Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kiitos tarjouksesta, mutta tehokkaampi hakusessa, koska oman näyttiksen suositus 850w.Tollanen olis :]
Myyty - Silverstone SX700-LPT V1.1 700W SFX-L [Lahti]
Myytävä tuote: Silverstone SX700-LPT V1.1 700W SFX-L -virtalähde Hinta: 140€ Tuote ostettu (mistä ja milloin): Takuuvaihto suoraan Silverstonelta, joulukuu 2020. Kuitti löytyy (takuu voimassa): Todistus takuuvaihdosta mukaan, lapussa päiväys 3.12.2020. Silverstonen virtalähteillä on kolmen...bbs.io-tech.fi
Oorrait, tää mun meni kaupaksi jo muutenkin Vinkkinä, että noi näyttisten "vaatimukset" on rankasti yläkanttiin, laadukas 700W tai jopa 600W riittäisi mainiosti, ellet hae maailmanennätys kelloja nestetypellä. Mulla itellä on 750W SFX Corsair ja hyvin rullaa 5900X ja RTX 3080 450W powerlimitillä.kiitos tarjouksesta, mutta tehokkaampi hakusessa, koska oman näyttiksen suositus 850w.
tuo corsair sf750 on hyvä ja eipä noita vaihtoehtoja kauheasti noilla watti määrillä olekkaan ja ajattelin ottaa varman päälle että vähintään olisi se 750w vaikkakin 850w on suositusOorrait, tää mun meni kaupaksi jo muutenkin Vinkkinä, että noi näyttisten "vaatimukset" on rankasti yläkanttiin, laadukas 700W tai jopa 600W riittäisi mainiosti, ellet hae maailmanennätys kelloja nestetypellä. Mulla itellä on 750W SFX Corsair ja hyvin rullaa 5900X ja RTX 3080 450W powerlimitillä.