- Estetty
- #8 051
- Liittynyt
- 18.10.2016
- Viestejä
- 551
No eihän sitä seistä skuutilla tartte. Onhan niis jakkaroitakin, niinkuin omassanikin.
Totta, eikä tarvitse käyttää 15 kilometrin matkaan 40 minuuttia jos ajaa vaikkapa 60 km/h. Näin olemme keksineet moottoripyörän.No eihän sitä seistä skuutilla tartte. Onhan niis jakkaroitakin, niinkuin omassanikin.
100 kilometriä ei ole ollenkaan turhan paljon - kun kyseessä ei olekaan kevyt sähköajoneuvo vaan mopo.Itsellä tälläinen käytössä. Pääsee about 100km lataamatta 100kg ukolla. Peräkärryllä tietysti vähemmän. Laite tietysti laiton, koska liian tehokas. Mutta tämä on jo niin hyvä että mielummin ajan tällä kun autolla, jos mahdollista.
Totta. Mutta vaikka mopojakin löytyy niin ei niitä tuu käytettyä samalla tavalla. Se on jotenkin niin sielua rauhoittavaa kun "äänettömästi" liikkuu minne tarvii, naapureita ja muita ihmisiä ärsyttämättä. Kunhan käyttäytyy.100 kilometriä ei ole ollenkaan turhan paljon - kun kyseessä ei olekaan kevyt sähköajoneuvo vaan mopo.
Samat seuraamukset pätevät kuin mihin tahansa muuhun toisen ihmisen omaisuuteen kajoamisessa.Meillä on jatkuvasti pysäköity skuutteja taloyhtiön sisäpihalle pelastustielle. Voiko ne heittää sekajätteeseen ilman seuraamuksia?
Olen vain ihan vitun kyllästynyt siihen, että usein pari skuuttia rapun edessä, kerran pimeässä kompastuin yhteen. Olen käyttänyt Raportoi Voi sivua, kun kyseessä Voin skuutit, mutta ei ole toiminut vielä ainakaan (6h kuluttua raportoinnista skuutti edelleen pelastustiellä). Soitan huomenna taloyhtiön PJ:lle ja kysyn hänen mielipidettään miten toimia.Samat seuraamukset pätevät kuin mihin tahansa muuhun toisen ihmisen omaisuuteen kajoamisessa.
Pelastustien tukkiminen on kyllä väärin, mutta sen varjolla ei saa siunausta omalle rikkomukselleen.
Siistin näköiset kärrit. Tuollaiset vaan ovat niin hinnakkaita, että päädyin tarakan hankkimaan. Eihän siinä paljoa kuljeta ja yleensä siinä on laukku kiinni. On siinä kuitenkin kuljeteltu postista paketteja mustekaloilla kiinnitettynä.Itsellä tälläinen käytössä. Pääsee about 100km lataamatta 100kg ukolla. Peräkärryllä tietysti vähemmän. Laite tietysti laiton, koska liian tehokas. Mutta tämä on jo niin hyvä että mielummin ajan tällä kun autolla, jos mahdollista.
Ai kun olisi tiennyt, että kesällä omalta pihalta löytynyttä vuokralautaa olisi voinut löytötavarana käsitellä! Olisi löytöpalkkiona saanut vähän karkkirahaa tehtyä.Olen vain ihan vitun kyllästynyt siihen, että usein pari skuuttia rapun edessä, kerran pimeässä kompastuin yhteen. Olen käyttänyt Raportoi Voi sivua, kun kyseessä Voin skuutit, mutta ei ole toiminut vielä ainakaan (6h kuluttua raportoinnista skuutti edelleen pelastustiellä). Soitan huomenna taloyhtiön PJ:lle ja kysyn hänen mielipidettään miten toimia.
