• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung S10 TAB Ultra Wifi "649€" vaihtolaitteella

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja RiQp
  • Aloitettu Aloitettu
Itse tilasin sen näppäimistön jossa on myös touchpad. Vaikuttaa ihan näppärältä, jos joskus tekee vaikka töitä tuolla laitteella. Tällä hetkellä tosin työläppärissä taitaa olla pienempi näyttö. Toisaalta pienissä kokouksissa tuo voisi toimia ulkoisena näyttönä muille kokouksiin osallistujille. On kyllä ollut mukava kapistus

• Tykkää
Reactions: Vee
Sieltä lähti tulemaan, Galaxy Tab S10+ Wi-Fi (12.4") 12/265 Gt, jonka mukana ilmainen Book Cover Keyboard Slim ja Galaxy Buds3, hintaan 639,30 € josta vähennetään vielä vaihtolaitteen arvo 7€. En tiedä tuliko nyt niin hyvä diili mitä muut on saanu ultrasta näppiskän kanssa, mutta jospa nyt ois tyytyväinen tähän.

Sieltä lähti tulemaan, Galaxy Tab S10+ Wi-Fi (12.4") 12/265 Gt, jonka mukana ilmainen Book Cover Keyboard Slim ja Galaxy Buds3, hintaan 639,30 € josta vähennetään vielä vaihtolaitteen arvo 7€. En tiedä tuliko nyt niin hyvä diili mitä muut on saanu ultrasta näppiskän kanssa, mutta jospa nyt ois tyytyväinen tähän.

Ei ole kovin houkutteleva hinta Ultraan verrattuna, mutta eihän tuosta ole edes vaihtokamppiksen lisäksi mitään alennusta päällä niin hinnaksi näyttää vaihtokamppiksen avulla 999€ ja FF7ECO- koodin jälkeen 839,30€. Sulla näyttäis olevan tasan 200€ halvempi, kuin tuolla FF7ECO:lla. Millä ihmeen tempulla se on onnistunut?

Tämä on muuten ainut S10- malli, josta ei ole ollut lähiaikoina helkutin kovaa tarjousta päällä. Voitaneen olettaa, että jossain vaiheessa arpa osuu tähänkin malliin.

Millä ihmeen tempulla se on onnistunut?
Pelkkä FF7ECO koodi pudottaa hinnan tohon 839,30€. Siihen tulee vielä se 200€ lisävaihtohyvitys, kun lisää vaihtolaitteen. Ei sen suurempia temppuja tarvita.

Tällä hetkellä Buds3 varastosaldo nollissa joten sitä ei tällä hetkellä tule ostoskoriin.

Pelkkä FF7ECO koodi pudottaa hinnan tohon 839,30€. Siihen tulee vielä se 200€ lisävaihtohyvitys, kun lisää vaihtolaitteen. Ei sen suurempia temppuja tarvita.

Onpa taas outoa, eikä varmaankaan tarkoituksena toimia tuolla tavalla kahteen kertaan se 200€:n alennus. :D Mulla lähti eka vaan se 200€ hinnasta, kuten mainostettua ja koodilla sitten putosi tuohon 839,30€. Sitten kun poisti vaihtolaitteen korista niin hinta ei noussut ollenkaan. Ei anna lisätä vaihtolaitetta enää uudestaan ostoskorin kautta, joten ei jaksa enempää testailla.

Postissa ei otettu palautuskuorta vastaan, kysyi palautusnumeroa?
Mukana siis ei ollut kuorta, vaan ainoostaan postin palautustarra

Ei se ole palautus että lähetät vaihtolaitteen. Se on normaali valmiiksi ostettu lähetys.

Koitan käydä toisella postilla.

Foxwayn klo 14 postin kuljetustarra oli mikä mukana tuli

Edit vaihdettu postia, piip ja paketti matkassa. Tiedä mikä ahdisti ensimmäisellä.

Viimeksi muokattu:
Taas saatavilla. Nyt kaupan päälle Galaxy Buds 3 kuulokkeet.

1755854181842.png
Tykkään tästä tilauksen jälkeisestä ilmoituksesta :)

Taas saatavilla. Nyt kaupan päälle Galaxy Buds 3 kuulokkeet.

Mitään varsinaista tarvetta toiselle (!) Ultralle ei ole, mutta onhan tämä hinta ihan helkutin houkutteleva, varsinkin päivittäminen aiemmasta. Esimerkiksi meidän toisessa kodissa oleva perus-S9 antaisi vaihdossa 219€ ja nyt sattuu vielä olemaan -20% koodikin hallussa, niin hintaa jäisi vaihdon jälkeen 300,20€ ja tästä saisi vielä 50-60€ pois myymällä kuulokkeet. Kun ottaa huomioon, että S9:n päivityslupaus on annettu Android 17 asti ja S10 Ultralla se on versioon 21 asti. Jotenkin päässä vaan raksuttaa, että pitäisi laukaista toinenkin tilaukseen. Kyllä kai tämä vaihtoruljanssikin jonkinlaista sairautta kohta lähestyy.

Pakko oli tilata toinen, koska nyt oli parempi ale koodi käytössä :) Edelliseen sai vain 10% ton 200 lisäksi.
Tietysti ois voinu tapella aspankaa että saa nykyseen tilaukseen sen alennuksen, mutta en jaksa :D

Ei nyt liity Ultraan, mutta S10+ kuitenkin. Kokeilin huvikseni, että mikä alennuscombo tulee FF7ECO alennuskoodin ja vaihtolaitteen kanssa. Alla screenshotti. AI book coveri ja buds kaupan päälle.

1755863119932.png

Onko kukaan saanut sitä vaihtolaitteen palautuslappua jos ei sattunut paketin mukana olemaan? Pari kertaa ollut yhteydessä Samsungille siitä ja eka sanoivat että lähettävät sähköpostilla uuden lapun minkä voin tulostaa. Toisella kerralla sanoi sitten että lähettävät sähköpostia asiasta kun keksivät miten toimittavat lapun kun eivät olleet vielä sähköpostiin sitä saanut toimitettua.

Onko kukaan saanut sitä vaihtolaitteen palautuslappua jos ei sattunut paketin mukana olemaan? Pari kertaa ollut yhteydessä Samsungille siitä ja eka sanoivat että lähettävät sähköpostilla uuden lapun minkä voin tulostaa. Toisella kerralla sanoi sitten että lähettävät sähköpostia asiasta kun keksivät miten toimittavat lapun kun eivät olleet vielä sähköpostiin sitä saanut toimitettua.
Sama tilanne itsellä. Huomasin kuitenkin samsungin sivuilta tämän tuotteen tilauksen tiedoissa:

Saat ohjeet toimittamista varten sähköpostitse 25/08/2025​

Joten jää nähtäväksi tulisiko huomenna nuo tiedot..

Voisiko arvon yhteisö kertoa, onko myös käytäntö tosiaan, että Samsung eStoresta ostetun tabletin palautus on aloitettava viimeistään 14. päivänä sen vastaanottamisesta. Muistaakseni olen lukenut täällä kommentteja 30 päivästä.

Samsungin ostoehdot (verkkokauppa) [Päivitetty versio 2025-07-15]:

Peruuttamisoikeus​

Ostaessasi kuluttajana tavaroita verkkokaupasta (etämyynti), sinulla on lähtökohtaisesti kuluttajansuojalain (38/1978) mukainen neljäntoista (14) päivän peruuttamisoikeus. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa Samsungille peruuttamisoikeuden käyttämisestä neljäntoista (14) päivän kuluessa.
(...)
Neljäntoista (14) päivän peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, jona vastaanotit tuotteen haltuusi tai, jos olet tilannut useampia tuotteita samalla tilauksella, siitä päivästä, jona vastaanotit viimeisen tuotteen haltuusi.

Avokauppa​

Samsung on päättänyt pidentää edellä mainittua peruuttamisoikeutta kolmeenkymmeneen (30) päivään niin kutsuttuna "avokauppana". Kolmekymmentä (30) päivää lasketaan siitä päivästä, jona olet vastaanottanut tuotteen haltuusi tai, jos olet tilannut useampia tuotteita samalla tilauksella, siitä päivästä, jona olet vastaanottanut viimeisen tuotteen haltuusi.

