipehmusteita jäähyn ja tuulettimen väliin. Ja kaikki tuli ihan ilmaiseksi. Hyvää palvelua sieltä päästä. Silloin piti vaan laittaa kuitti/todistus että on ostanut am4 emolevyn
Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)
 
Liittynyt
31.10.2016
Viestejä
126
Loppuiko tuo 9900k:n bundletarjous tosiaan jo? Jätin eilen tilaamatta kun katsoin, että oli reilusti saldoa vielä, tänään kuitenkin hävinnyt. Onko mitään vastaavanlaista intelin bundlea tiedossa lähiaikoina?
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)
Ei valitettavasti ole varaosia meillä. :/
 

hro

Liittynyt
04.05.2018
Viestejä
43
Pakko itsekin antaa hieman palautetta. Kun menin eilen chattijonoon, niin edelläni oli kymmenen henkeä. Noin 2h odottamisen jälkeen edelläni oli yksi henkilö. No ajattelin että kohtahan sitä varmaan pääsee sanomaan asiansa, mutta eihän sitä päässy. 3.5h olin jonossa, jonka jälkeen päätin, että en jaksa enää jonottaa chatissä, enkä kysellä, että milloin saan oikeasti tilatut tuotteet, kun tuotteiden käsittelyssä ja tuotteiden odottelussa tuntui kestävän kauan, eikä arvioidut toimitusajat tuntuneet pitävän. Peruin sitten tilauksen sähköpostitse ja laitoin sitten samat tuotteet amazonista tulemaan. Nyt toivon vaan, että peruutussähköposti huomataan (ajoissa), eikä tule mitään lisäsäätöä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
3 722
Tuli asiaa kysyttyä ja sain viestin että veloittaisivat postikuluja peräti 30 dollaria. Melkein uuden jäähyn postitettuna saa jo tuolla. Tulikohan asia siellä oikein ymmärretyksi.

Varmistan vielä että eikö Jimmsiltä löytyisi edes vaikka pelkkää tuota mylar kalvoa? :)
Itse muistaakseni olin yhteidessä heihin thermalright.de sivuston antaman support e-mailiin ja vastaus tuli muistaakseni thermalright.tw osoitteesta. On jo pari vuotta aikaa. Aika erilainen toi sun saama vastaus kun minulla oli tosi hyvä kokemus tuo. Kokeile laittaa vielä johonki toiseen support maili osoitteeseen.

Edit. Käyppä laittamassa sieltä thermalright.de sivustolta yhteydenotto. Sen sivuston saa englannin kieliseksi ylä vasemmalta
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 369
Jaa, kyllä mulla vaan lähti eilen tilatut romut heti, toimitustapana tosin oli kotiinkuljetus.
Tänään tilasin lisää tavaraa ja chatissa kyselin jos sais heti matkaan, onnistui.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
4 067
Viikkotarjous, päivitetty 14.2.

Acer 27" Predator XB271HU IPS-pelimonitori, WQHD, 165Hz *Foorumitarjous, norm. 749€!* (629 €)
Asus 15,6" TUF Gaming FX504GM, kannettava pelitietokone, musta (949 €)
SilverStone ARM23BS, monitorivarsi kahdelle maks. 24" monitorille, musta (59,90 €)



Tarjouksissa rajatut erät!
Tarjous voimassa vain näkyville saldoille ja vain kyseisestä linkistä tilatessa.
1kpl/asiakas jollei tuoteotsikossa muuta mainita, ei jälleenmyyntiin!




Ennakkotarjous vai ?
 

Oui

Liittynyt
30.11.2016
Viestejä
38
Torstaina 7.2. yöllä 02:00 tilattu tuote jota oli heti saatavilla ja toimitusaika 1-4 pv. Ei vielä edes lähtenyt. Chätistäkin asiaa jo kysäisin ja kertoi että tavaraa hyllyssä on ja että keretään varmaan lähettämään neljäntenä päivänä. Mutta eipä ole vielä nytkähtänyt ja mikäli sitä kokoajan hyllyssä on ollut kuten tilaushetkellä, niin miten tuo lähettäminen on nykyään niin vaikeaa/hidasta. (oletan kuitenkin, että 4pv on tosiaan 4 työpäivää, joka tuli tänään täyteen)

Ennen tullut 1-2 pv sisään tavarat aina, jonka takia nyttenkin tilailin jimmyltä, vaikka olikin 10e kalliimpi kuin toisaalla. Olin valmis maksamaan hieman enemmän koska on ostohistoriaa muutenkin ja oletin toimituksen olevan yhtä nopeaa kuin ennenkin.

Näistä toimitusongelmista on nyt saanut pitkin talvea lukea, niin pitänee jatkossa miettiä kantaako roposensa toisaalle..
 
Liittynyt
23.11.2016
Viestejä
169
Kyllä oma tilaus lähti heti samana päivänä, kun chatissa mainitsin että olisi kiire.
 
