• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Odyssey OLED G6 G60SD QHD 360Hz

Täällä ollaan taas viemässä koko yritystä roviolle, vaikka kyseessä on ollut ihan selkeä virhe sivuilla. Mutta pakko alkaa huutamaan kuluttajansuojasta, kun ei saanutkaan 2-3 näyttöä puoliilmaiseksi, jotka tuskin olisivat edes tulleet omaan käyttöön, vaan olisivat menneet myyntiin hyvällä voitolla.
 
Eiköhän porukka pahoita mielensä kun tilaa uuden näytön hyvällä tarjouksella ja odottaa sitä saapuvaksi. Sopii hyvällä säkällä vanhasta näytöstä jo kaupat ja jää odottamaan uutta näyttöä. Sitten myyjä kieltäytyykin myymästä ja sun pitää hankkia uusi näyttö kun vanhakin on jo myyty pois. Pelkkää harmia aiheuttaa tällaiset kusetusmyynnit.
 
Täällä ollaan taas viemässä koko yritystä roviolle, vaikka kyseessä on ollut ihan selkeä virhe sivuilla. Mutta pakko alkaa huutamaan kuluttajansuojasta, kun ei saanutkaan 2-3 näyttöä puoliilmaiseksi, jotka tuskin olisivat edes tulleet omaan käyttöön, vaan olisivat menneet myyntiin hyvällä voitolla.

Enemmän ihmettelen miten jengi jaksaa puolustella jotain samsungin kaltaista puljua joka on tunnettu siitä etteivät omassa verkkokaupassaan noudata kuluttajansuojalakia tai siihen perustuvia kkv:n suosituksia mutta you do you. Vähän eri asia taas jos tää ois joku peran tietokonekauppa oy ja kyse ois oikeasti inhimillisestä virheestä.
 
Noniin. Sain sähköpostia Samsungilta:


Eli vieläkään ei vedota hintavirheseen vaan tuotteen saatavuuden, joka ei kuluttajaviraston mukaan ole riittävä syy perua tilaus:


Sieltä vaan sit uuden malliston vastaavaa oledia tilalle korvaavana tuotteena niitä nyt varmaan on varastot pullollaan :whistling:
 
Jotenkin tuntuu siltä että nämä jotka valittavat heistä, jotka haluavat toteuttaa oikeuksiaan kuluttajina ja vaativat suuryritystä hoitamaan velvollisuuttaan kauppasopimuksen toisena osapuolena ovat vain harmissaan etteivät itse ehtineet tilaamaan.

Vai voitko rehellisesti sanoa että jos sulle olisi tilausvahvistus saapunut niin olisit sitä vastaan jos minä tai jotkut muut täällä yrittävät selvitellä eri vaihtoehtoja?

1. Selkeä virhe on kyseessä kun jotain tuotetta myydään yli 90% alennuksella, tai jos siinä on esim selvästi pilkku laitettu eri paikkaan tai joku numero puuttuu.
1199,00€ -> 119,00€

2. Samsungin sivustolla on koko ajan huikeita tarjouksia jotka yltävät -70% alennuksiin. Tälläkin hetkellä.

3. Kyse ei ole tuotteesta jonka hintataso on yleisesti perus kuluttajan tiedossa.

4. Tilaus sekä maksu meni itselläni läpi. Sen peruuntuessa minulle ei kerrottu sekä sähköpostissa tai nettisivustolla syytä tähän. Vasta kun itse otin yhteyttä aspaan niin he arvelivat kyseessä olevan saatavusongelma.

5. Missään kohtaa minulle ei ole kerrottu että kyseessä olisi hintavirhe,
Chatissa alussa arvelivat ettei tuotetta ole saatavilla enää ja nyt sain vahvistuksen sähköpostiini. Jos Samsungilta ei vedota tähän, niin ihmettelen miksi jotkut täällä palstalla niin tekevät.

Kuluttajan oikeudet, kuluttuja-suoja ja kuluttaja-asiamies ovat olemassa juurikin tämmöisiä tilanteita varten. Jotta yritykset eivät voi tehdä turhia lupauksia vaan ovat velvollisia toimittamaan tilatun tuotteen sovitulla tavalla.
 
Jotenkin tuntuu siltä että nämä jotka valittavat heistä, jotka haluavat toteuttaa oikeuksiaan kuluttajina ja vaativat suuryritystä hoitamaan velvollisuuttaan kauppasopimuksen toisena osapuolena ovat vain harmissaan etteivät itse ehtineet tilaamaan.

Vai voitko rehellisesti sanoa että jos sulle olisi tilausvahvistus saapunut niin olisit sitä vastaan jos minä tai jotkut muut täällä yrittävät selvitellä eri vaihtoehtoja?

1. Selkeä virhe on kyseessä kun jotain tuotetta myydään yli 90% alennuksella, tai jos siinä on esim selvästi pilkku laitettu eri paikkaan tai joku numero puuttuu.
1199,00€ -> 119,00€

2. Samsungin sivustolla on koko ajan huikeita tarjouksia jotka yltävät -70% alennuksiin. Tälläkin hetkellä.

3. Kyse ei ole tuotteesta jonka hintataso on yleisesti perus kuluttajan tiedossa.

4. Tilaus sekä maksu meni itselläni läpi. Sen peruuntuessa minulle ei kerrottu sekä sähköpostissa tai nettisivustolla syytä tähän. Vasta kun itse otin yhteyttä aspaan niin he arvelivat kyseessä olevan saatavusongelma.

5. Missään kohtaa minulle ei ole kerrottu että kyseessä olisi hintavirhe,
Chatissa alussa arvelivat ettei tuotetta ole saatavilla enää ja nyt sain vahvistuksen sähköpostiini. Jos Samsungilta ei vedota tähän, niin ihmettelen miksi jotkut täällä palstalla niin tekevät.

Kuluttajan oikeudet, kuluttuja-suoja ja kuluttaja-asiamies ovat olemassa juurikin tämmöisiä tilanteita varten. Jotta yritykset eivät voi tehdä turhia lupauksia vaan ovat velvollisia toimittamaan tilatun tuotteen sovitulla tavalla.

Ja mielestäni kuluttajan tulisi aina tälläisissä keisseissä pitää huolta oikeuksistaan. Suuriosa ei varmaan niin tee ihan vaan ettei ole tietoinen siitä mitä voi tälläisessä tilanteessa vaatia mutta myyjäliike on ihan ja tasan tarkkaan 100% tietoinen ettei voi perua tilausta yksipuolisesti, ja silti tekee niin. Kaikkien pitäisi vaatia tilauksen toimittamista ja tarvittaessa eskaloida tilanne niin ehkä nää liikkeet joskus sitten huolehtis asioista ihan oma-alotteisesti. (todnäk ei)
 
Samsungin liikevaihto kasvoi ja tulos yli tuplaantui vuodentakaisesta loppuvuonna 2024 – kilpailukyky muistipiireissä vaatii kuitenkin lisäpanostuksia

Samsung Electronicsin liikevaihto kasvoi 12 prosenttia 75,8 biljoonaan woniin eli tämän päivän kurssilla noin 50,2 miljardiin euroon vuoden 2024 viimeisellä neljänneksellä. Liikevoitto yli tuplaantui (+132 %) 6,5 biljoonaan woniin (noin 4,3 miljardia euroa) vastaten 8,6 prosenttia liikevaihdosta. Samsung kirjasi neljänneksellä merkittäviä rahoituseriä, ja nettotulosta verojen jälkeen syntyikin liikevoittoa enemmän, 7,8 biljoonaa wonia (noin 5,2 miljardia euroa).

Älkää nyt viittikö valittaa, kyllä te voitte kuluttajan oikeuksista vähän joustaa että ei pistetä samsungia ahtaalle tän takia.
 
Mutta tälläkin foorumilla kaikki tilanneet tiesivät, mikä on tilanne, ja osassa viesteissä vielä lukee, että lottoa vetämään, jos saisi. Jos kyseessä olisi normaali alennus, niin ei täällä porukka muna huurussa laittaisi kauheaa määrää tilauksia menemään. tuotteessa missä halvin hinta on historian mukaan ollut tähän mennessä 1099
 
Mutta tälläkin foorumilla kaikki tilanneet tiesivät, mikä on tilanne, ja osassa viesteissä vielä lukee, että lottoa vetämään, jos saisi. Jos kyseessä olisi normaali alennus, niin ei täällä porukka muna huurussa laittaisi kauheaa määrää tilauksia menemään. tuotteessa missä halvin hinta on historian mukaan ollut tähän mennessä 1099
Ethän pilaa ketjua faktoilla, kiitos.
Muut voipi jatkaa öyhötystä
NAURAA
 
Mutta tälläkin foorumilla kaikki tilanneet tiesivät, mikä on tilanne, ja osassa viesteissä vielä lukee, että lottoa vetämään, jos saisi. Jos kyseessä olisi normaali alennus, niin ei täällä porukka muna huurussa laittaisi kauheaa määrää tilauksia menemään. tuotteessa missä halvin hinta on historian mukaan ollut tähän mennessä 1099

Onhan se siinäkin mielessä lotto että kyseinen myyjä muiden joukossa peruu mielivaltaisesti tilauksia milloin mihinkin syyhyn vedoten. Eikä ole tainnut samsungkaan kenellekään ulista hintavirheestä niin turhaa sinäkään tämän jankutat sellainen olevan.

