Sähköskootterit / sähköpotkulaudat

namke

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
20.12.2017
Viestejä
446
Itsellä myös harkinnassa sähköpotkulaudan osto. Jos pari kuukautta joutuu odottelemaan tuotteen saapumista, silloin on jo kesä pitkällä. Rde.fi verkkokauppa vaikuttaisi myyvän tuota Xiaomi M365 lautaa noin 400€ hintaan. Xiaomi Mi Electric Scooter, hinta 396€ Laitoin sinne kyselyä miten takuut toimivat ja milloin heidän varastossa olevat potkulaudat on valmistettu, en ole saanut vielä vastausta.
Joko sieltä on mitään kuulunut?

Tietääkö muuten joku saako ostettua suoraan liikkeestä esim. Tallinnassa Xiaomin m365 lautoja?
Onko mitään muita järkeviä vaihtoehtoja 400-500€ hintaluokassa kun tuo Xiaomi?
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
606
Tuosta Xiaomin 365 potkulaudasta on tullut päivitetty versio ainakin, mutta en tiedä äkkiseltään mitä nuo maksavat. Päivitetty malli on nimeltään Xiaomi 365 PRO. Tuossa pro:ssa on tehokkaampi moottori ja huomattavasti isompi ajomatka verrattuna tuohon perus 365 malliin.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 659
Tuosta Xiaomin 365 potkulaudasta on tullut päivitetty versio ainakin, mutta en tiedä äkkiseltään mitä nuo maksavat. Päivitetty malli on nimeltään Xiaomi 365 PRO. Tuossa pro:ssa on tehokkaampi moottori ja huomattavasti isompi ajomatka verrattuna tuohon perus 365 malliin.
M365 Pro ainakin löytyy jo Verkkiksen listoilta, hinta alustavasti 700€ mutta saatavuus on vielä auki.
Ainakin Jimms on nyt ottanut vanhan M365 laudan valikoimaansa (470€) joten toivottavasti se Pro malli tulee perässä. En tiedä pitääkö Jimmyn 3-5 päivän toimitusajat paikkaansa.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
606
Ilmeisesti tuossa pro-mallissa on tuo EU-malli erikseen ja tehottomampi. Tuo pro-malli taisi vasta nyt keväällä tulla markkinoille niin voi sillä olla vielä tuo saatavuus aika huonoa. Tuossa "normi" pro:ssa näkyisi olevan 300w moottori, kun taas tuossa EU mallissa 250w moottori.
Itse suhtaudun aika epäilevästi tuohon 250w moottoriin, ainakin kun täällä Kuopiossa näitä mäkiä riittää. Juuri Kuopion mäkisyyden takia koittanut jotain 500w "laitonta" potkulautaa etsiä, noissa vaan tahtoo aina nousta laudan paino paljon isommaksi, kun on samalla jonkuntakia päätetty kantamaa tietty lisätä. Useimmille käyttäjille varmasti riittäisi se 30-35km kantama, ei kai noilla nyt kukaan lähde toiseen kaupunkiin tienvarsia pitkin ajelemaan.:)
En jaksa uskoa, että poliisit noita moottorin sarjanumeroita rupeaa tienvarressa googlailemaan niin kauan, kun ajaa liikenne sääntöjen mukaan ja sen max 25km/h.
 
Liittynyt
05.05.2019
Viestejä
134
Itseäkin nyt kevään tullen on alkanut kiinnostamaan tuommonen pienehkö/alle 20kg sähköpotkulauta, jossa kuitenkin olisi se 500-1000w moottori ja kulkisi tasasella ja loivaan mäkeen sen 30km/h, noissakin tahtoo vaan nuo hinnat nousta lähemmäs tuhatta euroa. Tuommonen olisi älyttömän näppärä, kun itse junalla paljon matkustan ja ajatuskin siitä, että tuommoisella pääsisi jotain "isoa" kaupunkia tutkimaan paremmin kuulostaa hienolta.
Itse etsin pitkään vaihtoehtoja suurin piirtein samoilla kriteereillä ja päädyin tilaamaan AliExpressistä RUIMA-mini4-skootterin. Ei ole kyllä toistaiseksi täytynyt olla ostokseen pettynyt, akku kestää 30-40km, kulkee kevyesti ylämäetkin 25 km/h tällaisen aikuisen miehen alla ja kyyti on lisäksi suht tasaista.

