Pakko lainata omaa aiempaa viestiä ja kysyä Olutmiehen kokemusta. Itse ostin Innokinin Zenitin (ei-pro version eli tämän
Zenith - Product | INNOKIN®) tuossa parisen kuukautta sitten Freemax Twisterin tilalle ja nyt on ensimmäinen kerta kun pitää vaihtaa atomisaattoria maksimissaan viikon välein. Nesteet pysyneet täysin samoina, vain laite vaihtunut.
Olen käyttänyt Innokinin 1.6 ja 0.8ohmin versioita ja ei mitään eroa, huomaa selvästi noin viikon kuluessa että ei siitä vain enää höyryä tule kunnolla. Olen ostanut noita atomisaattoreita aina samasta paikallisesta liikkeestä mutta tässä muutaman kuukauden aikana eri kertoina niin eivät välttämättä olisi jotain samaa huonoa erää, vaikea kyllä arvioida tuota.
Alkaa vaan tulemaan hieman kalliiksi jos menee tyyliin vitonen per viikko noihin atomisaattoreihin (3€/kpl), pitkällä juoksulla olisi halvempaa vaihtaa vaan vehje uuteen jossa nuo nyt kestäisi sen kuukauden ainakin ongelmitta.
Akkuna on Teslacigs Punk 86W (
Teslacigs Punk 86W Mod) ja olen käyttänyt tota 20w teholla.
Onko ideoita tai kommentteja?
EDIT:
Are these Zenith coils real? en ole näköjään ainoa kellä sama ongelma, pitää kyllä alkaa etsimään uutta vehjettä. Löysin kyllä myös linkin (
Innokin Zenith Problems (The short version)) että noita ehkä pitäisi käyttää jollain 14w asetuksilla, ei kyllä tunnu tulevan kunnolla höyryä tuolla 14w vaikka onkin taas uusi atomisaattori käytössä.