Edit: Plus se että tietääkö kyseinen tilauksen tekijä tarjouksen hintavirheeksi vai ei, ei ole millään tavalla oleellinen seikka.
 
Mutta tälläkin foorumilla kaikki tilanneet tiesivät, mikä on tilanne, ja osassa viesteissä vielä lukee, että lottoa vetämään, jos saisi. Jos kyseessä olisi normaali alennus, niin ei täällä porukka muna huurussa laittaisi kauheaa määrää tilauksia menemään. tuotteessa missä halvin hinta on historian mukaan ollut tähän mennessä 1099
Kas Samsungin aspakin saapui paikalle, tervetuloa! :) Harmillista tosiaan, että ihmiset pitävät omista _oikeuksistaan_ huolta, suuret yritykset tunnetusti tekevät sen kuluttajan puolesta.

Hieman hauskaa toki kun KKV ja muut tahotkin on sitä mieltä, että ”hintavirheet” tai ”saldovirheet” eivät oikeuta yksipuolisesti purkamaan jo solmittua sopimusta mutta silti nojatuolikenraalit ja oman elämänsä Harvey Specterit ovat asiasta eri mieltä.
 
Kas Samsungin aspakin saapui paikalle, tervetuloa! :) Harmillista tosiaan, että ihmiset pitävät omista _oikeuksistaan_ huolta, suuret yritykset tunnetusti tekevät sen kuluttajan puolesta.

Hieman hauskaa toki kun KKV ja muut tahotkin on sitä mieltä, että ”hintavirheet” tai ”saldovirheet” eivät oikeuta yksipuolisesti purkamaan jo solmittua sopimusta mutta silti nojatuolikenraalit ja oman elämänsä Harvey Specterit ovat asiasta eri mieltä.

Kuluttaja paha. Samsung hyvä.
 
En kyllä ymmärrä, että mitä se on keneltäkään pois, paitsi Samsungilta, jos joku jaksaa itselleen tuollaisen näytön tapella :confused:

Välillä näihin juniin ehtii ja välillä taas ei. Eikö se olisi kaikille hyvä, että Samsung nämä näytöt toimittaa niin ensi kerralla olisi taas jokaisella parempi mahdollisuus saada se halpa näyttö/puhelin/tabletti jne?

Parhaillaankin muuten Samsung myy ovh. 900+€ Galaxy Tab S9:ää koodilla 279 eurolla.
 
Samsungin chatissa näyttäisi olevan ruuhkaa. Täytyy kysellä korvaavaa tuotetta tilalle :geek:
 
Päivitystä, päivitystä...
Samsungin aspa (ei tuo yllä tägäämäni) sanoi juuri chatin puolella, että asia on eskaloitu tukitiimille ja he palaavat lähipäivinä asiaan sähköpostitse.
 
Näköjään mustaa listaa ei näe enää ilmaiseksi, mutta eihän nämä Applet yms teknojätit ole ikinä tainnut noudattaa KKV:n suosituksia. Ei siis kannata laittaa odotuksia kovin korkealle että mitään tapahtuisi vaikka ratkaisu puoltaisikin sopimuksen sitovuutta.

Kannattaa lukea niitä ratkaisuja hintavirhetapauksista. Kohtuuttomuuden tulkinnassa painaa alennus-%:n lisäksi tuotteen ominaisuudet, eikä kukaan täällä voi käsi sydämmellä sanoa, etteikö 49"/5,120 x 1,440/240Hz/QD-OLED 350€ hinnalla kuulosta vähän liian hyvältä ollakseen totta... :D Ton pienemmän 27" osalta tilanne on eri, koska ominaisuuksiltaan vastaavia (pl. OLED) pelinäyttöjä saa milloin vaan 200€ pintaan ja tuon hinta on seilannut useamman kuukauden n. 600 eurossa, jolloin 350€ ei todellakaan ole hintavirhe. Mutta taaskaan Samsungia ei varmaan kiinnosta, koska seuraamus 404.

