Huutokauppa SER-jätettä isot kotelot - tuotto lyhentämättömänä Joulupataan

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Ensimmäiset kotelot noudettu :tup:
 

pcp

Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
99
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta :facepalm:
Ei mutta oikeesti, olisiko tämä voinut enään enemmän päin persettä mennä :btooth:

Mikäs tää postikulu politiikka nyt on?
Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...

Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta :facepalm:
Ei mutta oikeesti, olisiko tämä voinut enään enemmän päin persettä mennä :btooth:


Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...

Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
Jos olisit lukenut ketjun niin tietäisit, ettei noutajalta peritä postikuluja.
 

Steakki

tymä
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
310
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta :facepalm:
Ei mutta oikeesti, olisiko tämä voinut enään enemmän päin persettä mennä :btooth:


Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...

Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
Mikä helvetti sinua risoo? Et ole edes huutanut tästä mitään ja aika selkeä huutokauppa ja ilmoitus, jos jotakin on jäänyt ymmärtämättä niin suosittelen harkitsemaan sitä, että onko vika mahdollisesti korvien välissä.

e: Ja postikuluista ei ole ollut mitään epäselvyyttä vai luulitko et jos joku huutaa kotelon 26€ tai coolerin 11€ niin sampsa vie postiin ja nakkaa 1€ joulupataan?:facepalm:
 
Viimeksi muokattu:

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Ei sitten sampsa osaa itse edes tehdä myynti-ilmoitusta :facepalm:
Ei mutta oikeesti, olisiko tämä voinut enään enemmän päin persettä mennä :btooth:


Kun huutokauppa on pidetty jo! Kai tästä jokainen jotain oppii...

Oletettavasti Sampsa noutajaltakin repii tuon 25€ pataan? Hyvään tarkoitukseenhan se menee...
Esim. @Hartze tai @Miika R voi kertoa miten todellisuudessa tapahtui, kun kävi noutamassa..
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
284
Tosiaan nouto tapahtui niin, että ojensin @Sampsa lle 30 euroa ja vastineeksi sain kotelon josta olin huutanut tuon 30 euron voittavan summan, taisin vielä hyvät joulut toivotella perään.
Ylimääräisiä kuluja noudosta ei tietenkään tule.
 
Viimeksi muokattu:

Hartze

Järjestelmäasiantuntija
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
112
Juu hommahan meni niin, että savukkeet poltettuamme lähdimme @BushDoctor :in kanssa "naapurin godtier opiskelija-asuntolasta" kohti @Sampsa :n asuntoa Viikinäisten velkapellossa. Herra Sonera tuli itse pihalle koteloiden kera ja raha vaihtoi omistajaa. Voittavat huudot kopista 55€ + 55€ = Lukion pitkällä matematiikalla 110€. Kättä päälle ja käsiraha heti. Suora ja huoleton kauppa.
Tuli hyvä mieli kun tuli kerrankin osallistuttua johonkin hyvään. (Olettaen, että shekelit menee oikeesti Joulupataan ;))

SAMKin inssit toivottaa hyvät Joulut SysOpille ja muullekin kansakunnalle!

:sysop:
 

Steakki

tymä
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
310
Juu hommahan meni niin, että savukkeet poltettuamme lähdimme @BushDoctor :in kanssa "naapurin godtier-asuntolasta" kohti @Sampsa :n asuntoa Viikinäisten velkapellossa. Herra Sonera tuli itse pihalle koteloiden kera ja raha vaihtoi omistajaa. Voittavat huudot kopista 55€ + 55€ = Lukion pitkällä matematiikalla 110€. Kättä päälle ja käsiraha heti. Suora ja huoleton kauppa.
Tuli hyvä mieli kun tuli kerrankin osallistuttua johonkin hyvään. (Olettaen, että shekelit menee oikeesti Joulupataan ;))

SAMKin inssit toivottaa hyvät Joulut SysOpille ja muullekin kansakunnalle!

:sysop:
Kuitenkin samppa on jo alkon listalta valkannut premium viskiä koko rahalla :vihellys:
 

pcp

Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
99
Meni pointti ohi. :shifty:

Myynti-ilmoituksen luominen:

- Kirjoita kuvaava otsikko, joka sisältää myös missä tuote sijaitsee (paikkakunta) ja lisää Myydään-etuliite
- Listaa aloitusviestiin tuotteen kuvaus, kunto, hinta ja toimitus/maksutavat
On liikaa vaadittu, ymmärretty (piste)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Eiköhän Sampsa saa tehdä omalla foorumillaan just sellaisen ilmoituksen kuin haluaa :kahvi:
 

Steakki

tymä
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
310
Eiköhän Sampsa saa tehdä omalla foorumillaan just sellaisen ilmoituksen kuin haluaa :kahvi:
Joo joku vaan halua päteä ja napista, ei tämä edes ole normaali myyntitapa vaan sampsa hyvää hyvyyttään järjestää mahdollisuuden ostaa halpaa tavaraa ja joku kehtaa vielä tulla kitisemään, vituttaa tuollaiset.
 

pcp

Liittynyt
22.11.2016
Viestejä
99
Niin, asioita voidaan lähestyä eri kantilta. Minä itse ajattelin sen niin että jos olet tuotteesta valmis maksamaan 25€ +postikulut 25€ niin olet valmis maksamaan siitä 50€ kun pääset noutamaan ja näin saamme pataan 25€ enemmän mutta ei, eihän sitä pieni ihminen ymmärrä. Vai sivutatko sinä sen postikulusumman aina kun jotain ostat? Onko se täysin merkityksetön? Niin, ei ole ja hyvää joulua :tup:

Ihan varmasti jokainen ymmärtää.

