Myydään Simulaattori rigi (Luoto)

Liittynyt
30.08.2020
Viestejä
1
Tuote: Prosimu T1000 5 Motions Racing Simulator + Thrustmaster T300 Ferrari GTE ratti, T3PA-PRO Add-On -poljinsetti, sekä TH8A Add-On -vaihdekeppi + Ocolus Rift alkuperäiset virtuaalilasit.
Hinta: Yhteishinta 3000€, Riftit voin myydä erikseen 300€ hinnalla, muut pakettina.
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Prosimu Ranska, Jimms Oulu, Verkkokauppa Helsinki
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitit löytyy, takuu ei enää voimassa
Muuta huomioitavaa: Lyhyt historia: Tuotteet ostettu v. 2016, rigi 4500€, Thrustmasterit n. 600€, Riftit 750€, yhteishinta lähes 6t. Kasattu ja käytetty n. 2 kuukautta, jonka jälkeen purettu ja ollut varastossa siitä asti kun rupesin rakentamaan oman rigin käyttäen aluksi tämän rigin moottoreita ja servovahvistinta, mutta ostettu uuteen rigiin isommat moottorit samalta ranskalaiselta valmistajalta. Itse asiassa sekä penkki että ratti otettu paketista viime viikolla, kun aluksi oli tuplasti molempia. Ettäs, on sekä vähän käytettyä että melkein käyttämätöntä kamaa myynnissä. Riftit käytetty pari kertaa, asensin uudestaan eilen ja kaikki toimi täydellisesti, oli vielä uuden elektroniikan hajut tallessa kun avasin laatikon :)

Mitä tällaisesta setistä pitäsi maksaa? Saman valmistajan uudet 5 akseliset lähtee n.11 tuhannesta, 7 akseliset maksaa melkein 40 tuhatta. En lähde tinkimään hinnasta, 3.000€ on mielestäni käypä hinta täysin toimivasta setistä. Jos haluaa itse rakentaa, niin ostamalla osat Kiinasta voi saada osat samalla hinnalla, mutta sitten on suunniteltava rigi itse ja myös osattava yhdistää toimivaan servo-ohjausohjelmistoon.


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Luoto Pohjanmaa
Toimitustapa: Nouto ja tavaran testaus paikan päällä ennen kauppaa.
Maksutapa: Käteinen, Mobilepay


Kuva:
 

Liitteet

Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 209
Viestejä
4 373 555
Jäsenet
72 750
Uusin jäsen
Soturi

Hinta.fi

Ylös Bottom