• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

    • Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung Galaxy Tab S9 128gt

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aessi
  • Aloitettu Aloitettu
Jos on työsuhde etuna pääsy Samsungin partneriportaaliin, niin kannattaa käydä katsomassa siellä noita tabletteja. Osasta malleja on ihan pahuksenmoisia black friday tarjouksia
Samsung käyttää kyseisestä kaupasta nimeä multistore (Linkki kauppaan). Näyttää toimivan yhtä huonosti kuin peruskauppa keskimäärin. Tiedoksi siis muille, että vaatii työnantajalta sopimuksen tuonne ja työnantajan ohjeiden mukaan tilin linkitykset, jotta kauppaan pääsee.
1700826463110.png

Esimerkkinä: tuosta linkistä menemällä päätyy 5G mallin tuotesivulle ja siellä hintana näkyy 594,15€. Se on toki mukava, että välillä täältä saa paljon halvemmalla tavaraa kuin peruskaupasta ja samat Samsung pisteet käy maksamiseen
 
Jos on työsuhde etuna pääsy Samsungin partneriportaaliin, niin kannattaa käydä katsomassa siellä noita tabletteja. Osasta malleja on ihan pahuksenmoisia black friday tarjouksia

Mielenkiinnosta kysyn, olisko ollu galaxybookkei missään tarjonnassa ? Ite ostin tuos maanantaina 360 16'' i7 jollain 1670 eurolla.
 
Samsung käyttää kyseisestä kaupasta nimeä multistore (Linkki kauppaan). Näyttää toimivan yhtä huonosti kuin peruskauppa keskimäärin. Tiedoksi siis muille, että vaatii työnantajalta sopimuksen tuonne ja työnantajan ohjeiden mukaan tilin linkitykset, jotta kauppaan pääsee.
1700826463110.png

Esimerkkinä: tuosta linkistä menemällä päätyy 5G mallin tuotesivulle ja siellä hintana näkyy 594,15€. Se on toki mukava, että välillä täältä saa paljon halvemmalla tavaraa kuin peruskaupasta ja samat Samsung pisteet käy maksamiseen
594,15€ näyttäisi olevan Enterprise Edition 5G mallin hinta, S9 FE 5G 128GB vihreänä tai pinkkinä 409€ (FE+ samoilla spekseillä 509€, harmaa tai hopea värillä kalliimpia).
Täysiverisessä S9 sarjassa sitten isommilla muisteilla halvempia kuin pienemmillä.
 
Tänään tuli S9 FE ja paketissa oli ihan Postin palautuslappu/tarra mukana, jossa näyttäisi olevan kaikki tarvittavat tiedot. Mikä lie, että joillekin unohtunut pistää mukaan. Tuossa ei kyllä tullut minkäänlaisia ohjeita palautukseen fyysisenä lappuna, silloin ku osti tuli Foxwaylta sähköpostia ohjeineen.

Näppärä kotelo tuolle pitäisi jostain saada edukkaasti, ku oli loppu Samsung omasta kaupasta.
 
Lähetti toi juuri Galaxy S9 FE:n. Olen edelleen hieman ymmälläni, sillä niin toi perjantainakin. En perjantaina huomannut, että silloin toimitettuhan olikin 6/128 eikä tilaamani 8/256. Nyt tuli se oikea malli. Vain yhdestä kappaleesta on veloitettu.

Kaipa se on otettava yhteyttä kuluttajaneuvontaan ja kysyttävä mitä voin tai kannattaa tehdä.
 
Tänään tuli S9 FE ja paketissa oli ihan Postin palautuslappu/tarra mukana, jossa näyttäisi olevan kaikki tarvittavat tiedot. Mikä lie, että joillekin unohtunut pistää mukaan. Tuossa ei kyllä tullut minkäänlaisia ohjeita palautukseen fyysisenä lappuna, silloin ku osti tuli Foxwaylta sähköpostia ohjeineen.

Näppärä kotelo tuolle pitäisi jostain saada edukkaasti, ku oli loppu Samsung omasta kaupasta.
Tuolta koteloa tiirailemaan.
 
