Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Kyllähän reppuja on, mutta erityisesti kesällä koko selkä olisi hiestä läpimärkä.

Takavalon johto kuulema kannattaa teipata piiloon, koska pikkukivet hajottavat johdon helposti. Miten muitten osien laatu? kannattaako hankkia joitakin varaosia etukäteen?
Taitaa renkaat (sisäkumi) olla helpoiten hajoavat mikä kannattaa olla varastossa. Ja tämän vaihtoa varten renhasraudat. Ja tietty pumppu rengaspainemittarilla tai erillinen mittari jos näitä ei ennestään ole. Niin ja rengasrauta ilmeisesti helpottaa sitä renkaan vaihtoa huomattavasti.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 253
Lukkona varmaan hyvä mutta ei käytännöllinen lukittaessa koska vaan n 14cm pitkä. Oma Kryptonite Keeper on osoittautunut hyväksi 20cm pituudellaan. Menee pyörätelineisiin ja vähän paksumpaan infotaulun jalkaan/tolppaan.
Ainoastaan mukana tullut kiinnitysteline liian ohut/pieni eli ei mene Xiaomin putken ympärille. Pientä modausta vaatisi. Tietysti yleensä reppu mukana jossa sitä saa kuljetettua.



Tollain kun kuvassa näkyy ja ton lisätangon kanssa pääsee muksunkin kanssa matkaan :tup:
Varmaan todella laillista mennä kaksi päällä tuommoisella potkulaudalla. Hyvähän se jo pienenä lapselle kaikki laittomuudet opettaa.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 253
Mikä estää, missään ei sanota ettei saisi. Oma tanko, rauhallista ajoa ja kypärät päässä molemmilla niin hyvä tulee :)
Ei niitä ole suunniteltu kahden henkilön kulkineiksi. Eihän mikään pyörällä kyysäystäkään estä, mutta poliisi huonona päivänä antaa siitäkin sakon.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619


En tajua miks tossa varoitetaan että piirilevy voi mennä paskaks ku disabloi apustusjarrun?
Tarkoittaako toi ku vauhti kasvaa ja käyttää sähköjarrua kovemmilla nopeuksilla vai mitä?
Sitä en tiedä, mutta itsellä ainakin akun kuumentuminen johtuu nimenomaan jarruttelusta ja ilmiselvästi KERS toiminnasta eli akun lataamisesta. Toi on niin pisara meressä mitä siitä "hyötyy" että kun otin pois niin matkojeni lopussa akkua on ENEMMÄN jäljellä kuin kerrsin kanssa (ilmeisesti vapaa rullaus kuitenkin energia tehokkaampaa kuin sähkön "talteenotto") ja ei ole ylikuumentunut eli tullut sitä lämpötilavaroitusta näyttöön enää kertaakaan.

Lopetin myös sähköllä jarruttelun lähes kokonaan ja käytän vain takajarrua vauhdin pitämiseen aisoissa. Hätäjarrutus tietty molemmilla yhtä aikaa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Lopetin myös sähköllä jarruttelun lähes kokonaan ja käytän vain takajarrua vauhdin pitämiseen aisoissa. Hätäjarrutus tietty molemmilla yhtä aikaa.
Onko tuo sähköllä jarrutus tämä asetus: patch brake lever params?
Mitähän tuo tarkottaa yleensä.
Lever virtual limit 1-130
Minimum phase current 8000
Maximum phase current 30000
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
156
Biltema kierrelukko istuu tankoon hyvin kuljetuksen ajaksi. Ja takarenkaan puolien läpi lukkoon sitten vaikka fillaritelineeseen.


20190730_163220.jpg
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
No näemmä. Parantelin tolleen jos vähän suojais.


Siis ihanko oikeasti tuo tuli sulle yllätyksenä? :eek: Kerran laittaa juutuubbiin Xiaomi m365 niin varmaan ensimmäisessä kerrotaan "tyyppi viat" ml. tuo heti kättelyssä. Täällä foorumissakin asiasta jokunen kerta mainittu...

No, tolleen se kannattaa tehä, alin kuva ihan kuin omastani kun hain myös mustaa ilmastointiteippiä :tup::)

Biltema kierrelukko istuu tankoon hyvin kuljetuksen ajaksi. Ja takarenkaan puolien läpi lukkoon sitten vaikka fillaritelineeseen.


