Kaveri tilas laitteen ja vähän n-vitamiinia sisältävää nestettä ja tuli muutamassa päivässä, alle viikossa perille. Latviasta lähettävät.Oisko kellään mitään kokemuksia kaupasta www.vapesale24.com
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kaveri tilas laitteen ja vähän n-vitamiinia sisältävää nestettä ja tuli muutamassa päivässä, alle viikossa perille. Latviasta lähettävät.Oisko kellään mitään kokemuksia kaupasta www.vapesale24.com
Ok, eli vissiin ihan aito kauppa. Laitan pari osaa tilaukseen, kiitos paljonKaveri tilas laitteen ja vähän n-vitamiinia sisältävää nestettä ja tuli muutamassa päivässä, alle viikossa perille. Latviasta lähettävät.
Nyt on kyllä nimimerkit meillä aika hämmästyttävän lähellä toisiaanOk, eli vissiin ihan aito kauppa. Laitan pari osaa tilaukseen, kiitos paljon
Samaa mietin itsekin. Ei pelkästään noita varten kyllä viitsi kauppaan ajella kun yli puolet pitäisi hankkia jostain muualta.Millähän meinaavat pitää firman pystyssä, ei taida pelkät niksat ja modit riittää
Tsemppiä. Ei oikein muuta neuvoa kun että jotain muuta ajateltavaa sen höyryn tilalle. Itellä röökin/höyryn tauottaessa(ei oo lopetus onnistunu) jeesaa ihan kynän pitäminen sormien välissä.Ei ole helppoa olla ilman höyryä. Aina ulkosalla ollessa tunne että jotain puuttuu. Sen lisäksi jatkuva napostelemisen tarve, joka ei hellitä vaikka napostelis. Kokoajan tuntuu ja hellittää vain nukahtaessa. Toisaalta taas järki tuntuu leikkaavan terävämmin.
Ei ole helppoa olla ilman höyryä. Aina ulkosalla ollessa tunne että jotain puuttuu. Sen lisäksi jatkuva napostelemisen tarve, joka ei hellitä vaikka napostelis. Kokoajan tuntuu ja hellittää vain nukahtaessa. Toisaalta taas järki tuntuu leikkaavan terävämmin.
Minullahan ei tuota hienoa kirjaa ole. Eikä tässä olotilassa oikein saa aikaseksi miettiä syvällisiä. Se on nyt loppu ja kärvistellään niin kauan kuin se ottaa aikaa. Onko se vuosi vai 20vuotta, sen aika näyttää.Mulla jäi onneksi ulkona höyryttely pois jo korona-aikana, kun olin niin tautikuumotuksissa ettei ulkona uskaltanut edes naamaansa koskea saati laittaa jotain suuhunsa. Kyllä siitä äkkiä oppii pois.
Itsellä kohta 3vrk ilman nikotiinia ja olo on mainio. Totta kai välillä tekee mieli ja varsinkin koneella istuessa tulee himot. Kuitenkin jatkuvasti isompi osa ajasta menee asiaa ajattelematta.
Pyrin kääntämään asian mielessä niin, että sen sijaan että luovun jostain mitä kovasti haluan tehdä, olen nyt itse asiassa vapaa jostain sellaisesta, mistä ei ole minulle mitään hyötyä, mutta mikä silti vie elämästä huomattavan osan aikaa ja huomiota.
Suosittelen kaikille lopettamista harkitseville Allen Carrin kirjaa The Easy Way To Stop Smoking. (Siitä on myös sähkötupakkaversio ...To Stop Vaping). Varsinkin jos olette sellaisia ihmisiä, että tykkäätte palastella ongelman osiin ja ratkoa sitä sitten, niin erittäin toimivaa self-helppiä. Olin itse aika skeptinen kuten self-helpin kanssa yleensäkin, mutta niin vaan kirjan loputtua modi ja akut lähti siltä seisomalta lähimmän S-marketin serriin ja mehut, atopäät ja kaikki muu tilpehööri roskiin.
Kellään vinkkejä minkälainen laite kannattaisi hommata jos haluaa höyrytellä MTL (tai korkeintaan RDL) 70/30 freebase nesteitä?
Nyt on Caliburn G2 joka toimii kyllä paremmin nicsalteilla 50/50 suhteella. Toiveena olisi saada hieman isommalla akulla.
Onko Kroma Z enää hyvä vaihtoehto 2022? Tai lähteä ihan Nautilus GT modia kasaamaan? Ainakin Caliburnissa pidän ilman auki tai lähes täysin auki, en tykkää kauhean kuumasta tai tiukasta vedosta.
Nautilus GT tai esim Zelos X olisi irtoakullinen modi erillisellä tankilla vai onko muuta hyvää mitä vois ranskan matkalla tuoda Le petit vapoteurin valikoimistaPitääkö nimenomaan olla tuollainen all-in-one laite? Itellä ollu nyt MTL tankkeja pari päivittäisessä käytössä pitkän aikaa. Aspire Nautilus 2 ja joku AVP Pro. Taitaa jo vanhoja malleja ollut molemmat, mutta toimii eivätkä vuoda, molemmissa 70/30 VG/PG nesteitä käytössä. Modit sitten käyttötarpeen mukaan, itse suosinu irtoakullisia, enkä näköjään suotta, kun poikkeuksetta kaikki kiinteällä akulla olevat ovat mykistyneet vuosien varrella. Ainoat mitkä enää toimii on tupla-akulliset Sigelei Fuchai 213 ja Joyetech Cuboid. Vähän kömpelön kokoisia nuo toki on kuljettaa mukana, mutta ei ole pitkään aikaa päässyt kaupoille, että voisi katsella jotain yksiakkuista modia.
Jep liekö siis luovat uuden "kosmetiikka, savukone tai elintarvike" kaupan, jossa myisivät ilman tupakkaveroa niitä pohjanesteitä.Kävin itse JKL:n puffilassa tällä viikolla. Jatkossa ei saa pohjanesteitä tai makuja heiltä, niksanesteitä kyllä. Tiedä mikä viritys on meneillään, mutta tekee himpun hankalampaa tästä touhusta. Saattaa kyllä aikaistaa omaa lopetuspäätöstä ja hyvä niin.
Hullua ajatella, että 5 litran tönikkä pohjaa olisi 1500 euroa näillä syksyn hinnoilla eli 30 senttiä per ml, kun normaalisti 50 euroa..
Mikäs juttu tämä kun itse olen ihan pihalla noista "lakipuolen" asioista tähän liittyen?
No aina oppii uutta, melko settiä etten sanoisi. Taidan lopettaa tosiaan näiden nesteiden jälkeen ja ruveta pureskelemaan jenkkiä.Tupakkaverotaulukko
Tupakkaveroa maksetaan tupakkaverolain liitteenä olevan verotaulukon mukaan.www.vero.fi
Täältä löytyy jotain suuntaa antavaa
2 viikkoa menny. Tarve höyrylle ei ole enää tunti-tunnista. Höyryn tarve iskee piikkinä aina tietyn tutun tapahtuman yhteydessä. Olen 3-4 kertaa viimesen viikon aikana vetänyt takin niskaan ja ollu menossa höyrylle. Ekan viikon tunneista selvisin sillä, että menin pihalle 0.5l vesipullon kanssa ja join sen pitkinä hörppyinä siellä istuessa. Näitä sessioita oli 2-5 päivässä. Sen vain tunnisti siitä, että tästä ei päästä yli ilman pihalla käyntiä. Olen nyt alkanut huomaamaan, että pään sisällä oleva ääni pyrkii kusemaan muroihin. Kyllä sitä vastustaa ehkä jopa helpommin kuin röökin lopettamista, koska höyryvehkeet pitää tilata netistä ja sitä ei saa ihan just heti. Uniin ei _vielä_ ole lopettaminen tullut. Se tulee kyllä eteen viimeistään sitten kun kuukausi on täynnä. Silloin pitänee laittaa makkarin oveen lappu, että: "Se oli vain unta, et sinä oikeasti höyrytelly". Napostelun tarve on hävinny kokonaan, kun tein sen päätöksen, että en korvaa millään tätä lopetusta. Ainakin melkein... Olen ollu vuoden ilman kahvia. En enää omista minkäälaista kahvinkeitintä. Silti alkanu töissä menee kahvia ihan eri tavalla tämän lopettamisen jälkeen. En ole koukussa kahviin, vaan näyttää pikemminkin siltä, että keho koettaa löytää jonkin toisen "riippuvuuden", jolla sitten kammeta tätä höyrylopetusta pois. Tämä kaikki on pelkästään pään sisällä. Kun voitat sisäisen "äänen", voit tehdä mitä haluat.Tsemppiä. Ei oikein muuta neuvoa kun että jotain muuta ajateltavaa sen höyryn tilalle. Itellä röökin/höyryn tauottaessa(ei oo lopetus onnistunu) jeesaa ihan kynän pitäminen sormien välissä.
Jos jaksat, niin tuu kertoo parin viikon päästä miten menny.
Mites onko joku vielä lähiaikoina tilaillut tuolta MixnMatchilta 100mg/ml nikotiinia? Ajattelin tilata, mutta vähän nuo tulli hommat kuumottaa.
Onko hyvää tavaraa? Olin lukenut joskus vanhoja arvosteluja ja siellä oltiin kiukuteltu laadusta ja väristä.2vkoa sitten tilasin sukulaiselle 2x 100ml 100mg:tä.
Aina sieltä kelvollista itselle tuli. Nykyään tuskin kannattaa ainakaan kovin ronkeliksi heittäytyä, niin kuin joskus ennen vanhaan jos ei väri miellyttänyt.Onko hyvää tavaraa? Olin lukenut joskus vanhoja arvosteluja ja siellä oltiin kiukuteltu laadusta ja väristä.
La petit vapoteurista on tullut hommattua coilit samalla, kun pohjia ja esansseja tilaa. Ei ongelmia.Laitoin tuolta La petit vapourista tilaukseen vähän pohjaa ja sit heisenbergiä.
Onko ihmiset tilailleet ulkomailta noita coileja yms, ovatko tulleet ongelmitta perille?
Tuli aiemmin tilattua niitä suoraan Kiinasta ongelmitta tuossa reilu vuosi sitten, en tiedä miten nykyisin homma toimii.
Jos tuontiliikkeen sivulla näkyy myyntipiste, niin myydäänkö siellä myös nikotiininesteitä? Täällä pikkukaupungissa ei ole mitään vapekauppoja.
Nyt on 30% alennus koodilla "JD30" La petit vapoteurissa ainakin nikotiinittomien nesteiden osalta, kestää 5.11 saakka. Alkanut kai tänään.
Lue lankaa niin huomaat useita sivuja joissa niitä myydään. Eri asia on se, että tulevatko tullista läpi.Mistäköhän porukka tilailee noita kertakäyttö vapeja?
Makustorelta tuli spostia. Ilmeisesti aloitetaan perimään tupakkaveroa myös pohjanesteistä. Epäilevät joutuvansa lopettamaan toiminnan vuoden loppuun mennessä.
Näinhän se menee. Kajaanista lähti puffin liike ja R-kioskilla monesti eioota myytävänä. Pitäs koittaa resepti saaha niksalle niin voisi tilata ulkomailta laillisesti.No vittu sentään Näyttää tosiaan olevan sivuilla loppuunmyynti käynnissä, häviää sitten tämänkin kylän ainoa putiikki, mikä tietysti on viisaiden päättäjiemme tarkoituskin.
Tilaa vain tuolta ranskasta, toimii ihan hyvinNo vittu sentään Näyttää tosiaan olevan sivuilla loppuunmyynti käynnissä, häviää sitten tämänkin kylän ainoa putiikki, mikä tietysti on viisaiden päättäjiemme tarkoituskin.
Koodilla loppu saa 20% alennusta tilauksesta eli näemmä tosiaan myyvät varaston tyhjäksi.Makustorelta tuli spostia. Ilmeisesti aloitetaan perimään tupakkaveroa myös pohjanesteistä. Epäilevät joutuvansa lopettamaan toiminnan vuoden loppuun mennessä.