Myyty Sapphire Radeon Nitro+ RX 7900 XTX Gaming OC Vapor-X 24 GB (Siuntio)

Liittynyt
22.04.2024
Viestejä
6
Tuote: Sapphire Radeon Nitro+ RX 7900 XTX Gaming OC Vapor-X 24 GB
Hinta: 850 euroa, sisältäen postikulut (Posti tai MH ostajan valitsemana)
Tuote ostettu (mistä ja milloin): 6.3.2023 komponenttikauppa.fi
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä (lue kommentti alempaa)
Muuta huomioitavaa:

Myynnissä siis parasta, mitä punaisesta leiristä löytyy - hiljainen, viileä ja tehokas. Itse ajanut tätä alivoltitettuna ja kovimmissakin rasituksissa GPU:n lämmöt ovat olleet 60-63 astetta. Jokaisessa pelissä sai kääntää asetukset ultralle, kunhan ei ray tracingin puolelle mennyt. Tai sai RT-asetuksiakin kääntää päälle, mutta sitten FSR:ää kehiin.
  • Mukaan itse kortti, DP/HDMI-porttien suojat, PCIe -liittimen suoja, joitain ruuveja, käyttämätön A-RGB -piuha ja kortin tukirauta (itseltä kuitenkinvahva suositus tälle - kortti pysyi hyvin suorassa).
  • Mahdollisiin takuuasioihin liittyen: komponenttikauppa.fi on lopettanut toimintansa, joten takuuasiat suoraan Sapphiren kautta (tsekkasin ja Sapphirelta löytyy nettiportaali, mitä kautta saa avattua tiketin)
  • Ostin tämän Tori.fi:stä keväällä, eli olen kortin toinen omistaja ja pelaillut tällä tyytyväisenä pari kuukautta, mutta piru olkapäällä laittoi hankkimaan vieläkin nopeampaa ja vesijäähdytettyä, vaikka eihän siihen oikeasti olisi ollut tarvetta.
  • Myynnissä myös muualla.
  • Ei vaihtoja.
  • Voin varata kortin ostajalle joksikin aikaa 50 eur varausmaksulla, mutta mikäli ostaja tulee katumapäälle, ei varausmaksua palauteta.
  • Yhteyttä voi ottaa joko YV foorumin kautta TAI poistettu
Paikkakunta: Siuntio
Toimitustapa: Nouto tai Posti/Matkahuolto
Maksutapa: Mobilepay tai Tilisiirto (tili Nordeassa, maksun näyttävä tilillä ennen kuin tavara vaihtaa omistajaa)
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 317
Viestejä
4 279 619
Jäsenet
71 651
Uusin jäsen
Lenkka

Hinta.fi

Ylös Bottom