• Hyvät tarjoukset -alueen ohjeet ja säännöt

• Uuden tarjouksen kohdalla valmispohjan ja etuliitteen käyttö on pakollista!
    • Otsikkomuotoilu: Tuote, kauppa, tarjoushinta
    • Ainoastaan tarjouksia, jotka toimitetaan Suomeen
    • Ei ref-linkkejä
    • Venäjän hyökkäyksestä Ukrainaan huolimatta jotkut yritykset jatkavat Venäjällä liiketoimintaa. Tälläisissä tapauksissa tarjousketjuissa voi kertaalleen linkittää tähän viestiketjuun ja jatkaa keskustelua aiheesta siellä.

Tekniikka Samsung G80SD Oled

Tämä on kyllä todella hyvä tarjous! Saksan amazonissa halvin hinta on ollut 1007€ ja jenkkien amazonissa 876€ Suomessa ei ole ollut alle 1250€ hinta.fi mukaan.

On kyllä kieltämättä hyvä tarjous. Lähinnä mietityttää että voiskohan black fridayna saada jostakin OLED:ia jopa vielä halvemmalla. :hmm:

1730102949909.png

On kyllä kieltämättä hyvä tarjous. Lähinnä mietityttää että voiskohan black fridayna saada jostakin OLED:ia jopa vielä halvemmalla. :hmm:

1730102949909.png
en kyllä usko että saa enään halvemmalla tuollaista, tilasin tuon 32" version ja laitan uskollisen samsung g7 odyssey 32" myyntiin :)

Kannattaako tuota 32" mallia harkita, jos työpöydällä mentäisiin 4k ja peleissä 1080p (AA kanssa)? 4k pelaamiseen kun koneessa ei riitä potku.

Nyt on kyllä kova tarjous. Voisihan tuon ottaa testikäyttöön g8 neo odysseyn rinnalle ja palauttaa jos ei ole olennaisesti parempi.

Mites tämmöinen toimis kuvankäsittelyssä? Vai onko tätä halvempia OLED-näyttöjä ylipäätään ees tarjolla?

Mites tämmöinen toimis kuvankäsittelyssä? Vai onko tätä halvempia OLED-näyttöjä ylipäätään ees tarjolla?
En itse tiedä aiheesta juurikaan, mutta rtingsin testissä jotain photo/video editointiin liittyviä kommentteja ja pisteytyksiä.

Joko näistä nykyisistä oledeistä näkee lukea tekstiä ilman migreeniä vai onko nuo tekstin luettavuuden parannukset ihan höpöhöpöä?

Itse ostin Verkkokaupan outletista täysin virheettömän Samsung G8 34'' Oledin 675e tarjouksesta firmalle ja siitä alvit pois niin loppuhinnaksi jäi reilu 500e. Ei tarvinnut pettyä, aivan upea näyttö tuohon hintaan. Ovh oli kyllä ollut täysin posketon, jotain 1299e jota en missään nimessä maksaisi.

Missasin mutta varmaan hyvä kun haaveillut siitä 45" 5120x2160 OLEDista (ja tällaistakin kyllä miettinyt siinä välissä). Hyvä hinta.

Noita 32" 4K OLED-näyttöjä tuli niin iso liuta markkinoille usealta valmistajalta tänä vuonna, että eiköhän joitain malleja samalla tai LG:n paneelilla tule tarjoukseen jatkossakin.

Mielenkiintoista kattoa meneekö singles day tai BF tarjoukset vielä tämänkin alle. Veikkaan ettei ainakaan paljoa, sen verran hyvä tarjous oli kyllä.

Kannattaako tuota 32" mallia harkita, jos työpöydällä mentäisiin 4k ja peleissä 1080p (AA kanssa)? 4k pelaamiseen kun koneessa ei riitä potku.
Mikä näytönohjain? Jos videomuistia löytyy edes 6GB ja näyttis tukee DLSS/FSR, niin ultra performancella eli alimmalla laatutasollakin 4K näyttää todella paljon paremmalta kuin natiivi 1080p ja suorituskyvyn pitäisi olla samaa luokkaa. 1080p 32 tuuman näytöllä ei ihan hirveän hyvältä näytä, mutta onnistuu kyllä 4K-paneelilla hyvin.

Voi vaan toivoa, että ROG mallit (niin WOLED kuin QD-OLED) paneelit painuu samalle. Tuskin tulee tämän vuoden puolella tapahtumaan, ja ensi vuonna saattaisi puolestaan olla jo ensimmäiset 4K ultrawide paneelit pihalla mikä olisi sitäkin parempi, jos yhteen näyttöön tyytyy.
Toki tähänkin olisi mielellään tarttunut, kun hinta oli näin sopiva.

No piru, eipä tullut työpäivän aikana huomattua tätä. Olisi voinut napsia 32" ja tuskinpa siis tulee lisää, kun rajoitettu erä.

Piru mikä tuuri, itselle tuli 13:04 tilausvahvistus tuosta eli ilmeisesti taisin ehtiä tilaamaan kyseisen erän viimeisimpiä kappaleita 😅
No eipä tuo sinänsä iso menetys ollut, kun pöydällä on jo G8 OLED se eka malli ultrawide. Tokihan myyntiin olis vanha lähtenyt, jos tuo olisi tärpännyt. :)

Itse ehdin napata 4K mallin. Vähän jännittää miltä tuntuu, kun joku kahdeksan vuotta käyttänyt ultrawidenäyttöä.

4K-malli kanssa matkalla tänne, tulee korvaamaan yhden XB271HU:n, en usko että jää ikävä 1440p 165hz IPS:ää vaikka ei vielä olekaan vertailukohtaa. Saapahan päästettyä vihdoin pöydältä tuon Dellin 1920x1200 Ultrasharpin jostain vuodelta -12 eläkkeelle.

Sain tilattua 4K version. Onneksi paripäivää aikaa miettiä sanoja valmiiksi vaimolle, ennenkuin saa uuden näytön :D
"Kun halvalla sain".
Kuumottelisi kyllä siirtyä näihin. Yllättäen ihan sama nykyinen kuin Ranstulla yhtä viestiä ylempänä eli Xb271hu. Kyllä se oled luultavasti on mukava loikka sen perusteella mitä tuota ja LG CS:aa ajellut testiksi samassa huoneessa. Parempi kontrasti ja 120hz vältti myös.

Viimeksi muokattu:
Itse korjasin 27" mallin, näyttää tuota olevan hyvin varastossa. Kyllä ihan kelpo alennus tuo, kiitos vinkistä.

Minkäslainen palautuspolitiikka Verkkiksellä on kokeiltujen näyttöjen suhteen? Paketti olisi postissa odottelemassa, mutta edelleen olen kahdenvaiheilla tästä. Nykyinen IPS 1440p -monitori on periaatteessa ihan käypä vielä, mutta kyllä kiinnostaisi ottaa tämä 32" käyttöön.

Minkäslainen palautuspolitiikka Verkkiksellä on kokeiltujen näyttöjen suhteen? Paketti olisi postissa odottelemassa, mutta edelleen olen kahdenvaiheilla tästä. Nykyinen IPS 1440p -monitori on periaatteessa ihan käypä vielä, mutta kyllä kiinnostaisi ottaa tämä 32" käyttöön.
Käsittääkseni etämyytyjä voit kokeilla ilman pelkoa arvonalenemasta. Voisin kuvitella että kokeillut menevät kaupaksi vaikka täällä forumillakin lähes omakustannehintaan. Itse missasin tämän tarjouksen ja voin maksaa kokeillusta tuon vk:n hinnan.

Eikös tässä ole mattapintainen paneeli? Muiden valmistajien 32" 4K OLEDeissa on glossy :hmm:

Käsittääkseni etämyytyjä voit kokeilla ilman pelkoa arvonalenemasta. Voisin kuvitella että kokeillut menevät kaupaksi vaikka täällä forumillakin lähes omakustannehintaan. Itse missasin tämän tarjouksen ja voin maksaa kokeillusta tuon vk:n hinnan.
Varokaa vain. Joskus muutama vuosi luulin samaa Jimmsin osalta kun ei ollut mitään mainintaa muusta kuin päivämääristä. Sitten palauttaessa rokottivat 150€ kun oli joku tuntimäärä ylitetty. Kunnon kusetus.

Varokaa vain. Joskus muutama vuosi luulin samaa Jimmsin osalta kun ei ollut mitään mainintaa muusta kuin päivämääristä. Sitten palauttaessa rokottivat 150€ kun oli joku tuntimäärä ylitetty. Kunnon kusetus.
Etämyynnin 14 vuorokauden idea on se, että voit käyttää tuotetta samalla tapaa kuin voisit käyttää myymälässä. Eli jos käyttötunteja on 50, niin se ei ole enää sellaista käyttöä. Olisikohan raja jossain 10 tunnissa tms.

Etämyynnin 14 vuorokauden idea on se, että voit käyttää tuotetta samalla tapaa kuin voisit käyttää myymälässä. Eli jos käyttötunteja on 50, niin se ei ole enää sellaista käyttöä. Olisikohan raja jossain 10 tunnissa tms.
Niinhän se on, mutta eipä siitä kovin perusteellisesti kerrota etukäteen. Moni voisi jättää tunnit vähemmälle jos tietäisi, että seuraavista naksahtaa.

Viimeksi muokattu:
Mikä näytönohjain? Jos videomuistia löytyy edes 6GB ja näyttis tukee DLSS/FSR, niin ultra performancella eli alimmalla laatutasollakin 4K näyttää todella paljon paremmalta kuin natiivi 1080p ja suorituskyvyn pitäisi olla samaa luokkaa. 1080p 32 tuuman näytöllä ei ihan hirveän hyvältä näytä, mutta onnistuu kyllä 4K-paneelilla hyvin.
Sori OT, mutta logiikalla ylöspäin skaalattu 720p kuva näyttää paremmalta kuin natiivi 1080p?

On topic: ostin itse kesällä Asuksen PG32UCDM oledin eikä ole tarvinnut katua vaihtoa vanhasta Acerin XV273k 4K IPS LCD:stä.

Tarjoushintainen Samsung on erittäin houkuttelevasti hinnoiteltu ja ero Asukseen on tuskin kovinkaan merkittävä, paria puuttuvaa ominaisuutta (KVM, Dolby Vision) lukuunottamatta.

Paitsi jos siinä on joku (ei takuuseen riittävä) vika tai huono piirre.
Saisivat kyllä kertoa selkeämmin. Olen huomannut että lähes kaikissa kaupoissa palautusehtoja on tiukennettu. Yleensä lukee että voit tutustua tuotteeseen kotona. Ja perässä lukee, että käyttöönotetuista tuotteista (näissä kategorioissa) veloitetaan xxx euroa tai xx % palauttaessa. Ota tuosta nyt selvää. Myöhemmin lukee vielä, että palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa.

Olen huomannut että lähes kaikissa kaupoissa palautusehtoja on tiukennettu. Yleensä lukee että voit tutustua tuotteeseen kotona. Ja perässä lukee, että käyttöönotetuista tuotteista (näissä kategorioissa) veloitetaan xxx euroa tai xx % palauttaessa. Ota tuosta nyt selvää. Myöhemmin lukee vielä, että palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa.
Tuo avaamaton pakkaus on täysin laiton ehto. Jos pakkaus puuttuu niin siitä voi periä arvonalennuksen, mutta ei avatusta paketista. Käyttöajasta sanotaan kuluttajaliiton sivulla esim. että 10 päivää käytetty telkkari on jo enemmän käytetty kuin vain kokeiltu. Alla mainittu siis koskee kuluttajansuojan 14 päivän kokeiluoikeutta. luonnollisesti jos kokeiluaika on pitempi niin varsin vapaasti voi keksiä lisäehtoja ja vaatimuksia palautukselle, koska se ei enää perustu lakiin vaan sopimukseen.

Jos kuluttaja on käyttänyt tavaraa, hän ei menetä oikeuttaa peruuttaa kauppa, mutta hän on vastuussa käytön aiheuttamasta arvonalenemisesta. Esimerkiksi, jos kuluttaja on ostanut television ja käyttänyt sitä kymmenen päivää ennen palauttamista, ei kuluttaja saa takaisin enää maksamaansa täyttä hintaa. Kuluttajalla on kuitenkin oikeus tutkia ja kokeilla tavaraa ja avata tavaran pakkaus tätä varten ilman, että hän joutuu vastuuseen tavaran arvonalennuksesta. Myöskään alkuperäispakkauksen puuttuminen ei estä peruuttamisoikeuden käyttämistä, mutta kuluttaja vastaa tältäkin osin mahdollisesta arvonalentumisesta.

Paitsi jos siinä on joku (ei takuuseen riittävä) vika tai huono piirre.

Saisivat kyllä kertoa selkeämmin. Olen huomannut että lähes kaikissa kaupoissa palautusehtoja on tiukennettu. Yleensä lukee että voit tutustua tuotteeseen kotona. Ja perässä lukee, että käyttöönotetuista tuotteista (näissä kategorioissa) veloitetaan xxx euroa tai xx % palauttaessa. Ota tuosta nyt selvää. Myöhemmin lukee vielä, että palautettavan tuotteen tulee olla avaamattomassa alkuperäispakkauksessa.
Verkkikseltä ainakin kerrottiin, että ei ole mitään tuntirajoja laitteiden testaukselle. 32 päivää vain palautusaika.

Olen tässä kyttäillyt säännöllisesti josko näitä tulisi vielä lisää myyntiin, mutta eipä taida tulla. Ihmettelen, että kuitenkin näitä vielä päivittäin myydään, esim. viimeksi myyty näyttää tänään klo 12.58. Vai onko tuo myyty vasta sitten kun se on noutotiskiltä noudettu?

Olen tässä kyttäillyt säännöllisesti josko näitä tulisi vielä lisää myyntiin, mutta eipä taida tulla. Ihmettelen, että kuitenkin näitä vielä päivittäin myydään, esim. viimeksi myyty näyttää tänään klo 12.58. Vai onko tuo myyty vasta sitten kun se on noutotiskiltä noudettu?
Ihmettelin samaa ja kysyin aspalta - just näin, "viimeksi myyty" vissiin päivittyy esim. silloin kun tilaus noudetaan myymälästä. Eikä niitä ole enää tulossa myyntiin, ainakin aspan eilisten tietojen perusteella :/
Kyttään ja vähän toivon edelleen, että joku ehkä peruuttaisi noudon :D

Eikä niitä ole enää tulossa myyntiin, ainakin aspan eilisten tietojen perusteella :/
Nuo isommat on muutenkin tullut jo pari kuukautta sitten, joten helppo uskoa ettei uusiudu. Pienempiä näköjään tullut 25 viikon sisään, niidenkin aiempi erä 2kk takaa.

Isoa oli myyty taas yksi äskettäin klo 19.40.

Nyt pari päivää olen testaillut tätä 4K-näyttöä työ- ja pelikäytössä. Ei voi muuta sanoa kuin että aivan upea näyttö vs edellinen IPS-näytöllinen ultrawide. Ei ole leveyttä ainakaan vielä osannut kaivata yhtään. HDR-moodi elävöittää pelejä vielä lisää.

Tuli ostettua tämä 27" OLED. Käytössä kaksi IPS paneelia niin laitan tämän päänäytöksi testiin. Luin tuosta arvostelun VK:n sivuilta ja sanottu tuosta näytön kuvan palamiseston ärsyttävyydestä ja tekstin huonosta luettavuudesta. Onko näissä OLED näytöissä sitten ongelmaa noiden kanssa? Tarkoitus olisi ainoastaan pelata tällä näytöllä

Tuli ostettua tämä 27" OLED. Käytössä kaksi IPS paneelia niin laitan tämän päänäytöksi testiin. Luin tuosta arvostelun VK:n sivuilta ja sanottu tuosta näytön kuvan palamiseston ärsyttävyydestä ja tekstin huonosta luettavuudesta. Onko näissä OLED näytöissä sitten ongelmaa noiden kanssa? Tarkoitus olisi ainoastaan pelata tällä näytöllä
Tekstin luettavuuden koen itse parin päivän käytöllä hyväksi. Kiinnipalamisen eston ongelmia en tunnista. Toki jos tekee jotain suunnittelutyötä ja näyttö siirtää kuvaa yhden pikselirivin johonkin suuntaan, voi se hermostuttaa. Pelikäytössä tai videoita, nettiä selatessa ei tuota huomaa. Erinomainen ostos.

Statistiikka

Viestiketjuista
264 561
Jäsenet
75 466
Uusin jäsen
zzxxaa

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom