Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Viestiketju alueella 'Yritykset, jälleenmyyjät ja yhteisöt' , aloittaja Jimm's, 18.10.2016.

Mitä mieluiten asennuskarkiksi? Kotimaista, kiitos!

Äänestys suljettu 30.10.2017.
  1. Salmiakkia

    55,3%
  2. Tikkareita

    31,5%
  3. Jotain muuta, mikä?

    13,2%
  1. Starglazer

    Starglazer Tukijäsen

    Viestejä:
    611
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Vaikka ensimmäisestä hakutuloksesta:
    upload_2018-2-10_21-34-14.png

    Jimm's PC-Store - Y-tunnus: 0885951-4 - Yritystiedot, taloustiedot, päättäjät & hallituksen jäsenet

    E: Ja jotta ei ihan pelkäksi offtopikiksi mene niin minulta kiitos @Jimm's ille. Nyt pieni notkahdus tapahtunut ruuhkien takia mutta toivon että kohta hellittää. Oma kokemus on että asiakaspalvelu ja toimitusajat ovat parantuneet huomattavasti viime vuosina. Yksi iso etu teillä on ilmaiset toimitukset :tup:
     
  2. Waldo

    Waldo Niin elämä kuin videopelitkin tunteella. Tukijäsen Team NVIDIA Team Intel

    Viestejä:
    742
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tämä on yksi iso syy miksi tilaan ylipäätänsä Jimmsiltä.

    +Ilmaiset toimitukset
    +Nopea toimitus (ainakin minulla, en tiedä teistä kuinka nopeeta teille on)
    +Hinnoissa ei ole ainakaan ~100-200e tuotteissa kuin pari kymppiä eroa saksan hintoihin näin mututuntumalla mutta kääntöpuolena on että takuun pitäis toimia paljon nopeammin kuin saksan kauppojen kaa.

    -Joissakin tuotteissa todella korkea hinta vrt. kilpailijoihin
    -????
    -????

    En tiedä paljoa miinuksia kun ei ole juurikaan ikinä ollut ongelmaa Jimmsin kanssa.
     
    FinlandApollo ja Starglazer tykkäävät tästä.
  3. Rozor

    Rozor

    Viestejä:
    901
    Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Täältä itse katsoin:
    Jimm's PC-store Oy - Taloustiedot - Asiakastieto

    Miten noi voi erota toisistaan niin paljon?
     
    Starglazer tykkää tästä.
  4. Mane

    Mane

    Viestejä:
    394
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    No joo, mutta ei se silti muuta sitä faktaa mihinkään että liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa, kuten tarmo2011 sanoi.
     
  5. Rozor

    Rozor

    Viestejä:
    901
    Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    No ei tietenkään ole, kuinka urpo sinä oikein olet?
    Siitä näkee nopeiten myynin kasvun, koska myynti on suoraan verrannollinen liikevaihtoon.
    Tuloksen näkee samasta osoitteesta kuin liikevaihdon, mutta se ei tässä kohtaa nyt ole relevanttia kun kyse on nimenomaan hitaasta lähettämisestä jne.
     
  6. Mane

    Mane

    Viestejä:
    394
    Rekisteröitynyt:
    18.10.2016
    En tiedä miten urpo olen. Tarmo kirjoitti: "Selviytyminen nykyisessä globaalissa maailmassa on melkoista tasapainottelua palkka-ja muiden kulujen kanssa ja liikevaihto ei ole suoraan verrannollinen liikevoiton kanssa."

    Mä vastasin vaan sinun ulinaasi, jonka vastasit tarmolle, joka minun mielestäni kyseenalaisti hänen viestinsä sisällön... :confused:

    Eli oletko hänen kanssaan samaa mieltä vai et? :confused::confused2:
     
    FinlandApollo tykkää tästä.
  7. Rozor

    Rozor

    Viestejä:
    901
    Rekisteröitynyt:
    29.01.2017
    Mitä merkitystä sillä liikevoitolla sitten on, kun ei siitä näe että myynti on kasvanut = ruuhkaa pakkaamolla?
    Mikä siis oli alkuperäinen pointtinikin.
    En tuota olisi maininnut, jos yhtiön tulos olisi huono, mutta koska yhtiön voitot ovat kasvaneet about samassa suhteessa liikevaihtoon, eikä ihmisiä ole palkattu kuin neljä lisää, niin on selvää että voitto otetaan työntekijöiden selkänahasta.
     
  8. hodoor

    hodoor

    Viestejä:
    22
    Rekisteröitynyt:
    31.03.2017
    Omat kokemukset Jimssistä: Tavara tulee kotia uutena nopeasti ja ilman posteja (ainakin ennen?), mutta jos tuote on viallinen tai siinä on virhe niin olet pulassa. Takuuvaihto/-huolto/-hyvitys ei toimi tai siellä ei oteta asioita vakavasti ja yritetään viat kääntää asiakkaan vastuulle.
     
    Omgzitsme tykkää tästä.
  9. teude

    teude

    Viestejä:
    340
    Rekisteröitynyt:
    05.12.2016
  10. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    noita ei näyttäisi löytyvän tukkureilta. :/ näin ollen niitä ei meillekkään ainakaan tässä kohtaa saada.
     
  11. PalleTheBoy

    PalleTheBoy

    Viestejä:
    19
    Rekisteröitynyt:
    19.11.2016
  12. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Viimeksi muokattu: 12.02.2018
    PalleTheBoy tykkää tästä.
  13. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Oliko tää jo kunnossa/hoidettu? :)
     
  14. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  15. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016

    Kollektiivinen kiitos sinulle ja muille viikonloppuna kommentoineille palautteista - palaute on aina hyvästä, varsinkin silloin kun se on rakentavaa! :)
    Viikonloppuna oltiin tosiaan porukalla kirimässä ruuhkaa ja ollaan nyt vihdoin taas normaalitasossa kiinni.
    Kiireapu on tosiaan ollut koko sesonkiajan käytössä ja korjausliikkeitä on muutenkin tehty heti ongelmien ilmetessä, mutta vaikutuksen näkyminen vie valitettavasti silti aina sen oman aikansa.

    Jos tilauksella on erityisen kiire kannattaa varsinkin sesonkiaikana olla yhteydessä asiakaspalveluun aikaisempien ohjeiden mukaisesti tai vaihtoehtoisesti käyttää tuota Posti 21-palvelua. Lisämaksusta kuriiri tuo tilauksen suoraan kotiovelle ja maksullisena lisäpalveluna tilaus menee tällöin korkeammalla prioriteetilla toimitukseen tavaroiden saavuttua hyllyyn.
     
    FinlandApollo, zZzz ja Starglazer tykkäävät tästä.
  16. Persojet

    Persojet

    Viestejä:
    600
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eli siis jos ottaa toimituksen kuriirina niin myös pakkaamossa pääsee jonon ohi?
     
  17. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä, mutta saldojen puitteissa toki - jos tavaraa ei ole hyllyssä niin pitää ensin odottaa että sitä saadaan.
     
    zZzz tykkää tästä.
  18. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  19. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Edit: tupla
     
  20. Seba_N

    Seba_N

    Viestejä:
    21
    Rekisteröitynyt:
    09.10.2017
    Jokin aika sitten nurisin kun näytönohjaimen tilaukselle ei oltu tehty mitään 3 päivään vaikka tavaraa oli saldoissa niin nyt täytyy kehua. Eilen jätetty tilaus sisään ja tänäaamuna tuli jo viesti että tavara on lähtenyt. Iso kiitos käsittelyiden nopeutumisesta!
     
    B3MMi ja Jimm's tykkäävät tästä.
  21. majm

    majm

    Viestejä:
    254
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kehutaan nyt vieläkin, eilen tilattu, tänään postissa, huomenna postista riippuen pakettiautomaatissa :D
     
    Jimm's tykkää tästä.
  22. Subv1sa

    Subv1sa Tukijäsen

    Viestejä:
    280
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Mulla sama eilen tilattu ja tänään aamulla tuli viesti että tilaus käsitelty ja postitettu. :tup:
     
    Jimm's tykkää tästä.
  23. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    510
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Viimeksi muokattu: 13.02.2018
  24. B3MMi

    B3MMi

    Viestejä:
    94
    Rekisteröitynyt:
    16.12.2016
  25. Herra Miinus Yksi

    Herra Miinus Yksi

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    12.02.2018
  26. Arcadia

    Arcadia

    Viestejä:
    10
    Rekisteröitynyt:
    30.11.2017
    Eräillä näyttää olevan kärsivällisyys pikkulapsen tasolla. On se tuskaa, kun joutuu odottamaan niitä osiaan sen kauheat 2-4 päivää, ennen kuin pääsee taas leikkimään sotaa verkossa.
     
    Il- ja Mane tykkäävät tästä.
  27. Waldo

    Waldo Niin elämä kuin videopelitkin tunteella. Tukijäsen Team NVIDIA Team Intel

    Viestejä:
    742
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Juu tänään lähti liikkeelle paketti, huomenna pitäis olla hyppysissä. :)
     
    Jimm's tykkää tästä.
  28. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  29. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  30. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ilmeisesti saatavuuksien selkeytyminen menee ensi kuun puolelle, mutta pyritään saamaan listoille siihen mennessä :)
     
    Viimeksi muokattu: 13.02.2018
    runboy93 tykkää tästä.
  31. Ogram

    Ogram

    Viestejä:
    82
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
    Mahtaakohan Jimmyn pelituolivalikoimasta löytyä ainoatakaan tuolia, joka sopisi sirommalle pelaajalla (210cm/130kg)? Vai onko ylipäätään turha yrittääkään löytää pelituolia tähän hätään vaan lähteä Martela/Isku/jne. linjalle?
     
  32. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  33. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    mm. DXRacerin King - sarja on kookkaammille suunniteltu: DXRacer King, Gaming Chair, Musta Valkoinen - 419,00€
     
  34. Ogram

    Ogram

    Viestejä:
    82
    Rekisteröitynyt:
    21.10.2016
  35. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ai piru, muistin että tuossa olisi ollut maksimipituus suurempi. Laitan kyssäriä tuotevastaavalle!
     
    Ogram tykkää tästä.
  36. afterii

    afterii Intel vai AMD? Premium-jäsen

    Viestejä:
    56
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitoksia nopeasta toimituksesta! Tuli siirryttyä 2 näytön setupista Dellin ultraleveään aikaan :cigar2: Pikkasen menee aikaa totutella, mutta kyllä tää on aivan loistava näyttö:comp:


    Yksi pieni toive/kehityskohde olisi kuitenkin laskutukseen liittyen:

    Otin tälläisessä "isommassa" tilauksessa poikkeuksellisesti maksutavaksi Klarnan Laskun. Oletin, että tästä tulee sähköpostiin lähetyksen jälkeen lasku (kuten 99% kaikista muista verkkokaupoista tekevät), mutta eipä näkynyt. Näytön saapuessa poimin tilausvahvistuksen laatikon kyljestä muovitaskusta, nakkasin kansioon talteen ja heitin laatikon varastoon.

    Yritysmaailman puolelta oppineena menin itse selvittelemään laskutustietoja ja ei muuta kuin klarnan sivuille kirjautumaan sisään ja siellähän ne kaivatut laskutustiedot olivatkin ja sain pistettyä näytön maksuun.

    Nyt sitten pari päivää myöhemmin aloin tarkemmin tutkimaan tilausvahvistusta niin siinähän olikin kaksi paperia liitettynä toisiinsa ja toinen myös lasku, paperisena. Eikö järjestelmä voisi tukea kuten muilla, että tulisi sähköisesti laskut perille yksityishenkilöille? Firmalle ei nyt haittaa jos paperisena haluaa välttämättä laskuja laitella kun menevät kuitenkin skannauspalvelun kautta sähköiseen järjestelmään.

