Sähkötupakka

Liittynyt
20.08.2022
Viestejä
82
Eipä varmaan kantsi enää aloittaa. Makuja et saa käytännössä mistään, saati sitten atopäitä. Tää skene taisi kuolla suomessa jo.

Itse kun testasin kokeeksi tuota nicoretten suu-sumutetta niin on aika helvetin hyvä, ei siksi että voi vetää stealthina tai julkisesti
missä vaan, mutta ei maistu se paska suussa koko ajan ja mieli paljon parempi.. Vielää kun sais ton tupakoivan akan heivattua hankeen tekemästä kiusaa.

En tiedä mistä ihmeestä puhut mutta makuja saa kyllä ja noita atopäitäkin. Siitä en tiedä että on skene sitten delannut totaalisesti täällä takapajulassa mutta vähän kyllä liioiteltu viesti sulta joka kohdalta.
 
Liittynyt
20.08.2022
Viestejä
82
Ajattelin aloittaa vapetuksen uudelleen. Ennen tilasin 500ml 72% nikotiinin Britanniasta, vieläkö tuolta uskaltaa tilata vaikka ei kuulu EU:hun, Ranskasta ja Saksasta yritin etsiä mutta ei pikaisella haulla löytynyt.
Tilaa mielummin ranskasta
 
Liittynyt
09.03.2021
Viestejä
121
En tiedä mistä ihmeestä puhut mutta makuja saa kyllä ja noita atopäitäkin. Siitä en tiedä että on skene sitten delannut totaalisesti täällä takapajulassa mutta vähän kyllä liioiteltu viesti sulta joka kohdalta.
Näkyyhän noita olevan ja molempia saa ainakin kivijalka liikkeistä. Ainoastaan tuo niksa on kysymysmerkki, myyvätkö isommassa koossa ja sitten hinta.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 291
Näkyyhän noita olevan ja molempia saa ainakin kivijalka liikkeistä. Ainoastaan tuo niksa on kysymysmerkki, myyvätkö isommassa koossa ja sitten hinta.
Sen ajan mitä olen vapettanut, niin ei ole Suomesta saanut kuin 10ml puteleita. Taisin aloittaa juurin kun isommat purnukat hävisivät myynnistä.


Kyselin joku kk sitten Puffissa, että miten ne Makustoren ongelmat/aikomus lopettaa/viranomaisten pohjanesteen verotuskäytäntö vaikuttavat, niin ei kuulemma kaada heidän bisnestä.
Vaikkei heiltä saa pohjaa, niin niksaa, atoja ja laitteita myyvät.
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
194
Minä kait se vuoden vaihtumisen jälkeen löin höyry hommat jäihin. Toissapäivänä piti käyttää yks pussi nuuskaa kun tympäsi jatkuva pään jomotus. Lopettamista vähän helpotti se että tiivarit oli loppu, pohjanesteet varmaan menneet vanhaksi kun varmaan 5v vanha viiden litran vg kannukin jo oli. Pärjäähän tuota ilmankin hyvin niin saapi tämä harrastus jäähä pois. Tiiä vaikka jonkun euron säästäsi jatkossa johonkin muuhun!
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Höyryttelyn lopettaneena haluan vain sanoa (joka paikassa ja kaikkialla) että en lopettanut Suomen idioottimaisten kieltojen vuoksi. Lopetin koska laitteiden laatu oli niin järkyttävän huono. Toki käytännön kuluttajansuojan puuttuminen vahvisti tätä, eli ihan absoluuttisesti ei voi sanoa thl:n olleen irrelevantti instanssi kuitenkaan.
 
Liittynyt
12.10.2022
Viestejä
7
Ajattelin aloittaa vapetuksen uudelleen. Ennen tilasin 500ml 72% nikotiinin Britanniasta, vieläkö tuolta uskaltaa tilata vaikka ei kuulu EU:hun, Ranskasta ja Saksasta yritin etsiä mutta ei pikaisella haulla löytynyt.
Satasen vitamiinia voi kysellä esim. Facebookin Liemikööri K18 ryhmästä. Pohjia ja makuja myyviä liikkeitä on netti pullollaan.
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
36
Ajattelin aloittaa vapetuksen uudelleen. Ennen tilasin 500ml 72% nikotiinin Britanniasta, vieläkö tuolta uskaltaa tilata vaikka ei kuulu EU:hun, Ranskasta ja Saksasta yritin etsiä mutta ei pikaisella haulla löytynyt.
Mistä sää tollasta oot tilannu?
 
Liittynyt
15.11.2020
Viestejä
33
Eipä varmaan kantsi enää aloittaa. Makuja et saa käytännössä mistään, saati sitten atopäitä. Tää skene taisi kuolla suomessa jo.

Itse kun testasin kokeeksi tuota nicoretten suu-sumutetta niin on aika helvetin hyvä, ei siksi että voi vetää stealthina tai julkisesti
missä vaan, mutta ei maistu se paska suussa koko ajan ja mieli paljon parempi.. Vielää kun sais ton tupakoivan akan heivattua hankeen tekemästä kiusaa.

Uudelleen aloittaneena vapettajana, kyl niitä makuja saa vielä , ei ole laitonta myydä/ostaa elintarvike makuja . Hankalampaa löytää osia vapeen muualta kun kivijalasta.
 
Liittynyt
15.10.2017
Viestejä
591
Uudelleen aloittaneena vapettajana, kyl niitä makuja saa vielä , ei ole laitonta myydä/ostaa elintarvike makuja . Hankalampaa löytää osia vapeen muualta kun kivijalasta.
Onko ne pohjanesteet vielä samoissa hinnoissa ku aiemmin? Vai joko neki meni tupakkaverolle?
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
82
Onko ne pohjanesteet vielä samoissa hinnoissa ku aiemmin? Vai joko neki meni tupakkaverolle?
Kivijaloissa ei niitä myydä enää, koska vero. Nettikaupoista saa tilattua, suunilleen samoissa hinnoissa kuin ennenkin. Toki pientä korotusta on hinnoissa, mutta niinhän kaiken hinta on noussut.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 760
Kaverille oli puffissa myyjä sanonu että makunesteet on nikotiinittomia tupakkatuotteita ja pohjat myös ettei netistä tilaaminen kannata koska voi tulla röökiverot päälle. Mikä homma siis? Oon ite tilannu makutiivisteet.com:sta pohjat ja maut, puhuuko puffin myyjä omiaan vai onko asia tosiaan näin, että verot on vaan ajan kysymys, jos jatkaa tilaamista netin kautta?
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
82
Eiköhän lie ymmärtänyt just väärin päin. Kivijalassa eivät myy enää, koska tulis verot hintaan, eikä nyt kukaan hullu varmasti mistään pohjanesteistä maksa veroa 300e/litra.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Kaverille oli puffissa myyjä sanonu että makunesteet on nikotiinittomia tupakkatuotteita ja pohjat myös ettei netistä tilaaminen kannata koska voi tulla röökiverot päälle. Mikä homma siis? Oon ite tilannu makutiivisteet.com:sta pohjat ja maut, puhuuko puffin myyjä omiaan vai onko asia tosiaan näin, että verot on vaan ajan kysymys, jos jatkaa tilaamista netin kautta?
Paskaa on puhunut, tai yrittänyt edistää myyntiä.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Joo siis ei myynyt puffillakaan pohjia eikä makuja.
Ei myynyt edes makuja, mitä helvettiä? Olin itse vielä vuonna 2019 sröökikaupassa töissä ja lähdin menemään näiden veropelleilyiden vuoksi. Kyllä niiden käsittääkseni pitäisi makuja ja nikotiinia vielä myydä.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 760
Ei myynyt edes makuja, mitä helvettiä? Olin itse vielä vuonna 2019 sröökikaupassa töissä ja lähdin menemään näiden veropelleilyiden vuoksi. Kyllä niiden käsittääkseni pitäisi makuja ja nikotiinia vielä myydä.
Niksaa ja laitteita vaan enää myivät.
 
Liittynyt
11.06.2017
Viestejä
82
Ei myynyt edes makuja, mitä helvettiä? Olin itse vielä vuonna 2019 sröökikaupassa töissä ja lähdin menemään näiden veropelleilyiden vuoksi. Kyllä niiden käsittääkseni pitäisi makuja ja nikotiinia vielä myydä.
Eivät myy makujakaan, kun niihinkin tulis kivijalassa vero. Menee niin paljon kalliimmaks ku verkkokaupoissa, että ei kukaan ostais.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
209
Eivät myy makujakaan, kun niihinkin tulis kivijalassa vero. Menee niin paljon kalliimmaks ku verkkokaupoissa, että ei kukaan ostais.
On mahdommaksi mennyt. Miten nuo kivijalat enää kannattaa, jos ei makujakaan enää saa myydä? Toivottavasti aloittelijat ei eksy niihin kauppoihin.
 
Liittynyt
14.07.2019
Viestejä
2 931
Kauanko tollaset nikotiinipullot säilyy pakastimessa?
Löyty pari avaamatonta pulloa joissa parasta ennen on 2018. Luultavasti oon laittanu ne suoraan pakastimeen oston jälkeen.
 
Liittynyt
20.09.2022
Viestejä
10
Oiskos kellään tietoa mistä sais halvalla atopäitä, vastuslankaa ja pumpulia vai käykö siihen joku tyyliin 100% pirkan puuvillavanu johon on tehty joku valkaisu kun semmosta sattuu kaapissa olemaan..? Joku tuolla aikasemmin ehdottelikin lepetitvapoteuria mutta onko muilla kokemusta tuleekohan sieltä tavara perille asti? Terv. Alotteleva vapottelia!
 
Liittynyt
11.01.2019
Viestejä
344
Oiskos kellään tietoa mistä sais halvalla atopäitä, vastuslankaa ja pumpulia vai käykö siihen joku tyyliin 100% pirkan puuvillavanu johon on tehty joku valkaisu kun semmosta sattuu kaapissa olemaan..? Joku tuolla aikasemmin ehdottelikin lepetitvapoteuria mutta onko muilla kokemusta tuleekohan sieltä tavara perille asti? Terv. Alotteleva vapottelia!
Tuolta tuli aikoinaan tilattua paljon vastuslankaa.
Zivipf.de

Masquevaporissa ystävänpäivä alet. Ei mitään havaintoa toimittaako edes enää tänne takapajulaan.
Tienda Vaper Nº1 y Vapers Sin Nicotina Online
 
Liittynyt
06.06.2019
Viestejä
541
Pian puolivuotta menny ilman höyryä tai analogista. Joka jumalan päivä tekee mieli useamman kerran. Kamalinta on silloin kun koettaa vetää kännejä. Joka viikko muutamia kertoja olen lähdössä höyrylle. Esim. katson leffaa ja sitten laitan pauselle ja nousen tuolista. Parin askeleen päästä tajuan mitä olen tekemässä ja hiljaa manaten takaisin tuoliin istumaan ja leffa päälle. Olen kahdesti ollut todella lähellä sortumisen kanssa. Jotenkin sitä vain sai askeleet käännettyä toiseen suuntaan. Loppuuko tämä mielihalu koskaan, vai kannanko tätä loppuikäni mukana?
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
194
Pian puolivuotta menny ilman höyryä tai analogista. Joka jumalan päivä tekee mieli useamman kerran. Kamalinta on silloin kun koettaa vetää kännejä. Joka viikko muutamia kertoja olen lähdössä höyrylle. Esim. katson leffaa ja sitten laitan pauselle ja nousen tuolista. Parin askeleen päästä tajuan mitä olen tekemässä ja hiljaa manaten takaisin tuoliin istumaan ja leffa päälle. Olen kahdesti ollut todella lähellä sortumisen kanssa. Jotenkin sitä vain sai askeleet käännettyä toiseen suuntaan. Loppuuko tämä mielihalu koskaan, vai kannanko tätä loppuikäni mukana?
Van loppuu. Selkärankaa siihen hommaan, se on päätös! Ite lopetan kans vuoden vaihteen jälkeen. Pari viikko sitten maistelin baarissa kaverilta kynämallista vapea eikä jäänyt päälle.
 
Liittynyt
29.07.2017
Viestejä
532
Van loppuu. Selkärankaa siihen hommaan, se on päätös! Ite lopetan kans vuoden vaihteen jälkeen. Pari viikko sitten maistelin baarissa kaverilta kynämallista vapea eikä jäänyt päälle.
Vähän ohi aiheen mutta kuukausi sitten kävin virolaisessa vape kaupassa ja kuulemma nämä kertsit on suosittuja baari savukkeita. Ilmeisesti vähentänyt tuuri tupakoinnin määrää hurjasti.
Nesteitä, pohjaa, vitamiinillisia makuja saa ihan hyllystä.
 
Liittynyt
16.11.2019
Viestejä
133
Oiskos kellään tietoa mistä sais halvalla atopäitä, vastuslankaa ja pumpulia vai käykö siihen joku tyyliin 100% pirkan puuvillavanu johon on tehty joku valkaisu kun semmosta sattuu kaapissa olemaan..? Joku tuolla aikasemmin ehdottelikin lepetitvapoteuria mutta onko muilla kokemusta tuleekohan sieltä tavara perille asti? Terv. Alotteleva vapottelia!
Yv.
 
Liittynyt
30.06.2018
Viestejä
194
Vähän ohi aiheen mutta kuukausi sitten kävin virolaisessa vape kaupassa ja kuulemma nämä kertsit on suosittuja baari savukkeita. Ilmeisesti vähentänyt tuuri tupakoinnin määrää hurjasti.
Nesteitä, pohjaa, vitamiinillisia makuja saa ihan hyllystä.
Jep ja nuo on oikeasti ihan hyvän makuisia ja mukavia käyttää kun ei tarvitse ladata, eikä nappia painella kun käyttää!
 
Liittynyt
07.02.2017
Viestejä
1 983
Eli esim puffin kivijalkamyymälästä saa nykyään vain sitä tupakan makuista nikotiinipitoista nestettä, jos nestettä haluaa kivijalasta ostaa?
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 541
Eli esim puffin kivijalkamyymälästä saa nykyään vain sitä tupakan makuista nikotiinipitoista nestettä, jos nestettä haluaa kivijalasta ostaa?
Kyllä sieltä käsittääkseni saa myös mautonta nikotiininestettä, johon voi sitten ite lisäillä jotain makuja. Ja R-kioskeilta saa kanssa, mutta joo
muita makuja ei oo kuin tupakka.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
236
Kyllähän tässä pärjää niin kauan kun paikalliset Puffilat myy maustamatonta nikotiininestettä ja tarvikkeita kuten atoja. Muut voi sitten tilata netistä.
 

tjkoo

Tukijäsen
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
2 541
Älkää ymmärtäkö nyt väärin, mutta vapottanut ihan alusta asti, olisiko jostain ~2008 vai koska ne kynämalliset cartot yms saatiin suomeen.

Sitten tuli katsottua, kun muutenkin seuraan niin tuo video:



Mietin pitkään että vittu pitäiskö kokeilla tuota suu-suihketta, menee noi sähkötupakkaskenaariot kuitenkin liian hankalaksi. Ittellä tässä on vielä se,
että akka ei suostu irtautumaan tupakasta millään, niin houkutuksia on analogiseen saatanasti.

Mutta! Toistaiseksi mennyt niin hyvin että ei tee mieli sähköröökiä enää ollenkaan. Ainoastaan jos juodaan niin saatan sortua vetämään muutaman
analogisen, mutta muuten se fiilis kun suihkauttelee suuhun vaan on aika helvetin hyvä. Ei maistu paska suussa ja hampaat voi harjata heti herättyä.

EDIT: meni jo
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 210
Maustamattomat niksanesteet haen Puffista
Mitä siellä lienee hinta / myyntiyksikkö ja kuinka monta savuketta yksi myyntiyksikkö vastaa? Kovin huonosti löytyy tietoa netistä tästä suomen tarjonnasta. Tietysti eivät saa mainostaa, mutta edes foorumeilta tms.
Täältä löytyy ja 90€ tilaukseen saa ilmaisen kuljetus.
Onko näistä kokemuksia paljonko saa rankkua, jos tullimies huomaa?
Itse kun testasin kokeeksi tuota nicoretten suu-sumutetta niin on aika helvetin hyvä, ei siksi että voi vetää stealthina tai julkisesti
missä vaan, mutta ei maistu se paska suussa koko ajan ja mieli paljon parempi.. Vielää kun sais ton tupakoivan akan heivattua hankeen tekemästä kiusaa.
Saakohan näitä jostain halvemmalla? Itsehoitolääkkeitä saa netistä tilata eu:n sisällä, mutta äkkiä kun katselin niin noi nikotiinisprayt tuntuu olevan aika paljolti Nicoretten monipolia kautta eu:n. Toki jos toi toimii ajatuksella suihke/savuke niin onhan tuossa 300 annosta / 40 € jo aika edullinen hinta verrattuna tupakanpolttoon.

Ite en haluaisi lopettaa nikotiinia, mutta jotenkin alkanut tiedostaa tuon tupakan kokonaisvaltaisen haitallisuuden ja siksi nyt joku vaihtoehtoinen ja kustannustehokas annostelumuoto hakusessa. Kulutus itsellä ehkä keskimäärin n. 30 savuketta päivässä, joten kuukaudessa tuo jo alkaa maksamaankin jotain. Korona tappoi trokarikontaktitkin, tosin venäläinen tupakkakin alkoi maksaa jo 40-50 € trokareilta kartsaa kohden pari vuotta sitten, joten ei sitä varmaan nytkään ihan ilmaiseksi saa.
 
Liittynyt
20.04.2018
Viestejä
417
Mitä siellä lienee hinta / myyntiyksikkö ja kuinka monta savuketta yksi myyntiyksikkö vastaa? Kovin huonosti löytyy tietoa netistä tästä suomen tarjonnasta. Tietysti eivät saa mainostaa, mutta edes foorumeilta tms.
Tästä on jo aikaa kun viimeksi Puffilta ostin tuota niksanestettä, mutta silloin taisi olla jotain 8€ 10ml puteli jossa 20mg/ml nikotiinia. Itsellä neste mitä höyryttelen, on sekoitettu 6mg/ml vahvuiseksi ja meniskö jotain 5ml/päivä jos käyttää samalla tavoin kuten analogista, eli kävisi vain pihalla "tupakoimassa". Itsellä tapana höyrytellä myös sisällä, niin silloin sauhuja tulee otettua tarpeettoman usein ja kulutus nousee kyllä tuosta.
 
Liittynyt
07.01.2020
Viestejä
1 291
Edellisiä kompaten 6,90€ tai 7,90€ maksoi viimeksi, en muista kumpi oli hinta

Edit: Puffissa
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
04.09.2018
Viestejä
2 210
6.90€ maksoi eilen 10ml 20mg/ml.
Kyllähän tuossa säästöpotentiaalia olisi siis.

Mä hain nyt tommosen tjkoon suositteleman suihkeen ja tuntuu alustavasti ihan hyvältä ratkaisulta tämäkin. Aika usein noita kyllä pitää suihkia, tuskin on monen päivän ilo tuo yksi purkki.
 
Liittynyt
17.12.2018
Viestejä
36
Ostin niksaa 100%, 1 desin, siitä tuli itse lantraamalla 500cl 20 millistä nestettä, kun hintaa oli tolle desin pullolle 80 euroa niin sen hinta on viidesosan tuosta puffin hinnasta. Laskeskelin että maksaa nyt niksoineen makuineen höyryttelyt jotain 15 euroa kuukaudessa, ja poltan nikotiinia suht saman verran kuin tupakoidessa jolloin meni aski päivässä ja kuukausikulutus oli n 300 euroa. Et on tää ainakin halvempi tapa tuhota keuhkonsa.
 

KiD83

Persu
Tukijäsen
Liittynyt
13.02.2018
Viestejä
1 021
Oho, aika tujua tuo 20mg/ml. Minä aloitin ihan 6mg ja hyvin on riittänyt. Norttia ei kahteen viikkoon ole tarvinut imeä. Enkä kyllä mikään ketjupolttaja ollutkaan.

Itse ostin 20€/100ml 6mg valmisnesteitä ensihätään, riittää tuo "pottu" ainakin viikon. Alkuhankintojen jälkeen siis suhteellisen edullista.

Valmis atopäät on kyllä edelleen paskaa. En niistä pitänyt aiemminkaan, kun siis 2017 lopetin edellisen kerran höyryilyn.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
237 534
Viestejä
4 165 740
Jäsenet
70 422
Uusin jäsen
Minibee

Hinta.fi

Ylös Bottom