Tuokin oli melko hauska :lol: "Eiköhän Sampsa saa tehdä omalla foorumillaan just sellaisen ilmoituksen kuin haluaa"
Tähän sit no shit sherlokki, mutta kai sitä jonkinlaista esimerkkiä voi näyttää noudattamalla sen oman foorumin sääntöjä.

:btooth: Hassun hauskoja nämä hymiötkin.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Niinno se on totta että missään ei mainittu nouto-mahdollisuutta tai edes paikkakuntaa mistä noutaa. Helpompi huudella jos tietää että voi paketin noutaa ja säästää nuo postikulut.
@pcp Ymmärrän siis jos ketuttaa että joku sai noutamalla halvalla kun itsellä ei moiseen ollut mahdollisuutta, mutta ei sitä kiukkua tarvitse tänne purkaa ilman mitään rakentavaa palautetta. Pointtisi olisi ollut helpompi muiden tajuta jos olisit sen selkeästi kertonut.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
847
Niinno se on totta että missään ei mainittu nouto-mahdollisuutta tai edes paikkakuntaa mistä noutaa. Helpompi huudella jos tietää että voi paketin noutaa ja säästää nuo postikulut.
@pcp Ymmärrän siis jos ketuttaa että joku sai noutamalla halvalla kun itsellä ei moiseen ollut mahdollisuutta, mutta ei sitä kiukkua tarvitse tänne purkaa ilman mitään rakentavaa palautetta. Pointtisi olisi ollut helpompi muiden tajuta jos olisit sen selkeästi kertonut.
Voi tulla noutamaan ilman postikuluja. Muuten tarjoukset muotoa hinta + pk.
Tulin vain kahvittelemaan :kahvi:
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 699
Tulin vain kahvittelemaan :kahvi:
Nyt meni väärin minulla, tarkoitus oli siis sanoa ettei aloituspostauksessa mainittu asiasta. :)
Noutomahdollisuudesta tiesin ja ei se siis minua rieponut, mutta oletin että se on nyt mikä pcp:tä häiritsee. Toisessa ketjussahan pcp taisi jostain huutaakin ja siellä ei tosiaan missään tästä noutomahdollisuudesta mainittu.

Kehitysidea siis seuraaviin tempauksiin olisi että tämmöiset tiedot päivitettäisiin aloituspostiin, josta ne löytyvät helposti eikä tarvitse scrollata näitä ketjuja läpi. :kahvi:
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 142
Primo tuli perille, ja nopeasti silmäiltynä uutta vastaavassa kunnossa suojamuoveineen, tarvikebokseineen kaikkineen. Kiitos @Sampsa


PS.

:sysop:
 

nnaku

I'm object-oriented!
Liittynyt
28.11.2016
Viestejä
779
Nyt on perkele,helvetti ja irtoperkeleet irti!
Postia on parjattu, mutta postin setä toi postipaketin kotiovelle lauantaina! ;O



 

Rantakemisti

Moderator
Ylläpidon jäsen
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
3 270
Nyt on perkele,helvetti ja irtoperkeleet irti!
Postia on parjattu, mutta postin setä toi postipaketin kotiovelle lauantaina! ;O



Johan nyt on! Itse tein virkistävän lenkin ja kävin hakemassa paketin koiran kanssa 3km päästä Postista. Kiitokset @Sampsa lle ja hyvät Joulut! :)
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
647
Tänään hain smartista Nano S:än ja näyttää kuin uudelta! Kiitoksia paljon Sampsalle!!! :kahvi:

:sysop:
 

Steakki

tymä
Liittynyt
04.11.2016
Viestejä
310
Siinähän nuo ser jätteet pöhisee luxen sisällä

ps. Luxen ledinauhojen liima oli paskaa, pitää hakea kaksipuolista teippiä, mutta muuten helvetin hyvä:love:
:sysop:
 

Sampsa

Sysop
Ylläpidon jäsen
Team Tesla
Liittynyt
13.10.2016
Viestejä
12 596
Fractal Define XL on vielä hoitamatta, mutta muuten näistä kertyi joulupatapottiin yhteensä: 674€

Kiitos kaikille osallistuneille.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 824
Viestejä
4 205 231
Jäsenet
70 989
Uusin jäsen
BGZ

Hinta.fi

Ylös Bottom