Sähkönmyyntisopimukset ja niiden hinnat (EI yleistä sähkökeskustelua!)

Vaihdoin Eletran pörssisähköön ja sen Android-sovellus näyttää aina 0 euroa kuluvalta kuukaudelta. Nyt on maaliskuun eka viikko jo paketissa, joten tuskin se nyt viikkotolkulla tarvitsee aikaa päivittyä.

Helmikuussa oli sama ongelma ja lukemat kulutuksesta alkoi näkymään vasta maaliskuun puolella.

Onko muilla samoja havaintoja tai voinko asialle itse jotain sovelluksen asetuksista tehdä?

Screenshot_20260307_155956_Eletra Energia.jpg

Vaihdoin Eletran pörssisähköön ja sen Android-sovellus näyttää aina 0 euroa kuluvalta kuukaudelta. Nyt on maaliskuun eka viikko jo paketissa, joten tuskin se nyt viikkotolkulla tarvitsee aikaa päivittyä.

Helmikuussa oli sama ongelma ja lukemat kulutuksesta alkoi näkymään vasta maaliskuun puolella.

Onko muilla samoja havaintoja tai voinko asialle itse jotain sovelluksen asetuksista tehdä?

Kyllä mulle näkyy lukemat, joskin kans eka oli nollat mutta oli pientuotanto valittu, ko vaihdoin ostoon tuli arvoja

Kyselin samaa taannoin ja snaoivat että fingridiltä uupuu jotain tietoja välistä, tuli sit myöhemmin näkyviin.

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
302 120
Jäsenet
82 098
Uusin jäsen
Avoxi

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom