Sinä hyödyt siitä, mitä Jimm's tietää! / Jimm's PC:n oma ketju

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jimm's
  • Aloitettu Aloitettu
Tila
Keskustelu on suljettu.
Suuret kiitokset jimssille hyvästä asiakaspalvelusta. Oli hieman ongelmia tahnojen kanssa (posti heitelly miten sattuu paketteja) ja sieltähän tuli sitten uus purkki postissa ja kasa nallekarkkeja.
 
Veikkaanpa että kyseessä on yhteistyösopimus ASUS:n ja Jimmsin välillä.

Vilkaiseppa vaikka tämä: xx

Spoiler: Halvimmissa emoissa parhaat VRM:t on MSI:llä.

En halua parasta, enkä tarvitse kellotuksia ynm.. Riittää, kunhan emolaudalla myyntihetkellä oleva bios sallii R5 2600 käytön.

Asusta ei pysty itselle laittamaan lukemattomien huonojen kokemusten takia ko. firmasta.
 
onko varaston puolella kuinka pitkä odotusjono toimituksissa?

Odotusjono? Kyllä tilaukset käsitellään ihan normaalisti, nää pyhät tietenkin vähän vaikuttaa mutta tällä hetkellä kerätään siis jouluviikolla tehtyjä tilauksia. :)
 
Odotusjono? Kyllä tilaukset käsitellään ihan normaalisti, nää pyhät tietenkin vähän vaikuttaa mutta tällä hetkellä kerätään siis jouluviikolla tehtyjä tilauksia. :)

ok, innolla vaan odottelen osia :D mitä muuten ryzen 2700x toimituksille tapahtu? pari päivää sitten oli että teille tulee kymmenes päivä ja tänään muuttu 24.01
 
ok, innolla vaan odottelen osia :D mitä muuten ryzen 2700x toimituksille tapahtu? pari päivää sitten oli että teille tulee kymmenes päivä ja tänään muuttu 24.01

Toimitusaika-arviot elävät saatavuuksen mukaan reaaliajassa ja koskevat aina kyseisellä hetkellä tehtyjä, uusia tilauksia. Tässä siis luultavasti tilattu erä tukkurilta joka myyty loppuun jo ennen varastoon saapumista. Seuraaviin tilauksiin tilataan siis uusi satsi, jota tuo toimitusaika-arvio koskee.

edit: tai no, melkein reaaliajassa. Viive noin vartti :D Oman tilauksesti arvion löydät vahvistussähköpostista, jos sellainen on tilaushetkellä ollut.
 
Viimeksi muokattu:
kiitos nallekarkeista Jimm's :tup: posti toimitti yllättävän nopeasti,vähän yli yhdessä vuorokaudessa
 
Hmmh.. kikkailemalla kaksi erillistä tilausta pakettiautomaattiin ja kiusaamalla asiakaspalvelua toimittamaan tilaukseni nopeammin olisin varmaan saanut tavarat viikonlopuksi (tai lauantai on myös jakopäivä automaatteihin). Ei onneksi ole niin suuri kiire :)

Joutuu kyllä sanomaan, että teillä on alle 50€ sisäisissä DVD-asemissa vain yksi vaihtoehto.. Ja ulkoisissa nolla, jos mietitään moderneja USB3-asemia. Minähän siis vaan haluan ripata joululahja-DVD:t koneelle ja oma ulkoinen kieltäytyi lukemasta yhtä levyä.
 
Hmmh.. kikkailemalla kaksi erillistä tilausta pakettiautomaattiin ja kiusaamalla asiakaspalvelua toimittamaan tilaukseni nopeammin olisin varmaan saanut tavarat viikonlopuksi (tai lauantai on myös jakopäivä automaatteihin). Ei onneksi ole niin suuri kiire :)

Joutuu kyllä sanomaan, että teillä on alle 50€ sisäisissä DVD-asemissa vain yksi vaihtoehto.. Ja ulkoisissa nolla, jos mietitään moderneja USB3-asemia. Minähän siis vaan haluan ripata joululahja-DVD:t koneelle ja oma ulkoinen kieltäytyi lukemasta yhtä levyä.

Vai sisäiselle tarvetta? SER-palstalta löytynee ;)
 
Joo, hätiköin varmaan äsken liikaa. Vaihdoin ongelmallisen tuotteen toiseen ja nyt näyttää että voisi alkaa jtn tapahtua.
 
Viimeksi muokattu:
Jos on oikeasti kiire, kannattaa kysellä asiakaspalvelusta.. Kyllä sitä tilausta voi priorisoida ihan samalla vaivalla kuin tuo peruuttaminenkin.

Jonkun verran Jimm'siltä tilanneena olen nopeammin saanut kilpailijoilta vain hakemalla suoraan hyllystä. Poikkeuksena tietenkin tavarat, joita ei ole varastossa, mutta esim. joulukalenteritarjous lähti postiin tunneissa tilauksesta.
 
Jos on oikeasti kiire, kannattaa kysellä asiakaspalvelusta.. Kyllä sitä tilausta voi priorisoida ihan samalla vaivalla kuin tuo peruuttaminenkin.

Jonkun verran Jimm'siltä tilanneena olen nopeammin saanut kilpailijoilta vain hakemalla suoraan hyllystä. Poikkeuksena tietenkin tavarat, joita ei ole varastossa, mutta esim. joulukalenteritarjous lähti postiin tunneissa tilauksesta.
99,9% olen ollut kyllä erittäin tyytyväinen Jimm'sin toimitusaikoihin. Lähetetty yleensä samana päivänä kuin tilaus tehty ja noudettavissa on ollut seuraavana arkipäivänä (jopa jouluruuhkien aikaan!) Viikonkin venailu hyllytuotteesta on vain nykyään valitettavan liikaa. Kyselyä laitoin ja kyllä sieltä kerrottiin, että ruuhkaa on, eikä tuo 31.1 tekemäni tilaus lähde kun aikaisintaan ensi viikon alussa. Tilasin juuri saman tuotteen Amazonista vielä hieman edullisemmin ja todennäköisesti se tulee nopeammin perille.
 
Viimeksi muokattu:
Vaikka pyhät osuikin arkipäiviin sotkemaan kuvioita niin onhan tuo toimitusnopeus ollut nyt luvattoman huono. Oma viime perjantain aamulla tilattu paketti sai lähetysvahvistuksen vasta tänään illalla, ts huomisen puolella lähtee vasta liikenteeseen. Viikko on kyllä pikkusen liikaa hyllyssä olevan tavaran lähettämiseen, vaikka kuinka on pyhät lisännyt ruuhkaa. Samaa ongelmaa oli jo syksyllä kun tiistaina tilatut varastossa olevat tavarat saatiin vasta perjantaina matkaan. Sitä vaan alkaa tosissaan miettimään onko mitään järkeä kotimaista enää tukea kun ei edes toimitusajassa tahdota pärjätä saksan nettikaupoille.
 
Harmi kun yleensä tullut nopeasti ja laskin sen varaan että perjantaina on headset käytössä, nyt joutuu vissiin perumaan ja hakemaan muualta.
 
Tila
Keskustelu on suljettu.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 471
Viestejä
4 497 585
Jäsenet
74 212
Uusin jäsen
floppana

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom