Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Väitän että 25.57 ml.Mitenkäs sekoitellaan, kun tarttisi VPG 3mg 250ml saada nostettua 12mg:ksi?
Eli montako millilitraa laitan 100mg/ml niksaa sekaan?
Mitenkäs sekoitellaan, kun tarttisi VPG 3mg 250ml saada nostettua 12mg:ksi?
Eli montako millilitraa laitan 100mg/ml niksaa sekaan?
Kai tuo vähän riippuu mikä on laite mihin sitä rakentelet ja mikä on tavoite. 0.32 - 0.5 kun ostat niin luulis ihan hyvä tulevan. Kyllä sä ne coilit saat itsekkin väännettyä, se mitään rakettitiedettä ole. Kato vaikka joku video aiheesta. Tärkeintä on että ne on saman kokoisia ja hehkuu nätisti. Eli ei tule mitään kirkkaita pisteitä sekaan. Ja jos dualia teet, niin hehkuu samassa tahdissa.Miten paksua Kanthalia kannattaa ostaa ekoihin rakenteluvirityksiin? Ajattelin väsätä 2x microcoil pumpulilla.
Jos joku Helsingissä asuva vapottelija haluaa rakentaa mulle ekan buildin pientä korvausta vastaan, niin saa laittaa yv
Vuosia palvelleet patterit alkavat olla siinä kunnossa, että pitäis varmaan laittaa koko setti vaihtoon. Mistä noita 18650 kennoja kuuluu nykyisin tilata? Fasttech ei ainakaan taida enää toimittaa Suomeen. Entä sopiiko joku malli erityisen hyvin höyrykkeille?
Pikaisen googletuksen jälkeen, ainakin akkula.fi:ssä näyttää olevan noita suuremman purkuvirran mahdollistavia.
En ole varma, tilasinko jommankumman akkusarjaparini tästä, harkinnut ainakin olen.
www.akkula.fi
Hyvää palvelua.
3Ah 18650 kennoista LG HG2, Samsung 30Q ja Sony VTC6 on niitä suosituimpia ja kaikki suhteellisen halpoja.
"hinnat ja toimituskulut aika suolaiset".
Fasttechistä 8x HG2 41USD + 24% verot > ~43€ + postit mutta eivät toimita enää Suomeen.
Akkulasta 8x HG2 44,80€ - 10% halvalla koodilla > 40,32€ + 6,50€ toimituskulut = 46,82
Ja saat akkusi parin päivän sisällä. Huikeen suolaista.
Edit: Toki voit tilata myös esim Puffilasta tai Vapetalosta ja pulittaa sen 70-80€ noista posteineen.. Kivijaloista löytyy varmaan myös, Puffilaa ja Finnvapea on siellä täällä. Tuskimpa ovat sen halvempia siellä.
Aliexpress.com : Buy Liitokala VTC6 3.7V 3000mAh rechargeable Li ion battery 18650 for Sony US18650VTC6 30A Toys flashlight tools from Reliable battery 18650 suppliers on liitokala Official StoreVuosia palvelleet patterit alkavat olla siinä kunnossa, että pitäis varmaan laittaa koko setti vaihtoon. Mistä noita 18650 kennoja kuuluu nykyisin tilata? Fasttech ei ainakaan taida enää toimittaa Suomeen. Entä sopiiko joku malli erityisen hyvin höyrykkeille?
Tiedä 12:a, mutta TFV8 T8 on ollut tankissa jo pitkälle toista kuukautta. Ei tukkoisuutta tai makuvirheitä. Yhdellä laatikollisella taitaa pärjätä vuoden päivät jos ei lussuta sukraloosipommeja.
Suosittelen tutustumaan bottomfeed- laitteisiin.On mulla yks dripperikin, Geekvapen Tsunami 24, mutta ei tuo dripperitouhu tosiaan oikein innosta, kun jatkuvasti saa sitten kostutella pumpuleita, eikä pelatessa sellasta jouda. Tankit on vaan niin paljon kätevämpiä.
Uskaltaako modeja vielä tilata ulkomailta?
Mistä olette onnistuneesti tilanneet?
Minkälaisia sanktioita tulee, jos jää kiinni tästä erittäin vakavasta rikoksesta?
Vuosia palvelleet patterit alkavat olla siinä kunnossa, että pitäis varmaan laittaa koko setti vaihtoon. Mistä noita 18650 kennoja kuuluu nykyisin tilata? Fasttech ei ainakaan taida enää toimittaa Suomeen. Entä sopiiko joku malli erityisen hyvin höyrykkeille?
Mitenkäs lentokoneella matkustaminen onnistuu sähköröökivehkeitten kanssa? Akut käsimatkatavaroihin ja nesteet ruumaan?
Ja onko kenelläkään tietoa Saksan laeista sähkötupakointiin liittyen? Saako maahan ylipäänsä viedä nikotiininesteitä? Takaisinhan en tietenkään saa tuoda kaikkea mukaan ottamaani (siis jos jää yli)
Tuohon voisi lisätä, että tankit kannattaa olla tyhjät, tai korkeintaan puolillaan. Paineenvaihtelu aiheuttaa täyden tankin kanssa kivoja yllätyksiä.Itse reissannut modin kanssa niin, että tankki muiden nesteiden kanssa samassa minigripissä, akut modissa. Ylimääräset akut joko käsimatkatavarassa (tai jos matkalaukku, niin siellä).
E: Mukana yleensä 100ml nestettä, ne toki myös siellä minigripissä.
Tuohon voisi lisätä, että tankit kannattaa olla tyhjät, tai korkeintaan puolillaan. Paineenvaihtelu aiheuttaa täyden tankin kanssa kivoja yllätyksiä.
Omana tyylinä on pitää lentokenttämodina dripperiä ja kuljettaa tankit kuivina.
Fasttechiltä olen pari modia tilannut onnistuneesti kieltolain voimaantulon jälkeen. Tilasin pari alle kolmenkympin laitetta kahdessa eri tilauksessa.
Kiinasta (fasttech) ei kannata akkuja missään nimessä tilata (pl. laitteiden sisäänrakennetut).
NKON | Rechargeable batteries - 18650 tätä saittia olen pari vuotta jo käyttänyt. Hyvin pakattua aitoa tavaraa halvalla about viikossa kotiin. Tässä oiva esimerkki perus sähköröökin käyttäjälle NKON | Samsung INR18650-25R 2500mAh - 20A - 18650 size - Rechargeable batteries
Myös akkula.fi saa noita akkuja, sekä käsittääkseni kaikista höyryttelyyn erikoistuneista kivijalkaliikkeistä.
Etusivu | Puffila tuoltakin löytyy VTC4:sia 6,9€, jotka ovat hyviä korkean purkuvirran akkuja mitä itse käytän useampiakkuisilla modeilla (3+).
Pitäisi ostaa pari uutta akkua ja eikös VTC6:set ole parempia kun kapasiteettia näyttäisi löytyvän 3000mAh vs VTC4 2100mAh? Kyllähän nuo jokusen euron maksavat enemmän mutta jos noissa on noin paljon eroa kapasiteetissa niin sen maksaa mielellään. Itse käytän 0.5ohm päitä 30W teholla niin mikähän mahtaisi olla paras akku jossa mahollisimman iso kapasiteetti?
Jää tai on jäämättä, riippuu ihan tuurista. Ei voi yleistää suuntaan tai toiseen.Onko kukaan kokeillut aliexpressista tilata tankkia, jäikö tulliin?
Jää tai on jäämättä, riippuu ihan tuurista. Ei voi yleistää suuntaan tai toiseen.
Tähän en osaa vastata mitään. Luulisi sen jossain seurannassa näkyvän, että jäänyt tulliin.Ilmoittaako tulli jotain, jos ovat takavarikoineet lähetyksen?
Onkos arvon palstatoverit nähneet tämän kieltolain voimaantulon jälkeen yhtään uutista räjähtäneistä sähköpölleistä? Mun silmiin ei ole osunut yhtään. (heh) Lobbaajat, job well done.
Juttelin tuossa lähipitäjän vapekaupan omistajan kanssa ja se kertoili näistä lobbauskuvioista, kun oli seurannut tarkkaan. Mm. jossain terveysministeriön kokouksessa (kuulopuheita), jossa oli käsitelty tätä asiaa oli ilmeisesti ollut vain yksi sähköröökibisneksen edustaja ja muut terveysviranomaisia TAI tupakkateollisuuden tyyppejä. Siis tämä koko keissi on malliesimerkki röökiteollisuuden hyvästä lobbausduunista. Samainen yrittäjä kertoi myös, että Mika Niikko (ps) on ollut ainut kuka on kuunnellut häntä ja jaksannut vastailla posteihin yms. ja nähnyt tuon kaiken röökiteollisuuden lobbauksen taakse, mutta oli lopulta ilmoittanut ennen lakimuutoksen voimaanastumista, että aika aseettomaksi jäätiin.
Onkos arvon palstatoverit nähneet tämän kieltolain voimaantulon jälkeen yhtään uutista räjähtäneistä sähköpölleistä? Mun silmiin ei ole osunut yhtään. (heh) Lobbaajat, job well done.
Malliesimerkki siitä olemattomasta "suomalaisesta korruptiosta".
Niinnoh varallisuustaso pitkäaikaistyöttömällä sitä luokkaa että ei sitä hirveästi pystynyt varastoimaan niin aika kusessa tässä on kun noi nykyiset loppuu....Kyllä tämä nyt edelleenkin halpaa on kunhan vain varautui kieltolakiin tilaamalla nikotiinia tarpeeksi. Itse kun tekee nesteet niin puoli-ilmaista touhua.
Aikaa hamstraamiseen oli ties kuinka kauan ja 1dl/100mg niksat maksoivat Kreikassa reipas 23e/pullo. Eli hinnasta se ei ole jäänyt kiinni kenelläkään.Niinnoh varallisuustaso pitkäaikaistyöttömällä sitä luokkaa että ei sitä hirveästi pystynyt varastoimaan niin aika kusessa tässä on kun noi nykyiset loppuu....
Niinnoh varallisuustaso pitkäaikaistyöttömällä sitä luokkaa että ei sitä hirveästi pystynyt varastoimaan niin aika kusessa tässä on kun noi nykyiset loppuu....
Noh myönnetään että en ennen kieltolakia juuri itse kokkaillut. Luulin et homma on med vitusti vaikeampaa.Aikaa hamstraamiseen oli ties kuinka kauan ja 1dl/100mg niksat maksoivat Kreikassa reipas 23e/pullo. Eli hinnasta se ei ole jäänyt kiinni kenelläkään.
Aikaa hamstraamiseen oli ties kuinka kauan ja 1dl/100mg niksat maksoivat Kreikassa reipas 23e/pullo. Eli hinnasta se ei ole jäänyt kiinni kenelläkään.