Kyllä kiitosRiittääkö -10% koodi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä kiitosRiittääkö -10% koodi?
Laitan tulemaan.Kyllä kiitos
Sieltä lähti tulemaan, Galaxy Tab S10+ Wi-Fi (12.4") 12/265 Gt, jonka mukana ilmainen Book Cover Keyboard Slim ja Galaxy Buds3, hintaan 639,30 € josta vähennetään vielä vaihtolaitteen arvo 7€. En tiedä tuliko nyt niin hyvä diili mitä muut on saanu ultrasta näppiskän kanssa, mutta jospa nyt ois tyytyväinen tähän.
Pelkkä FF7ECO koodi pudottaa hinnan tohon 839,30€. Siihen tulee vielä se 200€ lisävaihtohyvitys, kun lisää vaihtolaitteen. Ei sen suurempia temppuja tarvita.Millä ihmeen tempulla se on onnistunut?
Pelkkä FF7ECO koodi pudottaa hinnan tohon 839,30€. Siihen tulee vielä se 200€ lisävaihtohyvitys, kun lisää vaihtolaitteen. Ei sen suurempia temppuja tarvita.
Ei se ole palautus että lähetät vaihtolaitteen. Se on normaali valmiiksi ostettu lähetys.Postissa ei otettu palautuskuorta vastaan, kysyi palautusnumeroa?
Mukana siis ei ollut kuorta, vaan ainoostaan postin palautustarra
Ei se ole palautus että lähetät vaihtolaitteen. Se on normaali valmiiksi ostettu lähetys.
Taas saatavilla. Nyt kaupan päälle Galaxy Buds 3 kuulokkeet.
Sama tilanne itsellä. Huomasin kuitenkin samsungin sivuilta tämän tuotteen tilauksen tiedoissa:Onko kukaan saanut sitä vaihtolaitteen palautuslappua jos ei sattunut paketin mukana olemaan? Pari kertaa ollut yhteydessä Samsungille siitä ja eka sanoivat että lähettävät sähköpostilla uuden lapun minkä voin tulostaa. Toisella kerralla sanoi sitten että lähettävät sähköpostia asiasta kun keksivät miten toimittavat lapun kun eivät olleet vielä sähköpostiin sitä saanut toimitettua.
Peruuttamisoikeus
Ostaessasi kuluttajana tavaroita verkkokaupasta (etämyynti), sinulla on lähtökohtaisesti kuluttajansuojalain (38/1978) mukainen neljäntoista (14) päivän peruuttamisoikeus. Jos haluat käyttää peruuttamisoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa Samsungille peruuttamisoikeuden käyttämisestä neljäntoista (14) päivän kuluessa.
(...)
Neljäntoista (14) päivän peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, jona vastaanotit tuotteen haltuusi tai, jos olet tilannut useampia tuotteita samalla tilauksella, siitä päivästä, jona vastaanotit viimeisen tuotteen haltuusi.
Avokauppa
Samsung on päättänyt pidentää edellä mainittua peruuttamisoikeutta kolmeenkymmeneen (30) päivään niin kutsuttuna "avokauppana". Kolmekymmentä (30) päivää lasketaan siitä päivästä, jona olet vastaanottanut tuotteen haltuusi tai, jos olet tilannut useampia tuotteita samalla tilauksella, siitä päivästä, jona olet vastaanottanut viimeisen tuotteen haltuusi.
Hyödyntääksesi avokaupan mukaista peruuttamisoikeuttasi, tulee sinun ilmoittaa Samsungille peruuttamisoikeuden käyttämisestä edellä mainitun kolmenkymmenen (30) päivän kuluessa.
(...)
Avokauppa ei kuitenkaan koske seuraavia tuotteita ja palveluita:
(...)
- Matkapuhelimet, kellot, tabletit ja kannettavat tietokoneet;
Voisiko arvon yhteisö kertoa, onko myös käytäntö tosiaan, että Samsung eStoresta ostetun tabletin palautus on aloitettava viimeistään 14. päivänä sen vastaanottamisesta. Muistaakseni olen lukenut täällä kommentteja 30 päivästä.
Samsungin ostoehdot (verkkokauppa) [Päivitetty versio 2025-07-15]:
Itselle myös asiakaspalvelusta sanottu samaa. Ei voinut palauttaa avattua pakettia, koska oli kulunut yli 14 päivää.Minulle on vähän aikaa sitten asiakaspalvelusta vahvistettu että 14 päivää koskee avattuja paketteja.
Mutta mitään käytännön kokemusta ei asiasta ole.
Eli 30päivää
Minulle on vähän aikaa sitten asiakaspalvelusta vahvistettu että 14 päivää koskee avattuja paketteja.
Mutta mitään käytännön kokemusta ei asiasta ole.
Tuossahan se on jo yllä lainattuna, että palautusoikeus tableteilla on 14 päivää, ei 30.
Mä en oo ees varma kokeilinko tota FF7ECO. 1 tilasin 10% koodilla ja yhden 15% koodilla.Paljonko 12/256 gt wifi ultralle 849€, jäi hintaa 200e vaihtolaite hyvitys + FF7ECO koodilla? Saiko saman 30% alennuksen, kuin S10+ mallista? (849 - 200) x 0,7 = 454,3€
tai 849 x 0,7 -200 = 394,3€ ? Mukaan ei laskettu jokaisen henkilökohtaista vaihtolaitteen arvoa joka vaihtelee. Plus näppis pakollinen itsellä, eli ultralle FF7ECO koodin -50% seolisi ollut joko 114e tai 194e.
Laskinko/arvailinko ihan päin honkia? S10+ laskussa toimitus 1199 x 0,7 - 200 = 639,3€ täsmää ja mukana tuli näppis. Koitan tässä nyt vain miettiä, että joutuuko palauttaan S10+ jos hintaero on näppiskän kanssakin nuin huima.
Edit; Vai toimiko tuo FF7ECO koodi ollenkaan Ultralle, kun porukka on jotaki -10% koodeja käyttänyt?
Tuossahan lukee, -30% tabletit. Olen siis jo ostanut S10+ käyttäen tuota koodia ja se antoi 30% alennuksen ennen vaihtolaite 200e alennusta. Edit; koitan tässä nyt selvittää, toimiko se myös tuohon 849e ultraan samalla tavalla, eli antaen -30% alennuksen ennen vaihtolaite hyvitystä 200e.Mä en oo ees varma kokeilinko tota FF7ECO. 1 tilasin 10% koodilla ja yhden 15% koodilla.
Näissä tulee nyt buds 3 mukana ja hinnat oli 584€ ja 551€.
Löysin tämmösen : Tuon FF7ECO -koodin (30% kellot ja tabletit, 50% tarvikkeet)
Eli se ei varmaan koskenut tablettia
Tuossahan lukee, -30% tabletit. Olen siis jo ostanut S10+ käyttäen tuota koodia ja se antoi 30% alennuksen ennen vaihtolaite 200e alennusta. Edit; koitan tässä nyt selvittää, toimiko se myös tuohon 849e ultraan samalla tavalla, eli antaen -30% alennuksen ennen vaihtolaite hyvitystä 200e.
Eli tässä tapauksessa S10+ jonka mukana tuli slim näppis ja buds3, oli 26e halvempi kuin, ultra ostettuna slim näppiskän kanssa ja mukana buds3.Ainakaan yleisellä koodilla alennusta ei saanut tuosta alennetusta hinnasta. En muista paljonko olisi antanut FF7ECO:lla (98% varmuudella selviää ketjua lukemalla), mutta 15%:n henkilökohtaisella alekoodilla se alennus laskettiin lisävaihtarin jälkeen eli 649€ x 0,85. Siitä olen satavarma, että tuolla sen sai halvemmalla, kuin yleisellä koodilla, koska olen sitä tilauksessa käyttänyt.![]()
Kiitos selvennyksestä, eli en lähde palauttamaan S10+ koska näppiskä on itselle välttämätön ja siten tämä tuliki halvemmaksi.FF7ECO ei toiminut Ultralle ollenkaan, eikä sillonkaan kun olisi tullut ne budsit kaupanpäälle.
Koodi toimi kyllä samaan aikaan kaikkiin muihin tabletteihin.
Jäi Ultra hyllyyn omalta osalta, kun odotin jos tulisi joku Samsungin "moka" ja koodi olisikin toiminut.
E: voi tietysti joku korjata jos väärässä, mutta koitin melkein heti tarjouksen tultua tänne näitä yleisiä koodeja läpi
Niin lukeekin olin hätänen ja skippasin sen jostain syystäTuossahan lukee, -30% tabletit. Olen siis jo ostanut S10+ käyttäen tuota koodia ja se antoi 30% alennuksen ennen vaihtolaite 200e alennusta. Edit; koitan tässä nyt selvittää, toimiko se myös tuohon 849e ultraan samalla tavalla, eli antaen -30% alennuksen ennen vaihtolaite hyvitystä 200e.
Eihän se ole mielestäni aikaisemminkaan toiminut tuon tarjous Ultran kanssa. Esim 10+ kanssa toimii ihan normaalisti.
OK, no sitten.
Minulle chatti sanoi että lähettävät postitse uuden. Eipä ole näkynyt. Muistutusviesti tuli mullekkin. Kysyin myös että jos menee pitempään kuin tuo takaraja palautuksessa niin sanoivat että siitä ei mun tarvii murehtia. En nyt sitten murehdi.On kyllä ilmeisesti tekemätön paikka saada tuo Trade-In palautuslappu asiakaspalvelusta. Kaksi viikkoa mennyt ja edelleen "eskaloidaan"... Tuli jo muistutusviesti, että odotamme vaihtolatettasi, no minä odotan palautuslappua![]()
No ei ne vie sitä 200e , se käännöskeskusteku on ihan perseestä, kokoajan väärin käsityksiä, kannsttas kirjoittaa englanniksi
Tuo 200e lisähyvitys ultralle on bugi ja se ei näy missään "extra vaihtohyvitys -200e". (ei pitäisi toimia ultralle ollenkaan) Ite kysyin että jos perun vaihtotuotteen lähettämisen niin joudunko maksamaan mitään. Aspa katsoi tilaus numerosta että ei joudu ja menen ainakin ite sen mukaan.Kyllä tälläkin foorumilla on raportoitu, että se on velotettu jälkikäteen, mikä on tietenkin looginen toimintamalli, koska vaihtokaupat on luvattu tehdä. Reilusti suurempi todennäköisyys on siinä, että ei veloteta, mutta eipä oikeen kiinnosta 200€:n riski. Ei varsinkaan sillä tavalla, että ei edes kysy sitä.
Viime viikolla oli jo tilaus lähellä kun laitetta oli varastossa ja chatissa harmittelin hieman korkeaa hintaa näppäimistön kanssa, niin lievensivät harmitusta 20%-koodilla, mutta tilausta läpi ajaessa sitten jumitti varaston mennessä taas nollaan.
Eilen maanantaina onnistuin ajamaan laitteen tilauksen vihdoin läpi, mutta nyt tarvitsisi tosiaan erikseen tilata näppäimistö ja laturi (FF7ECO:lla hieman edullisemmat vrt. 20%-alennuksella laitteen kanssa), niin onkos kokemuksia että kannattaako tuo 45W-laturi ottaa vai onko tuossa 65W-laturi parempi diili? Aikalailla samanhintaisia ovat.
Näppäimistössä taidan suosia sangen arvokasta Cover Keyboardia kun samankaltaiseen olen tottunut Surfacen kanssa.
I have checked it and you have been added to the trade in list. We ask for your patience as we have been facing a lot of issue with the trade-in return label lately.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.