Samsung Galaxy S23 / S23+ / S23 Ultra

Saikohan jostain tuota lockscreen kellon/pvm väriä vaihdettua, nyt päivityksen jälkeen kai ottaa sen taustakuvasta?

Edit: löyty edit lockscreen alta.
 
Onko kellään ollut ongelmia tuon 4 kuukauden YouTube Premium -kokeilun aktivoimisen kanssa? Tulee vain virheilmoitus, "Sorry, something went wrong"
 
Onko kellään ollut ongelmia tuon 4 kuukauden YouTube Premium -kokeilun aktivoimisen kanssa? Tulee vain virheilmoitus, "Sorry, something went wrong"
Tuo ilmeisesti on S23 Ultralle (ja joillekin muille). Täytyypä rekisteröityä ja kokeilla.
 
Onko kellään ollut ongelmia tuon 4 kuukauden YouTube Premium -kokeilun aktivoimisen kanssa? Tulee vain virheilmoitus, "Sorry, something went wrong"
Sama virhe tuli myös mulla.

Täytyy vielä kokeilla, jos löydän sen tilausmahdollisuuden Youtube sovelluksesta.

Screenshot_20240330_183758_YouTube.jpg


Edit:
4kk lupaa myös sovellus, mutta kun klikkaa linkkiä, niin tulee sama virhe.
 
Ainakin akun suojaus lataus muuttui 85->80%,ottaako tuo mukautuva lataus nukkumisajan kun puhelin äänettömällä,vai miten? Paras kun saisi itse määritellä ajan koska akun pitää olla täysi.
Google Pixelissä oli hyvä valinta kun lataili pikkuhiljaa yön aikana herätykseen mennessä täyteen,ei luulisi olevan vaikeaa Samsungin tehdä sama mahdollisuus.
Laitoin äänettömän lataus herätyksen,jos ei ollut työpäivä herätystä.
Nyt siis s23 käytössä.

edit: Kumpi nyt sitten parempi,ladata 80% kahden päivän välein,vai 100% kolmen päivän välein...Ja ei ole nopea lataus käytössä,kun lataa pääsääntöisesti öisin.
80% lataus on parempi.

Itse laitoin nyt asetuksista 80% latauksen. Mielestäni huippua, kun lopettaa latauksen siihen :) Itse en oikein tiedä millä nopeudella edes salaa, kun ei ole Samsungin omaa laturia, eikä johtoakaan.

Ainakin Oneplus 12 puhelimeen saa tuon saman 80% lataustason myös valittua asetuksista.
 
Joo eikös sähköautotkin lataa 80%:n, jonka jälkeen tulee varoitukset "oletko varma?" tms.
 
Joo eikös sähköautotkin lataa 80%:n, jonka jälkeen tulee varoitukset "oletko varma?" tms.
Kyllä. Eli siis saa valittua maksimi latausrajan, joka on suositellusta juuri tuo 80%. Jos lähtee pidemmälle matkalle, niin toki kannattaa ladata kotona 100% (muuttaa asetusta). Että matka sujuu nopeammin, koska matkan aikana täytyy ladata vähemmän ja kotisähkö on muutenkin halvempaa, kuin lataaminen sähköauton latauspisteellä.

Edit:
Että akku kalibroituu, niin kannattaa joskus (harvoin) ladata 100% ja pitää laturissa vielä akun jo ollessa täynnä. Niin puhelimissa ja sähköautoissakin.
 
Google Pixelissä oli hyvä valinta kun lataili pikkuhiljaa yön aikana herätykseen mennessä täyteen,ei luulisi olevan vaikeaa Samsungin tehdä sama mahdollisuus.
Laitoin äänettömän lataus herätyksen,jos ei ollut työpäivä herätystä.
Nyt siis s23 käytössä.

edit: Kumpi nyt sitten parempi,ladata 80% kahden päivän välein,vai 100% kolmen päivän välein...Ja ei ole nopea lataus käytössä,kun lataa pääsääntöisesti öisin.
Tuo "mukautuva" on samanlainen, kuin Pixelissä paitsi, että heräämisen puhelin arvaa itse. Eli kellonaikaa ei voi syöttää.

Ei mitään
Perus
Mukautuva
Maksimi * paras ainakin akun kestävyyden/kulumisen kannalta. Suurin akun kuluminen kun on juuri 81%-100% välillä. Ehkä myös 0-20% väli kuluttaa hieman akkua?

Screenshot_20240331_110507_Device care.jpg


Edit:
Ja vaikka puhelinta pitäisi jatkuvasti latauksessa 80% rajassa, niin sekään ei mielestäni haittaa mitään. Paitsi käyttöä tietenkin hankaloittaa.
 
Meinasin juuri tulla valittamaan tuosta kun laskivat latausrajan 85% -> 80% :)
 
Minkähän verran akkukapasiteetin säästöä kertyy suunnilleen tolla 80-85 prosenttiin rajoituksella puhelimen normaalin elinkaaren (3-5v) aikana?

Olen aina lataillut vaan täyteen ajatusmallilla että käytettäväksi nämä on tehty, mutta ymmärrän toki pointin.
 
Mutta vaikkapa Ultran akku on niin iso, että riittää myös 80% lataus.

Jos siis päättäisikin pitää puhelimen erittäin kauan, niin ei tarvitse akkua uusia ollenkaan. Toki käytettäväksi on tehty, eli kukin käyttää tyylillään :)

Ja jos laittaa puhelimen joskus myyntiin, niin ei mitään väliä, että onko ladattu 80% vai 100%. Se on sitten seuraavan käyttäjän "ongelma" uusia akku, jos akunkesto sattuukin olemaan liian huono.
 
Normi s23 itsellä ja sellainen fiilis, että tämän viimeisen "AI" päivityksen jälkeen akku kuluisi nopeammin?
Saako nuo uudet "AI" featuret pois päältä kokonaan, myös taustaltakin jotenkin? Voisi edes vähän testata johtuuko niistä.
 
Itse en ole huomannut mitään erikoista. Mielestäni sinänsä AI:t on defaultina pois, toki varmaan prosessi taustalla "nukkuu" joka tapauksessa.

Itsellä kestää normin akku sen päälle 3 päivää kevyesti.
 
Minkähän verran akkukapasiteetin säästöä kertyy suunnilleen tolla 80-85 prosenttiin rajoituksella puhelimen normaalin elinkaaren (3-5v) aikana?

Olen aina lataillut vaan täyteen ajatusmallilla että käytettäväksi nämä on tehty, mutta ymmärrän toki pointin.
Tämä on itsellä ensimmäinen puhelin jolle on annettu päivitystukea sen verran pitempään että sillä voi olla merkitystäkin. On tuntunut todella tyhmältä vaihtaa täysin toimiva ja enemmänkin kuin riittävä puhelin uuteen vain siksi, että tietoturvapäivityksiä ei ole tullut pariin vuoteen.

Akun suurin "vanheneminen" tapahtuu kun varaus on alle 20% tai yli 80% pitemmän aikaa. Yleensä tuo alaraja ei ole niin ongelma, koska puhelinhan laitetaan laturiin. Mutta yläpäässä ongelmaa voi tulla jos puhelin makaa laturissa pitkiä aikoja akku 100% latingissa. Esim. laitat illalla laturiin, akku on täynnä 24:00, ja pysyy laturissa sinne 07:00 asti joka yö. Sinällään se lataaminen täyteen ei ole kovin iso ongelma jos se vaan otetaan laturista pois heti kun se on täynnä, jolloin se 100% makaamisen aika vähenee. Sama kuin sähköautoissa, ei kannata säilyttää aina 100% latauksessa, mutta on ihan ok ladata 100% asti jos olet lähdössä jonnekin.

Se on sitten eri asia pitääkö puhelinta niin pitkään että ero on niin iso että sen huomaa. Jos puhelin vaihtuu tiheään tai menee jonnekin kierrätykseen niin sittenhän siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään. Tai onko se edes ongelma jos nyt akku kestää 3 päivää, mutta 5 vuoden päästä se kestää 2 päivää. Hatusta vedetty kuvitteellinen esimerkki. Lopettamalla latauksen 80%:iin joutuu kuitenkin koko sen 5 vuotta tulemaan toimeen 20% pienemmällä akkukapasiteetilla.

Mun mielestä optimaalisin on, jos päivärytmi on niin säännöllinen että herää aina vaikka 07:00, ja ajastaa latauksen niin että se lataa täyteen vasta just ennen heräämistä eikä makuuta sitä 100% latauksessa koko yötä. On täysi kapasiteetti käytössä, eikä vaikuta pahasti akun kestoon.
 
Mun mielestä optimaalisin on, jos päivärytmi on niin säännöllinen että herää aina vaikka 07:00, ja ajastaa latauksen niin että se lataa täyteen vasta just ennen heräämistä eikä makuuta sitä 100% latauksessa koko yötä. On täysi kapasiteetti käytössä, eikä vaikuta pahasti akun kestoon.

Jep, ei tuota kyllä tule muutenkaan pidettyä yön yli latauksessa kun nopean latauksen kanssa sen verran nopeasti tulee täyteen. Eri asia oli silloin kun puhelimilla kesti kauan latautua.
 
Minusta esim autossa tuo 80% raja on ihan kiva, kun ei lataudu kokoajan liian täyteen. Ei se toki lyhyillä matkoilla ehdi juuri mitään ladata muutenkaan.
 
Tämä on itsellä ensimmäinen puhelin jolle on annettu päivitystukea sen verran pitempään että sillä voi olla merkitystäkin. On tuntunut todella tyhmältä vaihtaa täysin toimiva ja enemmänkin kuin riittävä puhelin uuteen vain siksi, että tietoturvapäivityksiä ei ole tullut pariin vuoteen.

Akun suurin "vanheneminen" tapahtuu kun varaus on alle 20% tai yli 80% pitemmän aikaa. Yleensä tuo alaraja ei ole niin ongelma, koska puhelinhan laitetaan laturiin. Mutta yläpäässä ongelmaa voi tulla jos puhelin makaa laturissa pitkiä aikoja akku 100% latingissa. Esim. laitat illalla laturiin, akku on täynnä 24:00, ja pysyy laturissa sinne 07:00 asti joka yö. Sinällään se lataaminen täyteen ei ole kovin iso ongelma jos se vaan otetaan laturista pois heti kun se on täynnä, jolloin se 100% makaamisen aika vähenee. Sama kuin sähköautoissa, ei kannata säilyttää aina 100% latauksessa, mutta on ihan ok ladata 100% asti jos olet lähdössä jonnekin.

Se on sitten eri asia pitääkö puhelinta niin pitkään että ero on niin iso että sen huomaa. Jos puhelin vaihtuu tiheään tai menee jonnekin kierrätykseen niin sittenhän siitä ei ole mitään hyötyä kenellekään. Tai onko se edes ongelma jos nyt akku kestää 3 päivää, mutta 5 vuoden päästä se kestää 2 päivää. Hatusta vedetty kuvitteellinen esimerkki. Lopettamalla latauksen 80%:iin joutuu kuitenkin koko sen 5 vuotta tulemaan toimeen 20% pienemmällä akkukapasiteetilla.

Mun mielestä optimaalisin on, jos päivärytmi on niin säännöllinen että herää aina vaikka 07:00, ja ajastaa latauksen niin että se lataa täyteen vasta just ennen heräämistä eikä makuuta sitä 100% latauksessa koko yötä. On täysi kapasiteetti käytössä, eikä vaikuta pahasti akun kestoon.
Olisko jotain lähdettä tuohon tietoon, että täyteen ladattuna ja laturiin kytkettynä akku jotenkin kärsisi huomattavasti enemmän kuin jos lataa aina 100 % ja irrottaa pian sen jälkeen? Ymmärtääkseni kuitenkin laturi lopettaa lataamisen kun akku on täynnä. Ja toki latailee sitten takaisin sataseen tarpeen mukaan
 
Olisko jotain lähdettä tuohon tietoon, että täyteen ladattuna ja laturiin kytkettynä akku jotenkin kärsisi huomattavasti enemmän kuin jos lataa aina 100 % ja irrottaa pian sen jälkeen? Ymmärtääkseni kuitenkin laturi lopettaa lataamisen kun akku on täynnä. Ja toki latailee sitten takaisin sataseen tarpeen mukaan

No tuohan on Samsungin oman Battery Protectionin lievin pykälä ("Basic"), eli että ei laturissa ollessaan pidä varausta 100% vaan antaa tippua 95% asti ennen kuin lähtee taas lataamaan. Tuskin Samsung tuota suojausasetusta sinne on ihan vaan huvikseen laittanut.
 
Olisko jotain lähdettä tuohon tietoon, että täyteen ladattuna ja laturiin kytkettynä akku jotenkin kärsisi huomattavasti enemmän kuin jos lataa aina 100 % ja irrottaa pian sen jälkeen? Ymmärtääkseni kuitenkin laturi lopettaa lataamisen kun akku on täynnä. Ja toki latailee sitten takaisin sataseen tarpeen mukaan
Lopettaa joo, kun akku on täynnä. Eli lataa aina 99-100% väliä. Siis sillä vakio asetuksella.
 
Olisko jotain lähdettä tuohon tietoon, että täyteen ladattuna ja laturiin kytkettynä akku jotenkin kärsisi huomattavasti enemmän kuin jos lataa aina 100 % ja irrottaa pian sen jälkeen? Ymmärtääkseni kuitenkin laturi lopettaa lataamisen kun akku on täynnä. Ja toki latailee sitten takaisin sataseen tarpeen mukaan
Tässä vaikka oheislukemista:

Lopulta ihan kemiaa. Monet lataustavat ja uskomukset on vielä NiMH/NiCad ajoilta ja elää edelleen vahvoina. Lataus tottakai loppuu 100% kohdalla. Vanhoissa akuissa voitiin vielä ladata pienellä ylläpitovirralla koska akku lämpeni ja hävitti sen ylimääräisen latauksen lämpönä pois. Litium-akuilla ei vastaavaa ominaisuutta ole, joten jos niitä ladattaisiin edes pienellä virralla yli täyden, niin energiaa kertyisi liikaa koska akku ei lämpenemällä hävitä ylimääräistä energiaa, ja akku lopulta räjähtää.

Akulle on haitallista jos varaus makaa siinä 100% lukemassa ladattiinpa sitä tai ei. Sen vuoksi akku on 50% latauksessa kun puhelin valmistetaan, koska tuossa tilassa se ei juurikaan vanhene.

"Trickle charge" on sitten oma juttunsa, eli jos puhelin tekee sitä että ladattuna 100%:iin se lopettaa latauksen, odottaa että varaus tippuu 99%:iin ja lataa sen heti 100%:iin. Samsungin tarjoamista akunsäästömahdollisuuksista voisi päätellä että se tekee juuri noin, jolloin latauksen aloittamisen voi laskea 95%:iin, jolloin pikkusyklejä tulee vähemmän. Paras olisi tietysti jos ladattuaan 100%:iin puhelin siirtyisi käyttämään USB virtaa ja jättäisi akun rauhaan eikä käyttäisi sitä ollenkaan. Jälleen yksi pointti poistaa puhelin laturista kun lataus päättyy, tai ajastaa se niin että aamulla esim. 07:00 on vasta täynnä jos yön yli lataa. Jos ei pysty ajastuksiin tai jaksa poistaa laturista 100% lukemassa, niin sitten on tuo 80% asetus niin ei tarvitse niin huolehtia.
 
Tässä vaikka oheislukemista:

Lopulta ihan kemiaa. Monet lataustavat ja uskomukset on vielä NiMH/NiCad ajoilta ja elää edelleen vahvoina. Lataus tottakai loppuu 100% kohdalla. Vanhoissa akuissa voitiin vielä ladata pienellä ylläpitovirralla koska akku lämpeni ja hävitti sen ylimääräisen latauksen lämpönä pois. Litium-akuilla ei vastaavaa ominaisuutta ole, joten jos niitä ladattaisiin edes pienellä virralla yli täyden, niin energiaa kertyisi liikaa koska akku ei lämpenemällä hävitä ylimääräistä energiaa, ja akku lopulta räjähtää.

Akulle on haitallista jos varaus makaa siinä 100% lukemassa ladattiinpa sitä tai ei. Sen vuoksi akku on 50% latauksessa kun puhelin valmistetaan, koska tuossa tilassa se ei juurikaan vanhene.

"Trickle charge" on sitten oma juttunsa, eli jos puhelin tekee sitä että ladattuna 100%:iin se lopettaa latauksen, odottaa että varaus tippuu 99%:iin ja lataa sen heti 100%:iin. Samsungin tarjoamista akunsäästömahdollisuuksista voisi päätellä että se tekee juuri noin, jolloin latauksen aloittamisen voi laskea 95%:iin, jolloin pikkusyklejä tulee vähemmän. Paras olisi tietysti jos ladattuaan 100%:iin puhelin siirtyisi käyttämään USB virtaa ja jättäisi akun rauhaan eikä käyttäisi sitä ollenkaan. Jälleen yksi pointti poistaa puhelin laturista kun lataus päättyy, tai ajastaa se niin että aamulla esim. 07:00 on vasta täynnä jos yön yli lataa. Jos ei pysty ajastuksiin tai jaksa poistaa laturista 100% lukemassa, niin sitten on tuo 80% asetus niin ei tarvitse niin huolehtia.
Nuo perusasiat on ihan tuttuja, kiitos. Mutta tämä eikä muukaan edellä kirjoitettu vastaa kysymykseeni. On aika selvää, että 100 % lataus tason välttäminen säästää akkua, merkittävästikin. Mutta onko käytännön eroa sillä onko akku laturissa vai ei, jos kuitenkin joka yö esim. lataa täyteen?
 
Nuo perusasiat on ihan tuttuja, kiitos. Mutta tämä eikä muukaan edellä kirjoitettu vastaa kysymykseeni. On aika selvää, että 100 % lataus tason välttäminen säästää akkua, merkittävästikin. Mutta onko käytännön eroa sillä onko akku laturissa vai ei, jos kuitenkin joka yö esim. lataa täyteen?
Nyt en ihan saa kiinni mitä tarkoitat. Eroa verrattuna millaiseen lataamiseen? Kuten itsekin sanot niin 100% tasossa pitäminen on pahasta, ja jos laitat illalla laturiin ilman ajastusta niin sehän on 100% joskus puolilta öin, ja pysyy siinä aamuun asti. Lisäksi vielä latailee sitä 99% -> 100% monta kertaa yössä aina kun varaus laskee prosentilla. Jos taas ajastat että lataus on 100% vaikka klo 07:00 kun heräät ja otat puhelimen laturista, niin se on huomattavasti vähemmän aikaa siinä 100% latauksessa.
 
Nyt en ihan saa kiinni mitä tarkoitat. Eroa verrattuna millaiseen lataamiseen? Kuten itsekin sanot niin 100% tasossa pitäminen on pahasta, ja jos laitat illalla laturiin ilman ajastusta niin sehän on 100% joskus puolilta öin, ja pysyy siinä aamuun asti. Lisäksi vielä latailee sitä 99% -> 100% monta kertaa yössä aina kun varaus laskee prosentilla. Jos taas ajastat että lataus on 100% vaikka klo 07:00 kun heräät ja otat puhelimen laturista, niin se on huomattavasti vähemmän aikaa siinä 100% latauksessa.
Öö.. Mites tuon ajastuksen saa päälle ?
 
Battery protectionista päälle "Adaptive" asetus, jos uusin (AI jutut sisältänyt) päivitys on asennettu.
Niin niin, eli tekojärki päättää milloin ladataan ja milloin ei. Oletin, että tuossa on joku asetus missä voi kellonaikoja syöttää.
 
Niin niin, eli tekojärki päättää milloin ladataan ja milloin ei. Oletin, että tuossa on joku asetus missä voi kellonaikoja syöttää.
Väittää että jotenkin päättelee siitä miten puhelinta käytät mikä on oikea ajastus sulle, en tiedä onko siinä varsinaisesti AI:ta takana, mutta toi ominaisuus siis tuli samassa päivityksessä mitä noi AI jutut.
 
Väittää että jotenkin päättelee siitä miten puhelinta käytät mikä on oikea ajastus sulle, en tiedä onko siinä varsinaisesti AI:ta takana, mutta toi ominaisuus siis tuli samassa päivityksessä mitä noi AI jutut.
No pitääpi kokeilla. Eikai se muuten selviä. :)
 
Itsellä yöt on se aika päivästä jolloin puhelin ei ole laturissa :D Muuten se makaa tuossa näppäimistön vieressä langattomassa laturissa sillä 80% asetuksella.
 
Nyt en ihan saa kiinni mitä tarkoitat. Eroa verrattuna millaiseen lataamiseen? Kuten itsekin sanot niin 100% tasossa pitäminen on pahasta, ja jos laitat illalla laturiin ilman ajastusta niin sehän on 100% joskus puolilta öin, ja pysyy siinä aamuun asti. Lisäksi vielä latailee sitä 99% -> 100% monta kertaa yössä aina kun varaus laskee prosentilla. Jos taas ajastat että lataus on 100% vaikka klo 07:00 kun heräät ja otat puhelimen laturista, niin se on huomattavasti vähemmän aikaa siinä 100% latauksessa.
Tarkoitan siis juuri sitä että onko se useaan (muutamaan?) kertaan yön aikana latailu 95 tai 99 prossasta 100 %:iin käytännössä kovin suuri huononnus siihen että lataisi vain kertaalleen 100 %:iin?

Jos nyt vaikkapa ajattelee, että lataamalla akun aina aamulla kertaalleen 100 %:iin 80 %:n sijasta, akun elinikä lyhenisi vaikkapa 25 % (määrä hatusta). Kuinka paljon lisää lyhentäisi se että puhelin olisikin latauksessa koko yön? Olisiko se toiset 25 % vai lähempänä paria prosenttia, jolloin asialla ei olisi käytännön merkitystä. Kokeisiin perustuvat numerot tervetulleita.
 
Miten tuon turhakkeen saa pois? Ilmestyi päivityksen jälkeen.
NextPit_Samsung_Galaxy_S23__Display-w1400h1400.jpg
Goodlockin Navstar sovelluksen asentamalla saa takaisin näkyviin asetuksen millä sen saa pois. Navstarista pitää laittaa päälle extra gesture settings ja sen jälkeen löytyy puhelimen asetuksista näyttö > siirtymäpalkki > lisää vaihtoehtoja > elevihje
 
Itsekin olen jo kauan sitten jonkun asetuksen tehnyt jolla tuo pysyy pois, onko sitten juuri ollut tuo pay tms? Kaikki maksuihin liittyvät olen kyllä poistanut/pakottanut sammumaan.
 
Joo piti asentaa kaksi turhaa ohjelmaa (navstar ja nicelock) että saa turhakkeen piiloon.

Siis mitä ihmettä? Olen käyttänyt jo vuosia pelkkiä eleitä ja yhtäkkiä joku kiinalaisen näköinen ihminen päätti, että et sinä nyt käytäkään pelkkiä eleitä ilman pientä kokkaretta näytön alareunassa ja sitten se päätti vielä, että no joo voit sinä silti käyttää eleitä ilman kokkaretta jos asennat muutaman oksettavan pikkuohjelman.
 
No kyllä jollain mennyt nyt tunteisiin :D

Goodlock nyt Samsungin kanssa muutenkin kannattava hankinta kun sillä saa muokattua OneUI:tä varsin reilusti. Aika monella muulla valmistajalla tuota palkkia ei saa edes piiloon UI:n kautta.
 
Itselle tuolta tuli samsung pay sovellus, pakottamalla sovelluksen sammumaan tai poistaa sovellus niin häviää.
Itsekin olen jo kauan sitten jonkun asetuksen tehnyt jolla tuo pysyy pois, onko sitten juuri ollut tuo pay tms? Kaikki maksuihin liittyvät olen kyllä poistanut/pakottanut sammumaan.
Jep. Poistin Samsung pay sovelluksen ja nyt ei enää näy! :)

Joo piti asentaa kaksi turhaa ohjelmaa (navstar ja nicelock) että saa turhakkeen piiloon.

Siis mitä ihmettä? Olen käyttänyt jo vuosia pelkkiä eleitä ja yhtäkkiä joku kiinalaisen näköinen ihminen päätti, että et sinä nyt käytäkään pelkkiä eleitä ilman pientä kokkaretta näytön alareunassa ja sitten se päätti vielä, että no joo voit sinä silti käyttää eleitä ilman kokkaretta jos asennat muutaman oksettavan pikkuohjelman.
Ei tarvitse noin tehdä. Vaan ohjelman saa poistettua erittäin nopeasti.
 
Vaikuttaisiko Nova Launcher, joka tässä on nyt käytössä. Kun nyt ei siirrymispalkkia eikä ulkoketta. Mutta aivan sama, kun nyt mulla ainakin pelittää.
Tjaa-a, itsellä tuo on poistettu Goodlockin kautta. Ainakaan Nova Launcherista (v 8.0) en suoraan asetusta tuolle löytänyt edes tästä Pixel 8 Pro:sta.
 
Miten tuon turhakkeen saa pois? Ilmestyi päivityksen jälkeen.
NextPit_Samsung_Galaxy_S23__Display-w1400h1400.jpg
Setings -> Display -> Navigation Bar (och samma på finska)

Edit: Jaa olikin jäänyt paljon uusia viestejä latatumatta ketjuun omassa päässä. No jätän nyt tähän kuitenkin.
 
Kuinka kauan siinä trade in-arvon "palautuksessa" pitäisi mennä, onko normaalia ettei ole vielä vajaan parin viikon aikana tullut. Tai itsellä varmaan tulee kortille/sen tilille osahyvityksenä kun siten ostettu.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
262 831
Viestejä
4 567 370
Jäsenet
75 029
Uusin jäsen
Wisbargo

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom