• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S9 Wifi, Power/Gigantti/Samsung, 499€

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Liski
  • Aloitettu Aloitettu
Mutta et saa 100€ 30% koodin kanssa käytettyä. Ja 200e lisähyvitys taitaa olla 200e minimihyvitys eli ei sitä saa s24 hinnan päälle.
Kyllä se on lisähyvitys eli 200€ + vaihtolaitteen arvo. Ja jos ei ole vinkunut samsungilta alekoodia niin saa sinne buds 3 kaupan päällisiks koodilla.
1000011682.jpg
 
Muistakaahan aktivoida Samsung Payn kampanja: kun ostaa mitä tahansa Samsung Paylla (vaikka maitopurkin lähikaupasta) niin saa 100€ alennuskoodin Samsungin verkkokauppaan yli 500€ ostokseen:
Screenshot_20250212_205544_Samsung Wallet.jpg

Toimiiko tämä myös jos ostaa tuon 499e maksavan S9 tabletin, jos lisää ostoskoriin jonkun halvan muutaman euron piuhan tms. jotta ostoskorin loppusumma yli 500?
Miinus toki sitten se -100e vielä jostain romusta vaihtolaitteesta + tästä saatava satanen?
 
Toimiiko tämä myös jos ostaa tuon 499e maksavan S9 tabletin, jos lisää ostoskoriin jonkun halvan muutaman euron piuhan tms. jotta ostoskorin loppusumma yli 500?
Miinus toki sitten se -100e vielä jostain romusta vaihtolaitteesta + tästä saatava satanen?
Korjaus: -200e pelkästä romusta vaihtolaitteesta, kuten kommentissa ennen kommenttiasi.
 
Korjaus: -200e pelkästä romusta vaihtolaitteesta, kuten kommentissa ennen kommenttiasi.

2. korjaus: S25 ostaessa saa hyvitystä vaihtolaitteen osalta 200€. Kysyjän tapauksessa S9 vain 100€ hyvitys romusta vaihtolaitteesta.

+ mahdollisesti tuolla koodilla extraa, jos on toimiakseen.
 
Ootteko saanu jo noita hyvityksia? Itelle ei oo vielä tullut vaikka lähetin vanhan laitteen 10.2.
 
Ootteko saanu jo noita hyvityksia? Itelle ei oo vielä tullut vaikka lähetin vanhan laitteen 10.2.

Odota rauhassa. Loppuvuodesta ostin S24 Ultran ja meni 2-3 viikkoa ennen kuin vanha laite oltiin käsitelty ja hyvitys maksettu.

Itselle tuli tänään sähköposti, että hyvitys hyväksytty


✅ Sinun vaihtolaitteesi on vastaanotettu

Kiitos, että päätit vaihtaa vanhan laitteesi!

Laitteesi on nyt arvioitu jja sen arvo on sama kuin ostopäivänä.
Samsung Galaxy Tab S8 128GB WiFi X700
223 €
 
Mulla ei niin kiire ollut, niin muistaako joku pitääkö kynä olla palauttaessa (S9FE) takaisin trade inn?
Muuten olisi valmis paketti palautukseen, mutta kynä pitäisi etsiä ja en viitsisi, jos sillä ei ole väliä?

Tosiaan S8 outdoor cover meni nätisti myös S9 wifiin (joitakin millimetriheittoja, ihan sama) ja samoin S9FE Outdoor Cover menee nätisti Tab S9. Myös lasikalvot vaikutti äkkiseltään passaavan.

EDIT: Korjaan sen verran, että laturin portti on näköjään jostain syystä S8 outdoor cover liian "pieni" S9:n kanssa, eli ei kaikki usb-c johdot kiinnity pohjaan näköjään sen kautta. Sitä kohtaa siis pitää laajentaa tai "tuunatata". Pitää katsoa, että millä tapaa.

Vähän overkillit lapsille, mutta viitsiipähän itsekin niitä käyttää ja toivottavasti käyttöikä on esimerkiksi 4-7 vuotta? Eikös ne jotkut hurjat käytä puhelimiakin tuota luokkaa? Ja jos joskus tulee esim. Tab S13 sarja, niin onpahan sitten trade inn- laittaa tuoreempaa laitetta.

