• Varoitus huijarista - tunnuksia kaapattu

Ottaa yhteyttä myynti-ilmoituksiin YV-viesteillä ja tuotteiden kuvissa lapun nimitiedot muokattu näkyviin. Luo myynti-ilmoituksia mm. iPhone, Macbook, tietokoneita, Crimson Desert -peleistä. Katso Mobilepay-tiedot ja välty huijaukselta: Lue lisää

• Kauppa-alueen säännöt, ohjeet ja tiedotteet

Myydään Samsung G9 C49G95 49" ultrawide näyttö (Sipoo)

Tuote: Samsung G9 C49G95 49" Super Ultrawide 240Hz näyttö.
Hinta: 425
Tuote ostettu (mistä ja milloin): Käytettynä foorumilta, alunperin Elisa 09/2021
Kuitti löytyy (takuu voimassa): Kuitti on, takuu loppunut.

Muuta huomioitavaa:
Hieman ennakoivasti myyntiin uuden vastaava OLED version tieltä. Pitäisi vapautua torstaina käytöstä.

Näyttö ollut minulla päänäyttönä viimeiset pari vuotta ja yleisesti ottaen se on toiminut erinomaisesti.

Pari kolme kertaa käynnistynyt minun aikana johonkin virhetilaan jossa kuvan sync ollut sekaisin, mutta uudelleen käynnistyksellä palautunut. Vähintään 6kk siitä kun viimeksi on tehnyt tuon. Joskus jotkin rasitus-/interferenssikuviot (esim 1pix musta/valko vaihtelulla) ovat myös aiheuttaneet kuvaan jotain häiriötä. Käsittääkseni enemmän ominaisuuksia näissä, kuin mitään muuta. Hyvin harvoin tullut vastaan, mutta mainitaan avoimuuden nimissä.

Laatikko on tallessa ja pakkaan näytön siihen. En kuitenkaan postita, kun tuo on sen verran iso ja hankala.

Näyttöä saa tietenkin testattua paikanpäällä, mutta haluan siitä pienen ennakkovaroituksen ihan vain sen virittämiseksi uudestaan käyttöön uuden näytön saapumisen jälkeen.

Koitan ottaa kuvia Ke/To kun olen taas kämpillä, mutta näytössä ei pitäisi olla mitään jälkiä tms.

Paikkakunta (ilmoita myös otsikossa ja tagissa): Sipoo 04130
Toimitustapa: Nouto
Maksutapa: Käteinen, mobilepay

Viimeksi muokattu:

Statistiikka

Viestiketjuista
304 968
Jäsenet
82 597
Uusin jäsen
Ruttukuono

Hinta.fi