Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jäänyt tommoinen setti pyörimään nurkkiin. Itse lopettanut kaikkien tupakkatuotteiden käytön. Noita ei vissiin saa enää myydäkkään?
Jäänyt tommoinen setti pyörimään nurkkiin. Itse lopettanut kaikkien tupakkatuotteiden käytön. Noita ei vissiin saa enää myydäkkään?
Voin ottaa postikuluilla koko setin.Sekajätteeseen kaikki vaan kuten minä, ei se maailma siitä pilaannu, viimeiset savut jätteenpolttolaitoksella.
Ei ole mitään järkeä alkaa myymään noita, hygieniatuotteita ja arvo käytännössä pienempi kuin postikulut
Mulla oli 2 tuollasta laatikkoa vain 7v ajalta. Joku haki eikä ole perään huudellut. Satasta niksaakin oli vielä 1/3 pulloa.
Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.
Pane yv, jos tulet hakemaan.
Kaikki vehkeeni + makunesteet, kymmenen vuoden ajalta. 10€. Nouto Vantaan ikean vierestä. En postita. Laatikko kuuluu hintaan, kansineen. Tippaakaan nikotiinia ei ole tuossa, mutta on makunesteitä ja vehkeitä.
Saako vielä kysyä, että mitä modeja ja tankkeja tuolla on? Voisin nimittäin postitettuna maksaa pelkästään niistäkin vähän enemmän kuin 10€.
Saako vielä kysyä, että mitä modeja ja tankkeja tuolla on? Voisin nimittäin postitettuna maksaa pelkästään niistäkin vähän enemmän kuin 10€.
jos nämä vielä jouten niin voisin huomenna käydä hakemassa ?
Kiitokset @senefisti lle vielä näin julkisestikin! Yv luikautettu ja puuhaboksi noudettu. Inventaario vienee kyllä hetken...
Kiitokset @senefisti lle vielä näin julkisestikin! Yv luikautettu ja puuhaboksi noudettu. Inventaario vienee kyllä hetken...
Paljonkohan tuota niksanestettä saa tuoda ruotsista? sen käsityksen sai että jos ei oo pakkausmerkintöjä / yli 20mg niin maksimi 10ml, muuten ei mainintaa määristä. Entäs esim oikein merkitty 6mg neste sitten
Joku 10v sitten tuli lopetettua tupakointi näillä ja oli isot muovilaatikot modeja ja nesteitä, sittemin hävittänyt. Tommonen ringo kertakäyttölaite tuli ostettua testiin ja ompa hyvä laite, tuntuma, maku ja höyry erittäin jees. Paljon huonompia oli alun joytech tikut ja atomisaattorit
Kuinkahan paljon valmista, itse sekoitettua, nestettä saa tuoda?Et saa tuoda yli 20mg vahvuista mistään. Ja se raja on huikeat 10 ml nikotiinipitoista nestettä(max. 20mg).
Ajattelin vain kun ulkomaan reissuilla ollut vkon tykötarpeet mukana valmiiksi sekoitettuina, eikä tulli ole niihin puuttunut kumpaankaan suuntaan mennessä.Lainasit sitten vastauksen omaan kysymykseesi. 10ml
E. ja alle 20mg sekoitusta. ei pirtuakaan saa tuoda bissenä
Se, että rikosta ei huomata tai siihen ei puututa ei tee hommasta laillista.Ajattelin vain kun ulkomaan reissuilla ollut vkon tykötarpeet mukana valmiiksi sekoitettuina, eikä tulli ole niihin puuttunut kumpaankaan suuntaan mennessä.
Sellaista ei kai kukaan ole väittänyt?Se, että rikosta ei huomata tai siihen ei puututa ei tee hommasta laillista.
Tarkoittaako kapselilaite sellaista kertakäyttövapea vai sellaista mihin saa vaihdettua podeja? Ilmeisesti nuo kertakäyttöiset on ihan hyviä ja helpommaksi ei voi vapettaminen mennä. Hinta sitten on vähän huono puoli, taitaa maksaa saman kuin röökaaminen. Mulla ei ole noihin antaa suosituksia, kun en ole ikinä käyttänyt.Vanhemmalle äidilleni L&M korvaaja haussa. R-Kioskilla ja kaupoissa myydään ilmeisesti jotain, tekeekö niillä mitään? Nikotiinia tarvitaan, ei irtolitkuja vaan kapselilaite ehdottomasti. Vinkkejä?
Kävin hakemassa ärrältä VEEV One testiin, maksoi 8€ sisältäen USB-C -latauskaapelin.Tarkoittaako kapselilaite sellaista kertakäyttövapea vai sellaista mihin saa vaihdettua podeja? Ilmeisesti nuo kertakäyttöiset on ihan hyviä ja helpommaksi ei voi vapettaminen mennä. Hinta sitten on vähän huono puoli, taitaa maksaa saman kuin röökaaminen. Mulla ei ole noihin antaa suosituksia, kun en ole ikinä käyttänyt.
Podivehkeillä pääsee aika paljon halvemmalla, mutta joutuu siinä säiliötä täyttämään ja vaihtamaan podia. Ei sekään vaikeaa ole. Itse tilasin juuri Vaporesso eco nanon, jossa 6 ml säiliö ja 1000 mah akku. Toisin sanoen kun sen aamulla ottaa laturista ja täyttää säiliön niin siinä on keskivertokäyttäjälle päiväksi setti. Kooltaan tuo on tupakka-askia pienempi. Ei ole vaihdettavaa coilia, vaan sitten kun podista alkaa maku heikentyä niin se heitetään roskiin ja otetaan uusi.
Jotain sellaisiakin ilmeisesti on, että sulla on valmiiksi täytettyjä podeja, jotka hävitetään niiden tyhjentyessä, mutta en niistäkään osaa suositella mitään.
Ei näe, koska laki kieltää.Suomalaisten liikkeiden laitevalikoimaa ei varmaankaan näe mistään? Edes mitä merkkejä heillä valikoimissa?
R-kioskilla myytävä Veev on ainakin äidin käytössä ylittänyt odotukset. Tupakointi loppui siihen, 2 kapselia eli 8,3€/viikko on menekki. Kapseli sisältää nesteet ja höyrystimen. Toimii.Suomalaisten liikkeiden laitevalikoimaa ei varmaankaan näe mistään? Edes mitä merkkejä heillä valikoimissa?
Olisi tarkoitus hankkia puolisolle jonkinmoinen täytettävä vape, mutta haluaisin hieman vertailla specsejä. Hän on käyttänyt pelkästään "kertakäyttöisiä", joten ajattelin hommata jonkun kevyen edullisen pään podi laitteen. Olen katsellut laitteita tyyliin: Geekvape Sonder Q, VOOPOO VMATE PRO ja Aspire Minican 3 Pro, mutta noita nyt on niin miljoonia vaihtoehtoja. Ulkomailta olisi tietysti helppo tilata, mutta en taida uskaltaa, kun on tulliin jäämisen uhka.
Facebook ryhmistä vaan pakkasnestettä isompia eriä. Siellä on useampia myyjiä, joilla on aina niitä saatavilla. Saat moninkertaisesti halvemmalla kun puffilasta.Pikkupullo nikotiininestettä oli jo 7.90€ paikallisessa Puffilassa. Alkaa jo tulla kiusaus yrittää tilata ulkomailta.
Melko kallista olisi jos niksapullo 15€ ja miksi täyskielto olisi parempi?10-15 € ois ihan sopiva hinta pikku nikotiinipurkille. Tai vielä parempi et kiellettäisiin kokonaan myynti ja hallussapito.
Nämä kaksijakoiset markkinat on aika epäterveet että viranomaiset miettii koko ajan onko jokin makuneste tupakointia varten vaiko ei. Kun kielletään nikotiinin myynti niin selkeytyy asiat. Ja jää se viranomaisten valvonta pelkästään nikotiiniin.Melko kallista olisi jos niksapullo 15€ ja miksi täyskielto olisi parempi?
Olisiko mitään vinkkiä ryhmistä? Löysin yhden nimeltä Liemikööri, mutta ilmeisesti ylläpitäjät eivät ole kovin aktiivisia, koska pistin pari viikkoa sitten liittymis pyynnön, eikä siihen ole vastattu..Facebook ryhmistä vaan pakkasnestettä isompia eriä. Siellä on useampia myyjiä, joilla on aina niitä saatavilla. Saat moninkertaisesti halvemmalla kun puffilasta.
Vapottajat ryhmässä ainakin säännöllisesti kysellään ja samoin tuo mainitsemasi Liemikööri, kunhan hyväksyvät sinut sisään.Olisiko mitään vinkkiä ryhmistä? Löysin yhden nimeltä Liemikööri, mutta ilmeisesti ylläpitäjät eivät ole kovin aktiivisia, koska pistin pari viikkoa sitten liittymis pyynnön, eikä siihen ole vastattu..
Onko tuo pakkasneste ammattisanastoa, jolla nikotiinia kuuluu tiedustella? Itse kun olen amatööri tässä asiassa. Ja osaako joku sanoa onko noi Facebookissa myytävät nikotiinit kuitenkin ihan laadukasta kamaa, ettei välttämättä mitään epämääräistä mitälie nestettä?
Voitaisiin kieltää kaikki makunesteet, ihan leivontalitkuista alkaen, samalla kun kaikki nikotiinituotteetkin.Nämä kaksijakoiset markkinat on aika epäterveet että viranomaiset miettii koko ajan onko jokin makuneste tupakointia varten vaiko ei. Kun kielletään nikotiinin myynti niin selkeytyy asiat. Ja jää se viranomaisten valvonta pelkästään nikotiiniin.
Täytyy myöntää, että oli itselleni ihan uutta sanastoa. Pienellä selauksella toki aukeaa merkitys nopeasti.”Pakkasneste”, ”vitamiini”, ”N-vitamiini” ovat tämmöisiä sanoja millä yleensä porukka tuota kauppaa ja ostajat myös kyselevät. Liekö sitten jossain viranomaispelossa vai missä, mutta tuo on se yleinen tyyli ollut.
Kaikki kyllä viranomaisista lähtien varmasti tietävät mitä siellä kaupataan, kun puhutaan ”Vitamiinista” vapotteluun keskittyvässä ryhmässä.
Suojaamattomia. Tämä akkukauppa on aina ollut luotettava. Luullakseni testvaavat akkuja feikkien varalta: 18650 / Ei suojapiiriä - Akkula.fiHei! Tieto varmasti löytyy tästä langasta, mutta olen helvetin huono(laiska) etsimään. Kysymys on seuraavanlainen:
Mulla on vape, missä on kaksi 18650, VTC5, 2600mAH, 3,7V akkua. Nyt kun olen katsellut akkuja, niin joissakin on kaikenlaisia ylivirtasuojia yms. Niin sopiiko sellaiset vapeen vai pitääkö olla suojattomat akut?
Käykö esimerkiksi nämä? (Linkki vie akkuihin)
Edit: Sen verran vielä, että jonkin akkuliikkeen sivuilla lukee, että älä käytä vapeen tällaisia "suojattuja" akkuja ja toisaalta taas saa lukea, että pitäisi toimia. En haluaisi ostaa mitään "räjähdepanoksia" mun vapeen