Hauska nähdä, päivittävätkö sitten tuota 10 tuuman tablettiluokkaa olenkaan enää, eli onko tulevaisuudessa saatavilla premium tablettia 10 tuuman koossa laisinkaan, vai jatketaanko S10 Tab sarjan kokovalikoimalla..

Kiitos tarjouksen vinkanneelle, tuli tartuttua, kun vaihtojen hinta jäi n. 180e tietämille ja sillä sai kuitenkin 2 uunituoretta S9tabia - olkoonkin että menee vanhat vaihdossa.. Positiivisin ylläri oli lisäksi tosiaan tuo, että kotelotkin passasi jo entuudestaan.

Ehkä voisin olla kiinnostunut ostamaan S9FE:tä tai S8 wifiä takaisin itselleni samsungin trade-inn hintoihin, jos jollain jäi ylimääräiseksi. Mutta ehkä en.

EDIT: Lähti ilman kynää vaihtoon, en jaksanut etsiä. Toivottavasti ei tule yli -10e miinuksia.
 
Viimeksi muokattu:
Muistakaahan aktivoida Samsung Payn kampanja: kun ostaa mitä tahansa Samsung Paylla (vaikka maitopurkin lähikaupasta) niin saa 100€ alennuskoodin Samsungin verkkokauppaan yli 500€ ostokseen:
Screenshot_20250212_205544_Samsung Wallet.jpg
Samsung arpoi Pay-kampanjan minulle ruotsiksi ja nyt vähemmän yllättäen alennuskoodi fungerar inte Suomen verkkokaupassa. Jättekiva.
 
Tämä on nyt ollut vanhemmilla viikon käytössä ja on kyllä hintaisekseen erittäin hyvä laite, tuli siis OnePlus Pad Go tilalle (199€) mikä oli kyllä tähän verrattuna hidas ja laginen.

Juuri sain Samsungin chatista -10% vielä hinnasta pois kun uhkasin palauttaa eli loppuhinnaksi vaihtolaitteen (100€ vaihtotarjous + 1€ vaihtolaitteesta) kanssa jää n. 250€.
 
Tämä on nyt ollut vanhemmilla viikon käytössä ja on kyllä hintaisekseen erittäin hyvä laite, tuli siis OnePlus Pad Go tilalle (199€) mikä oli kyllä tähän verrattuna hidas ja laginen.

Juuri sain Samsungin chatista -10% vielä hinnasta pois kun uhkasin palauttaa eli loppuhinnaksi vaihtolaitteen (100€ vaihtotarjous + 1€ vaihtolaitteesta) kanssa jää n. 250€.
Onkohan tuo -10% mahdollista saada vielä jälkikäteen? Hain tuotteen juuri postista mutta en ole vielä avannut sitä. En käyttänyt tilatessa alennuskuponkia, pelkästään 10€ vaihtolaitteen.
 
Onkohan tuo -10% mahdollista saada vielä jälkikäteen? Hain tuotteen juuri postista mutta en ole vielä avannut sitä. En käyttänyt tilatessa alennuskuponkia, pelkästään 10€ vaihtolaitteen.
On mahdollista kunhan on palautusoikeutta jäljellä (30 pv), menee vain Samsungin live-chattiin, "Tilaus ja kamppanjatuki" ja sen jälkeen "Palautus ja peruutus" ja kertoo että haluat palauttaa tuotteen niin heidän pitäisi automaattisesti tarjota joko -20% alennuskoodia tai -10% hyvitystä tilauksesta.
 