Jos toivon elättely käy viihteestä niin viimenen mahdollisuus on kysyä korvaavaa mallia tolle 49":lle, voihan sieltä saada jonkun eri mallin kerta peruuttamisen syynä oli vaan että tuotetta ei ole varastossa.
 
Onkohan tuohon joku syy ettei voida tunnustaa hintavirhettä? Pariin kertaan itsellekkin käynyt näitä, viimeisin Amazonin kanssa 48" OLED oli jossain -50% alennuksessa ja peruutuksen selitys että erä loppui. Paikallisessa rautakaupassa sen sijaan sanoivat että oppivathan hinnoittelemaan ja myivät "virheelliseen" hintaan.
 
Onkohan tuohon joku syy ettei voida tunnustaa hintavirhettä? Pariin kertaan itsellekkin käynyt näitä, viimeisin Amazonin kanssa 48" OLED oli jossain -50% alennuksessa ja peruutuksen selitys että erä loppui.

Varmaan se että kysehän ei vielä tollasilla alennuksilla voi olla hintavirheestä
 
Jos ei ole selkeästi ilmoitettu, että kyseessä on rajattu erä ja ilmoitettu myynnissä olevaa kappalemäärää, niin ihan yhtä tyhjän kanssa selitykset erän/tuotteen loppumisesta.

"Tarjousmarkkinointi, jossa ei kerrottu tarjoustuotteiden kappalemäärää, oli kuluttajansuojalain 2 luvun 6 §:n vastaista. Kuluttaja-asiamies edellytti Stockmannin sitoutuvan siihen, ettei se tulevassa tarjousmarkkinoinnissaan jätä kertomatta tarjoustuotteiden kappalemäärää silloin, kun tarjoustuotteita on saatavilla poikkeuk-sellisen pieni määrä ja/tai jo etukäteen on tiedossa, että tuotteeseen kohdistuvan suuren kysynnän vuoksi tuotteet loppuvat todennäköisesti erittäin nopeasti tarjouskampanjan alettua."

 
Sain vastauksen sähköpostiini, missä pahoittelivat vaivasta, kertoivat selvittävänsä asiaa tukitiimin kanssa (keräävät lisää tietoa) ja lupasivat tekevänsä parhaansa ratkaistaakseen asian ja ottavat sitten uudelleen yhteyttä.

Tiivistin siis pitkän sähköpostin, joka tuntui siltä että englanninkielinen mallivastaus olisi vain käännetty suomen kielelle, etten pidä sitä kovinkaan merkittävänä edistyksenä. Mut on ainakin ollut aktiivista viestittelyä heidän puolelta mikä on ihan hyvä merkki.
 
Tuo 85” tv case on selkee ennakkotapaus, niin samppa vois nyt vaan valita sen helpoimman tien ja laittaa tulemaan niitä näyttöjä kaikille tilanneille koska tiedossa on jo kenen eduksi tämä tulee päättymään. :kahvi:
 
Sain vastauksen sähköpostiini, missä pahoittelivat vaivasta, kertoivat selvittävänsä asiaa tukitiimin kanssa (keräävät lisää tietoa) ja lupasivat tekevänsä parhaansa ratkaistaakseen asian ja ottavat sitten uudelleen yhteyttä.

Tiivistin siis pitkän sähköpostin, joka tuntui siltä että englanninkielinen mallivastaus olisi vain käännetty suomen kielelle, etten pidä sitä kovinkaan merkittävänä edistyksenä. Mut on ainakin ollut aktiivista viestittelyä heidän puolelta mikä on ihan hyvä merkki.
Mulle ei oo vielä tullut sähköpostiin vielä mitään toistaiseksi. Odotellaan.
 
Onkohan tuohon joku syy ettei voida tunnustaa hintavirhettä? Pariin kertaan itsellekkin käynyt näitä, viimeisin Amazonin kanssa 48" OLED oli jossain -50% alennuksessa ja peruutuksen selitys että erä loppui. Paikallisessa rautakaupassa sen sijaan sanoivat että oppivathan hinnoittelemaan ja myivät "virheelliseen" hintaan.
Pahoin pelkään ettei siellä intialaisessa palvelukeskuksessa edes tiedetä termiä hintavirhe, ei tarvi Euroopassakaan mennä kauas missä se rautakaupan myyjä olis tossa tilanteessa vaan haistatellu perään :D

Jos jollain on pääsy mustalle listalle niin olis kiva tietää. Jos Samsung on siellä niin todennäköisyydet omankin G6:n saamiselle on luokkaa "a sign of customer service gesture" eli hyvin epätodennäköistä :D. Jos taas oliskin puhtaat paperit (mikä on melkeinpä oligopoliasemassa olevan firman ja sen tilausvolyymin huomioiden varmaan mahdotonta) niin todennäköisyys kasvaa heti silmissä.

Sitä ennen ihan turha elätellä toivoa millään KSL:n säännöksillä tai KKV:n ratkaisuilla, kun tässä mennään sopimusrikkojan ehdoilla. Mahtaa olla kuluttajansuoja-asioiden parissa työskentely helkkarin turhauttavaa tällaisissa tapauksissa, kun niistä vastaava viranomainen joutuu tekemenään pitkän kaavan kautta muodollisen ratkaisun ilman mitään vaikutusta.
 
Mustalta listalta löytyy yksi maininta kun hakee Samsungilla.
Tuossa tapauksessa Samsung ei ole vastannut kkv:lle mitään.

IMG_2629.jpeg
 
"Olemme havainneet hinnoitteluvirheen samsung.com-sivustolla seuraavien tuotteiden osalta:

27" Odyssey OLED G6 G60SD (LS27DG602SUXEN)
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN)
Järjestelmävirheen vuoksi ilmoitettu hinta oli alempi kuin oikea hinta, ja tämän seurauksena tilauksesi on peruttu.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja pahoittelemme aiheutunutta harmia. Osoittaaksemme sitoutumisemme asian korjaamiseen haluaisimme tarjota sinulle 40 % alennuksen normaalihinnasta, sekä ilmaisen toimituksen. Alennuskoodi saapuu sinulle seuraavien päivien aikana. Tämä tarkoittaa seuraavaa lopullista hintaa:

Hyvityshinta:
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN) 899 €

Asiakastyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää, ja olemme jo ottaneet käyttöön uudet tarkistusmenettelyt varmistaaksemme, että vastaavia virheitä ei tapahdu uudelleen. Kiitos, että annat meille mahdollisuuden korjata tämän virheen, ja otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Sofia
Samsung Support"
 
"Olemme havainneet hinnoitteluvirheen samsung.com-sivustolla seuraavien tuotteiden osalta:

27" Odyssey OLED G6 G60SD (LS27DG602SUXEN)
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN)
Järjestelmävirheen vuoksi ilmoitettu hinta oli alempi kuin oikea hinta, ja tämän seurauksena tilauksesi on peruttu.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja pahoittelemme aiheutunutta harmia. Osoittaaksemme sitoutumisemme asian korjaamiseen haluaisimme tarjota sinulle 40 % alennuksen normaalihinnasta, sekä ilmaisen toimituksen. Alennuskoodi saapuu sinulle seuraavien päivien aikana. Tämä tarkoittaa seuraavaa lopullista hintaa:

Hyvityshinta:
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN) 899 €

Asiakastyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää, ja olemme jo ottaneet käyttöön uudet tarkistusmenettelyt varmistaaksemme, että vastaavia virheitä ei tapahdu uudelleen. Kiitos, että annat meille mahdollisuuden korjata tämän virheen, ja otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Sofia
Samsung Support"
Tyydyitkö selitykseen vai pyysitkö toimittamaan näytön?
 
"Olemme havainneet hinnoitteluvirheen samsung.com-sivustolla seuraavien tuotteiden osalta:

27" Odyssey OLED G6 G60SD (LS27DG602SUXEN)
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN)
Järjestelmävirheen vuoksi ilmoitettu hinta oli alempi kuin oikea hinta, ja tämän seurauksena tilauksesi on peruttu.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja pahoittelemme aiheutunutta harmia. Osoittaaksemme sitoutumisemme asian korjaamiseen haluaisimme tarjota sinulle 40 % alennuksen normaalihinnasta, sekä ilmaisen toimituksen. Alennuskoodi saapuu sinulle seuraavien päivien aikana. Tämä tarkoittaa seuraavaa lopullista hintaa:

Hyvityshinta:
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN) 899 €

Asiakastyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää, ja olemme jo ottaneet käyttöön uudet tarkistusmenettelyt varmistaaksemme, että vastaavia virheitä ei tapahdu uudelleen. Kiitos, että annat meille mahdollisuuden korjata tämän virheen, ja otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Sofia
Samsung Support"
Aika jännä. Kyselin aamulla chätissä että miksi ei ole paketti liikkunu mihinkään niin varastossa kuulemma saldot ollu nollilla. Mulle lupaili lähettää kun saa varastoon lisää. Kuitenkin toista päivää roikkunu tilauksessa.
 
