Tuote: Shokz OpenRun Pro ja OpenRun Pro Mini
Tarjoushinta: 116,10€
Normaalihinta: 189€
Kauppa: Kaskisen kello
Voimassa: 28.7
Linkki:
Promokoodi:
Uutiskirjeen tilaamalla saa 10% alennuskoodin jonka syöttämällä hinta 116,10€, ilman koodia 129€.
Kommentti tarjouksesta:
Paras ostos pitkään aikaan. Työnjohtaja hommasi nämä minulle töihin handsfree-laitteen sijaan ja oli niin positiviinen kokemus että ostin itse toiset kotiin.. Äänenlaatu odotuksia selvästi parempi, ei paina eikä hierrä kun normi kuulokkeet/budsit, voi yhdistää 2 luuria kerralla (oma ja työ) ja puheluista saa kuulemma hyvin selvää. Suosittelen. Mini-malli varmaan suurimmalle osalle parempi, perusmallissa sanka tulee hieman turhan pitkälle niskaan.
Tarjoushinta: 116,10€
Normaalihinta: 189€
Kauppa: Kaskisen kello
Voimassa: 28.7
Linkki:
Shokz OpenRun Black Pro luukuulokkeet
Osta Shokz OpenRun Black Pro luukuulokkeet Keskisen Kellosta vain 189,95 €. Toimitusaika 1-2 arkipäivää. Suomen suurin kellovalikoima.
www.keskisenkello.fi
Shokz OpenRun Pro Mini Black luujohdekuulokkeet
Osta Shokz OpenRun Pro Mini Black luujohdekuulokkeet Keskisen Kellosta vain 189,95 €. Toimitusaika 1-2 arkipäivää. Suomen suurin kellovalikoima.
www.keskisenkello.fi
Promokoodi:
Uutiskirjeen tilaamalla saa 10% alennuskoodin jonka syöttämällä hinta 116,10€, ilman koodia 129€.
Kommentti tarjouksesta:
Paras ostos pitkään aikaan. Työnjohtaja hommasi nämä minulle töihin handsfree-laitteen sijaan ja oli niin positiviinen kokemus että ostin itse toiset kotiin.. Äänenlaatu odotuksia selvästi parempi, ei paina eikä hierrä kun normi kuulokkeet/budsit, voi yhdistää 2 luuria kerralla (oma ja työ) ja puheluista saa kuulemma hyvin selvää. Suosittelen. Mini-malli varmaan suurimmalle osalle parempi, perusmallissa sanka tulee hieman turhan pitkälle niskaan.