Ei tarvitse edes kaivaa mitään, mainitsepa muutama tarjous, jotka ovat olleet netissä saatavilla, "tarjous voimassa päivään x asti" ja jotka ovat päättyneet johonkin random konttorin tai kivijalan sulkeutumisaikaanEiköhän olisi aika kaivaa kaikki vanhat Jimmsin ja Verkkokaupan aikasidonnaiset tarjoukset esiin ja aloittaa ulina niistäkin?Koska miksi nyt yritys saisi itse jotain päättää?

En kyllä käsitä, mikä siinä on niin outoa, että on vaikka alkuviikosta huomannut tarjouksen ja miettinyt, että tekee sopimuksen perjantaina, jos vaikka hyvällä tuurilla olisi tullut parempi soppari muilta. Sillä mikään ei viittaa tarjouksen loppumiseen keskellä päivää, ellei aikaa ole eksplisiittisesti mainittu. Töissäkäyvillä tämä sopparin luonti menisi luonnollisesti iltapäivälle.
Kuluttujaneuvonnan resurssien säästämisen toivominenkin ihan turhaa jeesustelua, kannattaa mennä vaikka tuonne tarjousalueelle päivystämään, siellä on ihan yleinen konsensus, että valitetaan oli euromäärä mikä tahana. Suurella sähkönkäyttäjällä tulee tästä sopimuksesta merkittävät säästöt verrattuna toiseksi halvimpaan kiinteään, joten ihan ymmärrettävää, että oikeuksiaan haetaan sitten vaikka kuluttajaneuvonnan kautta, ellei KSAT sitten hyväksy suoraan sopimuksentekoa.