Moro,
Mielenkiinnolla olen huomannut että, olette saaneet myyntiin kohtalaisen paljon Aqua Computerin kamoja. Haku löytää jo peräti 48 kpl tuotteita tämä hyvä, MUTTA MUTTA,
arvaan jo vastauksen...
Missä luuraa Vision kamat, prossa blogit, näyttis blogit, RGBpx, radit ja piuhat jne.. .
Olen jo useamman vuoden kysynyt teiltä näitä Aqua Computerin tuotteita myyntiin. Ja tässä ajassa olen jo tilannut usemmalla tonnilla Aqua Computerin tuotteita ympäri eurooppa ja Jenkkilää. Ja jos vastaus taas kerran on se että tukkurilla ei ole kyseisiä tuotteita, niin vaihtakaa tukkuria tai sitten kysykää emoyhtiöltänne Casekingiltä mistä tilaa se tilaa Aqua Computerin tuotteita, 258 kpl Aqua Computerin tuotetta tilattavissa
Casekingiltä.
Tietysti jos haluatte että minun eroroni ei kelpaa teille niin, ei kannata tehdä mitään asian suhteen. Osaan kyllä tilata sieltä mistä saan tuotteeni, mutta ajattelin että olisi kiva jos voisisi tilata Suomesta, että saataisiin työtä tänne Suomeen.
Toinen kysymys koskee Aqua Computerin takuita, teidän kautta 1 vuosi, mutta tehdas saksassa antaa kaksi vuotta? Mistä tämä ero? Pitääkö toinen vuosi hoitaa itse suoraan saksaan.