Liittynyt
15.02.2018
Viestejä
334
On tullut tilattu vuoden sisään tavaraa EU:n alueella varmaan 30 eri kaupasta ja melkein kaikki ovat saaneet paketin matkaan seuraavaksi päiväksi paitsi Jimms. En tiedä mikä järki tilata, jos Saksasta tulee samalla nopeudella huomattavasti edullisemmalla.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia. :(

Tuo @hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!

Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.

Itseämme lainataksemme:

Ruuhkaa on kyllä edelleen, sitä ei käy kieltäminen, ja taustalla vaikuttavat edelleen samat, jimms_antin aikaisemmin avaamat syyt - tukkurikuormissa edelleen osittain haasteita. Suunta on onneksi kuitenkin jo ylöspäin. Varaston toimintaa pyritään edelleen tehostamaan ja aiemmin mainittu varaston kehitysprojekti toteutetaan tässä kevään aikana. :)
Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.

Mulla saattaa olla vähän eri käsitys. :)

Tällä hetkellä koko keskustelun viivästyksistä aiheuttaa yhden tavarantoimittajan todella pahasti viivästyneet toimitukset, jotka joulun jälkeen purkautuessaan aiheuttivat sen, että viivästyneet tilaukset menivät meillä keräilyjonon kärkeen kuten tietty kuuluukin. Se miksi meidän aspa kyselee tilausnumeroa yksärillä on juuri siitä syystä, että meillä on mahdollisuus ohjata selvästi kiireellisiä tilauksia niin, että tilaukset olisivat toivottuun aikaan perillä.

Luonnollisesti meidän mokahan tämä viivästys on ja olen siitä pahoillani! Ongelmaan on olemassa ratkaisu ja toimenpiteet ovat olleet käynnissä jo kahtena edellisenä viikonloppuna ja nyt myös tilapäisresursseilla, että vallitsevasta tilanteesta päästään pikaisesti "normaalitasolle"

Sitten se vastaus tähän kommenttiin: Uudella omistajalla on tarkoitus kehittää Jimm'siä entistä paremmin palvelevaksi lisähenkilökuntaa palkkaamalla, sekä parantamalla tuotteiden saatavuutta. Tästä osoituksena on jo nyt kasvaneet henkilöresurssit, sekä marraskuussa avattu varastomme laajennus ;)

Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiruuhkaohjeistuksen mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Ihan uteliaisuudesta tästä B-stock vs uusi hinnoittelusta. Onko toi teiän mielestä kohtuullista hinnoittelua asiakaspalautetulle tuotteelle, uuden mukana tulee vielä kolme peliäkin mukana? Muuten en ois tohon ees kiinnittänyt huomiota mutta facebookissa tuli vaan postaus vastaan #hyvädiili #melkoreilua :D

Tuotehaku - Jimms.fi
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 053
Hyvää keskiviikkoa, arvon techiläiset!
Jälleen on yön aikana virinnyt keskustelua noista toimitusajoistamme, ja chattiin liittyvästä palautteesta päätellen aspallakin on ollut siinä määrin kädet täynnä, etteivät ole huomanneet ottaa osaa keskusteluun! Todella harmillista, että emme ole onnistuneet täyttämään foorumilaisten oikeutetusti korkeita odotuksia. :(

Tuo @hro :n mainitsema jonotusaika kuulostaa vähintäänkin erikoiselta ja täysin kohtuuttomalta, eli jos pystyisit vaikka laittamaan tästä ihan vaikka asiakaspalveluun lisätietojen kanssa mailia (siis ihan virallinen reklamaatio), niin voidaan selvittää taustalla oleva syy ja korjata puute! Koskee myös muita, jos on ollut vastaavanlainen tilanne!

Toimitusaika-arvojen puitteissa ollaan hyllytuotteiden osalta (1-4 työpäivää tilauksesta), eli suunta on kyllä onneksi jo ylöspäin. Ei kyllä valitettavasti vieläkään pystytä siihen salamannopeaan tahtiin, mihin olette menneinä vuosina tottuneet. Korjausliikkeitä on tehty ja tehdään edelleen.

Itseämme lainataksemme:



Tässä vielä tuo jimms_antin postaus, mikäli meni joltain ohi.