Hyödyntääksesi avokaupan mukaista peruuttamisoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa Samsungille peruuttamisoikeuden käyttämisestä edellä mainitun kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa.
(...)
Avokauppa ei kuitenkaan koske seuraavia tuotteita ja palveluita:
(...)
- Matkapuhelimet, kellot, tabletit ja kannettavat tietokoneet;

Voisiko arvon yhteisö kertoa, onko myös käytäntö tosiaan, että Samsung eStoresta ostetun tabletin palautus on aloitettava viimeistään 14. päivänä sen vastaanottamisesta. Muistaakseni olen lukenut täällä kommentteja 30 päivästä.

Samsungin ostoehdot (verkkokauppa) [Päivitetty versio 2025-07-15]:

Samsung on päättänyt pidentää edellä mainittua peruuttamisoikeutta kolmeenkymmeneen (30) päivään niin kutsuttuna "avokauppana". Kolmekymmentä (30) päivää lasketaan siitä päivästä, jona olet vastaanottanut tuotteen haltuusi tai, jos olet tilannut useampia tuotteita samalla tilauksella, siitä päivästä, jona olet vastaanottanut viimeisen tuotteen haltuusi.

Edit: 14PÄIVÄÄÄ tableteille

Viimeksi muokattu:
Minulle on vähän aikaa sitten asiakaspalvelusta vahvistettu että 14 päivää koskee avattuja paketteja.
Mutta mitään käytännön kokemusta ei asiasta ole.

Minulle on vähän aikaa sitten asiakaspalvelusta vahvistettu että 14 päivää koskee avattuja paketteja.
Mutta mitään käytännön kokemusta ei asiasta ole.
Itselle myös asiakaspalvelusta sanottu samaa. Ei voinut palauttaa avattua pakettia, koska oli kulunut yli 14 päivää.

Tuossahan se on jo yllä lainattuna, että palautusoikeus tableteilla on 14 päivää, ei 30.

Mikä tämä 30päivän avokauppa sitten on :D ,jotenkin ei yllätä kun samsungista kyse tämä sekavuus

Edit: otin Googlen käteen ja selvitin eli nimenomaan tabletit eivät kuulu 30päivään(eikä moni muukaan)

Paljonko 12/256 gt wifi ultralle 849€, jäi hintaa 200e vaihtolaite hyvitys + FF7ECO koodilla? Saiko saman 30% alennuksen, kuin S10+ mallista? (849 - 200) x 0,7 = 454,3€
tai 849 x 0,7 -200 = 394,3€ ? Mukaan ei laskettu jokaisen henkilökohtaista vaihtolaitteen arvoa joka vaihtelee. Plus näppis pakollinen itsellä, eli ultralle FF7ECO koodin -50% seolisi ollut joko 114e tai 194e.
Laskinko/arvailinko ihan päin honkia? S10+ laskussa toimitus 1199 x 0,7 - 200 = 639,3€ täsmää ja mukana tuli näppis. Koitan tässä nyt vain miettiä, että joutuuko palauttaan S10+ jos hintaero on näppiskän kanssakin nuin huima.
Edit; Vai toimiko tuo FF7ECO koodi ollenkaan Ultralle, kun porukka on jotaki -10% koodeja käyttänyt?

Viimeksi muokattu:
Paljonko 12/256 gt wifi ultralle 849€, jäi hintaa 200e vaihtolaite hyvitys + FF7ECO koodilla? Saiko saman 30% alennuksen, kuin S10+ mallista? (849 - 200) x 0,7 = 454,3€
tai 849 x 0,7 -200 = 394,3€ ? Mukaan ei laskettu jokaisen henkilökohtaista vaihtolaitteen arvoa joka vaihtelee. Plus näppis pakollinen itsellä, eli ultralle FF7ECO koodin -50% seolisi ollut joko 114e tai 194e.
Laskinko/arvailinko ihan päin honkia? S10+ laskussa toimitus 1199 x 0,7 - 200 = 639,3€ täsmää ja mukana tuli näppis. Koitan tässä nyt vain miettiä, että joutuuko palauttaan S10+ jos hintaero on näppiskän kanssakin nuin huima.
Edit; Vai toimiko tuo FF7ECO koodi ollenkaan Ultralle, kun porukka on jotaki -10% koodeja käyttänyt?
Mä en oo ees varma kokeilinko tota FF7ECO. 1 tilasin 10% koodilla ja yhden 15% koodilla.
Näissä tulee nyt buds 3 mukana ja hinnat oli 584€ ja 551€.

Löysin tämmösen : Tuon FF7ECO -koodin (30% kellot ja tabletit, 50% tarvikkeet)
Eli se ei varmaan koskenut tablettia

Mä en oo ees varma kokeilinko tota FF7ECO. 1 tilasin 10% koodilla ja yhden 15% koodilla.
Näissä tulee nyt buds 3 mukana ja hinnat oli 584€ ja 551€.

Löysin tämmösen : Tuon FF7ECO -koodin (30% kellot ja tabletit, 50% tarvikkeet)
Eli se ei varmaan koskenut tablettia
Tuossahan lukee, -30% tabletit. Olen siis jo ostanut S10+ käyttäen tuota koodia ja se antoi 30% alennuksen ennen vaihtolaite 200e alennusta. Edit; koitan tässä nyt selvittää, toimiko se myös tuohon 849e ultraan samalla tavalla, eli antaen -30% alennuksen ennen vaihtolaite hyvitystä 200e.

Tuossahan lukee, -30% tabletit. Olen siis jo ostanut S10+ käyttäen tuota koodia ja se antoi 30% alennuksen ennen vaihtolaite 200e alennusta. Edit; koitan tässä nyt selvittää, toimiko se myös tuohon 849e ultraan samalla tavalla, eli antaen -30% alennuksen ennen vaihtolaite hyvitystä 200e.

Ainakaan yleisellä koodilla alennusta ei saanut tuosta alennetusta hinnasta. En muista paljonko olisi antanut FF7ECO:lla (98% varmuudella selviää ketjua lukemalla), mutta 15%:n henkilökohtaisella alekoodilla se alennus laskettiin lisävaihtarin jälkeen eli 649€ x 0,85. Siitä olen satavarma, että tuolla sen sai halvemmalla, kuin yleisellä koodilla, koska olen sitä tilauksessa käyttänyt. :D

S10+:ssa ei siis ole ollut mitään alennusta tuon koodin lisäksi, joten siksi se maksoi enemmän kuin Ultra, eikä tietysti houkutellut juurikaan.

Viimeksi muokattu:
Ainakaan yleisellä koodilla alennusta ei saanut tuosta alennetusta hinnasta. En muista paljonko olisi antanut FF7ECO:lla (98% varmuudella selviää ketjua lukemalla), mutta 15%:n henkilökohtaisella alekoodilla se alennus laskettiin lisävaihtarin jälkeen eli 649€ x 0,85. Siitä olen satavarma, että tuolla sen sai halvemmalla, kuin yleisellä koodilla, koska olen sitä tilauksessa käyttänyt. :D
Eli tässä tapauksessa S10+ jonka mukana tuli slim näppis ja buds3, oli 26e halvempi kuin, ultra ostettuna slim näppiskän kanssa ja mukana buds3.
Edit; paitsi että eihän se nuin mene, koska tilauksessa voi käyttää vain yhtä koodia kerrallaan(?), joten näppiskän ale olisi ollut vain -15%, eikä -50%, jolloin näppiskää haluavat sai S10+ huomattavasti halvemmalla?
Edit2; Voihan ne toki tilate erillään, tabletin henkilökohtaisella alekoodilla ja näppiskän FF7ECO -50%.

Viimeksi muokattu:
FF7ECO ei toiminut Ultralle ollenkaan, eikä sillonkaan kun olisi tullut ne budsit kaupanpäälle.
Koodi toimi kyllä samaan aikaan kaikkiin muihin tabletteihin.
Jäi Ultra hyllyyn omalta osalta, kun odotin jos tulisi joku Samsungin "moka" ja koodi olisikin toiminut.

E: voi tietysti joku korjata jos väärässä, mutta koitin melkein heti tarjouksen tultua tänne näitä yleisiä koodeja läpi

FF7ECO ei toiminut Ultralle ollenkaan, eikä sillonkaan kun olisi tullut ne budsit kaupanpäälle.
Koodi toimi kyllä samaan aikaan kaikkiin muihin tabletteihin.
Jäi Ultra hyllyyn omalta osalta, kun odotin jos tulisi joku Samsungin "moka" ja koodi olisikin toiminut.

E: voi tietysti joku korjata jos väärässä, mutta koitin melkein heti tarjouksen tultua tänne näitä yleisiä koodeja läpi
Kiitos selvennyksestä, eli en lähde palauttamaan S10+ koska näppiskä on itselle välttämätön ja siten tämä tuliki halvemmaksi.
Edit; Voihan ne toki tilate erillään, tabletin henkilökohtaisella alekoodilla ja näppiskän FF7ECO -50%.

