Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...Mikäs tää postikulu politiikka nyt on?
Jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit, ettei noutajalta peritä postikuluja.Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta
Ei mutta oikeesti, olisiko tämä voinut enään enemmän päin persettä mennä
Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...
Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta
Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta
Juu hommahan meni niin, että savukkeet poltettuamme lähdimme @BushDoctor :in kanssa "naapurin godtier-asuntolasta" kohti @Sampsa :n asuntoa Viikinäisten velkapellossa. Herra Sonera tuli itse pihalle koteloiden kera ja raha vaihtoi omistajaa. Voittavat huudot kopista 55€ + 55€ = Lukion pitkällä matematiikalla 110€. Kättä päälle ja käsiraha heti. Suora ja huoleton kauppa.
Tuli hyvä mieli kun tuli kerrankin osallistuttua johonkin hyvään. (Olettaen, että shekelit menee oikeesti Joulupataan )
SAMKin inssit toivottaa hyvät Joulut SysOpille ja muullekin kansakunnalle!
Eiköhän Sampsalla oo varaa ihan omasta takaa alkon Premium-tuotteisiinKuitenkin samppa on jo alkon listalta valkannut premium viskiä koko rahalla
Silloinhan se nimenomaan menisi hyvään tarkoitukseenKuitenkin samppa on jo alkon listalta valkannut premium viskiä koko rahalla
Loistavaa! Lähtivätkö nuo postinoudettavina vai tuodaanko ihan kotiin?Nämä lähti tänään matkaan (paitsi Fractal Design Define XL), näistä 724€ potti joulupataan.
Loistavaa! Lähtivätkö nuo postinoudettavina vai tuodaanko ihan kotiin?
Myynti-ilmoituksen luominen:
- Kirjoita kuvaava otsikko, joka sisältää myös missä tuote sijaitsee (paikkakunta) ja lisää Myydään-etuliite
- Listaa aloitusviestiin tuotteen kuvaus, kunto, hinta ja toimitus/maksutavat
Meni pointti ohi.
On liikaa vaadittu, ymmärretty (piste)
Eiköhän Sampsa saa tehdä omalla foorumillaan just sellaisen ilmoituksen kuin haluaa
Niinno se on totta että missään ei mainittu nouto-mahdollisuutta tai edes paikkakuntaa mistä noutaa. Helpompi huudella jos tietää että voi paketin noutaa ja säästää nuo postikulut.
@pcp Ymmärrän siis jos ketuttaa että joku sai noutamalla halvalla kun itsellä ei moiseen ollut mahdollisuutta, mutta ei sitä kiukkua tarvitse tänne purkaa ilman mitään rakentavaa palautetta. Pointtisi olisi ollut helpompi muiden tajuta jos olisit sen selkeästi kertonut.
Voi tulla noutamaan ilman postikuluja. Muuten tarjoukset muotoa hinta + pk.
Porista.
Nyt meni väärin minulla, tarkoitus oli siis sanoa ettei aloituspostauksessa mainittu asiasta.Tulin vain kahvittelemaan
Johan nyt on! Itse tein virkistävän lenkin ja kävin hakemassa paketin koiran kanssa 3km päästä Postista. Kiitokset @Sampsa lle ja hyvät Joulut!Nyt on perkele,helvetti ja irtoperkeleet irti!
Postia on parjattu, mutta postin setä toi postipaketin kotiovelle lauantaina! ;O