Torstaina kävin heittämässä Postiin tuon palautuslootan, skannasivat kyllä tarran jonka siihen laitoin ja sain kuitin jossa siis JJFIxxxxxxxxxxxxx muodossa seurantakoodi, mutta eipä näy vieläkään järjestelmässä, oletan että voisin sillä itse seurata paketin kulkua. Mielenkiintoista, tuo siis on ihan oikea iso Postin konttori...
 
Tänne saapui S9 FE, mutta näyttö viallisena! Täynnä pystysuoria viiruja ja näyttö toimii vain mukana tulleella kynällä, ei vastetta siis kosketukseen. Katsotaan, miten aspa hoitaa asian, mutta kyllä tämä taas lisätyötä teettää...
 
Jos on työsuhde etuna pääsy Samsungin partneriportaaliin, niin kannattaa käydä katsomassa siellä noita tabletteja. Osasta malleja on ihan pahuksenmoisia black friday tarjouksia

Yrityspuolella hinnat on yleensä ALVittomia?
 
Harmillisesti tuossa partneriportaalissa ainakin meillä taisi vaatia @työnantaja.fi sähköpostin niin ei omat siviili-rewards pisteet ole käytettävissä.. On siellä kyllä välillä ihan hyviä tarjouksia.
 
Harmillisesti tuossa partneriportaalissa ainakin meillä taisi vaatia @työnantaja.fi sähköpostin niin ei omat siviili-rewards pisteet ole käytettävissä.. On siellä kyllä välillä ihan hyviä tarjouksia.
Joo, meillä oli ohjeissa kanssa, että jos sitä haluaa käyttää sinne on registeröidyttävä työsähköpostilla
 
Eipä mennyt tämä vaihtokampanja niin kuin strömsöössä..

Tabletin mukava tulleiden vaihtolaitteen palautusohjeiden mukaisesti paketti ei sisältänyt puhelimen palautuskuorta saatikka palautustarraa, joten pyysin ne erikseen Samsungilta. Reilun viikon odottelun jälkeen kuriiri toi palautuskuoren (pieni kuplamuovikirje) ja ohuen kangaspussin jossa palautustiedot valmiiksi. Melko paljonkin epäröiden mietin että noinko heppoisesti pakattuna puhelin pitäisi palauttaa, mutta kun kuriirikin totesi että tuollaisissa kirjeissä ne hakee noita vaihtopuhelimia lähes päivittäin niin luotin että menee ehjänä perille mutta kappas... pian sain sähköpostiviestin Foxwayltä (yritys joka hoitaa vaihtohyvityksen) että puhelin ei ole ilmoittamassani kunnossa, joten eivät hyvitä puhelimesta koko luvattua arvoa, koska puhelimen takalasi on rikki. Päätin toki tehdä heti reklamaation koska minulta lähtiessä puhelin oli moitteettomassa kunnossa. Koska Foxwayltä saamani sähköposti ei sisältänyt suoraa sähköpostiosoitetta lähettäjälle, vaan ohjeessa oli olla tarvittaessa yhteydessä Samsungiin, niin lähetin reklamaation Samsungille. Äsken sain vastauksen että minun pitäisi toimittaa valokuva tuotteesta ennen sen toimittamista, mutta tällä kertaa olin ollut hieman typerä enkä muistanut ottaa kuvaa puhelimesta, mutta totesin todistustaakan olevan Foxwayllä, sillä minulta lähtiessä puhelin oli ehjä ja hajoamisen johtuneen yksinomaan erittäin huonosta pakkausmateriaalista ja että Foxway ottanut itse tietoisen riskin koska pyysivät lähettämään puhelin niin huonosti pakattuna. Saapa nähdä hyväksyvätkö rekkulia, mutta muistaapahan jatkossa videokuvata jokaisen tuotteen ennen pakkausta ja itse pakkausprosessin..

Muilla vastaavia kokemuksia?
 
Minulla tuli mukana tarra, pakkasin vanhan luurin samaan lootaan ja vein paketin Postiin 30.11, jossa sen skannasivat ja pyysin kuitin siitä. Kuitissa oleva "Rekisteröinti" koodi on muotoa normaali pakettikoodi, joten ajattelin että sillä voisi itse seurata paketin kulkua seurannasta, mutta sinne se ei koskaan ole tullut näkyviin. Tuossa pari päivää sitten tuli sähköpostia että palautuslaite ei ole vielä saapunut, mutta jos olen sen lähettänyt niin voipi viestin ohittaa.

Nyt alkoi sitten mietityttää, onkohan se paketti koskaan lähtenyt sinne päin? Onko tuo kuitissa oleva koodi (JJFIxxxxxxxxxxx) mahdollista seurata, koska kyseessä on jokin palautussysteemi?

Onpahan ainakin tuo kuitti, jolla toivottavasti voi todistaa lähettäneen paketin, itsekin kiireessä unohdin ottaa kuvat laitteesta ja paketista ennen lähetystä.

Mielessä vielä viimevuotinen show, ku silloin oma laite palautettiin ihan TNT lähettipalvelulla ja se paketti kiersi koko maapallon seurannan mukaan...
 
Jaahas, mikähän show tästäkin tulee tänä vuonna!

Aikaisemmin kirjoitinkin, kun paketin vein Postiin, ei se kuitissa oleva koodi koskaan "aktivoitunut" ja näytti tuolla S23 ketjussa olevan toinenkin, jolla samantyyppinen tilanne.

Nyt TNT tuli just postia, että ovat Foxwaylta (Samsung tradein, EE) noutaneet paketin tänään ja toimitetaan minulle. 0,3kg joten en ny usko että olisivat lähettäneet vaihtolaitteen takaisin jonkin syyn takia (100% toimiva luuri).

Vai onko tässä nyt käynyt niinkuin pelkäsin, että Posti kadottanut alkuperäisen palautus paketin ja sieltä nyt tulossa se palautuspussukka jonkin syyn takia.

Jotenkin vaan Samsungilta ostaminen tuntuu olevan hitonmoinen sekasotku...
 
Jaahas, mikähän show tästäkin tulee tänä vuonna!

Aikaisemmin kirjoitinkin, kun paketin vein Postiin, ei se kuitissa oleva koodi koskaan "aktivoitunut" ja näytti tuolla S23 ketjussa olevan toinenkin, jolla samantyyppinen tilanne.

Nyt TNT tuli just postia, että ovat Foxwaylta (Samsung tradein, EE) noutaneet paketin tänään ja toimitetaan minulle. 0,3kg joten en ny usko että olisivat lähettäneet vaihtolaitteen takaisin jonkin syyn takia (100% toimiva luuri).

Vai onko tässä nyt käynyt niinkuin pelkäsin, että Posti kadottanut alkuperäisen palautus paketin ja sieltä nyt tulossa se palautuspussukka jonkin syyn takia.

Jotenkin vaan Samsungilta ostaminen tuntuu olevan hitonmoinen sekasotku...
Sain tänään samaisen sähköpostin, että jokin 0,3kg lähetys olisi tulossa takaisin - oma oletukseni on, että vaihtolaite on syystä tai toisesta palautumassa. Täysin toimiva, naarmuton puhelin oli kyseessä, mutta hölmönä ei tietenkään tullut otettua kuvia ennen lähetystä.
Mistään erillisestä palautuspaketista ei ole ollut puhettakaan, Samsungin ohjeet pakkausta koskien olivat ainoastaan:
1. Vastaanota uusi laitteesi. Paketissa on palautustarra vaihdon yhteydessä.
4. Pakkaa vanha laitteesi turvallisesti samaan pakkaukseen, jossa saat uuden laitteesi, tai käytä muuta sopivaa pakkausmateriaalia, ja kiinnitä tarra pakettiin.
5. Vie paketti lähimpään Posti toimipisteeseen viimeistään 14 päivää siitä, kun vastaanotit uuden tuotteen.

Samsungin chat ei pystynyt antamaan lisätietoja, muuta kuin että kyseessä on "jokin laajempi ongelma"(???) ja että ovat yhteydessä sähköpostitse.
 
Joo sama homma täällä, kyllähän tämä säätämiseksi meni, ilmoitin juuri chattiin että ei tarvii mitää palautuskuoria,laitteet on lähtenyt takaisin jo..
 
Näköjään minullekin on tulossa jotain Foxwayltä, vaikka vaihtolaite lähetettiin aikarajan puitteissa eikä ole tullut mitään viestejä sieltä päin. Toivottavasti lähettävät vaikka villasukat.
 
Toisaalta hyvä tietää, etten ole ainoa, mutta kyllähän tämä on taasen melkoista toimintaa Samsungin osalta. Jotenkin tuntuu etteivät ole oppineet vuosien aikana mitään ja joka kerta jotain "ongelmia".

Mielenkiinnolla odotan, mitä sieltä tuodaan...
 
Hei,

Olemme kohdanneet teknisiä ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet Trade-in palautustarrojen lähettämiseen. Yhteistyökumppanimme Foxway lähettää uuden ennalta maksetun palautustarran vaihtolaitteellesi. Olemme myös pidentäneet vaihtoajan minimoimiseksi vaikutusta sinuun.

Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Jos teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä tukeemme.

Ystävällisin terveisin,
Samsung

En nyt ihan ymmärrä tuota "Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa." kohtaa.
Minkä kanssa käyttäisin uutta ennalta maksettua tarraa jos laite on jo lähetetty ja se käsitellään normaalisti?
 
Hei,

Olemme kohdanneet teknisiä ongelmia, jotka ovat vaikuttaneet Trade-in palautustarrojen lähettämiseen. Yhteistyökumppanimme Foxway lähettää uuden ennalta maksetun palautustarran vaihtolaitteellesi. Olemme myös pidentäneet vaihtoajan minimoimiseksi vaikutusta sinuun.

Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa.

Pahoittelemme tapahtunutta.

Jos teillä on kysyttävää, ottakaa yhteyttä tukeemme.

Ystävällisin terveisin,
Samsung

En nyt ihan ymmärrä tuota "Jos olet jo lähettänyt vaihtolaitteesi, se käsitellään normaalisti, ja voit ohittaa tämän sähköpostin ja käyttää uutta ennalta maksettua palautustarraa." kohtaa.
Minkä kanssa käyttäisin uutta ennalta maksettua tarraa jos laite on jo lähetetty ja se käsitellään normaalisti?
Itelle tuli sama viesti ja pohdin samaa. Oisko joku foxwayn virolainen työntekijä kirjoittanut?
 
Kävin juuri Samsung chatissa asian suhteen ja heti alkuun laittoivat tälläisen viestin:

Foxwaylla on tällä hetkellä laajempi ongelma, josta syystä näitä tapahtuu. Saisinko tilausnumeron sekä seurantakoodin paketista joka sinulle on tulossa, niin lisään tiedot selvitykseen jotta saadaan tuo toimimaan kuten pitääkin. Olemme sinuun sitten sähköpostitse yhteydessä kun ongelma on korjattu.

Annoin tiedot, josko saavat jotain selvyyttä asiaan, saa nähdä tuleeko sieltä mitään sähköpostia jossain vaiheessa.

Samaten tuo yllä mainittu sähköpostikin tuli siinä välissä (onko muilla teksti valkoinen? Ihmettelin kun oli tyhjä viesti mutta kun katsoi koodia, niin näkyikin tekstiä, joten maalaamalla sai näkyviin) ja kun kysyin, niin tälläistä ohjeisti:

Joo, voit olla huomioimatta sen nyt. Jos olet kuitenkin lähettänyt vaihtolaitteen niin asia pitäisi saada kuntoon ilman ongelmia.

Varmaan kannattaa porukan käydä tuolla chatissa ja antaa noi tiedot jos niitä pyytelee, ehkäpä asia korjaantuu.
Elikkäs jäädään taas odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuu...
 