Viimeksi muokattu:
Niin lukeekin olin hätänen ja skippasin sen jostain syystä😁

Tässä on halpa tablettiteline, joka toimii myös tab s10 ultran kanssa, vaikka siinä lukee, että toimii vain 12,9 tuumaan asti. Tablettia ei saa kovin matalalle. Tabletin keskikohta on n. 30 cm korkeudella matalimmalla asetuksella.

Hei, mikäs siinä on nyt ettei toi FF7ECO-koodi toimi?
Samsungin säätöä vai onko jotain että koodin määräaika on päättynyt tms?

Eihän se ole mielestäni aikaisemminkaan toiminut tuon tarjous Ultran kanssa. Esim 10+ kanssa toimii ihan normaalisti.

30-50% alennus koodilla FF7ECO
Laajenna Samsung Galaxy -ekosysteemiäsi Samsung Flexin avulla. Koodilla FF7ECO saat 30 % alennusta Galaxy Watch- ja Galaxy Tab -laitteista sekä 50 % alennusta tarvikkeista. Tarjous voimassa 31.8. asti.

On kyllä ilmeisesti tekemätön paikka saada tuo Trade-In palautuslappu asiakaspalvelusta. Kaksi viikkoa mennyt ja edelleen "eskaloidaan"... Tuli jo muistutusviesti, että odotamme vaihtolatettasi, no minä odotan palautuslappua :lol:

On kyllä ilmeisesti tekemätön paikka saada tuo Trade-In palautuslappu asiakaspalvelusta. Kaksi viikkoa mennyt ja edelleen "eskaloidaan"... Tuli jo muistutusviesti, että odotamme vaihtolatettasi, no minä odotan palautuslappua :lol:
Minulle chatti sanoi että lähettävät postitse uuden. Eipä ole näkynyt. Muistutusviesti tuli mullekkin. Kysyin myös että jos menee pitempään kuin tuo takaraja palautuksessa niin sanoivat että siitä ei mun tarvii murehtia. En nyt sitten murehdi. :D

Ultrasta on jo 600€ alennus päällä. Oikea normihinta taisi olla 1499€. Sen takia varmaan tuo koodi ei toimi.

Täällä kans lappu jäi tulematta. Kyselin, että voidaanko vapauttaa IMEI- koodi ja saan silti pitää 200€ lisähyvityksen vai laittavatko palautuslapun sähköpostiin. Saa kuulemma pitää lisähyvärin ja IMEI voidaan vapauttaa. Vahvistin huonojen käännöstekstien takia kahteen kertaan. Pyysin samaa vaihdon peruuttamista myös FE- tilauksesta ja kysyin jääkö lopullinen maksettava summa siinäkin sellaiseksi, mitä olen jo maksanut, eikä 200€ peritä takaisin. Vastasi, että jos vaihdon peruu niin menettää kaikki vaihdon edut, myös sen 200€. Kysyin, että onko näin myös Ultran tilauksen kohdalla. Vastasi kyllä, joten peruin perumiset ja sovittiin, että molemmat vaihdot suoritetaan alkuperäisen suunnitelman mukaan. Aikoi laittaa palautuslapun ekasta tilauksesta sähköpostiin, mutta sellaista ei tullut.

Ei siis kannata täysin luottaa käännös-aspan teksteihin. Olisipa ollut tuossakin kiva huomata, että tililtä lähteekin yhtäkkiä 400€. Onneksi varmistin vielä kertaalleen. Kyllä sen rahan jälkikäteen saisi chat-historian perusteella takaisin, jos sitä oikeasti edes veloittavat, mutta parempi ottaa varman päälle ja etenkin selkeämmän kaavan mukaan. Tosin sekoiluhan saattaa jatkua ties miten jos palautuslappua ei näy eikä kuulu.

No ei ne vie sitä 200e , se käännöskeskusteku on ihan perseestä, kokoajan väärinkäsityksiä, kannataa kirjoittaa englanniksi

Viimeksi muokattu:
No ei ne vie sitä 200e , se käännöskeskusteku on ihan perseestä, kokoajan väärin käsityksiä, kannsttas kirjoittaa englanniksi

Kyllä tälläkin foorumilla on raportoitu, että se on velotettu jälkikäteen, mikä on tietenkin looginen toimintamalli, koska vaihtokaupat on luvattu tehdä. Reilusti suurempi todennäköisyys on siinä, että ei veloteta, mutta eipä oikeen kiinnosta 200€:n riski. Ei varsinkaan sillä tavalla, että ei edes kysy sitä.

