Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Olisiko mahdollista lisätä toinen osoite-rivi esim. ovikoodia varten?
Alkuviikosta tein tilauksen, en ainakaan tuolloin löytänyt muuta kenttää tuolle kuin "lisätietoja", mutta tuota kenttää ei ilmeisesti voi ovikoodin osalta hyödyntää. Helpottaisi postin kulkemista kotiin kuljetettavien pakettien osalta.

Moi! Välitin tämän toiveen järjestelmäpuolelle, mutta eikös kuljetusyhtiöt yleensä tiedustele näitä ovikoodiasioita siinä toimituksen yhteydessä?
 
Mikäs RMA-tapausten käsittelyssä kestää?

"Vastaamme mahdollisimman pian, kuitenkin 24h kuluessa. "

48 tuntia menny eikä kuuluny mitään takasin :smoke:

Moikka! Sähköposti on valitettavasti edelleen aika pahoin ruuhkautunut, ilmeisesti maanantaisissa maileissa mennään. :/
Laitan palautetta eteenpäin, josko tuon automaattivastauksen saisi päivitettyä. Suosittelen soittamaan, jos asia on kiireellinen.
 
Olisiko mahdollista lisätä toinen osoite-rivi esim. ovikoodia varten?
Alkuviikosta tein tilauksen, en ainakaan tuolloin löytänyt muuta kenttää tuolle kuin "lisätietoja", mutta tuota kenttää ei ilmeisesti voi ovikoodin osalta hyödyntää. Helpottaisi postin kulkemista kotiin kuljetettavien pakettien osalta.

Laita ihan vaan katuosoitteen perään, osoitekatu 9 D 135 ovi/hissi 1234#

Toimii universaalisti kaikkialla mihin ylipäätään katuosoitteensa voi lykätä.
 
Moi! Välitin tämän toiveen järjestelmäpuolelle, mutta eikös kuljetusyhtiöt yleensä tiedustele näitä ovikoodiasioita siinä toimituksen yhteydessä?
Hei, Kiitos vastauksesta ja toiveen välittämisestä eteenpäin.
Postin parempien palveluiden kanssa homma toimii pitkälti näin, että soittavat jos ovikoodi puuttuu. Helpottaisi mahdollisesti yhteistyökumppaneidenne toimintaa.

Toimituksen "sopiminen" tehdään verkossa. Olin valinnut toimitusajaksi tämän päivän ja ajankohdaksi 12-16. Noh, ensimmäinen paketti tuli 9:40 ja jälkimmäinen 13:00. Ensimmäistä pakettia lähetti ihmetteli, että pitäisi olla kaksi pakettia mutta toinen puuttuu.

Joka tapauksessa, kiitos nopeasta toimituksesta/käsittelystä. Tässä pääsee seuraavaksi päivittelemään kokoonpanoa nallekarkkien kera. :p
 
Hei, Kiitos vastauksesta ja toiveen välittämisestä eteenpäin.
Postin parempien palveluiden kanssa homma toimii pitkälti näin, että soittavat jos ovikoodi puuttuu. Helpottaisi mahdollisesti yhteistyökumppaneidenne toimintaa.

Toimituksen "sopiminen" tehdään verkossa. Olin valinnut toimitusajaksi tämän päivän ja ajankohdaksi 12-16. Noh, ensimmäinen paketti tuli 9:40 ja jälkimmäinen 13:00. Ensimmäistä pakettia lähetti ihmetteli, että pitäisi olla kaksi pakettia mutta toinen puuttuu.

Joka tapauksessa, kiitos nopeasta toimituksesta/käsittelystä. Tässä pääsee seuraavaksi päivittelemään kokoonpanoa nallekarkkien kera. :p

Huolena tässä on kai se turvallisuusaspekti, että jos koodi printattaisiin esim. osoitekortille niin niitä tietoja voisi sitten päätyä pahvinkeräyksestä vääriin käsiin. Mutta kehitysehdotus on siis vastaanotettu!
 
Moi, Katselin Noblechairs Epic-sarjan tuoleja, luin tuotekuvauksesta: "4D-käsinojat, joissa pehmusteet ". Katsoin tämän jäkeen tuotesivulla olevan video revikan jossa mainittiin vain teksturoitu pinta. Eli: Onko käsinojissa kuitenkaan mitään pehmustetta? :hmm:

 
Noblechairsin kaasujousiin voisi laittaa jonkun huomion, että vain lyhyin -5cm jousi lyhentää minimikorkeutta. Näin noblechairsin aspa varmisti asian.
 
Eli: Onko käsinojissa kuitenkaan mitään pehmustetta? :hmm:
Nuo on yleismalliset käsinojat, standardikamaa pelituoleissa.
Ihan samat käsinojat löytyy myös omasta Ultimat tuolista.

Pinta on teksturoitua muovia, materiaali on melko jämäkkää, mutta hieman pehmeää. Esim. peukalolla pintaa painaalla sormi uppoaa materiaaliin n. 2-3 mm syvälle.
Tuntuu hyvin mielyttävältä kyynärpäitä vasten.
 
Nuo on yleismalliset käsinojat, standardikamaa pelituoleissa.
Ihan samat käsinojat löytyy myös omasta Ultimat tuolista.

Pinta on teksturoitua muovia, materiaali on melko jämäkkää, mutta hieman pehmeää. Esim. peukalolla pintaa painaalla sormi uppoaa materiaaliin n. 2-3 mm syvälle.
Tuntuu hyvin mielyttävältä kyynärpäitä vasten.

Jes, hyvä tietää. En tosiaan ole oikein perillä tuoleista niin itselle täysin uusi juttu.

Alright, hieno homma että hieman pehmeyttä löytyy. Tuota kyynerpäätä juuri mietinkin kun nykyisessä ikean halvassa toimistotuolissa materiaali on kovaa muovia nii tuntuu hieman ikävältä lepuuttaa ylipäätään kättä siinä.

Kiitos vastauksesta!
 
Saatteko listoille Crucialin P2 tai P5 nvme asemia 1Tb kokoisena?
Hep, nämä löytyy nyt:
 
Onko tuolle Gigabyten 6800XT:lle kellonaikaa jolloin ne tulee (ehkä) myyntiin 23.11?
 
Oisko tässä tilaisuus vaikka järjestää noille Gigabyten 6800XT korteille ihan rehellinen arvonta halukkaiden kesken ja voittajat sitten saavat osto oikeuden? Jos siis on tiedossa että 10kpl erä on saapumassa.

Tätä foorumia kun seurannut niin aika vahva tunne on, että ihan kaikilla ei ole tasavertaista mahdollisuutta "voittaa" edes silloin kun myynti alkaa ennalta tiedossa olevana ajankohtana (riippuen varmasti muista tekijöistä, kuin Jimmssin päästä).
 
Saatteko listoille Lian Li O11 Mini koteloa näyttäisi olevan jo casekingillä niin saisi teidän kautta ennakko tilaukseen?

 
Saatteko listoille Lian Li O11 Mini koteloa näyttäisi olevan jo casekingillä niin saisi teidän kautta ennakko tilaukseen?

Nuo on ollu jo pari tuntia tilattavana. Tuotehaku - Jimms.fi
 
Niinhän siinä sitten kävi vaikka kuinka koitin etukäteen selvittää tämän 80% hyvitysarvon perustetta etukäteen asiakaspalautusta tehdessä niin paska jäi asiakkaalle lapaseen.

Tarkistuksessa havaittiin prosessorin olevan käytöönotettu, tuotteessa on jälkiä asennuksesta ja runsain määrin lämpötahnaa havaittavissa. Tuote ei ole enää uutta vastaavassa myyntikunnossa.

Käyttöönotetusta tuotteesta hyvitämme 80% tuotteen alkuperäisestä myyntihinnasta, tässä tapauksessa 259,92 euroa. Hyvityksessä on huomoioitu tuotteen käyttöönotosta johtuva arvon aleneminen.



Toivotan tsemppiä sinne Jimmsille ihan johtoportaaseen asti näinä vaikeina aikoina - varmasti on hankalaa tuo 5600X asiakaspalautus myydä eteenpäin. Toivottavasti saatte "runsaat määrät" tahnaa pois kun se ei itseltäni ilmeisesti onnistunut ja jälkiäkin jäi asennuksesta. Just joo. Onneksi PC-päivitysrumba on itseltäni tältä erää ohi ja Jimmsillä en asioi enää jatkossa.
 
Saako jossain koneen kasata ja pelailla ja sitten purkaa ja vielä rahat takasin sadalla prosentilla?
Niinhän siinä sitten kävi vaikka kuinka koitin etukäteen selvittää tämän 80% hyvitysarvon perustetta etukäteen asiakaspalautusta tehdessä niin paska jäi asiakkaalle lapaseen.

Tarkistuksessa havaittiin prosessorin olevan käytöönotettu, tuotteessa on jälkiä asennuksesta ja runsain määrin lämpötahnaa havaittavissa. Tuote ei ole enää uutta vastaavassa myyntikunnossa.

Käyttöönotetusta tuotteesta hyvitämme 80% tuotteen alkuperäisestä myyntihinnasta, tässä tapauksessa 259,92 euroa. Hyvityksessä on huomoioitu tuotteen käyttöönotosta johtuva arvon aleneminen.



Toivotan tsemppiä sinne Jimmsille ihan johtoportaaseen asti näinä vaikeina aikoina - varmasti on hankalaa tuo 5600X asiakaspalautus myydä eteenpäin. Toivottavasti saatte "runsaat määrät" tahnaa pois kun se ei itseltäni ilmeisesti onnistunut ja jälkiäkin jäi asennuksesta. Just joo. Onneksi PC-päivitysrumba on itseltäni tältä erää ohi ja Jimmsillä en asioi enää jatkossa.
 
Toivotan tsemppiä sinne Jimmsille ihan johtoportaaseen asti näinä vaikeina aikoina - varmasti on hankalaa tuo 5600X asiakaspalautus myydä eteenpäin. Toivottavasti saatte "runsaat määrät" tahnaa pois kun se ei itseltäni ilmeisesti onnistunut ja jälkiäkin jäi asennuksesta. Just joo. Onneksi PC-päivitysrumba on itseltäni tältä erää ohi ja Jimmsillä en asioi enää jatkossa.

Tuolla on tuo huuto.net, tori.fi ja myös täällä foorumin myyntipalsta jossa näitä käytettyjä voi pistää eteenpäin. 5600X sen verran vielä kortilla että olisit siellä ehkä saanut omasi pois hyvällä tuurilla.
 
Joko se b-stock 5600X meni? En ainakaan löytänyt Jimmsin sivuilta. Mulle kyllä kelpaisi 260 eurolla.
 
Ymmärrän, että mainokset on mainoksia, mutta onkohan tässä mietitty teidän oman brändin arvoa ja vastuullisuutta, kun myydään etusivulla surkeimpia kiinapommivirtalähteitä RGB:n verukkeella? Kolink on ihan pätevä brändi halvemmilla hinnoilla, mutta varsinkin nämä kaikista halvimmat Core-sarjan virtalähteet on todettu useammassa lähteessä itsetuhoiseksi hankinnaksi.

1605972502207.png
 
Olisiko tuohon Jimm's:n sivujen hakuun mahdollista lisätä filtteri "Etsi vain tuotenimistä"? Nyt kun haen vaikkapa "RX 5600 XT", tulee hakutuloksiksi ties mitä kortteja, koska "AMD 20Q3 Raise The Game"-kampanjan kuvaustekstissä mainitaan esim. RX 5500, 5600 ja 5700 -kortit.

Toki ongelman voi kiertää menemällä suoraan oikeaan kategoriaan näytönohjainten alla, mutta vastaava ongelma toistuu hyvin usein muidenkin tuotteiden kohdalla. Ja onhan noiden kategorioiden kahlaaminen muutenkin hitaampaa kuin halutun tuotteen kirjoittaminen hakukenttään.
 
Ymmärrän, että mainokset on mainoksia, mutta onkohan tässä mietitty teidän oman brändin arvoa ja vastuullisuutta, kun myydään etusivulla surkeimpia kiinapommivirtalähteitä RGB:n verukkeella? Kolink on ihan pätevä brändi halvemmilla hinnoilla, mutta varsinkin nämä kaikista halvimmat Core-sarjan virtalähteet on todettu useammassa lähteessä itsetuhoiseksi hankinnaksi.

1605972502207.png
Noissa on myös kaikissa markkinointikusetus hattiwatteja yli 100w edestä, kun katsotaan 12V linjaa.
 
Ymmärrän, että mainokset on mainoksia, mutta onkohan tässä mietitty teidän oman brändin arvoa ja vastuullisuutta, kun myydään etusivulla surkeimpia kiinapommivirtalähteitä RGB:n verukkeella? Kolink on ihan pätevä brändi halvemmilla hinnoilla, mutta varsinkin nämä kaikista halvimmat Core-sarjan virtalähteet on todettu useammassa lähteessä itsetuhoiseksi hankinnaksi.

1605972502207.png
Älä nyt: Tehokas. Turvallinen. Värikäs.
 
Toinen firma ei saanut lähtemään viikko sitten tilattuja "1-4 päivän toimitusajan" -tuotteita eiliseen mennessä. Onneksi Jimm's pelasti viikonlopun ja sain hakea eilen n. klo 13 tilatut nallekarkit tänään postista :thumbsup: Eikä edes tarvinnut klikata pikatoimitusta.
 
Pitää tulla antamaan positiivista palautetta jälleen kun se on ansaittu. Kiitokset Jimms jälleen erinomaisesta asiakaspalvelusta ja nopeasta tilauksesta/toimituksesta. Perjantai aamuna uusi GPU tilaukseen ja lauantai iltana oli noudettavissa paikallisesta postista. :tup:
 
Jimms on toki yleensä ollut nopea, mutta ei kannata silti olettaa, että aina olisi näin. Viimeksi tilasin torstaiaamuna hyllyssä olevan palikan, joka lähetettiin seuraavana maanantaina ja oli perillä tiistai-iltana. Kävin vielä tökkimässä pikatoimitustakin. On varmaan ollut kiireinen loppuvuosi.
 
Mulla on ainakin poikkeuksetta kestänyt pari päivää, että tilaus saadaan edes lähetettyä. Pikatoimituksella taas seurantakoodi tulee yleensä puoli tuntia napin painamisen jälkeen. Ei vain aina kehtaa painaa pikatoimitusta, kun ajattelen, että se on vain oikeisiin "hätätapauksiin" :)
 
Mulla on ainakin poikkeuksetta kestänyt pari päivää, että tilaus saadaan edes lähetettyä. Pikatoimituksella taas seurantakoodi tulee yleensä puoli tuntia napin painamisen jälkeen. Ei vain aina kehtaa painaa pikatoimitusta, kun ajattelen, että se on vain oikeisiin "hätätapauksiin" :)
Näinpä. Jos kaikki painaisi pikalähetysnappulaa, niin se toiminto olisi turha. Ite käyttänyt vain jos yksi osa puuttunut että pääsee koneen kasaamaan.
 
Mikäs on Ryzen 5600X:n status? Muissa 5000-sarjalaisissa lukee jo saapuvien erien päivämääriä, tässä ei. :hmm:

Myös 2060 & 2070 Superien tilanne näyttää aika ikävältä, olisiko näitä mahdollista saada vuodenvaihteen tienoilla?
 
Olisiko tuohon Jimm's:n sivujen hakuun mahdollista lisätä filtteri "Etsi vain tuotenimistä"? Nyt kun haen vaikkapa "RX 5600 XT", tulee hakutuloksiksi ties mitä kortteja, koska "AMD 20Q3 Raise The Game"-kampanjan kuvaustekstissä mainitaan esim. RX 5500, 5600 ja 5700 -kortit.

Toki ongelman voi kiertää menemällä suoraan oikeaan kategoriaan näytönohjainten alla, mutta vastaava ongelma toistuu hyvin usein muidenkin tuotteiden kohdalla. Ja onhan noiden kategorioiden kahlaaminen muutenkin hitaampaa kuin halutun tuotteen kirjoittaminen hakukenttään.

Välitetään palaute eteenpäin! Korjausta odotellessa kannattaa muistaa, että boolean -muuttujia voi käyttää haun rajaamiseen.
 
Hei Jimms! Mikä se tämän tuotteen varastoon tulo / toimitus arvio päivämäärä oli?: Seasonic 650W FOCUS GX-650, modulaarinen ATX-virtalähde, 80 Plus Gold, musta - 99,90€

Aikaisemmin tässä ketjussa sanottiin, että Joulukuun 2. - 3. viikko, tuolla sivulla näyttää, että 27.02? :hmm:

Moi! Toimitusaika-arvio elää sitä mukaa, kun tuotetta ostetaan ja koskee siis aina uusia tilauksia. Jos sinulla on tilaus tehtynä, niin näet tilauskohtaisen arviosi saamaltasi tilausvahvistukselta!
 
Kiitoksia. En tosin tiedä miten - onko tästä jotain ohjetta jossain?

 
Moro Jimmsin väki!

Olen 3D artisti ja näyttis losahti muutama viikko takaperin. Kiperä paikka työn puolesta. Pistin sitten viime viikolla uuden tulemaan:


Juuri tämä kyseinen sen takia, että kuvauksessa sanottiin 30kpl satsin saapuvan varastoon 20.11. Mitään sähköpostia ei ole sittemmin tullut eikä tuota kuvausta ole vielä tähän päivään mennessä muutettu mitenkään.

Mikähän tämän tuotteen tilanne on? Ei varmaankaan tullut tuota odotettua kuormaa? Olisi itselle tärkeä tieto, pitäisi uus kortti saada koneeseen ASAP.

Kiitos jo etukäteen vastauksesta. :)
 
Jos tarvitset uuden kortin koneeseen ASAP, niin NVIDIAn 3000-sarja on väärä valinta. Uskoisin että se erä oli jo menossa olemassa oleville tilauksille. Varmaan Jimm'sin sivujen chatti on parempi paikka kysyä omasta yksittäisestä tilauksesta.

 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
259 437
Viestejä
4 512 136
Jäsenet
74 368
Uusin jäsen
ElZurjuZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom