Samsung Galaxy S8

Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Sama homma omassa luurissa sekä CRAP- että CRB7-versioilla. Oletko keksinyt mitään ratkaisua tähän, vai eikö ongelmaa ole enää?
Myös täällä isoja ongelmia S8+ WiFin kanssa, sama homma ennen ja jälkeen Oreo-päivityksen.

Samsungin jenkkiforumilta löytyy ~30 sivua valitusta samasta asiasta, siellä monella korjautunut kun ottanut pois käytöstä kaikki WiFiä käsittelevät appit, mm. paikallisten operaattoreiden 'virustorjunnat', jotka ovat blockanneet olevinaan haitallisia verkkoja. Moni myös sanonut, että IP-osoitteen haku takkuilee ja staattisen IP:n asettaminen reitittimen asetuksista toimisi.

Todella ärsyttävä ongelma, mulla on nyt viime aikoina tehnyt joka tunti tota, eli ilmestyy huutomerkki WiFi-iconin viereen ja netti lopettaa toimimisen. Kun menet WiFi-asetuksiin, näyttää se yhdistetyn verkon kohdalla "Internet ei ehkä ole käytettävissä." tai "Valmis muodostamaan yhteyden, kun verkon laatu paranee.".

Hetkellisesti lähti taas toimimaan kun menin WiFin lisäasetuksista WiFi-ohjaushistoriaan, josta force stoppasin Samsung Smart Switchin (huom. älykäs verkon vaihto ei ollut päällä). Mutta muutaman tunnin jälkeen sain saman ongelman, kun rupesin tekemään Speedtestiä ja nyt pätkii entiseen tahtiin. Myös nopeus jättää toivomisen varaa molemmilla taajuuksilla, ihan reitittimen vierestä antaa max 60% siitä mihin LAN:illa pääsee (100mbit). Vähän epäilen että olisi oikeasti jotain vikaa WiFI-piirissä, eikä mitään softabugia. Löytyy aika paljon vastaavia threadeja kun googlailee asiaa. Pitäskö tässä sit lähteä Telian kanssa taiteilemaan puhelinta huoltoon?

edit: Ylläoleva asetus testiin ja ainakin pätkäissyt jo kertaalleen. Katotaan, pätkiikö yhtä tiheään tahtiin tässä illan mittaan.
edit2: Pätkiminen jatkunut samalla tavalla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.05.2017
Viestejä
27
Myös täällä isoja ongelmia S8+ WiFin kanssa, sama homma ennen ja jälkeen Oreo-päivityksen.
Löysin itse samaa infoa, että ongelmaa on ollut jo Nougatilla. Ihmetyttää vaan kun tämä pätkiminen alkoi välittömästi ensimmäisen Oreo-päivityksen jälkeen, mutta ennen sitä ei puolen vuoden aikana koskaan ole vastaavaa tehnyt. Koitin jo pariin kertaan tehdasresettiä ja ne eivät mitään tähän vaikuttaneet, eli sinänsä rautavikakin alkaa kuulostaa jo mahdolliselta.

Outoa on vähän se, että nyt tämän viikonlopun aikana ei ole pätkäissyt taas kertaakaan, kun muuten tätä on tapahtunut aivan jatkuvasti. Mietityttää viedä huoltoon puhelinta, kun jos pätkimistä ei siellä ilmene, niin luultavasti luuri ei saa kuin valohoitoa ja uuden factory resetin.

Tämä ei vissiin kuitenkaan ole kovin yleinen ongelma? Onko täällä muilla normaalisti (Oreolla) toimivia S8:ia?
 

Josef

Це політично коректна назва.
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 772
Onko täällä muilla normaalisti (Oreolla) toimivia S8:ia?
Mun S8 ei oo kotona pudonnut verkosta tietääkseni yhtäkään kertaa, tosin se on vasta pari viikkoo mulla ollut.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Mulla ei oo nykyisessä kämpässä käytännössä yhtään 4G/3G kuuluvuutta primetimessa niin alkaa tiltin poikanen kasvamaan tästä WiFi-pelleilystä. Pitää kyllä sanoa, että teki ennen Oreo-päivitystä tätä paljon harvemmin. Nyt ihan käyttökelvoton ja takkuilee keskimäärin kerran 15min sisään. Välillä ei tule edes tota huutomerkkiä WiFi-ikonin viereen, vaan pitää yksinkertaisesti käyttää on/off että netti jatkaa toimintaansa.

Voi olla taas mielenkiintoinen prosessi alkaa säätämään luuria huoltoon ja saada/hommata sijaispuhelin kun tarvitsen pelkästään omissa työhommissa luuria aika usein. Ensimmäinen samppaluuri, mutta yhteensä nyt 5. perättäinen Android jossa (luultavasti tässäkin) rautavikaa ja joutuu huoltoon lähettämään. Ei mene aina onnen lahjat tasan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Mulla ei oo nykyisessä kämpässä käytännössä yhtään 4G/3G kuuluvuutta primetimessa niin alkaa tiltin poikanen kasvamaan tästä WiFi-pelleilystä. Pitää kyllä sanoa, että teki ennen Oreo-päivitystä tätä paljon harvemmin. Nyt ihan käyttökelvoton ja takkuilee keskimäärin kerran 15min sisään. Välillä ei tule edes tota huutomerkkiä WiFi-ikonin viereen, vaan pitää yksinkertaisesti käyttää on/off että netti jatkaa toimintaansa.

Voi olla taas mielenkiintoinen prosessi alkaa säätämään luuria huoltoon ja saada/hommata sijaispuhelin kun tarvitsen pelkästään omissa työhommissa luuria aika usein. Ensimmäinen samppaluuri, mutta yhteensä nyt 5. perättäinen Android jossa (luultavasti tässäkin) rautavikaa ja joutuu huoltoon lähettämään. Ei mene aina onnen lahjat tasan.
Onko 2,4GHz vai 5GHz verkko? Itsellä 5GHz yhteys pätkii mobiililaitteissa.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205
Tuli päivitettyä S8 Oreoon CRAP versioon ja navigointipalkista hävisi painikkeet. Itse palkki ja sille varattu tila on olemassa, mutta painikkeita ei. Todellinen CRAP versio. :D

Kotinäkymään pääsee onneksi painamalla keskeltä palkkia voimakkaasti pohjassa.
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205
Tuli päivitettyä S8 Oreoon CRAP versioon ja navigointipalkista hävisi painikkeet. Itse palkki ja sille varattu tila on olemassa, mutta painikkeita ei. Todellinen CRAP versio. :D

Kotinäkymään pääsee onneksi painamalla keskeltä palkkia voimakkaasti pohjassa.
Työpaikan käyttämä VMware AirWatch esti navigointipalkin toiminnan ja sovelluksen poistamalla puhelin toimii jälleen, että CRAP ei ollutkaan niin CRAP.

S8+ No Nav Bar Buttons - Android Forums at AndroidCentral.com
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Tuli päivitettyä S8 Oreoon CRAP versioon ja navigointipalkista hävisi painikkeet. Itse palkki ja sille varattu tila on olemassa, mutta painikkeita ei. Todellinen CRAP versio. :D

Kotinäkymään pääsee onneksi painamalla keskeltä palkkia voimakkaasti pohjassa.
Päivitä nyt ihmeessä uudempaan.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Onko 2,4GHz vai 5GHz verkko? Itsellä 5GHz yhteys pätkii mobiililaitteissa.
Molemmat käytössä. Pahemmin pätkii 2,4Ghz verkossa. Ei vielä yhtään intoa lähteä soitellen sotaan Telian kanssa. Pitänee tutkia voiko noissa WiFeissä olla jotain ominaispiirteitä, että jollain reitittimellä toimisi paremmin. Tänään ainakaan ZTE MF286 2,4GHZ toimi yllättävän hyvin, eikä huutomerkki-pätkimistä esiintynyt kertaakaan. Netti tahmasi kyllä kerran, mutta ei voi olla varma oliko laitteesta kiinni kun noita esiintyy 4G:ssä käyttöpaikassa silloin tällöin. Testaillaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Molemmat käytössä. Pahemmin pätkii 2,4Ghz verkossa. Ei vielä yhtään intoa lähteä soitellen sotaan Telian kanssa. Pitänee tutkia voiko noissa WiFeissä olla jotain ominaispiirteitä, että jollain reitittimellä toimisi paremmin. Tänään ainakaan ZTE MF286 2,4GHZ toimi yllättävän hyvin, eikä huutomerkki-pätkimistä esiintynyt kertaakaan. Netti tahmasi kyllä kerran, mutta ei voi olla varma oliko laitteesta kiinni kun noita esiintyy 4G:ssä käyttöpaikassa silloin tällöin. Testaillaan.
Omassa Asus rt-ac66u purkissa toiminut moitteettomasti molemmat kaistat. Laitoin tosin aggressiivisen vaihdon päälle kun haluan sen pudottavan pois heti kun poistun kotoa, muuten jää pieneksi ajaksi eli varmaan puoli minuuttia roikkumaan se WiFi ennen kuin tajuaa ettei ole alueella.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Omassa Asus rt-ac66u purkissa toiminut moitteettomasti molemmat kaistat. Laitoin tosin aggressiivisen vaihdon päälle kun haluan sen pudottavan pois heti kun poistun kotoa, muuten jää pieneksi ajaksi eli varmaan puoli minuuttia roikkumaan se WiFi ennen kuin tajuaa ettei ole alueella.
Mulla käytössä ethernetin päässä Elisan ZyXEL-kotiboksi(reititin). Pitänee ottaa tähän toinen reititin käyttöön ja testailla miten vaikuttaa. Alustavasti en kyllä usko, että reitittimessä voi olla muuta vikaa kuin yhteensopivuusongelmia jonkun härön S8:n softa/rautavian takia. WiFi toimi moitteetta OnePlussalla eikä ole katkaissut yhteyttä televisioon (4K Netflix stream), vaikka samaan aikaan sampalla netti on pätkinyt koko ajan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Nyt tuli tänne CRC7 jakelu. Ilmeisesti joku uusi joka korjaa Bluetooth ongelmia. Screenshot_20180329-194308_Software update.jpg
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Sitten kun tulisi päivitys joka korjaa sen että puhelin ei tunnu millään tajuavan olevansa kotona missä ei tarvitse käyttää sormenjälkilukitusta.
 
  • Tykkää
Reactions: Hcc
Liittynyt
30.12.2016
Viestejä
324
Mistä tuollainen koti-säätö löytyy? Ei osunut silmiini asetuksia pikaisesti selaten.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
373
Ovatko muut GS8 käyttäjät huomanneet outoa hidastumista viimeisen päivityksen (G950FXXU1CRC7) jälkeen? Puhelin yksinkertaisesti lagittaa, välillä sovellukset, välillä jopa näppäimistö, tällä hetkellä kirjoittaessa painalluksen tärinä tulee viiveellä. Kaikki wifit toimivat luokattoman hitaasti, mobiilidatakin tuntuu välillä töksähtelevän. Yliopiston wifi, joka tietokoneella antaa yli 200mbps, antaa puhelimella alle 2mbps. Mitään virransäästöjä tms. ei ole päällä sekä puhelin on bootattu useasti.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
Saako Bixbyä heivattua luurista jotenkin niin pois, ettei sitä vahingossa käynnistä kun yrittää vaikka avata kameraa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Ovatko muut GS8 käyttäjät huomanneet outoa hidastumista viimeisen päivityksen (G950FXXU1CRC7) jälkeen? Puhelin yksinkertaisesti lagittaa, välillä sovellukset, välillä jopa näppäimistö, tällä hetkellä kirjoittaessa painalluksen tärinä tulee viiveellä. Kaikki wifit toimivat luokattoman hitaasti, mobiilidatakin tuntuu välillä töksähtelevän. Yliopiston wifi, joka tietokoneella antaa yli 200mbps, antaa puhelimella alle 2mbps. Mitään virransäästöjä tms. ei ole päällä sekä puhelin on bootattu useasti.
Jos ei hard reset auta niin alkaa kuulostaa jo laitevialta. Takuu hommiksi voi mennä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Saako Bixbyä heivattua luurista jotenkin niin pois, ettei sitä vahingossa käynnistä kun yrittää vaikka avata kameraa?
Miten saat sen käyntiin kameraa avatessa? Jos tarkoitat jotenkin perverssisti Bixby-painikkeen painamista niin Bixbyn asetuksista saa sen napin pois käytöstä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
Miten saat sen käyntiin kameraa avatessa? Jos tarkoitat jotenkin perverssisti Bixby-painikkeen painamista niin Bixbyn asetuksista saa sen napin pois käytöstä.
En tiedä miten tai mistä se käynnistyy, sen takia se onkin niin helvetin ärsyttävä. Yleensä kun kiireellä yrittää saada kameran päälle yhdellä kädellä ja ottaa kuvan niin Bixby avautuu.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
En tiedä miten tai mistä se käynnistyy, sen takia se onkin niin helvetin ärsyttävä. Yleensä kun kiireellä yrittää saada kameran päälle yhdellä kädellä ja ottaa kuvan niin Bixby avautuu.
Virtapainiketta tuplanapauttamalla käynnistelet? Bixby-nappi on juuri vastakkaisella puolella puhelinta niin painatkohan vain sitä vahingossa samaan aikaan. Eli käy kytkemässä nappi pois käytöstä.
 
Liittynyt
14.12.2016
Viestejä
1 297
Virtapainiketta tuplanapauttamalla käynnistelet? Bixby-nappi on juuri vastakkaisella puolella puhelinta niin painatkohan vain sitä vahingossa samaan aikaan. Eli käy kytkemässä nappi pois käytöstä.
Kiitos. Tämähän sen näyttää aiheuttavan.
 
Liittynyt
08.07.2017
Viestejä
133
Näemmä WiFi on liian tekninen otus samsungille. S7 tehnyt yhden kiinalaisen halpisreitittimen kanssa samaa huutomerkkipelleilyä alusta asti. Tätä lukiessa kannattanee varsutua tuohon niin kauan kuin tätä merkkiä tukee. Wifin sammutus ~vartiksi auttaa yleensä. Mikään muu puhelin tai laite ei tuolla tukiasemalla temppuile ikinä, vaikka paska onkin.
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Näemmä WiFi on liian tekninen otus samsungille. S7 tehnyt yhden kiinalaisen halpisreitittimen kanssa samaa huutomerkkipelleilyä alusta asti. Tätä lukiessa kannattanee varsutua tuohon niin kauan kuin tätä merkkiä tukee. Wifin sammutus ~vartiksi auttaa yleensä. Mikään muu puhelin tai laite ei tuolla tukiasemalla temppuile ikinä, vaikka paska onkin.
Mulla ollut samat ongelmat Huawein, Zyxelin, ZTE:n ja Asuksen reitittimillä mitä tässä nyt testaillut. Ei suoraan sanoen houkuttais yhtään lähtee taistelemaan huollon ja Telian kanssa, en jaksa uskoa että hoituisi helposti ja tulisi parissa viikossa toimivalla WiFi-piirillä takaisin mutta ei kai tässä muu auta. Ainut varma on, että oli ensimmäinen ja viimeinen Samsung kunnes Bixby-napit ja valmistajan softahärpätykset loistava poissaolollaan, puhumattakaan oikeista ongelmista.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
23
Itse käytän S8+ kymmenissä reitittimissä, eikä koskaan ole mitään "huutomerkki" ongelmaa ollut ???
 
Liittynyt
14.11.2016
Viestejä
20
Itse käytän S8+ kymmenissä reitittimissä, eikä koskaan ole mitään "huutomerkki" ongelmaa ollut ???
En tietenkään implikoinut, että vika olisi kaikkien laitteidein WiFi-piirissä. Tusinatavaraa sattunut osaan puhelimista, joissa jo lähtökohtaisesti rautavika tai ei jotenkin yhteensopiva softan kanssa. Asiasta löytyy googlailemalla runsaasti kokemuksia, mutta toki tästä olisi ollut järkyttävä haloo jos vika olisi koskenut edes vähänkää isompaa osaa puhelimista. Paska tuuri omalla kohdalla.
 
Liittynyt
05.03.2017
Viestejä
489
Miten teillä toimii S8:ssa suurnopeusvideot (@240FPS)?

Minulla tämä aivan surkea S7, jossa video pätkii ja pudottaa jatkuvasti freimejä. Siitä on raportoitu netissä niin kauan kuin ko. malli on ollut olemassa, mutta Samsung ei ole ilmeisesti saanut hidastusvideoita S7:ssa ikinä kuntoon. Onko S8 parempi? Jotkut ovat netissä raportoineet myös S8:n kärsivän samasta ongelmasta.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Miten teillä toimii S8:ssa suurnopeusvideot (@240FPS)?

Minulla tämä aivan surkea S7, jossa video pätkii ja pudottaa jatkuvasti freimejä. Siitä on raportoitu netissä niin kauan kuin ko. malli on ollut olemassa, mutta Samsung ei ole ilmeisesti saanut hidastusvideoita S7:ssa ikinä kuntoon. Onko S8 parempi? Jotkut ovat netissä raportoineet myös S8:n kärsivän samasta ongelmasta.
Yhden videon tässä vuoden aikana ottanut ja se oli loisteputken valossa joka toi luonnollisesti hirveän välkkeen kuvaan joten paha sanoa mitään. Turhahko toiminto omasta mielestä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Osaako joku sanoa että saako S8:ssä laskettua vakioresoluutiota alemmaksi esim 1920x1080 kuten S7:ssa saa?
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 069
Varoituksenkin uhalla: eikö ihmisillä tule enää ikinä mieleenkään edes koittaa vilkaista laitteensa asetuksia ennen kuin alkaa kyselemään muualta? Tuonkin olisi löytänyt noin 10 sekunnissa kun olisi vain hieman vaivautunut itse ajattelemaan.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
6 414
Varoituksenkin uhalla: eikö ihmisillä tule enää ikinä mieleenkään edes koittaa vilkaista laitteensa asetuksia ennen kuin alkaa kyselemään muualta? Tuonkin olisi löytänyt noin 10 sekunnissa kun olisi vain hieman vaivautunut itse ajattelemaan.
Voihan olla niinkin, että kysyjällä ei ole vielä laitetta ja kysyy ominaisuudesta mikä saattaa vaikuttaa hankintaan. Tällöin on vaikea katsoa siitä itse laitteesta. Toki Googlellakin selviää silloin.
How to change display resolution on the Samsung Galaxy S8
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 747
Varoituksenkin uhalla: eikö ihmisillä tule enää ikinä mieleenkään edes koittaa vilkaista laitteensa asetuksia ennen kuin alkaa kyselemään muualta? Tuonkin olisi löytänyt noin 10 sekunnissa kun olisi vain hieman vaivautunut itse ajattelemaan.
Mulla on S7. En pääse S8 asetuksiin kun ei mulla ole sitä. :grumpy:

Mutta ei näköjään saa 1080x1920. :tdown:
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Taas ois OTAa tarjolla:
G955FXXU1CRD1 oli asennettavissa. Muutoslokin mukaan lähinnä vakaus- ja turvallisuuspäivityksiä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
202
Mikähän mättää, kun näyttö ei kierry enää vaakaan automaattisesti. Kuvat kääntyy jos selaa kameran kautta, mutta ei gallerian. Eikä käänny youtubekaan automaattisesti. Näyttö asetuksissa ei edes löydy kierrä näyttö automaattisesti täppää. On päivitettykin ohjelmistot.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
Mikähän mättää, kun näyttö ei kierry enää vaakaan automaattisesti. Kuvat kääntyy jos selaa kameran kautta, mutta ei gallerian. Eikä käänny youtubekaan automaattisesti. Näyttö asetuksissa ei edes löydy kierrä näyttö automaattisesti täppää. On päivitettykin ohjelmistot.
Mulla ainakin on (S8+) tuo auto-rotate namiska ihan tuolla yläreunan alasvetovalikossa kun sen vetää kokonaan alas niin että näkyy muutkin kuin se ylin rivi asetusnamiskoista.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 002
Gigantista irtosi perus S8 444€ hintaan niin kävin poimimassa. Mitä suojausta täällä porukka suosittelee? Samsungin omat Clear View Standing Cover / LED View Cover tällä hetkellä harkinnassa, mutta omituisen kalliita ainakin gigantissa enkä tiedä tarvitseeko jonkun näytönsuojan vielä niiden lisäksi.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
4 320
Gigantista irtosi perus S8 444€ hintaan niin kävin poimimassa. Mitä suojausta täällä porukka suosittelee? Samsungin omat Clear View Standing Cover / LED View Cover tällä hetkellä harkinnassa, mutta omituisen kalliita ainakin gigantissa enkä tiedä tarvitseeko jonkun näytönsuojan vielä niiden lisäksi.
Itse tilasin ton Samsungin oman LED suojakuoren jollain 20€ amazon.de, olen pitänyt. :)
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205
Gigantista irtosi perus S8 444€ hintaan niin kävin poimimassa. Mitä suojausta täällä porukka suosittelee? Samsungin omat Clear View Standing Cover / LED View Cover tällä hetkellä harkinnassa, mutta omituisen kalliita ainakin gigantissa enkä tiedä tarvitseeko jonkun näytönsuojan vielä niiden lisäksi.
Mulla on käytössä tuo Clear View Standing Cover. Kuoren läppä/kansi ei oikein pysy kiinni. Tuo "nivel" on liian jäykkä ja pyrkii aukaisemaan kantta. Valokuvatessa ei saa oikein puhelimesta otetta tai sitten kuoren takaosa peittää kameraa.

