Kyllä te salaliittolaiset jaksatte sitten väitellä tästä vaikka maailmanloppuun asti, ettekä tule mitään myöntämään. Nähty ja kuultu on sen verran asioita tässä elämän aikana, että tommoset selitykset mene mulle läpi. Joten olkaa hyvä ja jatkakaa keskenänne tätä paskanjauhamista täällä, adios mä en tähän roskaketjuun enää kommentoi. Mut säälittävää toimintaa tällanen et suuri joukko liittoutuu yhtä ihmistä vastaan tällai ja ei nää vikoja muualla kuin siinä kohteessa.
Le0,
Sulla on itsestäsi riippumattomista syistä (isä lähti pysyvästi ulkomaille ollessasi vasta pikkulapsi, isän kuolema ulkomailla viime kesänä) päässyt päivittymään toimimaton BIOS pollaan. Yritä ajaa ajukoppaasi vanha toimiva bios hetkeksi. Kuin Schwarzeneggerin Terminator ja varavoima.
Toimimaton BIOS oireilee seuraavasti:
Lukuisat fiksut kanssafoorumilaiset huomaavat, että et ole kunnossa -> "Ne on liittoutuneet mua vastaan!"
Useat sinua vanhemmat ja asioita nähneemmät kanssafoorumilaiset huomaavat, että et ole kunnossa -> "Ne on liittoutuneet mua vastaan!"
Mielenterveysalan ammattilainen (foorumin ylläpitäjä) huomaa, että et ole kunnossa -> "Se on liittoutunut mua vastaan!"
Lista voisi jatkua seuraavasti:
Puolisosi huomaa, että et ole kunnossa -> "Se on liittoutunut mua vastaan!"
Fiksuimmat kavereistasi huomaavat, että et ole kunnossa -> "Ne on liittoutuneet mua vastaan!"
Omat lapsesi huomaavat, että et ole kunnossa -> "Ne on liittoutuneet mua vastaan!"
Äitisi huomaa, että et ole kunnossa -> "Sekin on liittoutunut mua vastaan!"
Jos olet vaaraksi itsellesi tai muille:
Sinusta eniten välittävät läheisesi soittavat 112 -> "Ne on liittoutuneet mua vastaan!"
Sinusta kaikkein eniten välittävät läheiset "ajavat takaa" sinua ympäri ostaria antaen samalla sijaintitietoja hätäkeskukselle -> "Ne pirulaiset on liittoutuneet mua vastaan!"
Sinusta välittävien läheisten hälyttämän ambulanssin henkilökunta huomaa, että et ole kunnossa -> "Lanssi on liittoutunut mua vastaan!"
Työtään tekevän ambulanssin virka-avuksi hälyttämät poliisit huomaavat, että et ole kunnossa -> "Smurffit on liittoutuneet mua vastaan!"
Sairaalassa ammattilaiset huomaavat, että et ole kunnossa -> "Valkotakit on liittoutuneet mua vastaan!"
Vanha bios toimii moitteetta, jos vain saat sen jotenkin asennettua: "Ok, kaikki lähimpiä myöten ovat huolissaan minusta, vaikka itse en huomaakaan mitään, joten käynpä varmuuden vuoksi lääkärissä. Ehkä tähän tilaan tosiaan kuuluu se, ettei sairaudentuntoa ole. Äitikin sanoi, että paraneminen on sitä nopeampaa mitä nopeammin hoito aloitetaan, joten ei kannata antaa aivojen häiriötilan pinttyä pysyväksi haitaksi.".
Hoitoon meneminen voi pelottaa ja hävettää. Menemällä et häviä mitään, koska:
A) Jos lääkäri rehellisen keskustelun jälkeen toteaa, ettei hoidolle ole tarvetta, voit mennä kotiin ja läheisetkin rauhoittuvat.
B) Jos lääkäri toteaa sinun olevan hoidon tarpeessa, paranet nopeammin, ja loppuelämäsi sujuu paremmin.
Olen jo ennen syntymääsi ollut nuori aikuinen ja nähnyt näitä asioita läheltä (sukulainen ja yksi kaveri). Ostarihippaakin on ollut, eikä ole mitään herkkuhommaa. Sairaalajaksoja noihin liittyen on kymmenkunta. Molempien jahdattavien kanssa olen hyvissä väleissä. Kaveri ilmeisesti sai ajoissa hoitoa, vaikka ehti sairaudessaan melkoisiin vakoilujuttuihin asti. Hän on ollut yli 25 vuotta terveenä ja onnellisesti naimisissa ja jälkikasvullaankin menee hyvin.