Sisäpihoille noiden jättö ei ole OK:
Sähköpotkulautoja löytyy kaikkialta: Sisäpihalle joutuneena kyse löytötavarasta, josta voisi pyytää palkkion – turvallisuudesta vastaa loppupeleissä taloyhtiö
Lakiasiantuntija kertoo, että yksityisalueelle joutuneet yhteiskäyttölaudat ovat löytötavaroita. Niistä voi ilmoittaa laudan omistavalle firmalle tai jopa poliisille.www.iltalehti.fi
Itse laitoin aspan sähköpostiin viestiä, niin laittoivat piha-alueen no parking zoneksi.Ongelmahan on, ettei noilla lautayhtiöllä ole mitään puhelinnumeroa tjsp, johon ottaa yhteyttä asiasta. Myöskään toi Raportoi Voi palvelu ei lyhyen käyttökokemuksen perusteella tee mitään. Oikeastaan ainoaksi vaihtoehdoksi jää kantaa laudat joko taloyhtiön lukittuun varastoon tai heittää ne sekajätteeseen, jotta saa nuo paskafirmat pistämään tuon pelastustien no-go zoneksi.
Vähän kehno toimintamalli lähteä tuolla periaatteella että kaikki on sallittua parkkia ja sitten erikseen merkataan luvattomaksi.Itse laitoin aspan sähköpostiin viestiä, niin laittoivat piha-alueen no parking zoneksi.
Limellä kesti pari tuntia, Tierillä pari päivää ja Voilla pari viikkoa. Voita piti pari kertaa muistuttaa ja lopuksi uhata lautojen kohtelua löytötavarana, mutta lopulta tosiaan homma hoidettiin sielläkin.
Tahtoo olla että vauhti hyytyy ylämäessä. Puhelinsoftalla ohjattavissa laudoissa saat nopeuksia ja vääntöä säädettyä itse niin halutessasi.Kuinka mahdottomuus on taitteva lauta, jolla on n 20-30 km akunkesto, menisi n 30-35 km/h tarvittaessa ja sellainen ettei kaatuisi pienestä töyssystä? Ja sään kestävä, koska koululla ollaan jostain syystä kielletty lautojen säilöntä sisällä.
Tiedän että 30-35km/h laiton, mutta matka on alle 3km josta 2 km suoraa ylämäkeä niin tehoa kaipaa.
Taitettava lauta että saa junaan ja julkisiin kätevästi. Mitä vuokralautoilla ajellut, eniten oon tykänny Voin laudoista.
Onhan noita. Esimerkiksi kenties eniten puhuttu tuote Ninebot G30 täyttää tuon määrityksen - tietenkin vakiosta poikkeavalla säädöllä, nopeuden moottoriversiosta riippuen jotenkuten tai rutkasti, ja toimintasäteen akkuversiosta, ulkolämpötilasta sekä kuskin painosta riippuen heittämällä tai niukasti.Kuinka mahdottomuus on taitteva lauta, jolla on n 20-30 km akunkesto, menisi n 30-35 km/h tarvittaessa ja sellainen ettei kaatuisi pienestä töyssystä? Ja sään kestävä, koska koululla ollaan jostain syystä kielletty lautojen säilöntä sisällä.
Tässä jää nyt hyvin epäselväksi, toivotko laitonta nopeutta vai tehoa ja mäennousukykyä. Sen G30:n saa nousemaan mäet lailliseen nopeuteen säädettynä paremmin kuin moni muu lauta, joka kulkee 30-35 km/h.Tiedän että 30-35km/h laiton, mutta matka on alle 3km josta 2 km suoraa ylämäkeä niin tehoa kaipaa.
Taitettava lauta että saa junaan ja julkisiin kätevästi. Mitä vuokralautoilla ajellut, eniten oon tykänny Voin laudoista.
Tuo Ninebotti vaikuttaa hyvältä. Hinta ehkä vähän turhan kova, mutta jos black fridayna tippuu niin voisi harkita. Kattavuus vaikutti aika overkill.Onhan noita. Esimerkiksi kenties eniten puhuttu tuote Ninebot G30 täyttää tuon määrityksen - tietenkin vakiosta poikkeavalla säädöllä, nopeuden moottoriversiosta riippuen jotenkuten tai rutkasti, ja toimintasäteen akkuversiosta, ulkolämpötilasta sekä kuskin painosta riippuen heittämällä tai niukasti.
Kuitenkin ehto "ettei kaadu pienestä töyssystä" on täysin epämääräinen ja siihen on mahdoton sanoa mitään. Puhe "taitettavasta laudasta" viittaa siihen, että juuri G30:a isompi tai ilmiselvemmin laiton ei käy. Siispä se kyllä luokassaan täyttää tulkintani mukaan tuon vaatimuksen.
Vinkkinä kuitenkin voin kertoa, ettei sähköpotkulaudalla kannata koheltaa. Jos haluat koheltaa, osta mopo. Älä silti kaahaa.
Tässä jää nyt hyvin epäselväksi, toivotko laitonta nopeutta vai tehoa ja mäennousukykyä. Sen G30:n saa nousemaan mäet lailliseen nopeuteen säädettynä paremmin kuin moni muu lauta, joka kulkee 30-35 km/h.
Kalliiksi on mennyt joo. Viime syksynä 620 euroa Verkkokaupasta. Kyseessä toki oli 20 km/h Saksan malli, mutta näissähän on erona ohjelma, parempi takalokasuoja sekä ylimääräinen hidastinkahva, joka ei ainakaan haittaa. Xiaoflasherin näyttämisen jälkeen laite ei tiedä, onko se alunperin myyty 20, 25 vai 30 km/h rajoitettuna.Tuo Ninebotti vaikuttaa hyvältä. Hinta ehkä vähän turhan kova, mutta jos black fridayna tippuu niin voisi harkita. Kattavuus vaikutti aika overkill.
Kun puhutaan siitä, millainen laite on laillinen niin yleisestihän voidaan sanoa, että alamäkeen laudan ei tarvitse yhtään jarrutella, kunhan se ei yhtään vedä yli 25 km/h. Esimerkiksi vanha Augment menee kyllä jopa 40 km/h alamäkeen myös normaalilla asetuksella 25 km/h rajoitettuna, kunhan ei koske kaasuun. Tämä on täysin lain mukaista.Liikennesäännöt on hallussa niin en ainakaan tyhmistä syistä koheltele.
Tarkoitin tuolla nopeusrajalla joo enemmän tehoa ja mäennousukykyä. Myös ettei alamäessä hidasta epämukavasti, antaisi mennä sen 30kmh jos siihen luonnollisesti menee alamäessä. Vuokralaudat nykivät alamäissä aika ilkeästi kun raja 25 kmh.
Siinä tapauksessa ongelmaa ei ole. G30 on jousittamattomaksi normaaliskuutiksi hyvin vakaa. Vuokravehkeiden umpikumit ovat selvästi eri juttu kuin 10" tubeless ilmarengas.Tuolla ettei kaadu pienestä töyssystä tarkoitin ettei kaadu esimerkiksi todella pienestä yllättävästä epämuodostumasta asvaltilla. Limen vuokralaudat ovat mielestäni huonoimpia kaikista, tosi pienet renkaat ja pienetkin töyssyt tuntuu todella epämukavilta, sellaisesta tarkoitin jos joku on ajanut. Yhtä todella pientä epämuodostumaa matkallani olen huomannut ja verrannut, Limellä tuntuu että kaatuu, Tierillä ja Voilla ei edes oikein huomaa.
Kröhöm. Se olin minä kun kävin Ala-Tikkurilan LidlTänään tuli Tikkurilassa vastaan sähköpotkulauta (en ehtinyt näkemään mallia, itse ajoin sähköpyörällä kohti jokiniemeä), jossa oli hauskasti punainen ensiapulaukku kiinni pystyputkessa. Ei ole tuollaista aiemmin tullut vastaan. Onko täällä jollain tapana kantaa mukana ensiapulaukkua ja varsinkin noin näkyvästi laudassaan?
Vai onko jossain laudoissa jopa vakiona paikat tuollaiselle ?
No näillä keleillä Ninebot MAX-G30, kuten tässä monet muutkin ovat sanoneet.Kuinka mahdottomuus on taitteva lauta, jolla on n 20-30 km akunkesto, menisi n 30-35 km/h tarvittaessa ja sellainen ettei kaatuisi pienestä töyssystä? Ja sään kestävä, koska koululla ollaan jostain syystä kielletty lautojen säilöntä sisällä.
Tiedän että 30-35km/h laiton, mutta matka on alle 3km josta 2 km suoraa ylämäkeä niin tehoa kaipaa.
Taitettava lauta että saa junaan ja julkisiin kätevästi. Mitä vuokralautoilla ajellut, eniten oon tykänny Voin laudoista.
Juu juuri sama lauta. Tosiaan siinä hieman KRP:n jälkeen (sinun kulkusuunnassa) about siinä missä on HUS labrat jne. Tulin punamustalla sähköpyörällä vastaan ja valkoinen kypärä päässä. Aikalailla samoilla hoodeilla asustelet siis. Itse menen Satomäen läpi (10 kioski ohi, eli ohratietä) sinne alas betoniesteiden ohi jne. En ole varma onko siellä alhaalla enää Satomäkeä.Kröhöm. Se olin minä kun kävin Ala-Tikkurilan Lidl
Saattoi olla vähän ylinopeutta.
Olisit pysäyttänyt ja sanonut iotech.
Tulitko vastaan siinä KRP ja Jokiniemi nurkilla?
Itse asun Satomäessä.
Oliko tämän näköinen lauta ja jos oli se olin minä
10-kioski on aika hoodeilla, mutta enää tarkemmin en kerro julkisesti missä asun.Juu juuri sama lauta. Tosiaan siinä hieman KRP:n jälkeen (sinun kulkusuunnassa) about siinä missä on HUS labrat jne. Tulin punamustalla sähköpyörällä vastaan ja valkoinen kypärä päässä. Aikalailla samoilla hoodeilla asustelet siis. Itse menen Satomäen läpi (10 kioski ohi, eli ohratietä) sinne alas betoniesteiden ohi jne. En ole varma onko siellä alhaalla enää Satomäkeä.
Mull aon tuossa Augment tommosen 7km työmatkassa, sillä ajaa edestakas kevyesti tuon matkan, 90kg painan. Talvi kyllä mietityttää kuinka etuvedolla pärjää.. Mitään ongelmia ei ole tän 6kk aikana laudassa ollut, mitä nyt pystytolpan ruuveja joutuu kiristelemään vähän väliä. Sähköisen etujarrun saa pois päältä kokonaan, talvea ajatellen.Silmäilin topikia läpi, mutta ei suoraan osunut silmään muuta kun jälleen asiallista keskustelua aiheesta. Olisko siis heittää ehdotuksia minkälaista sähköpotkulautaa hommaisi, jos aikomuksena olis kulkea reilun 10km suuntaansa (pikitietä) työmatkoja mahdollisimman isoa osaa vuodesta.
Augment osui myös silmään, mutta mietityttää uskaltaako niiden touhuhin lähteä?
Xiaomia on ilmeisesti kehuttu, pärjääkö tuollaisella n.500€ maksavalla pro 2 n.90kg ukko miten pitkälle?
Periaatteessa budjetti voi venyä, jos sen saa perusteltua hyvällä laadulla.
Black-Friday tuonee myös jotain tarjouksia, olis vaan kiva tietää malli jota lähteä metsästämään.
Eipä noilla kyllä mitään tukita, litteäksi ne sitten menee jos palokunnan pitää paikalle päästä, josseivat jaksa niitä siirtää.Meillä on jatkuvasti pysäköity skuutteja taloyhtiön sisäpihalle pelastustielle. Voiko ne heittää sekajätteeseen ilman seuraamuksia?
Tätä ketjua alkuvuodelta selaten voit saada tarkempaa tietoa. Kuitenkin ilmeisesti selvisi sen suuntaista, että noilla on yhteistä ulkonäkö ja monien osien yhteensopivuus. Erona taas on yleinen laatu, joka Ninebotin versiossa on tietyin varauksin erinomainen ja Wilfassa surkea.Osaako joku sanoa, että millaisia eroja laitteissa E-way 600 ja Ninebot G30 on? Aika saman hintaisia laitteita ovat.
Hintaansa nähden ei huono, jos on kunnossa myös. Jotain narinaa ja jarrujen fiksausta meinaan voi hyvinkin vaatia vielä päälle.Työmatkan lyhentyessä olisi hyvillä kesäkeleillä mahdollista taittaa matkaa sähköpotkulaudallakin. Torissa olisi segway ninebot es4 200€. Kannattaako? Välillä tullee kuljettua moottoripyörällä, niin ei paljoa viitsisi rahaa käyttää kun kulkeminen sen verran satunnaista.
Matka ei ole kuin alle 6km suuntaansa eli sitten pitäisi varmaan akun riittää hyvinkin. Pitänee käydä katsomassa yleiskunto paikanpäällä.Hintaansa nähden ei huono, jos on kunnossa myös. Jotain narinaa ja jarrujen fiksausta meinaan voi hyvinkin vaatia vielä päälle.
Speksien puolesta tuo on Xiaomin Pro2:sta vastaava noin päällisin puolin ja Ninebottien yleistä laatua odottaisin löytyvän myös tuosta.
Varsinkaan käytetyn koneen kanssa kantamaan ei ole sitäkään luottoa kuin uudessa, eli jos 20km latausten välillä on matka, eikä sen enempää, niin kuvittelisin riittävän hyvinkin. Muuten voi loppumatkasta alkaa hyytymään jos akun päästää ihan pienille prosenteille.
Itse maksaisin kyllä tuon hinnan ehjästä koneesta, mutta paskaksi rällätystä vehkeestä en kyllä.
Onhan nuita kuulemma ajokortin saanu pois ylinopeutta ajamalla. Itsekki ajan 32-38 km/h melkein aina. Paitsi jos on semmoinen paikka missä tuntuu että voisi olla huono ajaa niin menen 22-25km/h. Eihän vastaantuleva poliisi potkulaudan perään lähde, kun taas takaa jos poliisi ajaa perällä ajamaan, niin silloin on hyvä pitää nopeus oikeana varsinkin 30 & 40 km rajoitusalueilla.Mites noita 30km/h kulkevia lautoja tulkitaan jos maksimi saisi olla 25km/h? Jos tuollaisella terassilla käy niin tuleeko häkkiälinnaaputkaa ja kortti pois? Miten nuo voi olla katulaillisia kun menevät kuitenkin kovempaa kuin suurin sallittu nopeus?
Ylinopeutta ajamalla saanee kortin pois kuten kaikilla muillakin vehkeillä, mutta miten sheriffit suhtautuu esim. segway es4 lautaan joka kulkee vakionakin n.30km/h sporttiasetuksella, mutta jota on kuitenkin myyty ilmeisesti ihan katulaillisena pelinä. Kortti kyllä riittää tuohonkin vauhtiin mutta terassilla käynnin jälkeen ei kaipaisi yllätyksiä, jos sattuukin joku virkaintoisempi tapaus kohdalle. Toki jos tuo max. vauhti on helposti rajoitettavissa vaikka sovelluksella, niin silloin sen jaksaa varmaan tehdä muutaman kerran kesään.Onhan nuita kuulemma ajokortin saanu pois ylinopeutta ajamalla. Itsekki ajan 32-38 km/h melkein aina. Paitsi jos on semmoinen paikka missä tuntuu että voisi olla huono ajaa niin menen 22-25km/h. Eihän vastaantuleva poliisi potkulaudan perään lähde, kun taas takaa jos poliisi ajaa perällä ajamaan, niin silloin on hyvä pitää nopeus oikeana varsinkin 30 & 40 km rajoitusalueilla.
ES4 menee vakiona 25km/h, ainakin Suomessa myytävät mallit, koska laki. Raudan puolesta kyseessä on varmasti aivan sama malli, mutta rajoitus tiettyyn nopeuteen on tehty ohjelmallisesti jotta sille saadaan tieliikennekelpoisuus.Ylinopeutta ajamalla saanee kortin pois kuten kaikilla muillakin vehkeillä, mutta miten sheriffit suhtautuu esim. segway es4 lautaan joka kulkee vakionakin n.30km/h sporttiasetuksella, mutta jota on kuitenkin myyty ilmeisesti ihan katulaillisena pelinä. Kortti kyllä riittää tuohonkin vauhtiin mutta terassilla käynnin jälkeen ei kaipaisi yllätyksiä, jos sattuukin joku virkaintoisempi tapaus kohdalle. Toki jos tuo max. vauhti on helposti rajoitettavissa vaikka sovelluksella, niin silloin sen jaksaa varmaan tehdä muutaman kerran kesään.
Ok, eli joillain suomalaisilla sivustoilla tuota on vaan markkinoitu väärin, koska lukee että max. nopeus olisi 30km/h eikä rajoituksesta 25km/h puhuta mitään. Työmatkan varrelle vaan osuu melko vakiintunut tutkauspaikka, missä pitkässä loivassa alamäessä 50km/h-->40km/h, niin saattaa joku virkaintoisempi alkaa nipottamaan jos kelailee nopeutta sinne +30km/h. Työmatka ja terassillakäynti ei tietenkään suoraan liity toisiinsa, mutta sama reitti on pitkälti käytössä molemmissa.ES4 menee vakiona 25km/h, ainakin Suomessa myytävät mallit, koska laki. Raudan puolesta kyseessä on varmasti aivan sama malli, mutta rajoitus tiettyyn nopeuteen on tehty ohjelmallisesti jotta sille saadaan tieliikennekelpoisuus.
Ohjelmalla toki voi itse rajoittaa maksimiin eikä poliisi tuolloin piittaa laitteesta mitään.
Käytännössä kuitenkin taitaa olla niin ettei poliisia ihan hirveämmin nämä vehkeet kiinnostele, ainakaan toistaiseksi. Jahka ensi kesään päästään ja jonnet/jonnat alkavat tosissaan rälläämään näillä niin sitten voi olla eri juttu.
Itse olen pariin kertaan isolla tiellä vetänyt poliisin kanssa vastakkaisiin suuntiin lähemmäs 40km/h lasissa mutta eivät ole jaksaneet kääntyä perään. Eikä se välttämättä silmämääräisesti ole vastapalloon liikkuvasta autosta helppo erottaa ajaako joku 25 vai 38. Eri asia jos vastaantuleva auto ajaa nopeampaa kuin mitä itse ajat, silloinhan silmä kertoo että tuo tulee nopeampaa.
Kyllä. Ja myös laitetta kokeillessa. Meillä päin vain ei ole tapana liikkuvassa autossa pitää tutkaa siinä valmiudessa että vieressä kulkevalle pyörätielle tähtäillään. Tai edes vastaantulijoiden kaistalle.@Teosto vaikka silmällä ei helposti erota 25 ja 38km/h nopeuseroa niin tyhmempikin poliisi erottaa lukemat tutkan näytöltä.
Sitten kun kaikki puutteet on korjattu, niin mikä on vehkeen alkuperäisosien osuus siitä kokonaisuudesta jolla ajelet?Nyt ei enää lennä kura niskaan, selkään ja perseeseen.
Eilinen vaatteiden ja repun rapaantuminen katkaisi kamelinselän.
Eikö toi muka kävis tähän malliin:Laitetaan tänne jos jollakin tarvetta
Tekniikka - Segway-Ninebot AKKU E22E / E22D / E45E / E45D
Tuote: Segway-Ninebot AKKU E22E / E22D / E45E / E45D Tarjoushinta: 79,90€ Normaalihinta: 255€ Kauppa: Power Voimassa: ? Linkki: SEGWAY-NINEBOT AKKU E22E / E22D / E45E / E45D - Power.fi Promokoodi: Kommentti tarjouksesta: Halvalla lisäakku DNA:n viime kevään tarjouslautoihinbbs.io-tech.fi
Jos tälleen pohjoismaisista kaupoista kattelit niin syynä varmaan aika puhtaasti se et tuskin kukaan haluaa noita talven yli säilöä varastossa, eli se mitä on varastossa syksyn alussa on about se mitä sinne otetaan homehtumaan. Sit tilauksien mukaan tilataan ehkä lisää tai ehkä ei. Just sen takia ettei käy köyhästi ja uus malli tuu vuodenvaihteen jälkeen ja varasto täynnä vanhaa mallia joka kuitenkin sinne ostettu täydellä hinnalla. Ei näitä tähän vuodenaikaan oikeen myydyks mene, ilman alennuksia siis.Ajattelin katsoa onko Ninebot G30 Max E II tarjouksessa, mutta yllätyksenä tuli että kaikkialta loppu. Onkohan tulossa uusi malli vai mikä juttu? Tiedän että on yleisesti komponenttipula, voiko vaikuttaa niin pahasti?
Löysitkö mistään gen2 mallia? Pitikö tilata ulkomailta jostain? Kiinnostaisi vahvasti tämä lauta mutta en halua moottoria joka hidastuu kun akku on alle 80% .Sain tänään tuon G30E II mallin Verkkiksestä. Ykkössukupolven moottori siinäkin, eli kutosella alkava. Nyt siis Elisalta, Saksasta Satkingilta ja Verkkiksestä on kaikista tullut Gen1 moottorilla laite.
Tässä Verkkiksen versiossa oli firmiksetkin melkein ajantasalla, joten pakostakin kurranttia kamaa tehtaalta.
Ja tosiaan cruise control puuttuu.
Luovutin ja pidin Verkkokauppa.comista ostamani Gen1 -moottorisen laudan. Siinä tosiaan tippuu 24 km/h tasolle about 80% tasolta, sitten jostain 30% tasolta 23 km/h tasolle ja siinä pysyy kunnes loppuu. Ei häiritse minua lainkaan. Ja varmaan jos tuota firmistä säätäisi vielä lisää, saisi nopeuttakin lisää.Löysitkö mistään gen2 mallia? Pitikö tilata ulkomailta jostain? Kiinnostaisi vahvasti tämä lauta mutta en halua moottoria joka hidastuu kun akku on alle 80% .
Eikös tämä ole sähkömoottoreissa aika normaali käytäntö?Luovutin ja pidin Verkkokauppa.comista ostamani Gen1 -moottorisen laudan. Siinä tosiaan tippuu 24 km/h tasolle about 80% tasolta, sitten jostain 30% tasolta 23 km/h tasolle ja siinä pysyy kunnes loppuu. Ei häiritse minua lainkaan. Ja varmaan jos tuota firmistä säätäisi vielä lisää, saisi nopeuttakin lisää.
Gen2-moottoriset laudat ymmärtääkseni pitää sen 25km/h nopeuden yllä ihan akun loppumiseen asti. Gen1-moottoreilla ilmenee tuota hidasta nopeudenlaskua akun varauksen myötä.Eikös tämä ole sähkömoottoreissa aika normaali käytäntö?