Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs **tua? Klarnan jälkeen tuli ilmoitus, että jotain meni munille ja yritä uudestaan.
Oli tekemässä uutta yritystä, kunnes meiliin kilahti ilmoitus, että tilausta käsitellään. Eli kai tämä nyt sitten natsasi.
Ihan sama kävi mulla aamupäivällä.
Itse poistin tuon oranssin. Jäi ilmeisesti pisteet saamatta kun en tajunnut etten ole enään sisään loggautuneena. Pitää yrittää kitistä asiakastukeen jossain vaiheessa.
Kysyin heidän chatissa, että mitä tapahtuu jos vaihtolaitetta ei lähetä heille ja tässä vastaus:Mitä jos vaihtolaitetta ei löydy listalta?
Hyllystä löytyisi esimerkiksi vanha galaxy S5 tai S3 ja yksi lenovon tabletti vuodelta 2014.
Rupeaako samsung karhuamaan tuota 300e takaisin kun palautus paketissa tuleekin väärä tuote?
Mä ajattelin odotella josko päivittyy omiin tilauksiin kun kuitenkin samat tiedot. Pitää kyllä muuten itsekin selittää että "vahingossa olin kirjautunut ulos"
Valitettavasti Rewards-pisteitä ei voi lisätä jälkikäteen ostoksista, Pahoittelut asiasta, - Anna
Kokeilitko jo 15extra-koodia?Sekoilutarjoukset jatkuu taas!
Osta Galaxy S24, S24+ 5G | Hinnat ja tarjoukset | Samsung FI
Osta uusi Samsung Galaxy S24 tai S24 Plus 5G -puhelin – saat enemmän tallennustilaa ja vaihtotarjouksen. Säästä jopa 100 EUR Samsung.com-sivuilla.www.samsung.com
Keksiskö joku jotain toimivia alekoodeja? Rupeen koitteleen HIFIKLUBBEN / Galaxy FE Budsit kaupan päälle johtaa palvelinvirheeseen ja sit ei toimi koko kauppa enää ollenkaan... Aika yllättävää. Ja accountikin meni vituiks, ts. nyt ei pääse ostoskoriin kirjautumatta/kirjautuneena, kun siellä on toi...
Kokeilitko jo 15extra-koodia?
Mulla oli ainakin järkyttävä lista koodeja, kun kirjauduin omille sivuille Ehkä sullakin näkyy?Joo, se ei toimi enää.
Mulla oli ainakin järkyttävä lista koodeja, kun kirjauduin omille sivuille Ehkä sullakin näkyy?
Mulla tulostui kassalla siihen alennuskoodikentän alle pitkä lista jotakin koodeja, kun tuota puhelinta väijyin aiemmin. En ole lähtenyt noita kaikkia kokeilemaan kun itsellä toimi se 15extra koodi. Ainakin HIFIKUBBEN näytti menevän läpi, mutta sillä ei saanut tuohon tilaukseen mitään alennusta.Tyhjää täynnä aina ollut oma sivu. Mikälie bugi Et viittis heittää screenshottia siitä koodikasasta? Muistan nähneeni foorumilla (vai oliko MPF) niin vois koklata jos joku toimis.
Toki tällä hetkellä Gigsun S24+ 256 899 € - 200 € - vaihtohyvitys millä vaan vaihtolaitteella olis aika houkutteleva, eikä tarttis joutua Foxwayn uhriksi S21:llä (veis rikkinäisen Honorin vaan Giganttiin).
Joo. Samat koodit löytyivät silloin myös sieltä omasta profiilista. Nyt kadonneet sieltäkin. Voisiko olla, että jonku virheen vuoksi olisi listannut kaikki aktiiviset alennuskoodit silloin?Mulla oli hyvin samanlainen lista myös silloin kun sekoili.
Jaahas taitaa olla tavara loppu. S24 Cobalt violetin tilasin..
Arvoisa asiakas,
Valitettavasti tilauksenne lähetyksessä on ilmennyt viivettä. Teemme parhaamme että tilauksesi lähetetään pian. Uusi arvioitu lähetysaika on viikon 26 loppuun mennessä. Pahoittelemme asiasta aiheutunutta vaivaa.
Kiitos ymmärryksestä!
Samsungin tukitiimisi
Joo. Samat koodit löytyivät silloin myös sieltä omasta profiilista. Nyt kadonneet sieltäkin. Voisiko olla, että jonku virheen vuoksi olisi listannut kaikki aktiiviset alennuskoodit silloin?
Jaahas taitaa olla tavara loppu. S24 Cobalt violetin tilasin..
Arvoisa asiakas,
Valitettavasti tilauksenne lähetyksessä on ilmennyt viivettä. Teemme parhaamme että tilauksesi lähetetään pian. Uusi arvioitu lähetysaika on viikon 26 loppuun mennessä. Pahoittelemme asiasta aiheutunutta vaivaa.
Kiitos ymmärryksestä!
Samsungin tukitiimisi
Heh. katevaraus poistunu luottokortilta ja tilaus sivu samsungi omilla sivuilla ei anna näyttää enemmän...... Hyvin toimii kyllä pikku firma XD. Katevaraus varmaa poistunu, ku nii kauan toimituksessa, mutta toi, että ei pääse kattoo tilauksen tietoja on aika hyvin taas....
Ja minä jo niin myin tämän puhelimen omistamisen itselleni. Ois vaan niin kova tarve puhelimen päivittämiselle ja tää sattui tulemaan hyvään saumaan. Noh, toivoa on.Heh. katevaraus poistunu luottokortilta ja tilaus sivu samsungi omilla sivuilla ei anna näyttää enemmän...... Hyvin toimii kyllä pikku firma XD. Katevaraus varmaa poistunu, ku nii kauan toimituksessa, mutta toi, että ei pääse kattoo tilauksen tietoja on aika hyvin taas....
Ei se katso lisätietoja -valikko vieläkään toimi, mutta kirjautuneena näkee, että oma S24 cobalt edennyt lähetyksen valmisteluun.
e: Tuote matkalla
Mun tilaus taitaa olla ostoskorissa edelleen... .
Ei vaan kai se sieltä aikanaan tulee ja jos ei tule niin tilataan seuraavasta sekoilusta uudelleen.
Taisi itsellä käydä sama 253€ S9 Fe-tabletin kanssa. Ei se ole niin justiin Samsungilla.Mulla ei tullut mitään vahvistusviestiä käsittelystä tai lähetyksestä. Samoin tuotesivu ei toiminut moneen päivään, jää lataamaan lisätietoja.
No, viesti tuli ja paketti saapui postiin. Sen jälkeen minulle tulikin viestejä Samsungilta, että tilauksesi on lähetetty JA SEN JÄLKEEN tuli että tilausta käsitellään... Tänään kun katsoin lisätietoja niin edelleen minulle lähetetty tilaus on vieläkin "valmistelussa"
Hyvällä tuurilla saa ilmaiseksi toisen setin
Tuliko tästä kuittia ostoksesta Tuotteet saapunut jo viikko sitten, mutta vain tilausvahvari sähköpostissa.
Onko kukaa viel tästä tarjous säädöstä saanu viestiä vaihtopuhelimen osalta? Viime to oli otettu vastaan samsungilla postin mukaan, mutta vielä ei viestiä samsungilta. Tosin varmaan jokunen muukin puhelin menossa sinne