Jimm's
Jimm's PC-Store
Onkohan missä vaiheessa RMA käsittelyjono menossa? 23.4. vastaanotettu teillä, mutta sen jälkeen ei ole kuulunut mitään.
Razzeli: Todella paha sanoa kauanko Jimmsillä menee.
Tuntuisi toimivan aspa niin chatista ja sähköposteista lähtien, ja olen ollut todella tyytyväinen saamaani apuun ja vastauksiin yleensä. MUTTA juurikin tää RMA käsittelyaika on kyllä venynyt uskomattoman pitkäksi. Itse laitoin jo 15.4. aluille palautuksen, mutta sen suhteen en ole saanut mitään muuta informaatiota kuin, että noin 2 viikon jonot RMA-käsittelyssä. Kuluttajan ei tulisi tarvita odottaa palautuskäsittelyä viikkoa pidempään. Pitää kohta puoliin olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan ja/tai -riitalautakuntaan, kun nämä käsittelyajat alkavat venyä jo kohtuuttomiksi. Olen lähipiiriltä kuullut, että yleensä palautusten käsittely hoituu 2-5 päivän sisällä, eivätkö he olleet missään muussa liikkeessä kohdannut tilannetta, jossa asiakaspalautus kestää näin kauan.
Kaikessa muussa voisin kyllä suositella Jimmsiä, mutta RMA tuntuu olevan yrityksen kompastuskivi.
EDIT: kirjoitusvirheet.
Täällä sama tilanne RMA:n kanssa. 23.4 vaastaanotettu mutta eipä ole mitään vastausta kuulunut.
Kiitos kollektiivisesti palautteista! Meille saapuneet takuu- ja asiakaspalautukset käsitellään järjestyksessä saapumispäivämäärän mukaan ja käsittelyaika riippuukin pakettien kokonaismäärästä. Tällä hetkellä poikkeustilanne menneisiin arkipyhiin yhdistettynä tarkoittaa, että jonoa on enemmän kuin huhti-toukokuussa yleensä. Paketteja käsitellään sen minkä keretään mutta tällä hetkellä jono on noin pari viikkoa. Mikäli kaipaatte tarkempia tietoja omaan tapaukseen liittyen niin laittakaa RMA-numero yksärillä tai vaikka aspachattiin viestiä!
Viimeksi muokattu:

Eli painakaa hyvät ihmiset sitä OC-nappia harkiten ja vasta kun olette asennusvalmiina. Meisselit, anti-staattinen ranneke (muovinen Casio-kello), asennuskalja ja kalsarit pitää olla valmiina asennuspisteellä (pahvilaatikolla) ja syy katoamiselle keksittynä lähipiirille ettei tarvi tarttua viime hetken korona-korttiin. Joka tapauksessa hyvää asennusviikonloppua kaikille ja kiitokset Jimm'sille ja Postille (vielä se kulkee). 

Tällä hetkellä arviot vaikuttaisi menevän kesäkuun alkuun seuraaville erille.