Myyty Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb, Oulu (+viikolla 10 Tre)

LeMuerte

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
120
Tuote: Samsung Galaxy S24 Ultra 512gb
Hinta: 1100€ / tarjous
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Gigantti 25.1.24
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kyllä, kyllä
Muuta huomioitavaa:

Upea Titanium Yellow väri ei pääse kuvassa oikeuksiinsa, mutta tää on oikeesti nätti ku possu pienenä. Kunto kuin uudella, suojakalvo ollut näytössä alusta saakka. Alle kuukauden vanha, kahdella* puhelinharrastajalla minua ennen käväissyt ja juuri siksi erittäin hyväkuntoinen puolen teran lippulaiva myydään kahden läpinäkyvän suojakuoren kera. Viimesen päälle priimakuntoinen peli. Samsung Care+:kin vielä aktivoimatta, eli luurin saa rekisteröityä taatusti omiin nimiin.


Hinta sisältää mahdolliset postikulut. Myynnissä myös toisaalla.
(Täällä paremmat mahdollisuudet tinkiä wink wink :D )

Yhteydenotot YV:n puolella, lisää kuvia pyydettäessä.

E: Uusissa Ultrissa on ollut jonkin verran näyttöongelmia, mutta kuvausten perusteella tämän yksilön näyttö, niinku yksilö itsekin on täyttä priimaa. Eli et osta sikaa säkissä tässä(kään) suhteessa.

Laitetaan vielä kaupanpäällisiksi uudenkarhea, erittäin mukava ja todella tehokkaasti suojaava Ringken MagSafe-suojakuori. Tarjotkaa vaan rohkeasti!

E: Pistetääs vieläkin lisää herkkua pöytään, io-tech special super tarjouksena kaupanpäällisiksi nimittäin Suojakalvotukun Suojis-panssarilasi takakameroille: Galaxy S24 Ultra 5G Suojis-panssarilasi, takakameroille - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi
Noi näyttäis tulevan ilmeisesti kameramodulien päälle ja ympärille, mutta Pitakan kuoriin ei mahdu tommoset vaan niiden pitäis olla päälleliimattavat, joten nää jää yli.

* Tää oli aiemmin täysin vahingossa väärin. Puhelin on ollut siis kahdella omistajalla ennen minua, joista kumpikin Matkapuhelinfoorumin puhelinharrastajia ja kohdelleet luuria kuin kukkaa kämmenellä. Haluan tehdä selväksi, koska pyrin olemaan mahdollisimman avoin ja rehellinen kauppakumppani enkä pimittää tietoa. (Lisäksi sössin vahingossa itteni jo tuolta toiselta foorumita jäähylle kun rikoin kauppapaikan uppaussääntöjä kokemattomuuttani puolitahattomasti, en haluu mokata täällä uusiksi :notworthy::notworthy::notworthy: )


Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa): Oulu
Toimitustapa: Nouto keskustasta, Posti, Matkahuolto
Maksutapa: Mobile Pay / Tilisiirto


Kuva:
20240223_162402.jpg20240223_160653.jpg
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
360
1160€ posteineen kun kerran kaikki takuukuitit ja muut löytyy ja ei naarmuja
- peruttu
 
Viimeksi muokattu:

LeMuerte

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
120
Uppistakeikkaa! Tein uppauksen kunniaksi parit viedot. Ostakaahan huippuluokan puhelin uuteen kotiin, ostin nimim. Ihimeeltä jo uuden kapulan joten tää kaunokainen on edelleen joutilaana. Taatusti hyvä luuri tästä jollekin onnekkaalle kohtuuhintaan, tulkaa vaan rohkeasti hieromaan kauppoja!


 

LeMuerte

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
120
Uppp. Tää herkku olis vielä tarjolla!

io-tech.fi:n videolla kehutaan kovasti:


Jos jotakuta mietityttää meikäläisen Mpf-bännit niin niistä kävin avautumassa tänne: Kerro miksi tänään vituttaa! :(

En ole siis mikään huijarikoijari, vaan ihan normaali pöljä basisti, ja mielellään todistan henkilöllisyyteni sille onnekkaalle kuka tämän luurin ikinä haluaakaan ostaa. Puhelinnro on salattu henk.koht. syistä, mutta eiköhän nykytekniikalla keinot löydy. (Voin esimerkiksi lähettää paketin työpaikaltani, jolloin tiedät kaiken muun kuvatodisteen päälle vielä meikäläisen duuniosoitteenkin ) En ole koskaan missään kaupoissa kusettanut, enkä kuseta jatkossakaan. Teen kauppaa omalla nimellä, numerolla ja osoitteella, avoimesti ja rehellisesti. Jos tuote ei vastaa kuvausta niin sen voi lähettää minulle samassa kunnossa takaisin jolloin palautan ostajalle rahat.

Kysymyksiä saa ja pitää esittää!

Hinnan puolesta mulla on semmonen sopivan pyöreä summa mielessä ;) Kuka ikinä sen keksiikään mulle ekana tarjota saa tästä erittäin, erittäin hyvän luurin :)


E: Pistetääs vieläkin lisää herkkua pöytään, io-tech special super tarjouksena kaupanpäällisiksi nimittäin Suojakalvotukun Suojis-panssarilasi takakameroille: Galaxy S24 Ultra 5G Suojis-panssarilasi, takakameroille - Suojakalvotukku - jo vuodesta 2011 | Suojakalvotukku.fi
Noi näyttäis tulevan ilmeisesti kameramodulien päälle ja ympärille, mutta Pitakan kuoriin ei mahdu tommoset vaan niiden pitäis olla päälleliimattavat, joten nää jää yli.
 
Viimeksi muokattu:

LeMuerte

Tukijäsen
Liittynyt
22.10.2019
Viestejä
120
Upsansaa! Nyt alkaa olemaan mun mielestä hinta-laatu -suhe kohillaan, varsinkin noiden lisävarusteiden kanssa :)

E: Ai niin, tää kulkeutuu nyt alkavalla viikolla 10 myös Tampereelle! Olen Treellä 6.-10.3., jolloin kaupat onnistuu naamatusten.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
241 232
Viestejä
4 212 001
Jäsenet
71 029
Uusin jäsen
jepppisss

Hinta.fi

Ylös Bottom