Myydään Seagate Expansion ulkoinen kovalevy, 2x6TB ja 5x8TB, Helsinki

Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Myytävä tuote: Seagate Expansion ulkoinen kovalevy, 2x6TB ja 5x8TB. Myytävissä yhdessä tai yksittäin
Hinta: 6-teraiset 100 95 euroa kipaleelta, 8-teraiset 140 130 125 euroa kipaleelta
Tuote ostettu (mistä ja milloin): huhti-toukokuussa 2021

  • 6TB: Gigantti, 21.4., 2x6TB 1x6TB jäljellä
  • 8TB: Gigantti, 2.5.
  • 8TB: Gigantti, 4.5.
  • 8TB: Power, 6.5.
  • 8TB: Gigantti, 30.4., 8TB
  • 8TB: Gigantti, 4.5., 8TB
Kuitti löytyy (takuu voimassa): 2 vuoden takuusta puolitoista vuotta jäljellä
Muuta huomioitavaa:


Keväällä tuli ostettua nämä Chia-louhintaa varten. Kovoilla itsellään ei ole lainkaan plotattu, eli SSD:illä plottaukset ja siirto kovalevylle, joten itse kovon käyttö ollut minimaalista. Pyydettäessä taitaa onnistua joku health diagnosticsin ajo tms, josta selviää kovalevyn total read/write yms., jos asia yhtään huolestuttaa.

Alkuperäiset pakkaukset ja niiden tilpehöörit löytyy, eli mukaan perus virtajohtoa (+ adapterit eri pistorasioille), sekä USB-kaapeli.

Kelvollisen oloisia vehkeitä, joiden hinnat nykyisin naurettavan korkeita. Voisi jopa harkita, että jätän yhden tai pari itselleni valokuvien backupeiksi. Nykyisellään ovat edelleen tietokoneessa kiinni, kun tuottavat pari euroa päivässä.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Helsinki
Toimitustapa: Nouto / Postitus, jolloin ostaja maksaa postikulut
Maksutapa: Käteinen/mobilepay/tilisiirto


Kuva: Pyydettäessä voin heittää kuvia kuiteista, kovoista ja paketeista...

Edit. Pistin yksittäisiä kovoja muuallekin tarjolle.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Tarjoan 250€ kahdesta 8TB levystä postitettuna
Sori, missasin tämän ihan täysin.
Kiitoksia tarjouksesta, mutta koska kiirusta ei ole, niin taidan katsella, josko saisin pyyntöhintaa, joka ei nähdäkseni ole lainkaan kohtuuton tuotteen uudenveroinen kunto, jäljellä oleva takuu, tai etenkään nykyinen heikko tarjonta ja nousseet hinnat huomioiden.
 
Liittynyt
02.09.2020
Viestejä
11
Tarjoan 200€/2kpl. Crystaldisk infot haluan tosin nähdä ennen kauppoja.
EDIT: 8tb levyistä tämä tarjous!
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
758
Tarjotaan hp eli kahdesta 8tb levystä 250€ noudolla jos saa crystaldisk tiedot ennen noutoa.
Laita yvllä tietoja niin sovitaan nouto.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
204
Mitäs tollasen 8gb postitus kustantaa? Voisin olla kiinnostunut sen ostamaan hp+postit
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Mitäs tollasen 8gb postitus kustantaa? Voisin olla kiinnostunut sen ostamaan hp+postit
Oon tällä hetkellä lomalla ja palailen keskiviikkona Suomeen, joten voin palattua tsekata postin hinnat. Yhden olen postilla lähettänyt, ja muistaakseni silloin kuluja tuli noin 6-9 euron verran. S-kokoinen paketti taitaa olla 6,90€ ja M-koko 8,90€, ja tämä taisi olla kooltaan siinä rajamailla, kunnolla pehmustettuna tod. näk. tuo M-koko.

Mainittakoon, että ysityisviestillä SoyBeanille olen lupaillut crystaldiskonfot ja pidän paria 8-teraista varattuna.
 
Liittynyt
26.06.2019
Viestejä
204
Oon tällä hetkellä lomalla ja palailen keskiviikkona Suomeen, joten voin palattua tsekata postin hinnat. Yhden olen postilla lähettänyt, ja muistaakseni silloin kuluja tuli noin 6-9 euron verran. S-kokoinen paketti taitaa olla 6,90€ ja M-koko 8,90€, ja tämä taisi olla kooltaan siinä rajamailla, kunnolla pehmustettuna tod. näk. tuo M-koko.

Mainittakoon, että ysityisviestillä SoyBeanille olen lupaillut crystaldiskonfot ja pidän paria 8-teraista varattuna.
Eikös noita riitä tossa SoyBeanin levyjen jälkeenkin vielä pari? Ja jos samalla vaivalla saat yhden enemmänkin skannailtua crystaldiskinfolla niin aja ihmeessä mullekin sellainen. Mutta jees ei kiirettä, lomaile ihmeessä ensin.
 
Liittynyt
16.04.2021
Viestejä
229
Eikös noita riitä tossa SoyBeanin levyjen jälkeenkin vielä pari? Ja jos samalla vaivalla saat yhden enemmänkin skannailtua crystaldiskinfolla niin aja ihmeessä mullekin sellainen. Mutta jees ei kiirettä, lomaile ihmeessä ensin.
Juu, toki. Pari 8-terasta siis edelleen vapaana (joista voin toki varailla sulle yhden, niin katsellaan ensi viikolla, josko edelleen kiinnostaa ja sen haluat). Tarkoituksena oli ihan vaan mainita yleisellä tasolla kaikille kiinnostuneille, mikä on kovojen status, jottei tule epäselvyyksiä, mitä on yksityisviestien puolella sovittu.

Melkein voisi yhden kasi- ja kuusiteraisen kenties pitää itsellään, kun näille kuitenkin aina käyttöä, eikä parit varmuuskopiot valokuvista yms ikinä ole pahitteeksi. Hintakin on nähdäkseni naurettavan edullinen kovojen hyvin vähäinen käyttö ja nykyiset markkinahinnat huomioiden. Tiedä, vaikka jonain päivänä tuolla kryptolouhintapuolella heräisi taas henkiin joku mielenkiintoinen kovalevypohjainen projekti.
 
Liittynyt
22.10.2020
Viestejä
62
Moi, ostaisin yhden 8teraisen levyn jos on jäljellä, jos ei niin 6teranenkin käy. Laita YV niin sovitaan nouto tarkemmin.
 
Liittynyt
03.02.2022
Viestejä
21
Vieläkö levyjä on jäljellä? Kanssa 8 terainen kiinnostaisi, 6T myös.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 358
Viestejä
4 158 284
Jäsenet
70 411
Uusin jäsen
allun90

Hinta.fi

Ylös Bottom