Myyty SIIRRETTY Kfa RTX 4070 Ti Super 16gb EX Gamer OC

Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
157
Tuote: kfa 4070 ti super
Hinta: SIIRRETTY Huutoon.


Tuote ostettu (mistä ja milloin):
Kuitti löytyy (takuu voimassa):
Muuta huomioitavaa:

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Nouto / Posti
Maksutapa: Mobilepay / tilisiirto / käteinen


Kuva:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
9
800e posteineen, mulla on vähän hoppu saaha uus niin nopsat kaupat ois pop!
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
9
Mie luulin että myit tämän jo ku eilen sanoit että sulla oli kaupat sovittu 800+postit :)
Itelle tuo 800 posteineen on jo yli budjetin, mutta sillä voin tän ottaa jos ny välittömästi kaupat tehään.
 
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
157
Mie luulin että myit tämän jo ku eilen sanoit että sulla oli kaupat sovittu 800+postit :)
Itelle tuo 800 posteineen on jo yli budjetin, mutta sillä voin tän ottaa jos ny välittömästi kaupat tehään.
Tämä ostaja oli ostanut jonkun toisen kortin sillävälin, en mä sen enempää sitten ruvennut kyselemään.
Kyllä mä uskon että joku tän kortin ottaa tuohon 800€ + postit jos mä nyt sulle sen siihen lupaan ja et halua ostaakkaan. Ei varmasti pitäisi olla hinnalla pilattu, uusi kortti täysi takuu. :thumbsup:
 
Liittynyt
13.05.2019
Viestejä
9
Saatko samantien vietyä postiin jos ny otan tän?Niinku mainostin niin mulla on hoppu =P
 
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
157
Saatko samantien vietyä postiin jos ny otan tän?Niinku mainostin niin mulla on hoppu =P
No oon töissä tällä hetkellä ja pääsen puol5. Korttihan on koneessa vielä kiinni että postitus menisi sinne klo5 korville. Mun mielestä 6aikaan ne hakee kaupn postista tavarat eli ehtisi tämän päivän rahdille sillon.

nii eihän se kortti kuitenkaan sieltä aikasemmin lähde vaikka saisinkin nyt heti vietyä eli eikai sillä väliä viekö viiden aikaan. :hmm:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.12.2019
Viestejä
157
Laitellaan kortti uudelleen myyntiin kun ostajalla ei ollut kuin kryptovaluuttaa ja ei pystynyt maksamaan huutoaan.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
244 590
Viestejä
4 266 383
Jäsenet
71 535
Uusin jäsen
Zukab

Hinta.fi

Ylös Bottom