Clear View kannen läpi ei nyt oikeastaan voi katsoa kuin kellonaikaa, vastata puheluihin tai ohjata musiikkisoitinta, koska viestien, sähköpostien yms. lukeminen vaatii tunnistautumisen.

S8:n näyttölasihan on hyvin naarmuuntuvaista, joten suosittelen suojaamaan jollain tavoin.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
8 002
Mulla on käytössä tuo Clear View Standing Cover. Kuoren läppä/kansi ei oikein pysy kiinni. Tuo "nivel" on liian jäykkä ja pyrkii aukaisemaan kantta. Valokuvatessa ei saa oikein puhelimesta otetta tai sitten kuoren takaosa peittää kameraa.

Clear View kannen läpi ei nyt oikeastaan voi katsoa kuin kellonaikaa, vastata puheluihin tai ohjata musiikkisoitinta, koska viestien, sähköpostien yms. lukeminen vaatii tunnistautumisen.

S8:n näyttölasihan on hyvin naarmuuntuvaista, joten suosittelen suojaamaan jollain tavoin.
Nyt sain koko ketjun luettua läpi ja monta muutakin paikkaa ja tosiaan noita läppäkuoria ei taida kukaan pitää hyvinä.

Mites tämmöinen setti:
Samsung Galaxy S8 suojakalvo ET-FG950CTE - Luurinetti.fi
IMAK Samsung Galaxy S8 TPU-suoja läpinäkyvä - Luurinetti.fi
 
Liittynyt
07.01.2017
Viestejä
205

Hcc

Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
488
Gigantista irtosi perus S8 444€ hintaan niin kävin poimimassa. Mitä suojausta täällä porukka suosittelee? Samsungin omat Clear View Standing Cover / LED View Cover tällä hetkellä harkinnassa, mutta omituisen kalliita ainakin gigantissa enkä tiedä tarvitseeko jonkun näytönsuojan vielä niiden lisäksi.
Mulla on ollut reilun vuoden käytössä S8 ja Samsung Clear View Cover. Gigantin hinta oli tosiaan aika kallis, mutta joku toinen kotimainen pulju myi halvemmalla ja sain sen hintakilpailuun vedoten samaan hintaan Gigantista. En osaa kuvitellakaan käyttäväni enää koskaan puhelinta ilman tuollaista koko näytön peittävää läpinäkyvää kuorta, jonka avaamalla ja sulkemalla puhelin herää ja menee nukkumaan.
Näytön päällä ei ole mitään muita muovi/lasisuojia ja naarmuja en ole onnistunut vielä saamaan. Tuon kotelon muovi kyllä naarmuuntuu tosi helposti, mutta se ei menoa haittaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 442
Viestejä
4 161 900
Jäsenet
70 410
Uusin jäsen
Acrat

Hinta.fi

Ylös Bottom