On mahdollista kunhan on palautusoikeutta jäljellä (30 pv), menee vain Samsungin live-chattiin, "Tilaus ja kamppanjatuki" ja sen jälkeen "Palautus ja peruutus" ja kertoo että haluat palauttaa tuotteen niin heidän pitäisi automaattisesti tarjota joko -20% alennuskoodia tai -10% hyvitystä tilauksesta.
Tulee palautuslomake täytettäväksi, ilmeisesti tämä täytyy täyttää? Toinen vaihtoehto tuolla on tuo hintatakuu (joka ei taida tähän päteä)
 
Tulee palautuslomake täytettäväksi, ilmeisesti tämä täytyy täyttää? Toinen vaihtoehto tuolla on tuo hintatakuu (joka ei taida tähän päteä)
Vähän joutuu tuossa kohtaa kikkailemaan eli täytyy päästä tuohon "lisää tietoa" kohtaan jotta chatti yhdistää ihmiselle jolle voi sitten kertoa että olet ajatellut laitteen palautusta vaikka korkean hinnan vuoksi niin heidän pitäisi sitten vähän kysellä palautuksen syytä yms. ja sitten he yleensä tarjoavat tuota hyvitystä. Älä siis täytä mitään palautuslomakkeita tai mitään muutakaan vaan pelkästään chattaamalla selviät.

Screenshot 2025-02-22 164025.png

Screenshot 2025-02-22 164041.png

Screenshot 2025-02-22 164438.png
 
Vähän joutuu tuossa kohtaa kikkailemaan eli täytyy päästä tuohon "lisää tietoa" kohtaan jotta chatti yhdistää ihmiselle jolle voi sitten kertoa että olet ajatellut laitteen palautusta vaikka korkean hinnan vuoksi niin heidän pitäisi sitten vähän kysellä palautuksen syytä yms. ja sitten he yleensä tarjoavat tuota hyvitystä. Älä siis täytä mitään palautuslomakkeita tai mitään muutakaan vaan pelkästään chattaamalla selviät.
Tämäki on vähä semmosta lottoa. Osa sanoo, ettei ole kuullutkaan mistään alennuksesta ja osa tarjoaa suoraan 🤷‍♂️
 
Eikä saa sanoa, että on kokeillut laitetta. Chatissa sanottiin, ettei GDPR:ään (???) vedoten voi palauttaa laitetta, jos on paketin sinetti avattu. En kyllä tiedä miten GDPR tuohon liittyy :D
 
Eikä saa sanoa, että on kokeillut laitetta. Chatissa sanottiin, ettei GDPR:ään (???) vedoten voi palauttaa laitetta, jos on paketin sinetti avattu. En kyllä tiedä miten GDPR tuohon liittyy :D

Kuluttajansuojalain mukaan saa avata ja kokeilla.

Sinettien rikkominen ongelma vain hygieniatuotteissa, esim. nappikuulokkeet.
 
Mikä se on että jos on hintaan tyytyväinen niin pitää vielä vinkua alennuskoodeja?
Itse olen ainakin sitä mieltä, että eihän tuo meiltä keneltäkään muulta pois ole. Ja jos Samsung mahdollistaa tämän heidän sekoilunsa näiden kaikkien alennuksien kanssa, niin ei mitään armoa sen "hyväksikäytön" kanssa. Ehkä ne sitten joskus tulisivat järkiinsä verkkokauppansa kanssa, että tällainen pelleily loppuisi.
 
Sampalla nyt varaa sekoillakki. Eiköhän se heille ole jo voitto,että ostetaan suoraan heiltä eikä operaattoreiden tai muiden kauppojen kautta.
 
Mikä se on että jos on hintaan tyytyväinen niin pitää vielä vinkua alennuskoodeja?

Onko tässä kommentissa mitään järkeä? Ympäri foorumia keskustellaan näistä Samsungin alennuskoodeista aina, kun Samsungilla on jotain tarjouksessa. Eikö tuo nyt ole aika selvä homma, että jos/kun joku haluaa alennuskoodin niin hän haluaa sitä hintaa alas? Tässä ollaan tarjousosastolla ja jokainen alennuskoodi (tilauksen yhteydessä tai jälkikäteen) tekee tuotteesta halvemman ja tarjouksesta houkuttelevamman.

Eihän siitä meitä ostajia voi syyttää jos yksi firma on aivan tuulella käyvä näiden helvetin koodiensa kanssa. Minusta silloin on nimenomaan syytä vinkua ja vonkua joka ikinen koodi, joka vaan irti lähtee.
 
