Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

Tila
Keskustelu on suljettu.

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 114
Mä en oikeen kyl tarvi mitään. Oma kone ja poikien kone aikalailla valmiita nyt hetkeks aikaa.
Joten jimssille haastetta, että laittakaa jotain semmosta tarjoukseen huomenna mitä en edes tiedä tarvitsevani. :D
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
8 980
Onko tuohon tilinhallintaan tulossa muutoksia? Saisi vaikkapa näkyviin ne tilauksien sisällöt? Entä muokkaus/peruutukset tilauksiin?
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
55
ModMic kun tulisi tarjoukseen niin voisin hankkia.
Normihintaan jää kyllä hyllyyn, niin kovaa tarvetta ei kuitenkaan ole.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
1 612
Moi! Huoltotyöt aloitettiin ti-ke yönä, eli jos on ollut ongelmaa aikaisemmin niin laita vaikka aspaan lisätietoa mahdollisista virheilmoituksista ja niiden ilmenemistavasta (selainversio, käyttämäsi alusta jne.)! Emme siis ennen eilistä ole havainneet mitään poikkeavaa nettikaupan toiminnassa - käytössämme on monipuolinen valikoima erilaisia laitteita ja selainversioita.

Huoltotyöt on tuoreimman tiedon mukaan saatettu onnistuneesti päätökseen eilen illalla eikä ongelmia enää pitäisi esiintyä :)
Ei alannu sivut toimimaan. Jokin kummallisuus siinä oli, meinaan kun tyhjensin kaiken ylimääräisen Chromeen liittyvän CCleanerilla, niin alkoi sivut pelittämään.
Jotenki se tuohon chattiin liittyi, sillä sitä se koitti latailla ja päivitti sivua sitä mukaan eli noin sekunnin välein. Mutta tämä vain chromella ja uusimmalla selainversiolla.
 
Liittynyt
12.10.2017
Viestejä
877
Pakko sanoa, että oli maukas turkinpippuritikkari, kun tilasin Sennheiserin G4ME Zeroon uudet korvaläpyskät. Myös itse tuote tuli about viikon etuajassa arvioon nähden. Kiitän ja kumarran.
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Ei alannu sivut toimimaan. Jokin kummallisuus siinä oli, meinaan kun tyhjensin kaiken ylimääräisen Chromeen liittyvän CCleanerilla, niin alkoi sivut pelittämään.
Jotenki se tuohon chattiin liittyi, sillä sitä se koitti latailla ja päivitti sivua sitä mukaan eli noin sekunnin välein. Mutta tämä vain chromella ja uusimmalla selainversiolla.
Koitamme selvittää vielä tarkemmin onko verkkosivuille jäänyt jotain vikaa vai pitäisikö kaikki olla nyt kunnossa.
 
Liittynyt
23.10.2016
Viestejä
143
Koitamme selvittää vielä tarkemmin onko verkkosivuille jäänyt jotain vikaa vai pitäisikö kaikki olla nyt kunnossa.
Minulla oli muuten sama vika jo 3-4 viikkoa sitten ipadin safari-selaimella, muilla laitteilla toimi normaalisti. Liittyi minustakin juuri chattiin eli sen lataukseen sivu kaatui ja alkoi lataamaan sivua aina uudelleen. Ongelma ratkesi minulla tekemällä log out sivulta ja sitten uudelleen log in, sen jälkeen chat latautui normaalisti. Tämä lähinnä tiedoksi, jos auttaa asian selvittelyssä.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 724
8700K, Asus X Hero ja joku vauhdikas 2x8GB muistipaketti valvojaisiin järkihinnalla --> Shut up and take my money! :D
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Korjasin tota sulle vähän, olepa hyvä ;)
Äläs nyt, kyllä niitä taitaa tihkua pikkuhiljaa. Omani lähti toimitukseen jo tällä viikolla ( 5. pvä tilaukseen, 8. tilaus ) eli pikkuhiljaa varmaan se jono pienenee. Tietysti jos siellä on älytön jono kertynyt jo, niin ei tihkumiset auta - jimssin sivuiltahan statistiikka katkeaa 25 kohdalla.
 
Liittynyt
06.09.2017
Viestejä
1 575
Äläs nyt, kyllä niitä taitaa tihkua pikkuhiljaa. Omani lähti toimitukseen jo tällä viikolla ( 5. pvä tilaukseen, 8. tilaus ) eli pikkuhiljaa varmaan se jono pienenee. Tietysti jos siellä on älytön jono kertynyt jo, niin ei tihkumiset auta - jimssin sivuiltahan statistiikka katkeaa 25 kohdalla.
Jimmssistäkö tilasit? Ite menin tyhmänä peruuttamaan jimssin tilauksen, kun sain muualta paremmalla hinnalla(olin kanssa jossain ekan 10 joukossa)
 

Steve Rambo

Mätimaha
Platinum-jäsen
Team R&T
S Y N T H W A V E
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
0
Missähän kohtaa jono mahtaa tällä hetkellä liikkua? Olisi myös kiva tietää, missä kohtaa jonoa olen. :joy:

Varmaan aika kaukana kärjestä, koska tilaus sisään vasta joskus puoli viiden jälkeen. :sori:
 

Waldo

Niin elämä kuin videopelitkin tunteella.
Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 345
Minä veikkaan että IO-Tech kaatuu tai vähintään jumittaa pahasti kuten viimekin vuonna.:swait:
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Onko tuohon tilinhallintaan tulossa muutoksia? Saisi vaikkapa näkyviin ne tilauksien sisällöt? Entä muokkaus/peruutukset tilauksiin?
Kyllä tuota tilinäkymän käyttöliittymää ja sen ominaisuuksia pyritään kehittämään, mutta aikataulusta ei ole tietoa. Onneksi on 24/7 -aspa, joka tarvittaessa saa kaivettua tiedot vaikka keskellä yötä :)
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Missähän kohtaa jono mahtaa tällä hetkellä liikkua? Olisi myös kiva tietää, missä kohtaa jonoa olen. :joy:

Varmaan aika kaukana kärjestä, koska tilaus sisään vasta joskus puoli viiden jälkeen. :sori:
Mistä jonosta tarkalleen kyse? Laita vaikka yksärillä lisätiedot niin tarkistellaan :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Jimmsi voisi vähän lohduttaa verkkikseen pettyneitä tekkiläisiä ja laittaa pleikkarit valvojaistarjoukseen ;) ja varaan heti itselle yhden niin ei tarvitse painella enää enempää f5 :D
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
475
Tuli tällä viikolla viikolla viimeisetkin tarpeet käytyä teiltä hakemasta, eli ensimmäistä kertaa valvojaisiin ilman minäkään näköisiä osatarpeita. Eli laittakaapa jotain semmoista tarjoukseen mitä en edes tiennyt tarvitsevani :D.
 

Jrhh

<Raudanusuttaja>
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
1 706
Haen sitä, että näkisi suoraan, että ei tarvitse klikkailla jokaista auki. Helpottaisi välillä tilauksen hakemista. Tai sitten joku haku mikä hakee tilauksen sisällön jne.
Näitä samoja oon jo huutanu toista vuotta jimmsille sähköpostitse yms, mutta ei tuu ei.
 
Liittynyt
08.10.2017
Viestejä
40
Sieltäpä sieltä :)

Voi piru. Onneksi olkoon. Ite oon jonotuslistalla sijalla 18. Nyt kyl vähän harmittaa kun katoin sitä sillon heti launchissa et aijjaa nyt vois ostaa mut varastosaldo silti nollaa näyttää? Ajattelin et ennekkomyyntiähän sekin kai sitten niin kesti muutaman minuutin harkita että ostaako vai eikö osta. Ois pitäny vaan heti ostaa niin ois jo prossu hyppysissä vissiin. Ens kerralla fiksummin.
 

Wizand

Tukijäsen
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
362
Vieläkö ongelmia esiintyy? Löytyi sivuilta bugi, joka korjattiin.
Edelleen on ainkain itsellä rikki kun menen chromella sisään, Vivaldilla näkyy toimivan paremmin. Latautuu uudelleen ja uudelleen ( varmaan tuo chatti? ) n. 1hz taajuudella.

Tämä tuntuu tapahtuvan vain jos tulee sivuille niin, että on kirjautunut.
Jos pysäytän sivun uudelleenlatautumisen väkisin ja kirjautudun ulos, suljen tabin, avaan uuden tabin ja seilan sisään niin silloin ongelmaa ei tule ( chatti ei lataudu? ).
Kun kirjaudun sisään ( muista minut on päällä ) niin ei ongelmaa.
Mutta jos suljen tabin, avaan uuden tabin, ja selaan sivuille ( ts. olen kirjautunut ) niin alkaa taas tuo karuselli.
 
Liittynyt
12.07.2017
Viestejä
129
Mites 8600k laita? Nimimerkillä "8700k seitsemäntenä tilanneena ja 8600k vaihtaneena sijalla kymppi paremman saatavuuden toivossa"
 

Jimm's

Jimm's PC-Store
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 983
Edelleen on ainkain itsellä rikki kun menen chromella sisään, Vivaldilla näkyy toimivan paremmin. Latautuu uudelleen ja uudelleen ( varmaan tuo chatti? ) n. 1hz taajuudella.

Tämä tuntuu tapahtuvan vain jos tulee sivuille niin, että on kirjautunut.
Jos pysäytän sivun uudelleenlatautumisen väkisin ja kirjautudun ulos, suljen tabin, avaan uuden tabin ja seilan sisään niin silloin ongelmaa ei tule ( chatti ei lataudu? ).
Kun kirjaudun sisään ( muista minut on päällä ) niin ei ongelmaa.
Mutta jos suljen tabin, avaan uuden tabin, ja selaan sivuille ( ts. olen kirjautunut ) niin alkaa taas tuo karuselli.
Kuulostaa siltä, että sun selaimen localstoragessa kummittelee jokin :o
 

WM_

Liittynyt
13.10.2017
Viestejä
6
Junailin itseni tännekin, jospa PC-projektiani saisi eteenpäin ja pääsisi eroon kymmenen vuotta vanhasta romusta.
1080 ympärille ja Define R5:n sisään pitäisi koota jotain, ne ei vielä yksinään paljoa tee. :)
 

Subv1sa

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 114
Täällä ollaan jo valmiina, Kirjauduttu jimssiin sisälle ja F5 rasvattu.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
SSD-levyjä tarjoukseen. Olisi pari läppäriä, joihin pitäisi saada vaihdettua ja kävisi myös vähän vanhemmat sekä pienemmätkin kuin 120Gb kokoiset.

Edellisellä kerralla toivoin jotain tavallista 27" tuumaista perusnäyttöä, mutta laitoitte tarjoukseen liian kalliita pelinäyttöjä. Miten olisi jos tällä kertaa penkoisitte varaston perukoista vähän vanhempaa rautaa myyntiin edullisesti?
 
Tila
Keskustelu on suljettu.
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 967
Viestejä
4 215 752
Jäsenet
70 984
Uusin jäsen
sisu1980

Hinta.fi

Ylös Bottom