- Liittynyt
- 08.05.2019
- Viestejä
- 1 224
Ihan totta, p*seestä tuokin olisi. Ainoa oikea tapa olisi soittaa vasta sitten, kun asiakaspalvelija on valmiina hoitamaan asiaa.Tällaisia puheluja kun alkaisi tulemaan niin palaisi totaalisesti hihat. Muutenkin joutuu ihan tarpeeksi hissimusiikkia kuuntelemaan, kun yrittää johonkin soitaa, niin saatika että myyjät soittelisi minulle ja siellä pyörisi jotain: *plim plim plom* "olette jonossa, palvelemme teitä hetken kuluttua" *plim plom plum*.
Jottei ihan OT:ksi menisi, niin tiedoksi kuitenkin muille, että jos tulee Heleniltä pois vaihtamisen jälkeen hissimusiikki-häirintäsoitto mahdollisesti numerosta 09 617 8088, niin sieltä saattaa saada winback-tarjouksen, jos malttaa odottaa. En osannut itse moiseen varautua, etenkin kun tässä ketjussa oli joitain aiempia kommentteja, ettei Heleniltä ollut välttämättä tullut mitään yhteydenottoa heiltä pois vaihtaessa.
edit: numeron lisäys
Viimeksi muokattu: