Ostettu SATA-levyn kloonaukseen vermeet USB 3 -porttiin

Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
Joko kloonasit? Myy mulle kloonaussetti!

Esmes verkkiksen fuj:tech: Fuj:tech Clone Dock 2 USB 3.0 -telakka kahdelle 2.5"/3.5" SATA-kiintolevyille 29,90
Onhan noita muitakin mutta tuon ajattelin hakea muutaman päivän kuluttua jos ei kellään ole joutilaana myydä halvalla käytettyä. Myös USB3-sata-piuha-poweri-hässäkkä saattaisi käydä. Siinä siis koneeseen päin usb3, seinään töpseli, limppuun sata ja virta. Ei turhia kehyksiä eikä nappuloita. Tarttis siis kuitenkin olla usb3. Virtalähde olisi myös kiva 3,5" levyjä ajatellen mutta ei ihan välttämätön jos törkyhalpa hinta.

Linkin takaa uuden hinta 29,90 joten pyyntiin järkeä, kiitos. Ja pelkkä usb3-sata ei sekään nyt kauheasti voi maksaa vaikka olisikin töpselimalli.

Nouto ja käteinen pääkaupunkiseudulla. Tuodakin toki saa mutta en maksa siitä lisää :)

E: ostin Deltacon stereomallin Clasulta. USB 3, töpselimalli, vissiin jmicronin ohjain. Voin suositella tähänastisen kokemuksen perusteella. Tämäntyyppiset vehkeet tuntuvat muuten olevan jostain syystä aika tiukassa nykyään; vaikka kuuluvat valikoimiin niin niitä ei löydy hyllystä eikä toimitusajasta ole tietoa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
515
Kiitos, kivoja kiffuleita. Tämä unohtui koko juttu kun akuutti kloonaustarve poistui. Mutta herätetäänpä henkiin, ei sitä tiedä vaikka tuolle kohta olisi taas tarvetta. Eli olisko kellään myydä tuollaista vehjettä? Ja jos tuo aloitusviesti aiheutti aivosolmun (päätellen tigeroun oudosta vastauksesta) niin joo, olen ostamassa käytettyä vermettä ja vieläpä haen sen kotioveltasi mutta en halua maksaa kaupan uuden tuotteen hintaa, referenssilinkin takana Verkkiksen myymä versio. Ja jos haluat tuoda kloonaimesi minulle, en pane hanttiin mutta en maksa siitä vaivasta ekstraa kun itsekin voin sen noutaa.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 166
Viestejä
4 193 459
Jäsenet
70 869
Uusin jäsen
Arttu1345

Hinta.fi

Ylös Bottom