Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuo on ihan normaali kuluma yön aikana Android-puhelimissa.Mitenkäs muilla akku kestää? Tuntuu olevan yllätävän heikko. Jopa verraten yli vuoden vanhaan Iphone X:ään. Yön aikana katosi jonnekin akkua 9%
Bixby, Galaxy Apps ja puhelinta vaihtaessa laajempi synkronointi vanhasta uuteen kuin pelkällä Google-tilillä.Google tilille kirjautuminen on pakollista kauppaa varten, mutta mitä hyötyä on Samsung-tilillä?
Bixby, Galaxy Apps ja puhelinta vaihtaessa laajempi synkronointi vanhasta uuteen kuin pelkällä Google-tilillä.
Sinne tehdään Samsung-tili. Galaxy Apps on siis Samsungin oma sovelluskauppa. Sitä kautta päivittyy jotkin Samsungin sovellukset kuten Bixby ja Galleria. Sieltä myös saa asennettua Fortniten jos sellainen roska kiinnostaaElikä miten tuonne kirjaudutaan, siis käykö sama google-tili tuonnekin? Mitä jää synkroamatta jos en tuota nyt tee ennen vaihtoa? Mitään tarvetta millekään pilvipalveluille ei ole. Mitä nuo Galaxy appsit edes on, laskimia, viestit, puhelut, galleria, tiedostot?
Sinne tehdään Samsung-tili. Galaxy Apps on siis Samsungin oma sovelluskauppa. Sitä kautta päivittyy jotkin Samsungin sovellukset kuten Bixby ja Galleria. Sieltä myös saa asennettua Fortniten jos sellainen roska kiinnostaa
Kyllähän ne Smart Switchillä silti siirtyy jos sitä tarkoitit.Eli jos tee Samsung-tiliä niin galleriasta ei kuvat siirry vaikka linkittää puhelimet yhteen? Eikä viestit, puhelutiedot etc.?
Kyllähän ne Smart Switchillä silti siirtyy jos sitä tarkoitit.
Riittää kun kytkee.Pitääkö tuota Smart Switchiä varten olla jotain tiettyjä asetuksia päällä vai riittääkö vain että luurit kytkee toisiinsa ja vastailee sitten sen jälkeen kaikkiin kysymyksiin että ok?
Onko tuo sormenlukija oikeesti noin susipaska? Itsellä toimintavarmuus on alle 10%:n luokkaa. Sormi skannattu kahteen kertaan eikä auta mitään. Jo sormenjälkeä asettaessa koko ajan valittaa että paina lujempaa vaikka tuntuu että painan jo niin kovaa kuin pystyn. Vai onko syypää tuo tehdaskalvo näytön päällä?
Kyllähän se näyttöä suojaa naarmuilta esimerkiksi.Minkä takia pidät tehdaskalvoa päällä. Eihän tuo ole kuin muovirimpula joka ei suojaa yhtään mitään.
Miten toimi ennen kuin otit kalvon pois? Oliko eroa?Itse repäisin kalvon pois ja toimii hyvin. Aina ekalla paitsi jos peukku väärässä kohdassa koska musta näyttö.
Eikä ole mikään ajastus päällä? Tai että näkyy vain ruutua näpäyttäessä?En kyllä ymmärrä miksi Always on Display ei toimi. On se päällä mutta ei kuitenkaan näy.
Eikä ole mikään ajastus päällä? Tai että näkyy vain ruutua näpäyttäessä?
No käy muuttamassa se asetus sitten.Jos tosiaan näpäyttää niin näkyy. Mutta ei jää päälle vaan musta ruutu edelleen.
No käy muuttamassa se asetus sitten.
Itse olen kyllä runsaan parin viikon käytön jälkeen hieman pettynyt GS10+:n akunkestoon. Omassa käytössä kestää havaittavasti huonommin kuin esim. Note9:ssä tai Mate 20 Prossa. Käytännössä kahden päivän yli ei uskalla yhdellä latauksella keskimäärin yrittää - noilla kahdella muulla menee vaivatta 2 tai jopa 3 päivää. Onkohan tässä Exynos 9820 -piirissä jokin pielessä, kun ulkomailla ovat kehuneet Snapdragon 855 -mallien akunkestoa.Mitenkäs muilla akku kestää? Tuntuu olevan yllätävän heikko. Jopa verraten yli vuoden vanhaan Iphone X:ään. Yön aikana katosi jonnekin akkua 9% Mitäs kaikkee kannatti kytkee pois päältä akkua säästääkseni? Nyt pitkästä aikaa Ipuhelinten jälkeen taas Samsung. Akku valikossa lukee vielä että "Opetellaan käyttötapoja"
Edit: pikku vinkin jos annan. Ei kannata ostaa copterin suojakalvoa. Ei suostu millään taipumaan kaarevan reunan myötäisesti. Vähän tulee kusetettu olo. Jää reunat repsottaan ikävästi, todennäkösesti tulee lähtemään pian irti.
Itse olen iloinen jos puhelimen akku selviää edes päivän loppuun. Vielä ei ole sellaista puhelinta itselle osunut.Itse olen kyllä runsaan parin viikon käytön jälkeen hieman pettynyt GS10+:n akunkestoon. Omassa käytössä kestää havaittavasti huonommin kuin esim. Note9:ssä tai Mate 20 Prossa. Käytännössä kahden päivän yli ei uskalla yhdellä latauksella keskimäärin yrittää - noilla kahdella muulla menee vaivatta 2 tai jopa 3 päivää. Onkohan tässä Exynos 9820 -piirissä jokin pielessä, kun ulkomailla ovat kehuneet Snapdragon 855 -mallien akunkestoa.
Onko näytön kirkkaus normalisoitu näissä testeissä?Itse olen kyllä runsaan parin viikon käytön jälkeen hieman pettynyt GS10+:n akunkestoon. Omassa käytössä kestää havaittavasti huonommin kuin esim. Note9:ssä tai Mate 20 Prossa. Käytännössä kahden päivän yli ei uskalla yhdellä latauksella keskimäärin yrittää - noilla kahdella muulla menee vaivatta 2 tai jopa 3 päivää. Onkohan tässä Exynos 9820 -piirissä jokin pielessä, kun ulkomailla ovat kehuneet Snapdragon 855 -mallien akunkestoa.
Normaaliin ympärivuorokautiseen käyttöön perustuva "testi", joten ei, kuten ei muutenkaan normaalikäytössä.Onko näytön kirkkaus normalisoitu näissä testeissä?
Itse olen iloinen jos puhelimen akku selviää edes päivän loppuun. Vielä ei ole sellaista puhelinta itselle osunut.
Valitettavasti väärää merkkiäKannattaa kokeilla Mate 20 Pro. Jos se ei riitä koko päivää, ni sit kandee väkevästi hommaa elämä
Voin vahvistaa, mulla kesti yli viikon akku yhdellä latauksella, mutta syy oli enemmänkin se etten tykännyt käyttää EMUI.ta ykkös luurina joten lojui pöydälläKannattaa kokeilla Mate 20 Pro. Jos se ei riitä koko päivää, ni sit kandee väkevästi hommaa elämä
Millä ihmeellä saat sen kestämään noin pitkään?Itsellä toinen päivä käytössä S10+:lla ja akkua viime yön latauksen jälkeen jäljellä tasan 50%. Screen time nyt 3h 40min.
Laturi on täysin yhtä nopea kuin S8:n mukana tullutkin joten placeboksi laskettava.edit. Ja se tuli mieleen että pikalataus on miusta nopeutunut verrattuna S8+ selkeästi. Tuossa eilen pistin piuhaan ja akkua ehkä 15 pinnaa niin näytti ajaksi 1.09. Vanhalla se meni muistaakseni lähemmäs kahta tuntia. Langaton lataus on yhtä hidasta kuin vanhallakin mutta sitä kyllä tulee käytettyä jos ei suurempia kiireitä ole mihinkään.
Millä ihmeellä saat sen kestämään noin pitkään?
Laturi on täysin yhtä nopea kuin S8:n mukana tullutkin joten placeboksi laskettava.
S8:ssa se ledi tosin oli niin huomaamaton ja vilkkui harvakseltaan ettei sitä ilmoitusta huomannut kuitenkaan.Miä taas tässä pikku päissäni.... Tuo FHD+ antaa DPI 394.
Nojoo. Ei ole valittamista luurista. Paitsi led.
Se on kyllä puute ja toivon että se seuraava päivitys hoitaa homman kotiin.
Haluan nähdä kaukaa vilkaisulla onko puhelimessa jotain mitä pitäis katsoa varsinkin kun pidän yleensä värinällä/äänettömällä.
S8:ssa se ledi tosin oli niin huomaamaton ja vilkkui harvakseltaan ettei sitä ilmoitusta huomannut kuitenkaan.
Ei kannata kytkeä päälleMites tää puhelimen suojaus. Se ei ole automaattisesti päällä. Ja sanoo, että McAfee niin heti tulee hylkimisreaktio. Kannattaako tuo kytkeä päälle vai jättää kytkemättä?
Itse olen tuon aina kytkenyt. Meinaatko että on jotain haittaa?Ei kannata kytkeä päälle
Noh ei siitä oikeastaan mitään hyötyäkään ole.Itse olen tuon aina kytkenyt. Meinaatko että on jotain haittaa?
Itse olen tuon aina kytkenyt. Meinaatko että on jotain haittaa?
Se nimi on vaihdellut. Taisi jossain kohtaa olla Intel securityn nimellä. Intel omistaa McAfeen.Ei seiskassa ainakaan ollut mitään McAfeeta, vaikka tuo samainen suojaus olikin päällä alusta alkaen.
Se nimi on vaihdellut. Taisi jossain kohtaa olla Intel securityn nimellä. Intel omistaa McAfeen.
EDIT: Tarkistin omasta S6:sta ja kyllä siinä ainakin on ihan McAfeen nimellä.
Etkö voi muuttaa tallennus formaattia itse kamerassa?S10 tallentaa kuvia heic formaatissa ja Google valokuvissakin ne on tuossa muodossa. Ongelma on että ei juuri mikään ohjelma tietokoneella ei avaa ladattua kuvaa. Kokeiltu Photoshop ja corel Paintshop pro . Windows 10 heif laajennus asennus kai auttaisi että windows osaisi näyttää tiedostot, mutta ei onnistu tuokaan kun väittää että windows pitäisi olla uudempaa versiota. Kokeiltu kahdessa koneessa. Toistaiseksi täytyy tyytyä siihen että kun tarvitsee kuvia laittaa johonkin liitteeksi niin pitää avata puhelimen kuvan muokkaimella ja säätää esim kuvan kokoa vähän ja tallentaa niin tallennettu kuva on jpeg muodossa. Tai sitten käyttää Open camera sovellusta.