Cirrus
Miksei maailma toimi asmilla?
Olin hidas naputtelija. :/
Tuli monta hutia pakettiautomaatin valinnassakin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin hidas naputtelija. :/
Kiitos taas mahtavista valvojaisista! Aina yhtä hyvä meno! Kiitos teille, että jaksatte järjestää näitä.Kiitos kaikille, karkelot oli tässä!
Justiin maksoin boksereita, niin tällästä.. No, 99e 7700k taitaa vielä riittää
Ei hitto, ne meni nopeasti.
Jaha, se on kohta myyntialueella käyttämätöntä i7-8700 rosessoria tarjolla 350€ hintaan. Eiköhän tosta jotkut urpot sen 150€ tee tiliä.
Siinä on tonnin pelikone noilla osilla.
Virtalähteessä ei kannattanut ehkä säästää..
Olikos tämä joku kuolemansynti?Jaha, se on kohta myyntialueella käyttämätöntä i7-8700 rosessoria tarjolla 350€ hintaan. Eiköhän tosta jotkut urpot sen 150€ tee tiliä.
Olikos tämä joku kuolemansynti?
IchibanOlikos tämä joku kuolemansynti?
Kiitoksia seteistä!Kiitos kaikille, karkelot oli tässä!
Jaha, se on kohta myyntialueella käyttämätöntä i7-8700K rosessoria tarjolla 350€ hintaan. Eiköhän tosta jotkut urpot sen 150€ tee tiliä.
Meikääkin kiinnostaa että loppuko noitten tuotteitten alennus myynti nyt samalla kun valvojaiset klo 21
Olikos tämä joku kuolemansynti?
Siis tarkoitin kateutta. En itse ole ostanut mitään jälleenmyyntiin, vaikka sillä nyt mitään väliä olekkaan.Taitaa kaikissa lukeakkin että ei jälleenmyyntiin. Eli tuskin paavi sua tapa mut ainakin lukee niin.
Siis tarkoitin kateutta. En itse ole ostanut mitään jälleenmyyntiin, vaikka sillä nyt mitään väliä olekkaan.
Justiin maksoin boksereita, niin tällästä.. No, 99e 7700k taitaa vielä riittää
Vain jos palautat ne pahanhajuisina.Jos ostaa kalsarit jälleenmyyntiin, joutuuko helvettiin?
Kannettava tarttui matkaan 99€ ei paha, siihen vielä ssd niin menee perusläppärinä ihan ok