Moi
Etsinnöissä olisi ÄÄRIMMÄISEN vankka sähköpöytä , pöytään tulee kiinni kaksi monitoria kaasujaloilla joten siksi pöytä pitää olla erittäin jämäkkä eikä saa heilua ja täristää yhtään . Pöytälevyn koko min 160cmx70cm .
Mitä nyt itse olen huonekaluliikkeissä pöytiä käynyt katselemassa niin en kyllä hirveän tukevina voi ainakaan askon/iskun sähköpöytiä kutsua . Hieman kun sormella työntää pöytää niin huomaa että heiluu ja samalla voisi näppäimistön näpyttelystäkin tärisyttää monitoreja mikäli kaasujalalla on monitorit kiinni pöydässä....
Onko joku tilannut itselleen niin jämäkän pöydän että voisi sitä minullekin suositella ?
Iso kiitos
Äärimmäisen vankka on toki aika subjektiivinen vaatimus, mutta tämä Tavara Tradingin Move M on kyllä vankin työpöytä, joka on tullut vastaan. Pöytälevyn saa valittua 120-200 x 80 cm. Nostokyky 150 kg, 2 moottoria, 5 vuoden takuu ja painaa kuin synti. Lisäksi kivana ominaisuutena nuo muistipaikat korkeussäädöissä. En kuvitellut sitä kaipaavani, mutta on se kyllä jees, että pöytä siirtyy aina samalle korkeudelle, jos haluaa seisoskella. Ainut miinus sitten tietysti kova hinta. Näyttönä on Arcticin monitorivarressa kiinni oleva 34" ultrawide, joka ei heilu kirjoittaessa. Toki sitten jos pöytää väkisin ravistelee tai paukuttaa, niin saattaa väristä.
Vantaalla, Tampereella ja Kuopiossa noita pääsee varmaan testailemaankin. Schenker toi kerrostalon sisäpihalle asti, josta sitten itse kannoin asuntoon.
| TAVARA TRADING TTR Oy
SÄHKÖPÖYTÄ MOVE M, Varastovärit, säätöväli 620-1275 mm. Hinta vain 469,00 euroa. Huippulaadukas kaksimoottorinen sähköpöytä MOVE M...
www.tavaratrading.com