Viimeksi muokattu:
Kävin juuri Samsung chatissa asian suhteen ja heti alkuun laittoivat tälläisen viestin:

Foxwaylla on tällä hetkellä laajempi ongelma, josta syystä näitä tapahtuu. Saisinko tilausnumeron sekä seurantakoodin paketista joka sinulle on tulossa, niin lisään tiedot selvitykseen jotta saadaan tuo toimimaan kuten pitääkin. Olemme sinuun sitten sähköpostitse yhteydessä kun ongelma on korjattu.

Annoin tiedot, josko saavat jotain selvyyttä asiaan, saa nähdä tuleeko sieltä mitään sähköpostia jossain vaiheessa.

Samaten tuo yllä mainittu sähköpostikin tuli siinä välissä (onko muilla teksti valkoinen? Ihmettelin kun oli tyhjä viesti mutta kun katsoi koodia, niin näkyikin tekstiä, joten maalaamalla sai näkyviin) ja kun kysyin, niin tälläistä ohjeisti:

Joo, voit olla huomioimatta sen nyt. Jos olet kuitenkin lähettänyt vaihtolaitteen niin asia pitäisi saada kuntoon ilman ongelmia.

Varmaan kannattaa porukan käydä tuolla chatissa ja antaa noi tiedot jos niitä pyytelee, ehkäpä asia korjaantuu.
Elikkäs jäädään taas odottelemaan mitä seuraavaksi tapahtuu...
Joo, valkoisella tekstillä tuli.
Mielenkiintoista että mitä mahtavat odottaa kun mulla seurantakoodi toimi ja vaihtolaite on mennyt perille jo 7.12. mutta rahoja ei näy.
Huomenna saa varmaan TNT toimittamana "joulu"pussin :)
(Viime vuonna joutui rahoja kyselemään myös jälkikäteen, eipä se nyt parista kympistä ole kiinni, mutta periaate + tää sekoilu)
 
Näköjään tuo paketti on nyt tunti sitten lähtenyt jo liikkeelle ja huomiseksi lupailee, jännitys tiivistyy...
 
Ei mene Foxwayllä hommat nappiin..

Jos joku saa sen palautuspussin ja kuplamuovikirjeen niin laittakaapa tänne kuva ja miettikää onko asiakkaan vika jos puhelin vioittuu ko. pakkauksessa lähetettäessä? Foxway syyttää että lähetin rikkinäisen luurin vaikka kunto oli lähettäessä hyvä, mutta tuossa pakkauksessa paskakin muuttuisi paskemmaksi..
 
Täällä kans bingo Foxwayn mysteeripaketista vaikka vaihtolaite oli kuitattu Postin seurannan mukaan vastaanotetuksi 13.12. Kerkesin käydä kyseleen Samsungin chatista ja sain tämmöisen vastauksen: "Voit jättää nuo sähköpostit ja saapuvan paketin huomiotta. Heillä on tapahtunut joku virhe ja ovat lähettäneet näitä viestejä ja paketteja (joissa tulee palautuspussi tms) useille asiakkaille. Kun olet lähettänyt jo vaihtolaitteen Foxwaylle niin kaikki on kunnossa."
 
Taas uutta sähköpostia.
"Posti ei pysty vastaanottamaan tilausta, sillä paketti pitää lähettää TNT:n kautta. Ohjeet löydät paperisesta lapusta, joka tuli tilauksen mukana. Jos niitä ei ole tai ne ovat epäselvät, ota meihin yhteyttä niin voimme neuvoa paremmin.



Kiitos kun olit yhteydessä Samsung tukeen!
"

En ymmärrä miksi näitä tulee, kun postin asiakaspalvelun mukaan paketti toimitettu jo perille Foxwaylle?
 
Teillä sentään Postin paketti on ollut mahdollista seurata kun lähetetty, minun kuitissa oleva koodi ei ole koskaan toiminut, joten missä lie paketti onkaan. Näin kun Postin virkailija skannasi paketin lapusta koodin ja antoi kuitin, joten luulisi se näkyvän seurannassa.

Näyttäs tuo TNT paketti jääneen Ranskaan jumiin...
 
Taas uutta sähköpostia.
"Posti ei pysty vastaanottamaan tilausta, sillä paketti pitää lähettää TNT:n kautta. Ohjeet löydät paperisesta lapusta, joka tuli tilauksen mukana. Jos niitä ei ole tai ne ovat epäselvät, ota meihin yhteyttä niin voimme neuvoa paremmin.



Kiitos kun olit yhteydessä Samsung tukeen!
"

En ymmärrä miksi näitä tulee, kun postin asiakaspalvelun mukaan paketti toimitettu jo perille Foxwaylle?
Kysyin chatista että mikäs tämä sähköpostiviesti on, kun postin mukaan mun palautuspuhelin Foxwaylla. "Puhelin on tullut perille. Kyseinen sähköposti laitettu kaikille jolla on ollut ongelmia toimituksessa"
 
Nyt tuli "paketti" ja palautuskuoret sieltä tuli...
Pitänee käydä Samsungin chatista kysäisee että onko niillä tietoa onko minun palautus mennyt perille, vai joutuuko alkaa vääntämään asiasta.

En nyt kuvaa pysty ottamaan, mutta eihän tuossa ole kuin vain ihan muovikirjekuori jonka sisässä sitten tuollainen "pehmustettu" paperikuori (pehmustetta varmaan se 2mm), että jos tuonne luurin laittaa paljaaltaan, niin tarvii kummosta iskua että menee rikki.
 
En nyt kuvaa pysty ottamaan, mutta eihän tuossa ole kuin vain ihan muovikirjekuori jonka sisässä sitten tuollainen "pehmustettu" paperikuori (pehmustetta varmaan se 2mm), että jos tuonne luurin laittaa paljaaltaan, niin tarvii kummosta iskua että menee rikki.
Sepä ja nyt Foxway kehtaa syyttää että lähettänyt rikkinäisen luurin.. vaikka kyse aika pienestä summasta niin ei helvetti ole asiakkaan vika jos luuri hajoaa matkalla kun lähettää Foxway:n haluamalla tavalla.
 
Näköjään laite oli mennyt perille, vaikkei seuranta toiminut koskaan Postin lähetyskoodilla. Aamusta tullut postia Foxwaylta, että laite tarkistettu ja kauppatilanteessa tehty arvio hyväksytty, summa palautetaan maksuvälineelle parin päivän aikana.

Tuon uuden palautuskuoren voipi heittää roskiin turhana.

Tämänkertainen show Samsungin kanssa omalta osalta ohi, olihan siinä taas kaikenlaista ihmeellistä. Toivottavasti muillakin selviää asiat...
 
Tänne kans tuli että puhelimen palautus ok. Tnt:n Pusseja tuli eilen oikein 2kpl :D
 
Ei mene Foxwayllä hommat nappiin..

Jos joku saa sen palautuspussin ja kuplamuovikirjeen niin laittakaapa tänne kuva ja miettikää onko asiakkaan vika jos puhelin vioittuu ko. pakkauksessa lähetettäessä? Foxway syyttää että lähetin rikkinäisen luurin vaikka kunto oli lähettäessä hyvä, mutta tuossa pakkauksessa paskakin muuttuisi paskemmaksi..
Tänne tuli viesti että täysi summa hyvitetty, eli nielivät tappionsa.
 
22. joulukuuta tuli Foxwaylta sähköpostia, että vaihtolaite hyväksytty ja maksetaan parin arkipäivän aikana, mutta eipä ole tullut luottokortille takaisin tuota summaa vieläkään. Onko muut saaneet?
 
22. joulukuuta tuli Foxwaylta sähköpostia, että vaihtolaite hyväksytty ja maksetaan parin arkipäivän aikana, mutta eipä ole tullut luottokortille takaisin tuota summaa vieläkään. Onko muut saaneet?
Ei ole tullu. Tuolla samaa ihmetelty.
 
Eipä tännekään.

Tätä mystistä palautuskuortakaan ei ole vielä näkynyt, suhaa omiaan:
1704401742954.png

Lahti on parin tunnin ajomatkan päässä.
 
Pitänee ensiviikolla taas kävästä Samsungin chatissa kyselemässä kuulumisia, että josko ne rahat joskus saisi, on tää kyllä melkoista pelleilyä Samsungin osalta taas.
Alennus kyllä oli todella hyvä, mutta tämän operaation toiminta on edelleen ihan mitä sattuu ja ollut pitkään...
 
Pitänee ensiviikolla taas kävästä Samsungin chatissa kyselemässä kuulumisia, että josko ne rahat joskus saisi, on tää kyllä melkoista pelleilyä Samsungin osalta taas.
Alennus kyllä oli todella hyvä, mutta tämän operaation toiminta on edelleen ihan mitä sattuu ja ollut pitkään...
Ei tosiaan näy rahoja ja viimeksi joutui myös kysymään niiden perään -> tämän + "laite rikki" arvioiden takia ei mitään arvokkaampaa viitsi tarjota vaihdossa.
Laite meni perille seurannan mukaan jo 7.12. ja 22.12. tuli ilmoitus että laite ok ja rahat muutamassa arkipäivässä :rolleyes:
 
Kyselin sampan chatista ja todettiin seuraavaa: "näen tuolta Foxwayn portaalista että laitteesi on arvioitu tosiaan ja valmis ollut 21.12. Ikävä kyllä vaan heillä on näissä maksuissa ollut nyt black fridaysta asti viivettä. Eli tuosta on nyt 15pvä. Neuvoisin kärsivällisesti odottelemaan vielä. Ikävä kyllä maksuissa saattaa mennä jopa 60pvä tällä hetkellä. "
 
Tästähän alkaa tulemaan kuin Asuksen cashback meininki, että lupaillaan maksaa parin kuukauden päästä ja joutunee silti kyselee vielä perään...
 
Onkos joku jo saanut rahojaan? 54 päivää nyt kestänyt ja aiemmin ilmoitettu "jopa 60pvä" alkaa olla lähellä. Mysteerikuorta ei ole näkynyt, edelleenkin TNT:n toimipisteessä Lahdessa.
 
Eikös tämä toiminut siten, että alekoodi kenttään ja lupaus lähettää oma vanha laite sinne ja jos ei lähetä, niin maksaa sen arvon verran lisää. Ei siis mitään takaisinmaksuja.
 
Eikös tämä toiminut siten, että alekoodi kenttään ja lupaus lähettää oma vanha laite sinne ja jos ei lähetä, niin maksaa sen arvon verran lisää. Ei siis mitään takaisinmaksuja.

Samsungille maksettiin alentamaton hinta tilauksesta. Vaihtolaitteesta maksetaan hyvitys asiakkaalle sen jälkeen kun se on käynyt Foxwaylla tarkastuksessa.

1707848448001.png
 
Onkos joku jo saanut rahojaan? 54 päivää nyt kestänyt ja aiemmin ilmoitettu "jopa 60pvä" alkaa olla lähellä. Mysteerikuorta ei ole näkynyt, edelleenkin TNT:n toimipisteessä Lahdessa.
22.12. tuli viesti että laite arvioitu ja rahat tulossa "muutamassa päivässä", 9.2. ilmestyi rahat
 
Perjantaina 16. päivä kilahti kortille palautukset, menihän tuossa tovi. Onpahan tämäkin kokemus taasen ohi, katsotaan taas vuoden päästä, ku uudet tarjoukset...

Isäukko on tykännyt tabletista (S9 FE), erittäin hyvä laite tuohon hintaan.
 
Itsellä meni kyllä niin päin peetä tämä kuin pystyi, toisen vaihtolaitteen hävittivät ja toisessa oli "vika" jots lähtiessä ei ollut.. mitähän tässä pystyisi tekemään, tapeltu on jo joulukuusta asti...
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 785
Viestejä
4 496 523
Jäsenet
74 292
Uusin jäsen
GeGGoZ

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom