Sähköpöydät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Itse tilasin Amazonista 10.7. TH2 Plus Art pöydän. Tilasin sen juuri saman ongelman vuoksi, että Pro plus mallia ei saanut valkoisena ilmaisilla toimituskuluilla. Tosin itse mieluummin otinkin tuon pyöreä jalkaisen version. Amazonin tarjoaman alekoodin kanssa hintaa tuli ovelle kannettuna 287,60e (301e veroeron jälkeen). Kyttäsin hintaa pitkään ja jostain syystä tuona päivänä ostoskorissa hinta oli alhaisempi mitä tuotteen sivulla.

Kannen tilasin Niemi designiltä: Valkoiset työpöydän kannet - Niemidesign. 160x80 oli kotiin kannettuna 70,40e, koska tarjoavat ensitilaukseen 20% alea. Vaikka otti postin tiskiltä noudon, toivat silti kotiovelle.
Niemi ei ainakaan nopeudella häikäise. Tilasin viime torstaina Niemeltä varastossa olevan pöytälevyn noudettavaksi tehtaan noutopisteestä ja Saksan Amazonista Maidesiten TH2 Plus Art -pöytärungon. Runko tuli nopeammin Saksasta kotiovelle kuin Niemellä kestää siirtää pöytälevy varastosta noutotiskille. Tuli Niemeltä sentään maanantaina pahoitteluviesti ruuhkan aiheuttamasta viivästyksestä. :rolleyes:
 
Liittynyt
04.09.2024
Viestejä
1
Itse tilasin Amazonista 10.7. TH2 Plus Art pöydän. Tilasin sen juuri saman ongelman vuoksi, että Pro plus mallia ei saanut valkoisena ilmaisilla toimituskuluilla. Tosin itse mieluummin otinkin tuon pyöreä jalkaisen version. Amazonin tarjoaman alekoodin kanssa hintaa tuli ovelle kannettuna 287,60e (301e veroeron jälkeen). Kyttäsin hintaa pitkään ja jostain syystä tuona päivänä ostoskorissa hinta oli alhaisempi mitä tuotteen sivulla.

Kannen tilasin Niemi designiltä: Valkoiset työpöydän kannet - Niemidesign. 160x80 oli kotiin kannettuna 70,40e, koska tarjoavat ensitilaukseen 20% alea. Vaikka otti postin tiskiltä noudon, toivat silti kotiovelle.
Miten olet pitänyt tuosta yhdistelmästä? Itse harkitsemassa samaa settiä kun Niemidesignilta saisi myös levyä halvalla tällä hetkellä.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
73
Miten olet pitänyt tuosta yhdistelmästä? Itse harkitsemassa samaa settiä kun Niemidesignilta saisi myös levyä halvalla tällä hetkellä.
Todella hyvä. Pöytä on tosiaan samaa melamiinipintaista, mitä kaikki muutkin vastaavat, ei valittamista. Kasaaminen oli helppoa ja suhteellisen nopeaa, ei tarvitse kahta henkilöä, vaikka ohjeissa niin sanotaan. Itse mittailin millilleen oikeat paikat jaloille, niin siinä tuhraantui tovi. Suosittelen akkukonetta ruuvien kiinnitykseen, säästää aikaa. Itse moottori on hiljainen toiminnassaan ja pöytä todella vakaa, vaikka alla onkin renkaat. Renkaissa on lukitukset, mutta pidän niitä auki, koska välillä siirrän paikkaa.
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
105
Uskaltaakohan tuota Maidesitea hankkia, jos tarkoituksena on laittaa siihen oikeakätinen pöytälevy suorakulmaisen sijaan, jolloin levyn syvyys menee sen kätisyyden osalta tuon ilmoitetun maksimisyvyyden yli?
 
Liittynyt
06.03.2019
Viestejä
3 502
Tuli sitten hankittua ensimmäinen sähköpöytä, vaatimuksina oli lähinnä 180cm pöytälevy ja ~65cm alin korkeus. Lyhyen selailun jälkeen päädyin Seisukin mustaan Pro-runkoon ja 180 x 85cm tammijäljitelmä pöytälevyyn joita löytyi suoraan varastosta. Lisävarusteiksi otin metallisen kaapelikourun ja pöytälevyn alle ruuvattavan jatkojohdon. Loppusummaksi rahteineen tuli 616 euroa. Tein tilauksen viikonloppuna ja seuraavana keskiviikkoiltana Matkahuollon kuski kantoi osat sisälle.

Kokoonpano ei ollut rakettitiedettä ja onnistui yksin tehtynä vaikka apulaisen kanssa pöydän kääntely olisi helpompaa. Oman virheen takia jouduin kääntämään pöydän uudestaan ylösalaisin ja irroittamaan rungon kun unohdin rungon ja pöytälevyn väliin tulevat parin millin paksuiset kumiprikat. Ilman niitä jalkojen moottorien kansissa olevat kohoumat jäävät painamaan pöytälevyä ja ruuvien kiristäminen vääntää levyn päädyistä aavistuksen kieroon.

Muita huomioita:
  • Pöytälevy vaikuttaa laadukkaalta, se on mattapintainen ja siinä on miellyttävä tekstuuri eikä se ole silmiinpistävällä tavalla feikki
  • Levyssä on valmiit reiät rungon kiinnittämiseksi ruuveilla, joko levyn keskelle tai n. 3cm eteen/taakse siirtäen
  • Kiinnitin levyn etupainoisesti koska kaikki paino tulee kuitenkin takareunalle
  • Levyn materiaali on sen verran kovaa että johtokourulle ja jatkojohdollekin piti porata reiät ennen ruuvaamista
  • Levyn oikeassa etureunassa on kaksi paria reikiä ohjaimelle, mutta kummatkaan niistä eivät sopineet yhteen mukana tulleen ohjaimen reikien kanssa
  • Olisin halunnut ohjaimen aivan oikeaan reunaan linjaan rungon/jalan kanssa, mutta kauimmaisen jalan johto ei ollut riittävän pitkä siistiin kaapelivetoon
  • Ohjaimessa on korkeusnäyttö ja valikko jonka kautta asetetaan turvarajat, vaihdetaan käyttäjää ja asetetaan näiden istuma/seisomakorkeudet
  • Ohjaimessa on myös Bluetooth jota en ole testannut ja usb-a/c portit joiden oletan olevan virransyöttöä/lataamista varten
  • Pöytä on hiljaisempi kuin toimiston vanhat isku-pöydät ja pehmeä liikkeissään
  • Istuma-asennossa (65cm) pöytä ei heilu mihinkään suuntaan, seisomakorkeudessa (100cm) liikkuu hieman jos tarkoituksella heiluttaa ja ylimmässä korkeudessa (130cm) vielä vähän enemmän
  • Arvioisin että pöytä on molemmissa korkeuksissa tukevampi kuin aiempi 70cm korkeuteen säädetty 160 x 80cm Ikea Bekant (uudempi malli ohuella pöytälevyllä ja muovinastakiinnityksellä)
Toistaiseksi olen ollut tyytyväinen hankintaan, moottorikaapelin pituus ja ilmeisesti vanhoille ohjainversioille tarkoitetut kiinnitysreiät olivat ainoat kauneusvirheet.

Laitoin vihdoin itsekkin pöydän tilaukseen. Hinta/laatu suhde vaikutti hyvältä sinun kokemuksien perusteella. Ostoskorissa jonkin aikaa pyöritelly pöytää ja lisävarusteita ja nyt tuli Seisukilta viesti että ostoskorissa on pöytä ja ovat lisänneet ostoskoriin lisäalennuksen.

Tilaukseen meni:
- Sähköpöytä Pro musta 160x75 mustilla jaloilla
- Kaapelikanava musta
- Kaapelikori Pro musta
- Jatkojohto pöydän alle 3m / 6-pistorasiaa musta
- 2kpl johtojen organisoija

Hintaa jäi yhteensä 620€ toimituskuluineen.

Otin varulta molemmat kaapelikorin ja kaapelikanavan. Saa sitten kokeilla kumpi niistä on parempi vaihtoehto.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
252 118
Viestejä
4 389 854
Jäsenet
72 917
Uusin jäsen
Thomas_

Hinta.fi

Ylös Bottom