Varmaan kätevä mutta menee melkein keittiön Fiskarseillakin poikki ja niin vaihtuu omistaja. Jokanen tavallaan mutta ei ehkä halvinta muttei kyllä tarvi mikään överikään olla :)
 
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
156
Varmaan kätevä mutta menee melkein keittiön Fiskarseillakin poikki ja niin vaihtuu omistaja. Jokanen tavallaan mutta ei ehkä halvinta muttei kyllä tarvi mikään överikään olla :)
No tää ei tule kellekään yllätyksenä myöskään. Lukko onkin lähinnä ilmoittamaan että skootti kuuluu jollekin.

En jättäis kyl mihinkään kyseenalaiseen paikkaan minkään titaanilukonkaan kanssa, koska köyhät ja kateelliset.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
No tää ei tule kellekään yllätyksenä myöskään. Lukko onkin lähinnä ilmoittamaan että skootti kuuluu jollekin.

En jättäis kyl mihinkään kyseenalaiseen paikkaan minkään titaanilukonkaan kanssa, koska köyhät ja kateelliset.
Tarviiko sen "syötin" olla silti liian helppo kun pienellä lisä investoinnilla saisi kestävämmän. Jos jättää järkeä käyttämättä lojumaan jonnekkin mainitsemaasi kyseenalaiseen paikkaan niin saa sitten joku ihan rauhassa pölliä sen kun omistajaa ei kiinnosta.

Kukapa näitä tolleen jättäisi edes kun ei nää niin painavia ole kantaa ja voihan näitä potkuttaakkin :tup:

Kantoremmi on myös kätevä lisä näille vähän helpottamaan kantamista ja voi jopa onnistua kantamaan kaupassakin eikä näin ollen tarvitse sitä lukkoa lainkaan :rolleyes:
 
Liittynyt
06.02.2018
Viestejä
1 356
Onko tuo sähköllä jarrutus tämä asetus: patch brake lever params?
Mitähän tuo tarkottaa yleensä.
Lever virtual limit 1-130 (115)
Minimum phase current (8000)
Maximum phase current (30000)
Jos pitäisi arvata, niin eka on missä kohtaa jarrukahvaa alkaa moottorijarrutus. Sitten minimiteho ja maksimi.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Jos pitäisi arvata, niin eka on missä kohtaa jarrukahvaa alkaa moottorijarrutus. Sitten minimiteho ja maksimi.
Tuo voisi olla juuri kuten sanoit, nyt kun sen Kers asetuksen on laittanut ”pois” eli nostanut sen niin korkeaksi että lauta vapaa rullailee ilman moottorijarrua niin heti kun jarrua painaa, kytkeytyy myös elektroninen jarru päälle.

Ilmeisesti tuosta sitten pystyy säätämään niin että jarrukahva ei kytkisi moottorijarrua päälle ollenkaan tai vasta tosi hitaassa nopeudessa.

Ei oikein tunnu löytyvän tuon säätelystä mistään mitään tietoa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Löyty uus aika hyvä softa iPhonelle ja iPadille, DarknessBot niminen.
Ajossa en ole vielä testannut mutta tuntuisi pelaavan ja kytkeytyvän oikein lautaan kun paikallaan tutkailin softaa.
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Ajattelin lykätä ES4:ään custom firmwaren sisään. Laudan kiinteän akun BMS-versio on 1.3.6 ja lisäakussa uudempi softa. Pitäisi kuulemma kantama lisääntyä uudella alkusoftalla.

Samalla voisi laittaa vaihtoehtoisen kiihdytysprofiilin testiin ja nostaa himppu tehoja cfw-työkalun lukemaan 50000. Kersiä mietin kannattaisiko puolittaa teho dividerillä vai laittaa kokonaan kers pois käytöstä.
 
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
156
Ajattelin lykätä ES4:ään custom firmwaren sisään. Laudan kiinteän akun BMS-versio on 1.3.6 ja lisäakussa uudempi softa. Pitäisi kuulemma kantama lisääntyä uudella alkusoftalla.

Samalla voisi laittaa vaihtoehtoisen kiihdytysprofiilin testiin ja nostaa himppu tehoja cfw-työkalun lukemaan 50000. Kersiä mietin kannattaisiko puolittaa teho dividerillä vai laittaa kokonaan kers pois käytöstä.
Mä olen puolestani antanut itseni ymmärtää, ettei uskalla edes päivittää lautaa lisäakulla kun alkaa paikat käristyä :tdown: Oon lukenut paljon enemmän ongelmia ES4-laudoille, kuin ES2?
Tai ainakin tuntuu siltä.
Vakiona range on nyt 15 km huitteilla ja huiput tasasella 27 km/h. Saa riittää tälläerää :tup:
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Mä olen puolestani antanut itseni ymmärtää, ettei uskalla edes päivittää lautaa lisäakulla kun alkaa paikat käristyä :tdown: Oon lukenut paljon enemmän ongelmia ES4-laudoille, kuin ES2?
Tai ainakin tuntuu siltä.
Vakiona range on nyt 15 km huitteilla ja huiput tasasella 27 km/h. Saa riittää tälläerää :tup:
Jo on olematon kantama jos vaan 15km pääsee, tietty jos se riittää niin fine. Eikös nuo es2 oo kalliimpia kuin m365 non pro?

Paljonko lisäakun kanssa pääsee ja mitä se maksaa?
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Mä olen puolestani antanut itseni ymmärtää, ettei uskalla edes päivittää lautaa lisäakulla kun alkaa paikat käristyä :tdown: Oon lukenut paljon enemmän ongelmia ES4-laudoille, kuin ES2?
Tai ainakin tuntuu siltä.
Vakiona range on nyt 15 km huitteilla ja huiput tasasella 27 km/h. Saa riittää tälläerää :tup:
Kai se riippuu siitäkin onko mikä versio. En viime vuoden lautoja lähtisi kyllä itsekään virittelemään.

Nyt on sisässä 1.3.9 softa ja BMS-versio 1.4.1 molemmissa akuissa. Nostin huippunopeutta yhden kilometrin 33:een ja lisäsin virejä hyvin maltillisesti 51757:stä 51000:een. Laskin lähtönopeuden kahteen kilometriin/h ja puolitin KERSin tehon. Kokeilin tuota venäläistä kaasuvipuprofiilia mutta originaali lähtee vetämään kovemmin niin sillä mennään. Tulee parempi illuusio tehosta vaikka kiihtyvyys varmasti ihan sama. Muokatulla kiihtyvyysprofiililla saisi varmasti säästettyä eturengasta, siitäkin huolimatta vaikkei sudittele kummallakaan.

Äsken kävin nopean lenkin heittämässä niin että akkua oli takaisin tullessa 45%, jaksoi pitää vauhdin siellä 30kmh ja lähti ihan kuin normaalisti akku täynnä, ehkä siitä siis jotain hyötyä oli. Oikean vaikutuksen näkee kun lataa täydemmäksi.


Jo on olematon kantama jos vaan 15km pääsee, tietty jos se riittää niin fine. Eikös nuo es2 oo kalliimpia kuin m365 non pro?

Paljonko lisäakun kanssa pääsee ja mitä se maksaa?
Ei paljoa 15km kauemmaksi voi päästä kun vetää täydellä teholla. Kuitenkin vaan 25km kantama luvataan säästölläkin. Lisäakun kanssa luvataan 45km matka ja akku maksaa ~200€. Itsellä kokonaisuutena akkuineen ja toimituksineen maksoi 640€.
 

living_death

★ Still alive ™
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
6 881
Poliisi sakotti neljää sähköpotkulautailijaa Helsingin keskustassa
Poliisi on tänään keskiviikkona sakottanut Helsingin keskustassa neljää sähköpotkulautailijaa jalkakäytävällä ajosta.

Sähköpotkulautailijoiden saamista sakoista kertoi poliisin liikenneturvallisuuskeskuksen johtaja Dennis Pasterstein Twitter-tilillään.

Pastersteinin mukaan lautailijoille määrättiin 40 euron rikesakot.

Sähköpotkulautoja koskevat pääosin samat liikennesäännöt kuin pyöräilijöitä, eli laudalla ei saa ajaa jalkakäytävällä.
 
Liittynyt
24.06.2019
Viestejä
520
Osaisko kukaan sanoo mitä tarkoittaa kun M365 PRO piippaa kolmesti moottorijarruttaessa joskus? Olen huomannut, että liittyy jotenkin siihen kun akku on täysi tai suht täysi.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Osaisko kukaan sanoo mitä tarkoittaa kun M365 PRO piippaa kolmesti moottorijarruttaessa joskus? Olen huomannut, että liittyy jotenkin siihen kun akku on täysi tai suht täysi.
Täysin samaa on tehnyt aikaisemmin mutta uusimmalla 1.6.1 versiolla ei ole tehnyt sitä ainakaan vielä eikä testailuissa myöskään kers poistetuissa firmiksissä, paitsi jossakin versiossa taisi just jarrutuksen aikaan tehdä tuon kun silloin menee kers päälle, olisko ollut 1.6.0
Liittyiskö just siihen kers hommaan, siksi olisi mukava saada tuo lataava jarru homma pois kokonaa.

Mielenkiintoista olis tietää syy, siinä tais joku koodi vilahtaa jota en muista.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Täysin samaa on tehnyt aikaisemmin mutta uusimmalla 1.6.1 versiolla ei ole tehnyt sitä ainakaan vielä eikä testailuissa myöskään kers poistetuissa firmiksissä, paitsi jossakin versiossa taisi just jarrutuksen aikaan tehdä tuon kun silloin menee kers päälle, olisko ollut 1.6.0
Liittyiskö just siihen kers hommaan, siksi olisi mukava saada tuo lataava jarru homma pois kokonaa.

Mielenkiintoista olis tietää syy, siinä tais joku koodi vilahtaa jota en muista.
Jossain videossa muistaakseni varotettiin käyttämästä kersiä asennossa Strong koska jos akku on täynnä ja kova alamäki heti ja moottori jarruttaa ni sanoo akku poks tai joku muu osa elektroniikasta kärähtää. Mediumilla ite olen vetänyt mutta voishan sen poiskin ottaa...

@Russian Reaper

Custom romii ku tekee ni mitä noi amppeeri teho määrät tarkottaa, eco, d ja s:llä eli paljo uskaltaa lisätä vaikka s moodiin ettei paikat pala tms?

Joku näppärä ohje vielä ton kersin poistoo vois olla kans jees vaikka täällä siitä jotain mainintaa olikin jo. Itellä m365 pro
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Itsellä ollut aina tuo kers pienimmällä mahdollisella asetuksella, kokonaan sitä ei pois taida saada.
Customissa ei edes kers poistu kokonaan muuta kuin kaasun löysäämisen ajaksi, jarrun käyttö kytkee kerssin päälle ja alamäessä luonnollisesti alkaa taas tuo moottori jarruttelu / akun pakkolatailu.
Tuon kun tietäisi saako sen pois kokonaan säätämällä näitä edellä mainittuja jarru asetuksia (patch brake lever params)
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Jossain videossa muistaakseni varotettiin käyttämästä kersiä asennossa Strong koska jos akku on täynnä ja kova alamäki heti ja moottori jarruttaa ni sanoo akku poks tai joku muu osa elektroniikasta kärähtää. Mediumilla ite olen vetänyt mutta voishan sen poiskin ottaa...

@Russian Reaper
Ainakin Ninebotit jarruttaa sen verta KERSillä että ei ole tullut mieleenkään ajaa muulla kui pienimmällä vastuksella.

Muutin KERSin käytöksessä ainoastaan sen tehon puoleen alkuperäisestä KERS dividerillä ja nyt tuntuisi olevan oikein passeli. Hidastus on hento mutta kuitenkin olemassa. Suosittelen kyllä laudan hackaamista kaikkiin Ninebotin/Segwayn lautoihin, muuttui kertaheitolla tehokkaamman tuntuiseksi vaikka tehoja viilasi vain murto-osan edes turvarajojen sisällä liikuttaessa.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
969
Hieman ristiriitaista kun porukka asentelee kalliita lisäakkuja, mutta kytkee ilmaisen rangen lisääjän (KERS) pois päältä.
Itselläni vain 300km kokemus lautailusta, mutta pidän tuota moottorijarrua ihan kelpona ominaisuutena vaikka ei isosti akkua lataisikaan.
Weak asetuksella ollaan menty, mutta foorumin linjan vastaisesti täytyy vaihtaa mediumiksi.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Mä olen ainakin todennut ninebot (ES2+lisäakku):lla että vapaalla rullaus säästää enemmän akkua kuin tuo kers ja purkaminen ei kuumenna akkua - toisin kuin lataus. Mulla ainakin tommosen 15km+15km lähes päivittäinen ajo ja n. 1000km takana. Ei voi kerssiä siis suositella. Jarruttelemalla tolla mottorilla kuumalla ilmalla onnistunut myös ylikuumenemisen merkkivalon sytyttämään tauluun, semmonen jäänyt kokonaan pois kun lopetti sähköjarrun käytön.
 
Liittynyt
28.05.2018
Viestejä
26
Hieman ristiriitaista kun porukka asentelee kalliita lisäakkuja, mutta kytkee ilmaisen rangen lisääjän (KERS) pois päältä.
Itselläni vain 300km kokemus lautailusta, mutta pidän tuota moottorijarrua ihan kelpona ominaisuutena vaikka ei isosti akkua lataisikaan.
Weak asetuksella ollaan menty, mutta foorumin linjan vastaisesti täytyy vaihtaa mediumiksi.
No tuskin porukka niitä lisäakkuja sun ymmärryksen perässä asenteleekaan. Ei KERSin lataustehosta ole oikein mihinkään minun mielestä. Juuri niinkuin @allapo sanoikin niin turhaan lämmittää vaan akkua. Ja Lisäakku on itsellä lisääntyneen tehon takia eikä niinkään etäisyyttä lisäämään, vaikka onkin mukava että laudalla pääsee nyt sen 20+ km täydellä teholla.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
969
M365 mopomallissa en itse ole huomannut akun lämmön nousua, mutta moottori kylläkin ajoittain käy lämpösenä. Johtuuko se keleistä, kersistä vai jostain muusta niin en tiedä. Voihan se olla et tuo kers on vain mainoskikka ja lataushyöty mitätön, mutta olisi mukavaa nähdä jostain dataa ettei mene ihan mutuiluksi.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
M365 mopomallissa en itse ole huomannut akun lämmön nousua, mutta moottori kylläkin ajoittain käy lämpösenä. Johtuuko se keleistä, kersistä vai jostain muusta niin en tiedä. Voihan se olla et tuo kers on vain mainoskikka ja lataushyöty mitätön, mutta olisi mukavaa nähdä jostain dataa ettei mene ihan mutuiluksi.
Tässä videossa ajaa 2,5km jyrkkää alamäkeä jossain espanjassa ja sen aikana latautuu 7%. En tiedä millä asetuksella on KERS, ei mielestäni mainitse videolla. Noin suuret nousut ja laskut taitaa kyllä olla aika harvinaisia Suomessa, ainakin paikoissa missä näillä ajellaan.

 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
05.11.2016
Viestejä
3 828
Ennen kuin kukaan alkaa potkimaan potkulautailijoita jalkakäytävältä autojen alle, niin muistutetaan, että maksimissaan 15 km/h kulkevalla sähköpotkulaudalla saa ajaa jalkakäytävällä, kunhan ajonopeus on "kävelyvauhtia". Nuo vuokravehkeet taitavat kuitenkin kulkea 25 km/h, joten niillä ei saa ajaa missään tilanteessa jalkakäytävällä.

Jostain syystä myös itsestään tasapainottuvilla (Segwayt ja ne semmoiset ihmeen kaksipyöräiset laudat) vehkeillä saa myös ajaa kävelyvauhtia jalkakäytävillä, vaikka ne kulkisivat lujempaakin.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
Noniin nyt on tuo jokunen postaus sitten mainitsemani Abus mini 40 lukon teline tulostettu ja asennettu, istuu kuin olisi tehtaalta tullut lautaan :)



Aika siisti kieltämättä mutta eikös tuo alaosa hankaa vähän etulokariin??

Ennen kuin kukaan alkaa potkimaan potkulautailijoita jalkakäytävältä autojen alle, niin muistutetaan, että maksimissaan 15 km/h kulkevalla sähköpotkulaudalla saa ajaa jalkakäytävällä, kunhan ajonopeus on "kävelyvauhtia". Nuo vuokravehkeet taitavat kuitenkin kulkea 25 km/h, joten niillä ei saa ajaa missään tilanteessa jalkakäytävällä.

Jostain syystä myös itsestään tasapainottuvilla (Segwayt ja ne semmoiset ihmeen kaksipyöräiset laudat) vehkeillä saa myös ajaa kävelyvauhtia jalkakäytävillä, vaikka ne kulkisivat lujempaakin.
Tuo on totta mutta vuokra vehkeet menee 20kmh maksimissaan eikä 25kmh :tup:
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Aika siisti kieltämättä mutta eikös tuo alaosa hankaa vähän etulokariin??
Vähän huonosti olin asetellut lukon kuvaan, normaalisti käännän tuon alaosan astinlautaa vasten ihan runkopalkin juureen, siellä pysyy nätisti paikallaan eikä mene lokariin asti.
 
Liittynyt
01.04.2018
Viestejä
156
Noniin nyt on tuo jokunen postaus sitten mainitsemani Abus mini 40 lukon teline tulostettu ja asennettu, istuu kuin olisi tehtaalta tullut lautaan :)



Hieno!
Yltääkö tuo lukko lukitsemaan lautaa kunnolla? Onko tullu ongelmia?
Itse oon melkeinpä kantanu es2 joka paikkaan sisätiloihin, kun sen saa penkkien alle piiloon katseilta niin kätsysti.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Hieno!
Yltääkö tuo lukko lukitsemaan lautaa kunnolla? Onko tullu ongelmia?
Itse oon melkeinpä kantanu es2 joka paikkaan sisätiloihin, kun sen saa penkkien alle piiloon katseilta niin kätsysti.
En ole vielä koviin moneen paikkaan ehtinyt lautaa kiinnittämään, mutta niihin pariin pyörätelineeseen mitä laittanut niin mennyt kyllä helposti kunhan ajanut tarpeeksi lähelle. Voi tietty riippua telineen muodosta että joutuuko hieman venkslailemaan että saa runkopalkin tarpeeksi lähelle, ohjaustangosta kun ei ole hyötyä kiinnittää. Varmaan lähiviikot näyttää miten käytännössä pelittää. Liikennemerkkiä paksumpiin tolppiin sitä tuskin kyllä kiinni saa.
 
Liittynyt
16.11.2016
Viestejä
4 049
En ole vielä koviin moneen paikkaan ehtinyt lautaa kiinnittämään, mutta niihin pariin pyörätelineeseen mitä laittanut niin mennyt kyllä helposti kunhan ajanut tarpeeksi lähelle. Voi tietty riippua telineen muodosta että joutuuko hieman venkslailemaan että saa runkopalkin tarpeeksi lähelle, ohjaustangosta kun ei ole hyötyä kiinnittää. Varmaan lähiviikot näyttää miten käytännössä pelittää. Liikennemerkkiä paksumpiin tolppiin sitä tuskin kyllä kiinni saa.
Meneekö tälleen molempien rautojen yli oleviin pyörätelineisiin kuten mulla, vähän epäilen.
Screenshot_20190803-102530_Gallery.jpg
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 016
Meneekö tälleen molempien rautojen yli oleviin pyörätelineisiin kuten mulla, vähän epäilen.
Tuskin menee, tai ainakin melkoinen asettelu saada tarpeeks lähelle ensin. Riittänee kuitenkin että yhteen noista lenkeistä kiinnittää. Voin kokeilla kun seuraavan kerran tuollaisen nään :)
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Mimmones tuo aliexpressin tuote on?
Hyvä mutta hemmetin herkkä, paikkaa saa etsiä ja eristää hälytintä rungosta ettei telineessä ala parkumaan ihan pikku kolahduksesta.
11€ suunnilleen kahdella kaukosäätimellä ja tuossa kun on normi aaa paristot niin käyttöikä on pitempi kuin sisäisillä akuilla olevissa.
Aliexpressistä löytyy Wsdcam alarm

Edit: huomasin juuri että tuossahan on herkkyyden säätö olemassa josta en tiennytkään.

On mulla myös Antusi hälytin kaukosäädöllä ja takavalolla.
Siinä on sisäinen akku mutta hälyttimen päälle / pois äänet on rasittavat ja antiikkiset piipitykset.



Tuossa on jonkun esittelyä.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 841
Viestejä
4 210 630
Jäsenet
70 968
Uusin jäsen
Sinivuokko-85

Hinta.fi

Ylös Bottom