Loppukaneetti: pyytäisimme sesonkiohjeiden mukaisesti nöyrimmin olemaan esim. yksärillä yhteydessä, mikäli oman tilauksen kohdalla on kriisi, varsinkin jos chatti tuntuu takkuilevan! Ongelmat on tehty ratkottaviksi ja ollaan täällä teitä varten! Kiitos rakentavista palautteista ja kärsivällisyydestänne! :)
En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
Kuten todettua niin helppohan se on aina tulla tänne huutelemaan että "Missä mun tilaus viipyilee??!".
Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä ja olen itse ollut jo vuosia tyytyväinen hintoihin ja kohtuullisiin toimitus-aikoihin.
Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Ihan uteliaisuudesta tästä B-stock vs uusi hinnoittelusta. Onko toi teiän mielestä kohtuullista hinnoittelua asiakaspalautetulle tuotteelle, uuden mukana tulee vielä kolme peliäkin mukana? Muuten en ois tohon ees kiinnittänyt huomiota mutta facebookissa tuli vaan postaus vastaan #hyvädiili #melkoreilua :D

Tuotehaku - Jimms.fi
Moikka! Tarkistellaan tuo tuotevastaavalta :) B-stocktuotteiden hinnoista saa ja pitääkin antaa palautetta, jos joku tuntuu täysin kummalliselta :)
 
Liittynyt
16.12.2016
Viestejä
600
Minullakaan ei ole pahaa sanottavaa Jimmssistä. Sunnuntaina laitoin tilaukseen Alphacoolin vesisäiliön, joka oli selvästi halvempi kuin Saksasta tilatessa. Lisäksi chatissa sain hyviä tuote-ehdotuksia, kun en itse löytänyt tarkoitukseen sopivaa komponenttia. Tälläisesti asiakaspalvelusta voi vain haaveilla muualta tilatessa :tup:
 
Liittynyt
14.08.2017
Viestejä
37
Tuleeko Jimmsiltä ilmoitus kun tavara on postitettu, vai tuleeko vain postin saapumisilmoitus kun paketti noudettavissa? Maanantaiaamuna tehty tilaus "heti saatavilla", odottelin että paketti olisi perjantaiksi tullut, mutta ei taida keretä..
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Yhteistyökumppani
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 970
Tuleeko Jimmsiltä ilmoitus kun tavara on postitettu, vai tuleeko vain postin saapumisilmoitus kun paketti noudettavissa? Maanantaiaamuna tehty tilaus "heti saatavilla", odottelin että paketti olisi perjantaiksi tullut, mutta ei taida keretä..
Seurantakoodi tulee, kun tilaus on lähetetty. Pois lukien kirjeet, joista ei generoidu seurantaa.

Edit: laita tilausnumero yksärillä, niin voidaan tarkistaa tilanne :)
 
Liittynyt
03.02.2017
Viestejä
439
En kyllä ymmärrä ihmisten nillitystä toimitus-ajasta/ajoista. Ymmärtäisin jos toimituksia jäis lähtemättä/toimittamatta mutta tässä tapauksessa puhutaan vain lisäpäivistä yleensä.
Kuten todettua niin helppohan se on aina tulla tänne huutelemaan että "Missä mun tilaus viipyilee??!".
Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä ja olen itse ollut jo vuosia tyytyväinen hintoihin ja kohtuullisiin toimitus-aikoihin.
Tämän päivän pullamössökansa olettaa että tuotteet olis heti kotiovella kun heittää tilauksen sisään. :wtf:
Eli et ole itse tilannut viime aikoina mitään, tai sulla on sitten säkällä aina pelittänyt, niin kellään muullakaan ei voi olla ongelmia? Näinhän se menee...

Kyllähän se nyt niin on, että kun varastossa olevalle tuotteelle lukee 1-4 päivän toimitusaika, mutta tuote on jo sen 4 päivää tilassa "lähetettävissä, odottaa käsittelyä", eli myöhästyy tuosta toimitusajasta vähintään sen päivän tai kaksi, niin alkaa ihmetyttämään, että mitä siellä tehdään. Ennen tosiaan aina lähti samana päivänä tai seuraavana aamuna, nyt useampaan otteeseen menee varastotuotteella tuo luvattu toimitusaika jo käsittelyyn.
 

Focus0

System Specialist
Liittynyt
01.12.2016
Viestejä
2 053
Eli et ole itse tilannut viime aikoina mitään, tai sulla on sitten säkällä aina pelittänyt, niin kellään muullakaan ei voi olla ongelmia? Näinhän se menee...

Kyllähän se nyt niin on, että kun varastossa olevalle tuotteelle lukee 1-4 päivän toimitusaika, mutta tuote on jo sen 4 päivää tilassa "lähetettävissä, odottaa käsittelyä", eli myöhästyy tuosta toimitusajasta vähintään sen päivän tai kaksi, niin alkaa ihmetyttämään, että mitä siellä tehdään. Ennen tosiaan aina lähti samana päivänä tai seuraavana aamuna, nyt useampaan otteeseen menee varastotuotteella tuo luvattu toimitusaika jo käsittelyyn.
Itse asiassa kyllä olen tilannut tässä ihan viime kuun alkupuolella ja pari viikkoa sitten.
Näinkö sanoin että muillakaan ei voi olla ongelmia?? Kirjoitin Moni muukin on täällä todennut että pääsääntöisesti tuotteet ovat olleet hyvässä ajassa perillä

 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 520
Viestejä
4 165 050
Jäsenet
70 419
Uusin jäsen
KukkoPärssinen

Hinta.fi

Ylös Bottom