Tuo 85” tv case on selkee ennakkotapaus, niin samppa vois nyt vaan valita sen helpoimman tien ja laittaa tulemaan niitä näyttöjä kaikille tilanneille koska tiedossa on jo kenen eduksi tämä tulee päättymään. :kahvi:

Tuon 85" telkun keissi on vähän erilainen. Jutussa ei hirveän tarkkaan kerrota ajankohtia, vaan "kaksi vuotta sitten" - eli ilmeisesi tapahtunut 2022? Sattumalta ostin itse 86" telkun 2020, ja jo silloin halvimpia 86" televisioita (esim LG) myytiin hintaan 1590eur. Tuohon hintatasoon nähden tuo 1300eur ei vaikuta mitenkään uskomattoman halvalta. Toki tuolloinkin myytiin myös paljon kalliimpia malleja, mutta speksejä tuossa jutussa ei mainittu.
 
Tuon 85" telkun keissi on vähän erilainen. Jutussa ei hirveän tarkkaan kerrota ajankohtia, vaan "kaksi vuotta sitten" - eli ilmeisesi tapahtunut 2022? Sattumalta ostin itse 86" telkun 2020, ja jo silloin halvimpia 86" televisioita (esim LG) myytiin hintaan 1590eur. Tuohon hintatasoon nähden tuo 1300eur ei vaikuta mitenkään uskomattoman halvalta. Toki tuolloinkin myytiin myös paljon kalliimpia malleja, mutta speksejä tuossa jutussa ei mainittu.
Jutussa puhuttiin että vastaavien televisioiden keskihinnat pyöri 3 000–4 000 euron välillä.
 
"Olemme havainneet hinnoitteluvirheen samsung.com-sivustolla seuraavien tuotteiden osalta:

27" Odyssey OLED G6 G60SD (LS27DG602SUXEN)
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN)
Järjestelmävirheen vuoksi ilmoitettu hinta oli alempi kuin oikea hinta, ja tämän seurauksena tilauksesi on peruttu.

Ymmärrämme, että tämä voi olla pettymys, ja pahoittelemme aiheutunutta harmia. Osoittaaksemme sitoutumisemme asian korjaamiseen haluaisimme tarjota sinulle 40 % alennuksen normaalihinnasta, sekä ilmaisen toimituksen. Alennuskoodi saapuu sinulle seuraavien päivien aikana. Tämä tarkoittaa seuraavaa lopullista hintaa:

Hyvityshinta:
49" Odyssey OLED G9 G95SC (LS49CG950SUXEN) 899 €

Asiakastyytyväisyytesi on meille ensisijaisen tärkeää, ja olemme jo ottaneet käyttöön uudet tarkistusmenettelyt varmistaaksemme, että vastaavia virheitä ei tapahdu uudelleen. Kiitos, että annat meille mahdollisuuden korjata tämän virheen, ja otathan yhteyttä, jos sinulla on kysyttävää.

Ystävällisin terveisin,

Sofia
Samsung Support"

Kannattaa vähän kyseenalaistaa tätä jos joillekin perustellaan saldovirheellä ja jollekin toiselle hintavirheellä. Ei ihan kestä tarkastelua tälläinen temppuilu.
 
Jutussa puhuttiin että vastaavien televisioiden keskihinnat pyöri 3 000–4 000 euron välillä.

Jep. Liekö kyseessä ollut joku hifimalli - osoitin tosiaan sormella vain, ettei tuo ollut 1300eur hintaisenakaan mitenkään poikkeuksellisen halpa tuon kokoiseksi telkkariksi. Jos kyseessä oli OLED tai joku neo-qled ökyhifimalli niin sellaiseksi halpa toki.
 
Ilmeisesti ei siis ollutkaan varasto- tai hintavirhe, sulle? 😋
Kyselin aika tiheään tuon tilauksen perään. Sanoi viime viikolla että tuote loppunut varastosta ja lähettävät kun tulee lisää. Sitten seuraavana päivänä vetosi hintavirheen minkä takia tilaus peruutettu, ikinä ei kuitenkaan tilaukseen tullut mitään peruutusta.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
272 960
Viestejä
4 710 785
Jäsenet
76 956
Uusin jäsen
spanttu

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom