Myyty Sapphire Radeon RX 7900 XTX NITRO+ Vapor-X 24GB -Kuvansi-

Jupeli29

Team AMD
Tuote: Kyseinen näyttis
Hinta: 650€
Tuote ostettu (mistä ja milloin): verkkokauppa.com 02/23
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Löytyy ja on vielä vajaa vuosi takuuta jäljellä
Muuta huomioitavaa: Toimiva ja tällä hetkellä käytössä. Eikä ole ongelmia ollut lämmötkin kunnossa. Alkuperäispakkaus löytyy myös. Postitus onnistuu loppuviikolla.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Kuvansi
Toimitustapa: Posti, Matkahuolto, Nouto
Maksutapa: Mobilepay, Tilisiirto

Mielestäni joka ekana laittaa HP julkisesti niin menee sille eikä yv:nä kysele muuta että Onko vielä? Vastasin että on mutta sen jälkeen tuli HP julkisesti ilmoitukseen käyttäjältä Lanitos. Näin on aikaisemmin mennyt joka ekana HP tarjoo julkisesti niin menee sille suoraan.

Viimeksi muokattu:
Mielestäni joka ekana laittaa HP julkisesti niin menee sille eikä yv:nä kysele muuta että Onko vielä? Vastasin että on mutta sen jälkeen tuli HP julkisesti ilmoitukseen käyttäjältä Lanitos. Näin on aikaisemmin mennyt joka ekana HP tarjoon niin menee sille.
No, jos aiot kertoa, kerro sitten koko kuva! Sanoit, että se oli saatavilla, ja minä vastasin, että olen valmis ostamaan sen ennen kuin toinen ostaja tarjoutui ostamaan sen. siksi olen hämmentynyt. Ihmettelen mitä ei ole selvää sanoista "olen valmis ostamaan, jos kaikki on ok", miksi odotat heidän kirjoittavan sinulle sanan HP

No, jos aiot kertoa, kerro sitten koko kuva! Sanoit, että se oli saatavilla, ja minä vastasin, että olen valmis ostamaan sen ennen kuin toinen ostaja tarjoutui ostamaan sen. siksi olen hämmentynyt. Ihmettelen mitä ei ole selvää sanoista "olen valmis ostamaan, jos kaikki on ok", miksi odotat heidän kirjoittavan sinulle sanan HP

Laita suosiolla myyntiketjuun viestejä eikä yv:tä

Laita suosiolla myyntiketjuun viestejä eikä yv:tä
Kun he kertovat sinulle, että tuote on saatavilla, se tarkoittaa, että olet ensimmäinen, joka voi ostaa sen. sitten sanoin, että olen valmis ostamaan. jos et ole valmis myymään tuotetta, älä vain vastaa viesteihin ja odota, kunnes he kirjoittavat sinulle viestiketjussa! Mielestäni yksityisviestit ovat parempia kuin julkisesti kirjoittaminen.

jep, näin mielestäni menee, se joka tarjoaa ekana HP:n on oikeutettu myös ostamaan.

mun mielestä taas myyntiketjuun on paljon selkeämpää laittaa.

OK. tiedän jatkossa. mutta sanotaan, että kirjoitan seuraavalle HP:lle ja hän vastaa, että se on jo varattu yksityisviestillä 🤣

Kiitos kaikille tilanteen selventämisestä

Mielestäni joka ekana laittaa HP julkisesti niin menee sille eikä yv:nä kysele muuta että Onko vielä? Vastasin että on mutta sen jälkeen tuli HP julkisesti ilmoitukseen käyttäjältä Lanitos. Näin on aikaisemmin mennyt joka ekana HP tarjoo julkisesti niin menee sille suoraan.
Ensimmäinen hintapyynnön tarjoava sanotaan säännöissä, ei tarvitse olla ketjussa.

Vaikka tarjouksen voikin tehdä yksityisviestillä, niin yleisesti ottaen en ymmärrä miksi tarjota yksityisviestillä, kun ketjuun tarjoaminen on nopeampaa ja selkeämpää.

Ensimmäinen hintapyynnön tarjoava sanotaan säännöissä, ei tarvitse olla ketjussa.

Vaikka tarjouksen voikin tehdä yksityisviestillä, niin yleisesti ottaen en ymmärrä miksi tarjota yksityisviestillä, kun ketjuun tarjoaminen on nopeampaa ja selkeämpää.
Olin ensimmäinen, joka sanoi, että ostaisin sen. mutta jätettiin huomiotta. annetaan tämän mennä. tilanne on outo, mutta kaikki on jo ohi.

Statistiikka

Viestiketjuista
275 611
Jäsenet
77 350
Uusin jäsen
v3rtig0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom