Sähköpöydät

Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
104
Itse tilasin Amazonista 10.7. TH2 Plus Art pöydän. Tilasin sen juuri saman ongelman vuoksi, että Pro plus mallia ei saanut valkoisena ilmaisilla toimituskuluilla. Tosin itse mieluummin otinkin tuon pyöreä jalkaisen version. Amazonin tarjoaman alekoodin kanssa hintaa tuli ovelle kannettuna 287,60e (301e veroeron jälkeen). Kyttäsin hintaa pitkään ja jostain syystä tuona päivänä ostoskorissa hinta oli alhaisempi mitä tuotteen sivulla.

Kannen tilasin Niemi designiltä: Valkoiset työpöydän kannet - Niemidesign. 160x80 oli kotiin kannettuna 70,40e, koska tarjoavat ensitilaukseen 20% alea. Vaikka otti postin tiskiltä noudon, toivat silti kotiovelle.
Niemi ei ainakaan nopeudella häikäise. Tilasin viime torstaina Niemeltä varastossa olevan pöytälevyn noudettavaksi tehtaan noutopisteestä ja Saksan Amazonista Maidesiten TH2 Plus Art -pöytärungon. Runko tuli nopeammin Saksasta kotiovelle kuin Niemellä kestää siirtää pöytälevy varastosta noutotiskille. Tuli Niemeltä sentään maanantaina pahoitteluviesti ruuhkan aiheuttamasta viivästyksestä. :rolleyes:
 
Liittynyt
04.09.2024
Viestejä
1
Itse tilasin Amazonista 10.7. TH2 Plus Art pöydän. Tilasin sen juuri saman ongelman vuoksi, että Pro plus mallia ei saanut valkoisena ilmaisilla toimituskuluilla. Tosin itse mieluummin otinkin tuon pyöreä jalkaisen version. Amazonin tarjoaman alekoodin kanssa hintaa tuli ovelle kannettuna 287,60e (301e veroeron jälkeen). Kyttäsin hintaa pitkään ja jostain syystä tuona päivänä ostoskorissa hinta oli alhaisempi mitä tuotteen sivulla.

Kannen tilasin Niemi designiltä: Valkoiset työpöydän kannet - Niemidesign. 160x80 oli kotiin kannettuna 70,40e, koska tarjoavat ensitilaukseen 20% alea. Vaikka otti postin tiskiltä noudon, toivat silti kotiovelle.
Miten olet pitänyt tuosta yhdistelmästä? Itse harkitsemassa samaa settiä kun Niemidesignilta saisi myös levyä halvalla tällä hetkellä.
 
Liittynyt
09.01.2017
Viestejä
73
Miten olet pitänyt tuosta yhdistelmästä? Itse harkitsemassa samaa settiä kun Niemidesignilta saisi myös levyä halvalla tällä hetkellä.
Todella hyvä. Pöytä on tosiaan samaa melamiinipintaista, mitä kaikki muutkin vastaavat, ei valittamista. Kasaaminen oli helppoa ja suhteellisen nopeaa, ei tarvitse kahta henkilöä, vaikka ohjeissa niin sanotaan. Itse mittailin millilleen oikeat paikat jaloille, niin siinä tuhraantui tovi. Suosittelen akkukonetta ruuvien kiinnitykseen, säästää aikaa. Itse moottori on hiljainen toiminnassaan ja pöytä todella vakaa, vaikka alla onkin renkaat. Renkaissa on lukitukset, mutta pidän niitä auki, koska välillä siirrän paikkaa.
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
251 804
Viestejä
4 382 788
Jäsenet
72 877
Uusin jäsen
JNV

Hinta.fi

Ylös Bottom