Tuote: Shokz OpenRun Pro ja OpenRun Pro Mini
Tarjoushinta: 116,10€
Normaalihinta: 189€
Kauppa: Kaskisen kello
Voimassa: 28.7
Linkki:
www.keskisenkello.fi
www.keskisenkello.fi
Promokoodi:
Uutiskirjeen tilaamalla saa 10% alennuskoodin jonka syöttämällä hinta 116,10€, ilman koodia 129€.
Kommentti tarjouksesta:
Paras ostos pitkään aikaan. Työnjohtaja hommasi nämä minulle töihin handsfree-laitteen sijaan ja oli niin positiviinen kokemus että ostin itse toiset kotiin.. Äänenlaatu odotuksia selvästi parempi, ei paina eikä hierrä kun normi kuulokkeet/budsit, voi yhdistää 2 luuria kerralla (oma ja työ) ja puheluista saa kuulemma hyvin selvää. Suosittelen. Mini-malli varmaan suurimmalle osalle parempi, perusmallissa sanka tulee hieman turhan pitkälle niskaan.
Tarjoushinta: 116,10€
Normaalihinta: 189€
Kauppa: Kaskisen kello
Voimassa: 28.7
Linkki:
SHOKZ OpenRun Black Pro luukuulokkeet
Shokz OpenRun Black Pro luukuulokkeissa on mukava istuvuus pitäen korvat avoimina.
SHOKZ OpenRun Pro Mini Black luujohdekuulokkeet
Shokz OpenRun Pro Mini Black luujohdekuulokkeissa yhdistyy suuri suorituskyky pienemmässä koossa.
Promokoodi:
Uutiskirjeen tilaamalla saa 10% alennuskoodin jonka syöttämällä hinta 116,10€, ilman koodia 129€.
Kommentti tarjouksesta:
Paras ostos pitkään aikaan. Työnjohtaja hommasi nämä minulle töihin handsfree-laitteen sijaan ja oli niin positiviinen kokemus että ostin itse toiset kotiin.. Äänenlaatu odotuksia selvästi parempi, ei paina eikä hierrä kun normi kuulokkeet/budsit, voi yhdistää 2 luuria kerralla (oma ja työ) ja puheluista saa kuulemma hyvin selvää. Suosittelen. Mini-malli varmaan suurimmalle osalle parempi, perusmallissa sanka tulee hieman turhan pitkälle niskaan.