TurbinoZ100000
Myyntihuuma
Tilasin tuon Lumon ja Helen soitteli winbackin merkeissä tarjoamalla 5,18c/kWh sopparia. Aika puolivillainen yritys.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilasin tuon Lumon ja Helen soitteli winbackin merkeissä tarjoamalla 5,18c/kWh sopparia. Aika puolivillainen yritys.
En kokeillut, joskus aiemmin kokeillut puhelimessa vängätä eikä siitä koskaan ole parempaa tarjousta kuin mitä kilpailuttaja.fi kautta on saanut.Kai teit vastatarjouksen? Oman kokemuksen mukaan Helenin tädin / sedän kanssa voi tingata.
Onko joku, jolle ei ole tullut kampanjakirjettä, kokeillut? Muistaakseni joskus aiemmin Helenillä ollut samankaltainen rajoitus mutta silti onnistunutMulle tuli maanantaina postissa Heleniltä tarjous 4,48 c/kWh ja 0€/kk 12kk-soppari. En ottanut, nykyistä sopimusta vielä ~7kk jäljellä.
Suomisähkö 12kk, Perusmaksuton | Helen
Tuolla oli tosin maininta "Tarjoushinta on voimassa vain osoitteissa, joihin kampanjakirje on lähetetty ja kohteen vuosikäyttö on alle 6000 kWh vuodessa."
Onko joku, jolle ei ole tullut kampanjakirjettä, kokeillut? Muistaakseni joskus aiemmin Helenillä ollut samankaltainen rajoitus mutta silti onnistunut
Onko joku, jolle ei ole tullut kampanjakirjettä, kokeillut? Muistaakseni joskus aiemmin Helenillä ollut samankaltainen rajoitus mutta silti onnistunut
Lumon saa myös vanha asiakas. Ainakin näin asiakaspalvelu mulle kirjoitti. En vielä itse ole tehnyt sopparia.Täällä päättyy määris heinäkuussa, mutta en saa tuota Lumon tarjousta käytettyä, kun olen heillä nykyinen asiakas. Jos pitää pörssisähköön mennä hetkeksi niin mikäs olisi vähiten siinä kusettava lafka?
Jos näin on niin voisi itsekin tarttua tuohon 3kk:ksi ja toivoa, että viimeistään Black fridayna saisi jonkun järkevän sopparin.Lumon saa myös vanha asiakas. Ainakin näin asiakaspalvelu mulle kirjoitti. En vielä itse ole tehnyt sopparia.
Yllättävää…
![]()
KKV: Miljoonien eurojen veropetoksista epäillyt sähköfirmat julki
Verohuijauksista epäillyt sähköyhtiöt ovat olleet kuluttaja-asiamiehen ja Energiaviraston valvonnassa jo pitkään.www.iltalehti.fi
Ei siinä tukekaa vaan..
Tuossa on summat jo sitä luokkaa että häkin pitäisi heilahtaa muutamalla vuodella ehdotonta + liiketoimintakiellolla..
Toi jälkimmäinen on tosin kierrettävissä bulvaaneilla.
Vajaa pari viikkoa sitten sai ihan asiakaspalvelun kautta. Kuukausimaksun tingin pois.Mistä tuon Oomin 4,79c/kWh + 0,0€/kk 24kk tarjouksen saa?
Mitä mieltä porukka on noista pörssisähköistä? Dna:lta sais asiakasetuhintana ilman marginaalia +3-5e/kk maksulla.
![]()
DNA Sähkö -tuotteen tarjoaminen on päättynyt | DNA
DNA Sähkö -tuotteen tarjoaminen on päättynyt.www.dna.fi
Aloin miettimään samaa, mikäköhän tulisi halvimmaksi 206kwh/kk, (2473kwh/v) kulutuksella.
Tuollaisella kulutuksella olet todennäköisesti aina käyttämässä sähköä kun se on pörssissä kalleimmillaan. Ota vaan joku kuukausimaksuton kiinteähintainen.
Tuollainen kiintee esim KSS 12€/kk voisi olla myös ihan OK. Nyt kun tarkemmin katsoo niin ei taideta puhua kuin max muutaman euron erosta per kk, ottaa minkä tahansa noista. Taidan varmaan ottaa tosiaan kiinteän kun erot ovat niin pienet ja ainakin helpompi ennakoida sähkömyynti kustannusta kun on aina sama joka kk.
Meillä käy ovella monenlaista aurinkopaneeli-kauppiasta ja jos paneelit ottaa katolle niin aletaankin sopimaan sähköyhtiön kanssa osto- ja myyntihinnoista. Onko näistä kokemusta? Virtuaali-akkua parempi olisi kai ladata kesäauringon sähköt kai Teslaan tai hybridiin kuin myydä verkkoon?
Sähköyhtiöiden on helppo tarjota kesäksi noita 3 kk pituisia 3,99 snt/kWh sopimuksia, kun sähkön hinta on alimmillaan. Siinä mielessä ei yllätä, ettei alkamista saa siirrettyä noin myöhälle syksyyn.Jaa tuota ei saa alkavaksi syyskuun loppuun. Pitäkööt tunkkinsa
Tämä näytti pitävän paikkansa, koska tilasin itselleni tuon suoraan tuolta kampanjasivulta (siellä oli erikseen kohta, että olen jo Lumon asiakas) ja vahvistus tuli ainakin äsken mailiin.Lumon saa myös vanha asiakas. Ainakin näin asiakaspalvelu mulle kirjoitti. En vielä itse ole tehnyt sopparia.
Kilpailuttaja.fi -> Vattenfall 4,85 snt / kWh1.10. Loppus määräaikainen 4,98c + 1,99e /kk olis jatkot 24kk lumpeella.
Ainakin noista sähkönhinta jne. saa tuolla 4,95c ja ilman kk maksua. Onko parempia?
Mistä tällainen "tieto" tulee? Jo ihan ketjua taakse päin selaamalla käy ilmi että "kesätarjoukset" on myöhässä eniten ainakin 5 vuoteenEi kannata vielä hätäillä niiden sopimuksien kanssa. Kyllä sitä saa pian halvalla. Ne geelitukat puhuu puhelimessa ihan mitä sattuun että saisivat myytyä teille kallista sähköä.
Onko muuttunut, kun näytti 5.29?Kilpailuttaja.fi -> Vattenfall 4,85 snt / kWh
Valehtele kulutksesi tosi pieneksi niin saat parempia tarjouksiaOnko muuttunut, kun näytti 5.29?
Tulee 4,85 jos laittaa 2000 kWh tai alle.Onko muuttunut, kun näytti 5.29?