Painoa laitteella on n. 15kg ja menee muuten aika pieneen kasaan, mutta laite on kyllä kohtalaisen pitkä ja leveä ja sen vuoksi tuota ei mihinkään kovin pieneen väliin tungeta. Laitteessa mukana vielä erilliset pienet renkaat, joten senkin puolesta kulkee kuljetusasennossa näppärästi mukana, kun sitä ei ole aina pakko kantaa.
 
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
606
Onhan noita joitakin vastaavia markkinoilla "laatu" valmistajiltakin, tottakai 100-200€ kalliimmalla, mutta ehkä vähän hienommalla ja näppärämmällä rakenteella. Houkuttelisi kyllä tuommoinen ostaa, mutta toistaiseksi ei ole mitään tietoa kesätöistä niin ei ainakaan vielä kehtaa ostaa.
 
Liittynyt
26.09.2017
Viestejä
45
Joko sieltä on mitään kuulunut?

Tietääkö muuten joku saako ostettua suoraan liikkeestä esim. Tallinnassa Xiaomin m365 lautoja?
Onko mitään muita järkeviä vaihtoehtoja 400-500€ hintaluokassa kun tuo Xiaomi?
Eipä ole minun tiedusteluihin vastausta tullut. Yritin puljuun soitellakkin muutaman kerran mutta en tavoittanut sieltä ketään.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Ilmeisesti tuossa pro-mallissa on tuo EU-malli erikseen ja tehottomampi. Tuo pro-malli taisi vasta nyt keväällä tulla markkinoille niin voi sillä olla vielä tuo saatavuus aika huonoa. Tuossa "normi" pro:ssa näkyisi olevan 300w moottori, kun taas tuossa EU mallissa 250w moottori.
Itse suhtaudun aika epäilevästi tuohon 250w moottoriin, ainakin kun täällä Kuopiossa näitä mäkiä riittää. Juuri Kuopion mäkisyyden takia koittanut jotain 500w "laitonta" potkulautaa etsiä, noissa vaan tahtoo aina nousta laudan paino paljon isommaksi, kun on samalla jonkuntakia päätetty kantamaa tietty lisätä. Useimmille käyttäjille varmasti riittäisi se 30-35km kantama, ei kai noilla nyt kukaan lähde toiseen kaupunkiin tienvarsia pitkin ajelemaan.:)
En jaksa uskoa, että poliisit noita moottorin sarjanumeroita rupeaa tienvarressa googlailemaan niin kauan, kun ajaa liikenne sääntöjen mukaan ja sen max 25km/h.
Ei ole mitään normi pro mallia ja prota on vain normaali M365 ja M365 Pro malli ja Pro mallissa on 300W/600W moottori, normaali mallissa 250W/500W.
Esim. Verkkis ei ole päivittänyt tietoja vaan tiedot on normaali versiosta.
Mitään eu laiskempaa Pro mallia ei kyllä pitäisi olla olemassakaan.
Miksi 500w olisi laiton kun laillisuuden raja on 1000w?
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
606
Itseasiassa olin juuri lukemassa tuosta 1000w ja 25km/h rajasta tuolta kicker.fi sivustolta.:D
Kumma kun melkein kaikki nuo potkulaudat ovat kuitenkin tuon 250w, mutta onhan noita tehokkaampiakin tietty jonkunverran olemassa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Itseasiassa olin juuri lukemassa tuosta 1000w ja 25km/h rajasta tuolta kicker.fi sivustolta.:D
Kumma kun melkein kaikki nuo potkulaudat ovat kuitenkin tuon 250w, mutta onhan noita tehokkaampiakin tietty jonkunverran olemassa.
Samaa minä olen kuule ihmetellyt jo pitkään.
Korjatkoon joku jos asia on toisin, mutta tässä käsityksessä itse olen että 1000W saisi olla.
Sähköpyörissä tuo 250W on kyllä olemassa rajana jos ei rekisteröi ja on ns. sähköavusteinen polkupyörä.
Suuremmilla tehoilla on sitten eri säännöt.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2017
Viestejä
606
Itsekkin ymmärsin tuolta kicker.fi sivuilta, että 1000w saa olla tehoa, kunhan ei kulje yli 25km/h. Onhan se varmaan vähän kalliimpaa rakentaa se 1000w moottori siihen potkulautaan verrattuna tuommoiseen 250w pikkumoottoriin. Tuskin noissa isommissa moottoreissa nyt paljoa isompi vierintävastuskaan on kun ovat hiiliharjattomia ja luulisi, että tuommoisella isolla moottorilla olisi tuo "regeneroiva" jarrutus eli akkua lataava jarrutuskin tehokkaampi tarvittaessa, jolloin akkua saisi ajossa enemmän ladattua jarrutuksissa.
Toinen mitä ihmettelen on ylipäätään tuo moottorin sijoitus eturenkaaseen. Tuntuu, että eikö se olisi parempi ja johtojen kannalta kestävämpi takarenkaassa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Itsekkin ymmärsin tuolta kicker.fi sivuilta, että 1000w saa olla tehoa, kunhan ei kulje yli 25km/h. Onhan se varmaan vähän kalliimpaa rakentaa se 1000w moottori siihen potkulautaan verrattuna tuommoiseen 250w pikkumoottoriin. Tuskin noissa isommissa moottoreissa nyt paljoa isompi vierintävastuskaan on kun ovat hiiliharjattomia ja luulisi, että tuommoisella isolla moottorilla olisi tuo "regeneroiva" jarrutus eli akkua lataava jarrutuskin tehokkaampi tarvittaessa, jolloin akkua saisi ajossa enemmän ladattua jarrutuksissa.
Toinen mitä ihmettelen on ylipäätään tuo moottorin sijoitus eturenkaaseen. Tuntuu, että eikö se olisi parempi ja johtojen kannalta kestävämpi takarenkaassa.
Oli tuolla trafin sivullakin että 1kW saa olla.
Sähköiset liikkumisvälineet
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
27
Onkohan täällä kukaan asentanut m365:een lisäakkua? Itse odotan tällä hetkellä Kiinasta akkua (10Ah), joka tilattu maaliskuun lopussa ja siis vieläkin matkalla. Muut vermeet asennusta varten käytännössä tehty, ostettu tai löytyy jo. Yhteensä lisäakku kaikkine tarvikkeineen kustantaa aikalailla tasan 100e eli ei paha.

Itse kuljen päivittäin noin 16km ja yhteen suuntaan laudan viritetyt tehot (custom firmwarella) riittävät oikein hyvin. Teho alkaa kärsiä aikalailla alle 50% akun varauksella, jolloin ylämäkiin joutuu jo potkia ja pyöräilijät ohittelevat, mikä ei tietenkään käy päinsä. Tästä syystä lisäakkuprojekti.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Ei oo hinnalla pilattu. Mutta taidan kyllä odotella suomeen sitä pro mallia.
Sama täällä, mikähän siinä on ettei maahantuoja saa tuotua Verkkikseen vaikka lautaa on taatusti saatavilla.

Edit, nyt näköjään tullut saatavuustietoihin 8-13 päivää.
Itsellä ollut ennakkotilaus vetämässä jo n.kuukauden, jospa tuon kohta saisi.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Onkohan kellään kokemusta custom firmwaren käyttämisestä m365:lla? Huippunopeuden saisi helposti nostettua 30km/h. Mutta kuinkakohan rankasti se laskee akunkestoa?

Työkalut kustomointiin näyttää olevan melko hyvät, kunhan ei päivitä uusimpaan firmwareen (1.5.1) jossa customit eivät taida toimia: Xiaomi Mijia M365 Custom Firmware Toolkit
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
619
Boostedilla olis tulossa myyntiin 2 renkaan vedolla sähköskootteria 1790e rapsakkaan hintaan... vois olla hyvä peli jos on fyrkkaa.

Nyt on 550km menty ES2+akku ja ei mitään ongelmia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
27
Onkohan kellään kokemusta custom firmwaren käyttämisestä m365:lla? Huippunopeuden saisi helposti nostettua 30km/h. Mutta kuinkakohan rankasti se laskee akunkestoa?

Työkalut kustomointiin näyttää olevan melko hyvät, kunhan ei päivitä uusimpaan firmwareen (1.5.1) jossa customit eivät taida toimia: Xiaomi Mijia M365 Custom Firmware Toolkit
Kyllä on kokemusta. Ehdottomasti suosittelen, BotoX tekemällä työkalulla helppoa. Ylämäkiin ei tarvitse potkia, ellei varaus ole alle 50%. Muista, ettei tieliikennelaki salli yli 25km/h, onneksi maksiminopeusparametrin pystyy tuolla Custom firmware toolkitilla määrittämään itse.

Kuljen päivittäin 8km/suunta ja heti matkan päätyttyä keskimäärin jäljellä 39%, varmaan rekuperaatio toisi prosentit luokkaan 50%, mutta laitan heti lataukseen. M365 tools -appi näyttää täyden akun rangen estimaatioksi noin 17km. Paino itsellä vaatteiden ja laukun kanssa noin 90kg. Moottorin tehovakion arvo toolkitissa 33000.

Laudan teho tosiaan alkaa kärsimään alle 50% varauksella, minkä syystä itsellä lisäakkuprojekti meneillään. Perjantaina pitäisi tulla viimeinen osa eli satulalaukku. Postaan huvin vuoksi vaikka tänne kokemuksia ensi viikolla, josko joku muukin kiinnostuisi tästä 100 euron projektista, jolla range tuplaantuu.
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
929
Ovatko Voin ja Tierin laudat Segwayn tekeleitä?
Voilla on tosiaan Segwayt, mutta Tierillä on sekä Segwayta että Xiaomin M365:tä muistuttavia lautoja (ei kuitenkaan ole samoja kuin kuluttajamallit).

Tosin Xiaomihan käytännössä omistaa Segwayn, eli sikäli ne on lopulta kaikki Xiaomin lautoja.
 
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Tuli hommattua Xiaomin m365.
Mitä varaosia pitäisi tilata ennakkoon ettei mene huristelukausi vain osien odotteluun koska kiina+posti?
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 659
Tuli hommattua Xiaomin m365.
Mitä varaosia pitäisi tilata ennakkoon ettei mene huristelukausi vain osien odotteluun koska kiina+posti?
- Tukijalka (jotkut ipanat onnistuivat tuonkin rikkomaan yhden kauppareissun aikana)
- Jarrupaloja
- Lisäosa mikä parantaa tangon taitoskohdan tukevuutta
- Umpikumirenkaat jos ilmatäytteisten paikkailu ei maistu
- Takalokasuojus ja mitä muuta nyt uskookaan rikkovansa tarvitsevansa

Pitää varmaan itsekkin pistää tuo tangon taitoskohdan tuki tilaukseen, tarkoituksena oli väkertää tuo itse mutta sattui nyt silmään valmis sellainen. Lisäksi jarrupaloja.
Kannattaa ottaa huomioon että kaikkeen kiinaroinaan on tulossa alvit jossain välissä tulevaisuutta, ellei posti saa torpattua hallituksen ideaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
- Tukijalka (jotkut ipanat onnistuivat tuonkin rikkomaan yhden kauppareissun aikana)
- Jarrupaloja
- Lisäosa mikä parantaa tangon taitoskohdan tukevuutta
- Umpikumirenkaat jos ilmatäytteisten paikkailu ei maistu
- Takalokasuojus ja mitä muuta nyt uskookaan rikkovansa tarvitsevansa

Pitää varmaan itsekkin pistää tuo tangon taitoskohdan tuki tilaukseen, tarkoituksena oli väkertää tuo itse mutta sattui nyt silmään valmis sellainen. Lisäksi jarrupaloja.
Kannattaa ottaa huomioon että kaikkeen kiinaroinaan on tulossa alvit jossain välissä tulevaisuutta, ellei posti saa torpattua hallituksen ideaa.
Kantohihna niin ei tartte jättää lautaa ulos penikoiden rikottavaksi tai varkaiden käsiin kauppareissuillakaan.
Sisäkumin ja ulkokumin väliin nauhaa joka estää renkaan puhkeamisen erittäin hyvin ainakin you tube videoiden perusteella.
Itse valmiiksi tuotakin tässä olen tilannut vara vanteen ja sisuskumien rinnalle.
http://s.aliexpress.com/riERb6BN
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 659
Kantohihna niin ei tartte jättää lautaa ulos penikoiden rikottavaksi tai varkaiden käsiin kauppareissuillakaan.
Sisäkumin ja ulkokumin väliin nauhaa joka estää renkaan puhkeamisen erittäin hyvin ainakin you tube videoiden perusteella.
Lauta oli mukana kaupassa, jätin laudan hetkeksi hyllyn nurkalle kun selasin hyllyä niin heti siinä oli joitain ipanoita hyppimässä laudan päällä...
Ja itse ainakin pyörän vaijerilukolla laittanut aina pyörätelineisiin laudan kiinni.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Lauta oli mukana kaupassa, jätin laudan hetkeksi hyllyn nurkalle kun selasin hyllyä niin heti siinä oli joitain ipanoita hyppimässä laudan päällä...
Ja itse ainakin pyörälukolla laittanut aina pyörätelineisiin laudan kiinni.
Huh huh, melkosta hommaa.
Selkähihnalla lautaa voi kuljettaa mukana tai ostoskärryyn heittää laudan, infotiskin taaksekin voi varmaan viedä niin säästyy ehyenä.
Sähköavusteisella pyörälläkään ei missä sattuu uskalla liikkua, siinä se vaara vasta onkin että pöllitään tai rikotaan, lauta on kyllä kätsympi.
 
Liittynyt
10.11.2018
Viestejä
27
Väliaikatietoja lisäakkuprojektista: Valitettavasti vielä en ole voinut laittaa lisäakkua testiin, sillä akku ei lataudu yli 38,8V jännitteeseen. Akun latausportti ja output-portti näyttää siis tuota 38,8V, mutta laturi 42,1V. Vika lienee jossain yksittäisissä soluissa, mutten tahtoisi lähteä avaamaan akkua itse ennen myyjän kommenttia. Odotellaan...

Muita M365 hyödyllisiä lisä-/varaosatarvikkeita:
- venttiilijatke (mielestäni ehdoton etukumin tuskattomaan täyttämiseen)
- alkuperäisiä kestävämmät renkaat
- anti-puncture teippi (29inch versio, sisäkumin ja ulkokumin väliin; ei puhkeamisia)
- kestävämpi taivutusmekanismin lukko (itse väänsin alkuperäisen mutkalle)
- puhelinpidike (kätevä esim navigoidessa)
- rengasraudat (renkaan vaihtamiseen)
EDIT:
- takalokari-/takavalosuoja (tukee takalokaria ja estää takavalon johdon hankaamista pyörään)

Itse en suosittele umpikumirenkaita, sillä olen lukenut niin paljon negatiivista palautetta. Yleisesti todettua umpikumeista:
- epämukava ajo kasvaneen tärinän vuoksi
- range lyhenee huomattavasti, samoin kiihtyvyys
- tärinä lisää riskiä akun juotosten irtoamisille. Jos näin käy, kantama ja teho laskee edelleen
- äkkijarrutukset umpikumeilla saavat aikaan renkaisiin "tasoittumiskulumia", jotka entisestään lisäävät ajon epämukavuutta
+ ei huolta renkaiden puhkeamisista

Itse omistan tämän umpikumin, jota en ole vielä edes kokeillut. Myyn sen mielelläni, mikäli jollekin kelpaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
29.01.2017
Viestejä
963
Kiitos vinkeistä.
Tänään tuli kurvailtua tunnin fiilistelylenkki osittain huonolla alustalla niin jalat hellänä. (umpikumit jääkööt kiinaan)
Muut osat tulikin jo tilattua.

Netissä törmäsin rengaspainetaulukkoon: ( Xiaomi Mijia M365 Scooter tire pressure? : Xiaomi )
At a load of 50-70kg: the front wheel is 35-40psi, the rear wheel is 40-50psi.
At a load of 70-90kg: the front wheel is 40-45psi, the rear wheel is 45-55psi.
At a load of 90-100kg: the front wheel is 45-50psi, the rear wheel is 50-60psi.
winkwink googleen esim "45psi to bar"

Täytyy joku päivä laittaa taulukon mukaiset paineet alle josko ajomukavuus paranisi.

Pohjalevyjä tuli myös vilkuiltua ali/ebay mutta vakiomalli tuntuu paskalta ja paksummat muoviset hintavia.
Vaihtoehtona olisi teräksinen, mielipiteitä?
 
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 175
Kyllä minuakin kiinnostaisi ajaa tuollaista aku ankka kuutiopuristettuna, missä nokka on harmaa ja silmät tapissa.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Meepo V3 - our new brand Electric Skateboard. Available worldwide.
Itse pitkään himonnut sähkölautaa ja nyt vihdoin tilasin tuollaisen Meepo Board V3:n. Koodilla MEEPOREDDIT hinnaksi jää toimituksineen ja valuuttamuunnoksineen 380 euroa (+ mahdolliset ALV:t?, jäi vähän epäselväksi että tuleeko tuo Euroopasta vai suoraan Kiinasta).

Toimitusaika tuolla on useita viikkoja, mutta laitan sitten pientä revikkaa kunhan saan testiin. Muiden arvioiden perusteella kuitenkin pitäisi olla varsin soiva peli, eräs YouTubaaja oli tuolle mitannut huippunopeudeksi yli 40km/h 80kg painavalla kuskilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 284
Kuka tuollaisella kehtaa ajaa?
Toi menee heittämällä luokkaan "niin ruma että jo hieno". Paljon persoonallisempi tuo on kuin nuo perus sähköpotkulaudat. Toki tuolle on vaikeampi keksiä käyttöä, jo sen verran iso että ei tuolla oikein kehtaa ajella keskellä kaupunkia.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Mistäs tällä hetkellä saa huokeimmalla esim tuon M365 / Pro? Ja onko mitään toivoa saada toimitusta enää tälle kesälle, kun tuolta Kiinasta näyttää toimitusajat olevan kohtuullisen pitkiä...
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Mistäs tällä hetkellä saa huokeimmalla esim tuon M365 / Pro? Ja onko mitään toivoa saada toimitusta enää tälle kesälle, kun tuolta Kiinasta näyttää toimitusajat olevan kohtuullisen pitkiä...
Eikös noita Euroopasta saa viikossa? Ainakin Gearbestillä näyttää olevan molempia useammalla myyjällä ja ainakin niissä näkyy että toimitus viikon-kahden sisällä.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
135
Eikös noita Euroopasta saa viikossa? Ainakin Gearbestillä näyttää olevan molempia useammalla myyjällä ja ainakin niissä näkyy että toimitus viikon-kahden sisällä.
Ah. Enpäs hoksannut että nuo ei-Pro mallit on huomattavasti lyhyemmällä toimitusajalla. Löytyisiköhän pro:ta mistään Euroopan varastosta?

Edit: Löytyihän tuota kun hakusanoja sääti (https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3004166453410536.html & https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3007837055908010.html)
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Ah. Enpäs hoksannut että nuo ei-Pro mallit on huomattavasti lyhyemmällä toimitusajalla. Löytyisiköhän pro:ta mistään Euroopan varastosta?

Edit: Löytyihän tuota kun hakusanoja sääti (https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3004166453410536.html & https://www.gearbest.com/electric-scooters/pp_3007837055908010.html)
http://www.elproducente.com/travel...-pro-vs-xiaomi-m365-comparison-review-manual/

Tuosta bongasin ihan ok hintaan Pro version. Näytti tulevan Puolasta viikossa ja 560€ hinta. Katsotaan tuleeko.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
669
Tuli muuten mieleen että onko tuossa jotain erityistä tai jotain mitä ottaa huomioon kun tuon potkulaudan saa käsiinsä. Onko se siis vaan ruuvit kireälle ja kovaa ajoa vai pitääkö hankkia jotain lisää? Lauta siis M365 Pro
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 659
Tuli muuten mieleen että onko tuossa jotain erityistä tai jotain mitä ottaa huomioon kun tuon potkulaudan saa käsiinsä. Onko se siis vaan ruuvit kireälle ja kovaa ajoa vai pitääkö hankkia jotain lisää? Lauta siis M365 Pro
Perus jutut mitä nyt uudessa pyörässäkin on. Eli katsoo että jarrut pelaa (ABS + levyjarru) ja että renkaat on kunnossa + ruuvit kireällä. Ilmarenkaisiin voi halutessa tehdä modauksia etteivät puhkeaisi niin helposti.

Muuten vaan kovaa ajoa.
 
Liittynyt
17.07.2018
Viestejä
310
Tuli tänään haettua itse tuo Xiaomi Pro malli ja kyllä muuten toimii ja vääntää mukavasti.
6,5 kilsan lenkin heitin, matkalla oli ylämäkiä reippaasti ja kaasu pohjassa lähes koko ajan, akkua vielä 81% jäljellä.
Nyt on hyvä liikkumisväline.

Jos joku miettii tuleeko vararenkaita niinkuin tavallisessa mallissa niin vastaus on että ei tule näköjään, mutta onneksi kiinasta saa ainakin tilattua näitä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
1 175
Tuli tänään haettua itse tuo Xiaomi Pro malli ja kyllä muuten toimii ja vääntää mukavasti.
6,5 kilsan lenkin heitin, matkalla oli ylämäkiä reippaasti ja kaasu pohjassa lähes koko ajan, akkua vielä 81% jäljellä.
Nyt on hyvä liikkumisväline.

Jos joku miettii tuleeko vararenkaita niinkuin tavallisessa mallissa niin vastaus on että ei tule näköjään, mutta onneksi kiinasta saa ainakin tilattua näitä.
Kokeile paahtaa akku tyhjäksi, niin miten pitkälle pääset. Luulisi, että rupeaa hyytymään tietyn varaustason jälkeen?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 207
Viestejä
4 194 565
Jäsenet
70 871
Uusin jäsen
Hedelma

Hinta.fi

Ylös Bottom