Myyty Seasonic 1000W PRIME Ultra Platinum (Oulu)

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
36
Tuote: Seasonic 1000W PRIME Ultra Platinum
Hinta: 130€/tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Jimms 11/19
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, takuu 12v ostopäivästä
Muuta huomioitavaa:
SSR-1000PD

Alkuperäinen laatikko ja kaikki kaapelit tallessa.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Oulu
Toimitustapa: Posti/nouto
Maksutapa: Mobilepay/Käteinen/Tilisiirto
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Oletko varma että takuu on 12 vuotta, kun tänään katselin Seasonicin virtalähteitä torista tuli vastaan Platinum malli mikä ostettu 4/2019, niin takuu oli vain 10 vuotta (kuitti nähty).
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Ei tuo miltään kuitilta näytä, takuu on nykyään 12 vuotta, mutta 2019 ei ole ainakaan kaikissa Platinum malleissa ollut, siitä olen nähnyt Jimm´s kuitin ja takuu oli 10 vuotta.
Mutta jos ei ole kuittia näyttää niin ................
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Asiaton käytös, häiriköinti myynti-ilmoituksessa
Ei tässä mitään olla huudeltu eikä ole mitään mututuntumaa, jos itse näen Jimm`s kuitin missä lukee Vertex Platinum virtalähteen takuu kymmenen vuotta.
Jos myyjällä on kuitti ja takuu niin miksi sitä ei kykene sitten esittämään.
Mutta mitä sinä huutelet väliin, kun ei tämä sinulle kuulu millään tavalla, en minä sinulta ole kysynyt yhtään mitä, joten pidä sinä typerät hölyt mahassasi.
Gold virtalähteissä ei Jimm´sillä ole kuin 10 vuoden takuu, ehkä Jimm´s vetele omia polkujaan.
Osassa Goldeja on 12 vuoden takuu ja osassa 10 vuotta.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
36
Ei tässä mitään olla huudeltu eikä ole mitään mututuntumaa, jos itse näen Jimm`s kuitin missä lukee Vertex Platinum virtalähteen takuu kymmenen vuotta.
Jos myyjällä on kuitti ja takuu niin miksi sitä ei kykene sitten esittämään.
Mutta mitä sinä huutelet väliin, kun ei tämä sinulle kuulu millään tavalla, en minä sinulta ole kysynyt yhtään mitä, joten pidä sinä typerät hölyt mahassasi.
Gold virtalähteissä ei Jimm´sillä ole kuin 10 vuoden takuu, ehkä Jimm´s vetele omia polkujaan.
Osassa Goldeja on 12 vuoden takuu ja osassa 10 vuotta.

1710019317407.png
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
36
Ei tuo miltään kuitilta näytä, takuu on nykyään 12 vuotta, mutta 2019 ei ole ainakaan kaikissa Platinum malleissa ollut, siitä olen nähnyt Jimm´s kuitin ja takuu oli 10 vuotta.
Mutta jos ei ole kuittia näyttää niin ................
Et ensimmäisessä viestissäsi edes pyytänyt kuittia esittämään vaan kysyit olenko varma 12v takuusta johon vastasin kuvakaappauksella käyttäjätilin alta löytyvästä tilauksesta.
 

rarehanu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
02.06.2022
Viestejä
754
Asiaton käytös
Olisiko pitänyt pyytää, eniten kyllä ihmetyttää ettei saa edes myytävästä tuotteesta yhtään kuvaa ja jos se virtalähde on vielä kiinni, niin se kuittikin olisi ollut parempi kun ei mitään.
Mutta takuuasiasta sen verran, että onhan sekava systeemi, jos osassa Seasonicin Gold virtaläheistä on 10 vuoden takuu ja osassa 12 vuotta.
Näin on ilmeisesti ollut myös Platinum virtalähteiden kanssa, sekavaa mutta totta, olisi vaan kiva tietää mihin tämä perustuu.
Eikä tuo kuvankaappauksesi kerro yhtään mitää, siitä ei selviä onko kysymys vuodesta 2024 vai 2019, eikä sitä että olisi joku käyttäjätili, pari sanaa olisi avannut asiaa, kun en ole selvinnäkijä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
03.08.2017
Viestejä
1 282
Osanottoni siitä, että porukka täällä sekoilee ja nyt tämä myyntiketju näyttää tältä. 20 sekunnin googlauksella olisi tuohonkin heti saanut vastauksen. :rofl:

Voisin tästä tarjota 100€ sis. postit

1710059166458.png
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 482
Viestejä
4 201 008
Jäsenet
70 911
Uusin jäsen
laskostaja

Hinta.fi

Ylös Bottom