Ja kohta ihmetellään kun kukaan ei saa enää noita palautusalennuksia, edes ne jotka todellisuudessa tekisi päätöksensä sen myötä.
 
Ja kohta ihmetellään kun kukaan ei saa enää noita palautusalennuksia, edes ne jotka todellisuudessa tekisi päätöksensä sen myötä.
Aika kaukaa haettua, että pieni suomalainen yhteisö tekisi jonkun merkittävän loven Samsungin liiketoiminnan kannattavuuteen. Nämä samat kamppikset pyörii ympäri maailmaa ja jos täällä vaikka 100 henkeä ”hyväksikäyttää” heidän systeemiään, niin ei sitä edes noteerata. Nämä samat sekoilut on jatkunut jo vuosi kausia Samsungilla.
 
Ootko tosissas 😂 Mahtaa Samsungin osake kyykätä muutaman Muron vuoksi.

Miten voisin sanoa olevani tosissani, kun en väittänyt mitään lähellekään tuon kaltaista?

Aika monella tuntuu olevan kova tarve perustella toimintaansa. Teillä on varmaan maitokaupassa sama meininki.

Samoin, jos kuvittelet että tuon toimintamallin muutos vaatii mitään muuta kuin paikallisten asiakaspalvelijoiden havahtumisen, niin taidat olla melko pihalla.
 
Ja kohta ihmetellään kun kukaan ei saa enää noita palautusalennuksia, edes ne jotka todellisuudessa tekisi päätöksensä sen myötä.
Olisi Samsungille luultavasti vain helpotus, jos palautuksella uhkailijat jättäisivät ostoksensa kokonaan tekemättä. Bisneksen kannalta todennäköisesti aivan marginaalijoukko, jonka ostokäyttäytymisen analyysillä ei voita mitään. Oman verkkokaupan koodiarvontojen ja -sekoilujen kannalta merkittävämpi joukko on se, joka ostaa, kun hinta on kohdallaan jo ennen viimeistä lypsyä. Tämän joukon tekemisillä voi jo olla arvoa, kun Samsung arpoo kampanjoitaan jälleenmyyjille.

Luulen, että tämä leikki on tietoinen valinta. Salaliittoteorioitsijana en yllättyisi, jos GALAXY25EXTRA-koodin toimintaa kokeiltaisiin ihan huvikseen foorumeille vinkkaamalla ja sitten lottokoneella päätetään, tuleeko 30 %, 10 € vai sanooko computer NO ostoskorissa.
 
Ja kohta ihmetellään kun kukaan ei saa enää noita palautusalennuksia, edes ne jotka todellisuudessa tekisi päätöksensä sen myötä.

Se olisi pirun hyvä, että kukaan ei saisi mitään palautusalennuksia ja alennuskoodit olisivat kaikille samat.

Tässä nykymallissahan ei ole mitään järkeä. Varmaan kaikki Samppa- ketjut sisältävät nykyään sen, että yksi tai kaksi tyyppiä kehuu isolla koodillaan ja muutama muu ihmettelee, kuinka he saavat pienemmän koodin tai jäävät kokonaan ilman. Sitten yli puolet tarjousketjusta menee tähän koodikeskusteluun.

Nyt pitäisi jo alkaa potemaan huonoa omatuntoa jos haluaa repiä kaikki rahat irti noista koodeista, joita firma on itse päättänyt jakaa juurikin chatista vonkumalla.
 
Se olisi pirun hyvä, että kukaan ei saisi mitään palautusalennuksia ja alennuskoodit olisivat kaikille samat.
Tästä kyllä täysin samaa mieltä. Tilasin tabletin mielestäni hyvästä tarjouksesta (499€-100€ lisähyvitys). Ketjua seuratessa luki, että monet saanut 10-30% koodeja ja tuntui, ettei oma ostoskaan ollutkaan enää niin hyvä tarjous. Parin viikon aikana kun käyttötunteja oli yhteensä vain 1-2h niin ajattelin, josko saisi edes 10% palautusalennuksen tai palautettua tabletin, mutta eipä kumpikaan vaihtoehto enää onnistunut.

Olisi kyllä hyvä, jos kaikki saisivat saman vaikka 10% alennuksen eikä kuten nykyisellään, että jotkut ei saa mitään ja jotkut mitä tahansa 10-30% väliltä.
 
Olisi kyllä hyvä, jos kaikki saisivat saman vaikka 10% alennuksen eikä kuten nykyisellään, että jotkut ei saa mitään ja jotkut mitä tahansa 10-30% väliltä.
En kuulu kohderyhmään, mutta eikö se olisi vielä parempi systeemi että olis vain hinta joka on kerrasta kohdillaan? Ilman mitään huonekalukauppiastason muka-alennuksia. Ja jos alennusta annetaan, niin se olisi sitten ihan rehellinen oikea alennus vakiohinnasta.
 
Miten voisin sanoa olevani tosissani, kun en väittänyt mitään lähellekään tuon kaltaista?

Aika monella tuntuu olevan kova tarve perustella toimintaansa. Teillä on varmaan maitokaupassa sama meininki.

Samoin, jos kuvittelet että tuon toimintamallin muutos vaatii mitään muuta kuin paikallisten asiakaspalvelijoiden havahtumisen, niin taidat olla melko pihalla.
Luuletko että samsungin kaltaisella korporaatiolla ei varsin hyvin ole tämä teidän kuvitteellinen "ongelma" tiedossa? Varsin mieluusti antavat sen vinkumisen ja vonkumisen jälkeen alennuksen, jos vaihtoehtona on että se itku jatkuu muille tutuille ja puolitutuille ja vaikuttaa heidän ostopäätökseensä. Suosittelen lukemaan kirjoja aiheesta, niin avautuu ehkä edes auttavalla tasolla kuinka markkinointi ja ihmisiin vaikuttaminen toimii ja etenkin se lumipalloefekti jonka se aiheuttaa.
 
Luuletko että samsungin kaltaisella korporaatiolla ei varsin hyvin ole tämä teidän kuvitteellinen "ongelma" tiedossa? Varsin mieluusti antavat sen vinkumisen ja vonkumisen jälkeen alennuksen, jos vaihtoehtona on että se itku jatkuu muille tutuille ja puolitutuille ja vaikuttaa heidän ostopäätökseensä. Suosittelen lukemaan kirjoja aiheesta, niin avautuu ehkä edes auttavalla tasolla kuinka markkinointi ja ihmisiin vaikuttaminen toimii ja etenkin se lumipalloefekti jonka se aiheuttaa.
Tämä ei ole mitään vittuilua, vaan olen ihan oikeasti kiinnostunut. Onko sulla suositella jotain ihan 1-2 kirjaa jolla päästä alkuun?
 
Luuletko että samsungin kaltaisella korporaatiolla ei varsin hyvin ole tämä teidän kuvitteellinen "ongelma" tiedossa? Varsin mieluusti antavat sen vinkumisen ja vonkumisen jälkeen alennuksen, jos vaihtoehtona on että se itku jatkuu muille tutuille ja puolitutuille ja vaikuttaa heidän ostopäätökseensä. Suosittelen lukemaan kirjoja aiheesta, niin avautuu ehkä edes auttavalla tasolla kuinka markkinointi ja ihmisiin vaikuttaminen toimii ja etenkin se lumipalloefekti jonka se aiheuttaa.

Lumipalloefekti siitä, kun kuluttajat ostaa tuotteen, alkavat palauttamaan sitä, eivätkä saa lisäalennusta ja alkavat valittamaan tästä kaikille tutuilleen?
Nyt on kirjateoriat tosi käytössä, täytyy myöntää!

PS. Se palautusalennus annetaan sen takia että se on myyjälle kokonaisuudessaan parempi vaihtoehto kuin palautusprosessin läpivienti (asiakastyytyväisyys/menetetty kate/käytetty työaika/riskit). Ymmärtäisit tämän ehkä, jos olisit kertaakaan käytännössä tällaista asiaa organisoinut.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
271 157
Viestejä
4 682 896
Jäsenet
76 728
Uusin jäsen
Martinseptin

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom