Niin kannattaisi. Sen sijaan miettka ja nyt sinäkin kirjoitatte höpöjä.
Kokkolan Energia - Vuodenaika-sähkösopimuksen hinta muuttuu
www.kokkolanenergia.fi
Tuollaisen sopimuksen perään miettka itki. Byyhyy kun Kokkolan Energia irtisanoi tuollaisen sopimuksen alle kuukauden irtisanomisajalla.
Laitappas nyt poika jäitä hattuun.
Kenenkään tunnetilojen tulkinta ei kuulu tähän keskusteluun.
Ja jos nyt jotain kiinnostaa, niin en itkenyt, eikä minulla koskaan tuollaista sopimusta ollut, vaihdoin toiselle sähkönmyyjälle samalla päivämäärällä kuin tuo mainittu sopimustyyppi tuli myyntiin.
Ja mistäköhän herra / neiti tälläiseen johtopäätökseen päättyi:
Mutta siis pointti oli että Kokkolan Energia teki miettkalle palveluksen irtisanomalla tuon, kerta hän ei muka itse yhtään ollut seurannut asiaa tai saanut tiedotteita.
Minulla ei edelleenkään ollut tuota mainitsemaasi sopimusta eikä Kokkolan Energia minulta ehtinyt mitään irtisanomaan, koska kuten aiemmin mainitsin, seurasin sähköasioita uutisista ja tein jo uuden sopimuksen toisen myyjän kanssa heti kun asiasta uutisista luin.
Fakta on että Kokkolan Energia ei koskaan lähettänyt asiasta minkäänlaista tiedotetta.
Vastaukseni oli kysymykseen:
Jos toistaiseksi voimassa olevan haluaa niin aika hankala perustella miksi tuo eikä vaikka Kokkolan Energian 5.7 snt/kWh + 2.5€/kk.
Jos nyt pysytään aiheessa, niin äitilleni ehdittiin ottaa toistaiseksi voimassa oleva sopimus Alajärven Sähköltä silloin juuri ennen kuin lopettivat myynnin sähköverkkonsa ulkopuolellle, ja he eivät tehneet samanlaista (karhun)palvelusta että olisivat potkineet verkon ulkopuoliset asiakkaat pois tai tarjonneet huonompaa sopimusta.
Jos toistaiseksi voimassa olevan haluaa niin aika hankala perustella miksi tuo
Niin siksi tuo, että ainakin näiden kokemusten perusteilla Alajärven Sähkö vaikuttaisi oman verkkonsa ulkopuolista asiakasta kohtaan reilummalta kuin Kokkolan Energia
Mutta menneet on menneitä ja voi tosiaan olla että Kokkolan Energia on nykypäivänä ihan ok ja mistä sitä tietää miten Alajärven Sähkö alkaa käyttäytymään tulevaisuudessa.