Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tai enneminkin osta luuri 75 sentillä ja ens kuussa tulee 40 euroa käteistä postissaosta luuri egel ens kuus tulee kk maksu kirje.
Kuka oikeesti uskoo noita älyttömiä clickbait mainoksia.
Ei ole tyhmä joka kysyy, vaan se joka maksaa!!
PhotoBulblessa tuota ehtoa ei näyttänyt olevan, mutta muissa näytti. Eli jos eivät voi veloittaa kortilta tuota kk-maksua, lahjaoikeus peruuntuu.
Osassa term&consseja mainitaan, että jos maksukortilta yritetään veloittaa täyttää kk-maksua eikä se onnistu, lahjaoikeus päättyy. Näissä yleensä jäsenenä pitää olla 7-14 päivää.Mitähän oon nyt ymmärtänyt väärin? Eikös se mene niin, että jos maksu veloitetaan, niin lahjaoikeus peruuntuu?
Piti vielä kysyä, että kun olen lunastanut nuo lahjat joskus 4 vuotta sitten, niin onnistuukohan uuden kierroksen tekeminen avovaimon tiedolla? Eli sama osoite, mutta eri henkilö.
Tuohon toiseen kysymykseen, kannattaa varautua että ei onnistu samaan osoitteeseen. Itse huomasin sen, kun piti jotain tilata ja olinkin tilannut ekan kerran 2013. Eipäs onnistunut...
Kokeile laittaa viestiä aspaan ja kysyä asiaa suoraan, vaikka eri meilistä jos ei halua "tahrata" meilinimeäänMitenkäs sellaisessa tilanteessa, että lahja on hylätty niin voikohan koittaa samoilla tiedoilla uudestaan vai katsotaanko silloinkin että on jo lahjaoikeutensa käyttänyt?
Eikun viestä vaan aspaan. Kuvaa tarjouksesta perään ja nätisti kerrot, että tämä on hankala pukea päälle.Vittu. Piti tulla se icepeakin takki amourx:ltä, pari kuukautta sitten tilasin ja tänään hain paketin postista. Siellä oli Samsung Young luuri vuodelta 2013, täyttä kuraa.
Itsellä meni tasan kolme viikkoa, kun saapuivat.Kenelläkään tietoa kuinka kauan photobumblen lahjarahan tulossa menee? kun on tänään lähetetty.
Aijaa aika pitkään kun lupaavat muutamassa päivässä..Itsellä meni tasan kolme viikkoa, kun saapuivat.
Ai että kuidun laiten kulkemaan jotenkin mokkulan kautta. No eipä oikeastaan kannata.Mitään en asiasta tiedä, mutta eikö olisi parempi käyttää normaaleita ip-osoitteita VPN sijaan? Mobiililiittymistä taitaa saada uuden IP:n ihan vaan laitteen sammuttamalla.
Ai että kuidun laiten kulkemaan jotenkin mokkulan kautta. No eipä oikeastaan kannata.
Niin, on kotona käytössä kuitu, niin miksi sen sijaan ottaisin käyttöön mokkulayhteyden?
Olitkos tilannut aikasemmin, vai oliko ensimmäinen tilaus kyseessä?Tänään tuli ilmeisesti Bundleprintiltä Samsung Galaxy Y. Paketista oli sinetti rikottu, mutta puhelin vaikuttaa ihan käyttämättömältä. Datewon, Discountor ja Transfersafe, ilmoittivat minun rikkoneen "heidän sääntöjään". Muutaman mailin vaihtelin niiden kanssa, mut sitten kyllästyin
Transfersafe olen kyllä, mutta vuosia sitten. Muista en osaa sanoa varmaksi.Olitkos tilannut aikasemmin, vai oliko ensimmäinen tilaus kyseessä?
Olen tilannut vuosien saatossa useamma tk-tarjouksen. Kerran muistaakseni meni niin, että jouduin yhden ylimääräisen lehden maksamaan. Yleensä kuitenkin toimii hyvin, eli peruu ajoissa niin lahjan saa. Lahjan saamisessa tosin kestää joitain viikkoja.
Kenelläkään kuulunut mitään Photobumblen lahjasta/rahasta?
Tänne tuli tabletti. Joku geneerinen kiinanpaska ja akku ei kestä tuntia idlessä. Kyrpii kun en ottanut eri tarjousta josta ois saanut rahaa.Kenelläkään kuulunut mitään Photobumblen lahjasta/rahasta?
Jos ei aiemmin ole mistään muualta mitään tilannut, niin voithan tilata muutakin. Ainakin icepeakin 60e takkiraha tulee melkovarmasti. Samoin LG K7 tarjouksella pitäisi saada K8 tai jopa K10 puhelin.Tänne tuli tabletti. Joku geneerinen kiinanpaska ja akku ei kestä tuntia idlessä. Kyrpii kun en ottanut eri tarjousta josta ois saanut rahaa.
Tänne tuli tabletti. Joku geneerinen kiinanpaska ja akku ei kestä tuntia idlessä. Kyrpii kun en ottanut eri tarjousta josta ois saanut rahaa.
Löytyyköhän netistä tuota tarjousta googlaamalla?Jonkun lehden mukana (vissiin TM) tuli joku matkatarjous 199e (ovh 999e) Kyprokselle 8pv. Sisältää lennot, lentokenttäverot, ****hotellit, retkipaketit yms
Onko kukaan käynyt testaamassa millainen reissu on ja mitä markkinointia (esim kiinteistöt) siellä joutuu pakolla kuuntelemaan?
Löytyyköhän netistä tuota tarjousta googlaamalla?
Löytyykö transfersafen icepeak-tarjoukseen meiliä?