    Jos nyt vaikka käy käy näin kuten itsellä, että lasku jää epähuomiossa poimimatta tai joutuu näkemään pientä vaivaa laskun maksutietojen löytämiseen niin ei helpota kovinkaan paljon asiakkaan puolelta hommaa.
     
  37. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    510
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
    Viimeksi muokattu: 13.02.2018
  38. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos kehitysehdotuksesta :) Sähköiset kuitit, laskut ja muut tilauksiin liittyvät asiakirjat saa aina asiakaspalvelusta pyytämällä, kellon ympäri. Automaattiseen sähköiseen laskutukseen ei järjestelmämme ainakaan toistaiseksi taivu.
     
  39. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  40. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Tarjoukset siivottu ja päivitetty!
     
  41. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Gaming Chairs For Big Men | For Big And Heavy People

    Noissa taitaa olla kaikissa 200cm yläraja :/ Jos jotain bongaat, niin toki koitetaan saada valikoimiin. Tossa Vertagearissa on lyhyempi selkäosa mitä King-sarjassa :/
     
  42. runboy93

    runboy93

    Viestejä:
    510
    Rekisteröitynyt:
    01.08.2017
  43. laineristo75

    laineristo75

    Viestejä:
    2
    Rekisteröitynyt:
    14.02.2018
    Nyt oli ihan pakko luoda tili tätä varten että pääsin kommentoimaan. Pakko kehua jimmsiä yleisellä tasolla ja hommat on aina hoitunut hienosti. Nyt on vain pakko tulla kysymään että mistä johtuu tämä järkyttävä näytönohjainten hinnan nousu ja ongelmat saatavuuden kanssa? Mitään ei tunnu olevan hyllyssä ja jos on, niin viedään nenän edestä muitamissa tunneissa. Onko joku uusi mainustrendi päällä? Kaverit puhunut että tuntuu joka paikka kuhisevan venäläisiä tai virolaisia kun kantavat lavoittain näyttiksiä pihalle :D . Toivon vain että jimms ei ole lähtenyt samaan pelleilyyn mukaan! Itsekkin katsonut että pitäis näyttistä vaihtaa vanhan 960 tieltä, jos vinv jotain saisi! Anteeksi tämän kaljan huuruisen avauksen takia.
     
    Herra Miinus Yksi tykkää tästä.
  44. Herra Miinus Yksi

    Herra Miinus Yksi

    Viestejä:
    4
    Rekisteröitynyt:
    12.02.2018
    Ainakin toistaiseksi Jimmsin hinnat ovat näyttäneet pysyvän kurissa. Kiitos tästä. :tup:
    Useista tarjolla olevista malleista saa maksaa jopa useamman satasen lisää muilta jälleenmyyjiltä.
     
  45. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  46. Harmon Rabb Jr.

    Harmon Rabb Jr. Tukeva jäsen Platinum-jäsen Team R&T Team Luumu

    Viestejä:
    270
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Tässähän se vastaus tulikin. :comp:
     
    Jimm's tykkää tästä.
  47. Joulukalja

    Joulukalja Nope t: Sysop

    Viestejä:
    130
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
  48. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kiitos palautteesta :)
    Parhaamme teemme jotta hintataso pysyisi kotimaan kilpailijoihin nähden kilpailukykyisenä. Valitettavasti komponenttien hinnat nousevat ihan toimittajatasollakin kysynnän kasvaessa. Jos joku hinta tuntuu ihan käsittämättömältä, niin aina voi tarkistella :)
     
    zZzz ja runboy93 tykkäävät tästä.
  49. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Viimeksi muokattu: 14.02.2018
  50. Jimm's

    Jimm's Jimm's PC-Store Yhteistyökumppani

    Viestejä:
    1 996
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Herra Miinus Yksi ja runboy93 tykkäävät tästä.