Olin eilen aamusta taas yhteydessä tuonne Samsungille et mikäs siinä palautuslapussa nyt kestää ja asiaa eskaloitiin taas. Iltapäivällä tuli sähköposti et laittavat lapun tulemaan kun saavat sen tehtyä tms. Saa nähdä kauanko kestää toimittaa.

Kyllä tälläkin foorumilla on raportoitu, että se on velotettu jälkikäteen, mikä on tietenkin looginen toimintamalli, koska vaihtokaupat on luvattu tehdä. Reilusti suurempi todennäköisyys on siinä, että ei veloteta, mutta eipä oikeen kiinnosta 200€:n riski. Ei varsinkaan sillä tavalla, että ei edes kysy sitä.
Tuo 200e lisähyvitys ultralle on bugi ja se ei näy missään "extra vaihtohyvitys -200e". (ei pitäisi toimia ultralle ollenkaan) Ite kysyin että jos perun vaihtotuotteen lähettämisen niin joudunko maksamaan mitään. Aspa katsoi tilaus numerosta että ei joudu ja menen ainakin ite sen mukaan.

Kyseessä 5e tabletti mutta koska se nyt "toimii" niin en viittiny antaa.

Mielenkiinnosta voisi katsoa kuinka tuo 200e lisähyvitys näkyy esim 10+:salle mille tuo hyvitys oli tarkoitettu.

Viime viikolla oli jo tilaus lähellä kun laitetta oli varastossa ja chatissa harmittelin hieman korkeaa hintaa näppäimistön kanssa, niin lievensivät harmitusta 20%-koodilla, mutta tilausta läpi ajaessa sitten jumitti varaston mennessä taas nollaan.
Eilen maanantaina onnistuin ajamaan laitteen tilauksen vihdoin läpi, mutta nyt tarvitsisi tosiaan erikseen tilata näppäimistö ja laturi (FF7ECO:lla hieman edullisemmat vrt. 20%-alennuksella laitteen kanssa), niin onkos kokemuksia että kannattaako tuo 45W-laturi ottaa vai onko tuossa 65W-laturi parempi diili? Aikalailla samanhintaisia ovat.

Näppäimistössä taidan suosia sangen arvokasta Cover Keyboardia kun samankaltaiseen olen tottunut Surfacen kanssa.

Viime viikolla oli jo tilaus lähellä kun laitetta oli varastossa ja chatissa harmittelin hieman korkeaa hintaa näppäimistön kanssa, niin lievensivät harmitusta 20%-koodilla, mutta tilausta läpi ajaessa sitten jumitti varaston mennessä taas nollaan.
Eilen maanantaina onnistuin ajamaan laitteen tilauksen vihdoin läpi, mutta nyt tarvitsisi tosiaan erikseen tilata näppäimistö ja laturi (FF7ECO:lla hieman edullisemmat vrt. 20%-alennuksella laitteen kanssa), niin onkos kokemuksia että kannattaako tuo 45W-laturi ottaa vai onko tuossa 65W-laturi parempi diili? Aikalailla samanhintaisia ovat.

Näppäimistössä taidan suosia sangen arvokasta Cover Keyboardia kun samankaltaiseen olen tottunut Surfacen kanssa.

Cover keyboard ollu ihan kiva. Pidän siitä että kickstandi pysyy vaikka otat näppäimistön irti (Pidän tablettia 34'' näytön alla "lisä" näyttönä). Sääli vain että eivät voineet laittaa bluetoothia, varsinkin ku normihinta on sitä 400e luokkaa...

Olen ottanut tavaksi kiusata Samsungia tuon puuttuvan Trade-in palautuslapun takia joka maanantai. Tänään asiakaspalvelija sanoi sen minkä suurin osa tätäkin ketjua lukeneista jo tietää..

I have checked it and you have been added to the trade in list. We ask for your patience as we have been facing a lot of issue with the trade-in return label lately.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
286 540
Jäsenet
79 213
Uusin jäsen
Tummakeisari2.0

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom